Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey, anoniem2202

 

zoals kenshin al zij is het natuurlijk heel erg dat je vader een vriend meenam. En het is heel goed als je dat tegen de trauma therapeut verteld.

 

dat ga ik ook doen over een tijdje.

 

die vriend van je vader zij dat je als je het zou vertellen je niet meer zou kunnen praten. Wat ik in de loop van mijn leven heb geleerd is dat de meeste dreigementen nooit uitkomen alhoewel sommige wel.

ja sommige wel.

 

als ik jou was zou ik lekker bij je docent blijven. Het is moeilijk voor hem om je iets aan te doen in het huis van een ander. En als je weer naar school moet dan kan je waarschijnlijk met je leeraar mee naar school rijden (als je dan daar nog woont natuurlijk).

het is een lerares eigenlijk, maar ja daar heb je gelijk in. Hoe wil hij ooit naar mij komen als zij er nog bij is.

 

Maar sws zou ik het er met je leeraar over hebben. Hij zal hiervoor begrip tonen en zorgen dat je niks overkomt. Als ik jou was zou ik het tijdens het avond eten ofzo over beginnen.

 

maar ff een ander onderwerp. Heb je een Hobby of iets ander waar je jezelf mee kan vermaken of doe je leuke dingen met je leeraar?

ik doe vee met haar en zelf ook ik maak veel dingen. En ik speel met mijn microscoop. (Dat doen niet veel meisjes maar ik vind scheikunde en wiskunde en natuurkunde heel leuk. En ik teken graag en ik vind het leuk om buiten te steppen op de skate baan.

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Ja! Dankje

Hey ,

Ik ben het eens met Kenshin en annoniemejongen.

 

Zoals annoniemejongen al zei. De meeste dreigementen komen vaak niet uit. Ik vind het ook heel goed van je dat je dit later tegen je trauma therapeut wilt vertellen!  Ik zou persoonlijk dit zelf ook bij de politie of jeugdzorg vertellen van die vriend, en die kunnen ookal is het zijn voornaam alleen maar, hem snel achterhalen,  geloof me ,als je een duidelijk signalement (hoe de vriend eruit ziet)geeft en zijn naam kan dat al heel waardevol zijn.  Je moet dit natuurlijk ook zelf beslissen, maar dit is enkel mijn mening. En ik zou zoals andere het al zeiden dit tegen je lerares vertellen of inderdaad een briefje geven.

Wij allemaal weten dat dit niet oke was /is. Dus ik weet bijna zeker dat anderen het er mee eens zijn. Maar je moet maar even kijken wat goedvoelt. 

Ik geloof in je🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +4

hey, annoniem2202

 

ik was ook 12 toen ik mijn acc aanmaakte (ben nu 14) en vgs is het niet heel erg. we zijn al lang blij dat je hier bent gekomen en het nu allemaal veel beter gaat.  natuurlijk is het niet helemaal de bedoeling dat je eerder dit forem op gaat dan 13 maar meestal is het niet zo heel erg. 

Voor als ik verwijdert word omdat ik een jaar te jong ben. Bedankt voor jullie hulp!❤️

ik weet niet zeker wat ik hierop moet andwoorden maar ik zeg maar: alstublieft😂😂❤️❤️🧡🧡

 

Oja ik wilde nog vertellen wat ik vandaag heb gedaan!!! Ik ging zwemmen in een zwembad van centerparks😍 het was echt super leuk! En de glijbanen gingen super snel👏 En ik ging ook nog patatjes eten het was echt heel leuk.

oooooh centerparks heb ik ook vaak gezwommen en ook in het park in een huisje gezeten. ik lig nu een beetje op mijn bed en ik lees dit en denk aan patatjes. en nu heb ik zin in van die lekkere vlaamse frietjes met mayonaise🤤🤤😅😅. warom doe je me dit nou aan😂😂 nu heb ik honger😂.

 

en als je acc toch word verwijderd laat het hier dan ff weten😂😂

 

MVG annoniemejongen

 

ps, jouw leven is van jou 

Ik snap dat je liever niet heb dat er een man in de buurt js bij het slapen, wel fijn dat je het ook met hem leuk heb

 

En als alles goedgekeurd is wil juf het dan ook? Of weet ze dat nog niet?

Ps. Als je echt in gevaar komt omdat je het hebt verteld, kan de politie je altijd soort van beveiligen,maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn. En alles wat jij over hem zegt kan waardevol zijn voor de politie,  dus als je het van plan bent om te vertellen,  ze kunnen je altijd als het gevaarlijk word , je bescherming bieden.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

(Dit is niet om bang te maken , maar dit is om wat meer info te geven)

Reputatie 4
Badge +3

hey,

 

je geeft aan dat het niet goed gaat en dat kan heel goed. je kan zoals hierboven de kindertelefoon overdag altijd bellen. maar ik snap wat je voelde. bij mij helpt het altijd om ergends op te slaan. in het begin een muur (het is me gelukt om mijn ouders wijs te maken dat het van een ongelukje met het stoten van mijn hooft. daarna stapte ik over naar een bijl in een block hout hakken. als dat helpt dan moet je dat doen of miss iets van 2 kussens waar je even lekker op kan slaan.


 

ik ga niet tegen een muur slaan dat doet pijn. Ik wil niet slaan ik wil helemaal niets slaan zelfs geen kussen want dan lijk ik op mijn vader.

als je je gewicht zeker wilt weten kan je altijd nog naar een bmi test gaan. daar vul je dan je lengte en gewicht in en dan kijken ze of je dik bend of juist ondergewicht hebt of dat je gewoon normaal bent.


 

ja dat heb ik gedaan en als ik 1 kilo afval zit ik op onder gewicht maar alsnog voel ik me dik.

werkt het miss als je iets gaat doen wat je heel moe maakt vlak voordat je gaat slapen. denk bvb aan een film kijken tot 12 uur met je lerares zodat je zo uitgeput bend dat je de volgende dag lekker kan uitslapen. of ga nog lekker een boek lezen voordat je gaat slapen. help ook meestal wand dan ga je over het boek denken.

ik mag en wil niet zo laat opblijven dan ben ik de dag erna super moe. Ik moet slapen om tien of elf uur want het is vakantie En in het weekend wel later maar ik vind slapen wel fijn alleen in slaap komen niet.

 

Reputatie 4
Badge +3

@Kenshin Als je morgen weg gaat? Mag je als je 19 bent wel hier lezen of dat ook niet?

Misschien als ik later ouder ben ga ik mijn verhaal wel vertellen op de tv want nu wilde ik geen krant of nieuws iets zijn er zit in de rechtzaal vaak een nieuws iemand behalve als er kinderen bij zijn (daar ben ik heel blij mee) dus misschien als ik net zo groot ben als jij  ga ik het wel vertellen want misschien gaan andere kinderen dan ook naar hun juf of meester en word het bij hun ook opgelost. Dat hoop ik.

 

maar waarschijnlijk zie ik jou nooit meer dus in dat geval

En ook van juf :)❤️

Reputatie 2
Badge +1

Oke, WTF?!!

 

Dat je je ouders betrapt is misschien al beschaamd voor je, maar dat dit gebeurd is echt ongelofelijk! Als je hulp wilt zet ik wat dingen hieronder op een rijtje:

 

https://veiligthuis.nl

https://113.nl

(en natuurlijk) https://forum.kindertelefoon.nl

 

greetzz & sterkte x

Reputatie 4
Badge +3

Ik vroeg het aan juf en toen zei ze natuurlijk ben je niet zwanger op een super lieve toon. En toen ging ze uitleggen over zwanger zijn en mijn vragen beantwoorden. Dus ik heb het gevoel dat ik nu alles van de wereld weet😊😅 maar dat is waarschijnlijk niet zo.

Reputatie 1
Badge

Eigenlijk word je misbruikt want het is tegen jou zin in dus je zou met iemand opschool het gesprek kunnen starten zoals een vertrouwenspersoon en je zou zelfs naar de politie kunnen gaan 

Hallo,

 

Volgens mij is een pedofielie iemand die op kinderen valt en is het een geaardheid waar diegene zelf niets aan kan doen. Dit betekend natuurlijk zeker niet dat het oké is dat jouw vader dit deed. Ook al voelt hij zich aangetrokken tot iemand hij heeft wel toegestaan van diegene nodig om dat soort dingen bij diegenen te doen. En al zou hij toestemming hebben dan is het nog steeds verbonden om seks of aanverwant dingen te doen met een minderjarige. 

Hier is de link van een  website waar je meer info kunt lezen. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bnnvara.nl/spuitenenslikken/artikelen/wat-is-pedofilie&ved=2ahUKEwiMjJ-X5LvqAhWC-6QKHYxXAzEQFjADegQIAxAB&usg=AOvVaw1YoHCeWF_mjheRGW_p1FCD

 

Een bipolaire stoornis is dat diegenen manisch depressief is maar met pieken en dalen. De ene periode is diegene erg depressief terwijl diegene er een andere periode (bijna) geen last van heeft.

Hier de link naar meer info. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://mindblue.nl/depressie/bipolaire-stoornis&ved=2ahUKEwj_wpvr5bvqAhWvMewKHSOzBI4QFjACegQIAhAB&usg=AOvVaw2dMywVdriKgMwZO53BJkBa

 

Weet je ongeveer wat een depressie is?

Klopt het het dat je vader allebij de dingen heeft en je moeder geen van beide?

 

Hoop dat het snel beter gaat❤️

Fijn dat je lerares uitgelegd heeft hoe een zwangerschap werkt :slight_smile:  ‘t Is inderdaad een wonderbaarlijk proces, wanneer je er voor het eerst van hoort. 

 

Alles van de wereld zal je vast niet weten, ik weet ook niet alles van de wereld, je lerares ook niet, maar ‘t is alvast fijn dat je dat stukje rond zwanger zijn wel al weet nu :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Vanaf morgen, wanneer ik negentien ben, mag ik niet meer reageren op topics. Lezen kan wel, geloof ik. Je kan dus ook gewoon nog blijven posten in dit topic, wanneer je graag iets kwijt wilt :slight_smile:  Ik stuur sowieso positieve energie je kant op, ook al kan ik dan geen reacties meer posten. 

 

Ik zou het super dapper vinden, moest jij je verhaal durven delen. ‘t Lijkt me inderdaad verstandig om daar eerst wat ouder voor te zijn, zodat je eerst nog kan verwerken wat er gebeurd is enzo, maar jij, sterk en stoer zoals je bent, zou inderdaad een erg mooi voorbeeld kunnen zijn voor andere jongeren :slight_smile:

 

Ik ben super blij met je Thank you-kaartje :blush:  Dankjewel! Groetjes aan je juf, trouwens. Ik vind het heel lief van haar, dat je meteen bij haar terecht kon, en dat ze je zulke goede zorg heeft geboden. Daar ben ik je juf dan ook erg dankbaar voor :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

ik denk dat je het heel benauwd kreeg. (als ik het niet goed heb verbeter me) je had het gevoel dat je er echt in zat. ik heb ook weliswaar zoon droom gehad. en het is echt k*t vooral met het onderwerp waar jou droom over ging. misschien is het ook handig als je je lerares vraagt of ze een extra oogje in het zijl kan houden als ze gehuil hoort

 

ik denk ook dat je miss een van deze soort dromen hebt.

 

Herhalende dromen

Steeds terugkerende dromen herhalen zich met weinig variatie in het verhaal of thema. Deze dromen kunnen positief zijn maar meestal hebben ze een negatieve inhoud.

Dromen kunnen terugkeren omdat een conflict afgebeeld in de droom nog niet is opgelost. Als je eenmaal een oplossing van het probleem hebt gevonden, zal de steeds terugkerende droom ophouden.

Helende dromen

Helende dromen zijn een boodschap voor de dromer met betrekking tot je gezondheid. Veel deskundigen geloven dat dromen ons kunnen helpen om potentiële gezondheidsproblemen te vermijden en ons helpen te genezen als we ziek zijn.

Ons lichaam is in staat met ons te communiceren via onze dromen en zo te ‘vertellen’ dat er iets niet helemaal goed is met ons gezondheid, zelfs voor er fysieke symptomen verschijnen.

Archetypische dromen

archetypische zijn universele energieën.jung kwam er door onderzoek achter dat er wereldwijd verschillende archetypen zijn die over de hele wereld voorkomen. Deze verschijnen wereldwijd in dromen en hebben vaak grote boodschappen.

Archetypische dromen zijn zo groot, zo meeslepend en zo levendig dat je ze niet kunt negeren. De details van dergelijke dromen blijven je voor jaren bij alsof je ze net hebt gedroomd.

Deze dromen hebben veel schoonheid en bevatten veel archetypische symboliek. Als je wakker wordt uit een dergelijke droom  dat als een levens veranderende en bepalende ervaring.

 

bron: https://helderdromen.nl/dromen/soorten-dromen/

 

fijn dat je gewoon iets kon kijken en ontspannen.

 

ik hoop dat dit je heeft geholpen

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Ik ging vandaag naar de therapie en het waseerst  heel stom. Ze ging alemaal vragen stellen over wat papa allemaal had gedaan ik moet de andere helft donderdag vertellen. Ik zag alles weer voor me en het was echt niet leuk. Maar daarna toen gingen we naar de gym zaal en toen gingen we overgooien en voetballen en toen had ik helemaal niet door dat ze vragen ging stelen. En toen moest ik een brug bouwen maar ik mocht de grond niet aan raken echt leuk. En toen kreeg ik chocolade melk. Het was voor de helft stom en voor de helft leuk

 

Reputatie 3
Badge +1

hey

 

ik denk dat je het heel benauwd kreeg. (als ik het niet goed heb verbeter me) je had het gevoel dat je er echt in zat. ik heb ook weliswaar zoon droom gehad. en het is echt k*t vooral met het onderwerp waar jou droom over ging. misschien is het ook handig als je je lerares vraagt of ze een extra oogje in het zijl kan houden als ze gehuil hoort

 

ik denk ook dat je miss een van deze soort dromen hebt.

 

Herhalende dromen

Steeds terugkerende dromen herhalen zich met weinig variatie in het verhaal of thema. Deze dromen kunnen positief zijn maar meestal hebben ze een negatieve inhoud.

Dromen kunnen terugkeren omdat een conflict afgebeeld in de droom nog niet is opgelost. Als je eenmaal een oplossing van het probleem hebt gevonden, zal de steeds terugkerende droom ophouden.

Helende dromen

Helende dromen zijn een boodschap voor de dromer met betrekking tot je gezondheid. Veel deskundigen geloven dat dromen ons kunnen helpen om potentiële gezondheidsproblemen te vermijden en ons helpen te genezen als we ziek zijn.

Ons lichaam is in staat met ons te communiceren via onze dromen en zo te ‘vertellen’ dat er iets niet helemaal goed is met ons gezondheid, zelfs voor er fysieke symptomen verschijnen.

Archetypische dromen

archetypische zijn universele energieën.jung kwam er door onderzoek achter dat er wereldwijd verschillende archetypen zijn die over de hele wereld voorkomen. Deze verschijnen wereldwijd in dromen en hebben vaak grote boodschappen.

Archetypische dromen zijn zo groot, zo meeslepend en zo levendig dat je ze niet kunt negeren. De details van dergelijke dromen blijven je voor jaren bij alsof je ze net hebt gedroomd.

Deze dromen hebben veel schoonheid en bevatten veel archetypische symboliek. Als je wakker wordt uit een dergelijke droom  dat als een levens veranderende en bepalende ervaring.

 

bron: https://helderdromen.nl/dromen/soorten-dromen/

 

fijn dat je gewoon iets kon kijken en ontspannen.

 

ik hoop dat dit je heeft geholpen

 

MVG annoniemejongen

Kunnen Archetypische dromen ook resulteren uit een trauma dan? Ik dacht dat die dromen meestal positief waren.

Reputatie 4
Badge +3

ik heb een aantal vragen:


Wat is een kinderbijslag? 
Kunnen vissen in de zee verliefd worden?

en als er bliksem inslaat in de zee worden de visjes dan gebaken vis?

Reputatie 4
Badge +3

ik denk dat ik/andere hier, niet de beste zijn om dat uit te leggen.

ik denk dat je dat aan je juf moet vragen aangezien zij het op een fijne en duidelijke manier uit kan leggen

Ik heb het gevraagd en het is goed ze vinden elkaar heel lief en ze willen het alletwee en ze zei dat ze dat fijn vond maar dat het niet de bedoeling was dat ik dat zie of zag

Kinderbijslag is het geld dat de verzorger krijgt voor hun kind zodat ze het kunnen gebruiken bij de opvoeding

 

Vissen kunnen verliefd worde

Nee ze worden dan niet gebakken, vissen hebben een bepaalde stof in hun lichaam dat zorgt dat de stroom niet schadelijk is

 

 

Mag ik vragen waarom je deze vragen heb?😅

Reputatie 4
Badge +3

Kinderbijslag is het geld dat de verzorger krijgt voor hun kind zodat ze het kunnen gebruiken bij de opvoeding

 

Vissen kunnen verliefd worde

Nee ze worden dan niet gebakken, vissen hebben een bepaalde stof in hun lichaam dat zorgt dat de stroom niet schadelijk is

 

 

Mag ik vragen waarom je deze vragen heb?😅

Vraag nummer 1 omdat juf het daar over had 

en twee en drie omdat ik op het strand was en ik dacht daar aan

Ahh jaa een kind is nou eenmaal veel geld, kleding, eten, school etc. Dus ik denk dat ze dat moet regelen

 

Ohh haha leuke vragen

Hallo Anoniem2202 :)

Zoek hulp! Dan ben je van het seksueel misbruik en de mishandelingen af! Er gaan nog zoveel mooie dingen komen in je leven, het is het echt niet waard om zelfmoord te plegen. Ik vindt dat je hulp moet gaan zoeken, niet alleen voor je ouders maar misschien ook psychologische hulp voor jezelf vanwege je zelfmoordgedachtes.  

-TheMightySlayer <3

Reputatie 4
Badge +3

Ahh jaa een kind is nou eenmaal veel geld, kleding, eten, school etc. Dus ik denk dat ze dat moet regelen

ja dat denk ik ook maar ik heb belooft heel lief te zijn maar toen zij ze dat ik al lief was en dat het niet aan mij ligt. Ze heeft het ook met haar ouders overlegd maar Ze heeft iets super fijns besloten net ik mag van haar bij haar blijven!  

 

Ohh haha leuke vragen

dankje die heb ik heel vaak

Reputatie 4
Badge +3

Hey ,

Ik ben het eens met Kenshin en annoniemejongen.

 

Zoals annoniemejongen al zei. De meeste dreigementen komen vaak niet uit. Ik vind het ook heel goed van je dat je dit later tegen je trauma therapeut wilt vertellen!  Ik zou persoonlijk dit zelf ook bij de politie of jeugdzorg vertellen van die vriend, en die kunnen ookal is het zijn voornaam alleen maar, hem snel achterhalen,  geloof me ,als je een duidelijk signalement (hoe de vriend eruit ziet)

ik weet nog heel goed hoe die eruit ziet! Zelfs hoe hij er naakt uit ziet en ik weet zeker dat dat niet positief is. Waarom gebeurd dit nou?! Echt ik wil het vergeten maar dat lukt niet.

 geeft en zijn naam kan dat al heel waardevol zijn.  Je moet dit natuurlijk ook zelf beslissen, maar dit is enkel mijn mening. En ik zou zoals andere het al zeiden dit tegen je lerares vertellen of inderdaad een briefje geven.

ik kan misschien wel een briefje geven.

Wij allemaal weten dat dit niet oke was /is. Dus ik weet bijna zeker dat anderen het er mee eens zijn. Maar je moet maar even kijken wat goedvoelt. 

Ik geloof in je🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

dankje.

Ahhh wat super lief van haar

Ik hoop dat je het bij haar leuk blijft houden