Vraag

ik heb seks met met papa en mama

Reputatie 2
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?

286 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Dat doe ik al ik zit in therapie bij een psycholoog. 
maar ze moet veel moeite doen om mij te laten praten omdat ik het moeilijk vind om te praten dus ze doet het met spelletjes en met opdrachten

Reputatie 5
Badge +5

is niet erg, je bent nog jong dus je hoeft er niet Per se over na te denken

is het voor jou misschien een optie om met een psycholoog te praten? aangezien je zoveel last heb met nachtmerries

Reputatie 2
Badge +3

Nou lieve

Je kon het aan, je bent er nog en heb goed gehandeld. 

Is er een uitweg geweest? Kenshin, je juf

ja dat wel

​​​​

Wat je moet geloven? Dat is aan jou, waar geloof jij in. Dat kan niemans voor jou bepalen 

ik weet niet wat ik moet eloven. Ik vind het eng om iets te geloven ik vind het eng om in geesten te geloven of in een god want straks zijn ze slecht of gaan ze je aan vallen vooral die geesten dan

Reputatie 5
Badge +5

Nou lieve

Je kon het aan, je bent er nog en heb goed gehandeld. 

Is er een uitweg geweest? Kenshin, je juf

Wat je moet geloven? Dat is aan jou, waar geloof jij in. Dat kan niemans voor jou bepalen 

Reputatie 2
Badge +3

@ronald2001 

ik heb een vraag bij jou bericht staat dit:

De beproevingen die jullie moeten doorstaan, maken andere mensen ook mee. Maar God is trouw, en hij zal niet toelaten dat je wordt beproefd boven wat je aankunt, maar met de beproeving zal hij ook voor de uitweg zorgen, zodat je het kunt doorstaan ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ JW.org

maar ik kon dit niet aan. En bestaat god? Papa en mama zeiden dat alles wat mensen geloven onzin is maar de vriendje van juf gelooft wel en toen moest hij bidden voor het eten. Wat moet ik geloven

Reputatie 2
Badge +3

Dankje, Anoniem2202 :slight_smile:  Neem maar een stukje verjaardagstaart, en ook eentje voor juf :birthday:  Het ga je goed :four_leaf_clover:

Gr. Kenshin

❤️

Fijn, vooral doorgaan met knuffels geven

Ik denk dat bijna iedereen hetzelfde zou wensen,  niemand zou dit moeten meemaken. Jij ook niet.

het rare is dat ik dat wel eerst dacht.

Goed te horen dat het slapen weer beter gaat, heb je nog veel nachtmerries?

ja bijna elke nacht nog steeds maar ik word niet echt meer wakker van ze Soms wel een beetje maar dan geeft juf flipie en dan legt ze mijn hoofd neer en dan slaap ik al weer dus het gaat wel en ze worden minder eng eerst was het echt eng en raakte ik in paniek maar nu zijn het herinneringen die opnieuw afspelen maar omdat de eerste zo eng waren lijkt deze veel minder eng terwijl ik opndat moment zelf doods bang was.

Reputatie 5
Badge +5

Fijn, vooral doorgaan met knuffels geven

Ik denk dat bijna iedereen hetzelfde zou wensen,  niemand zou dit moeten meemaken. Jij ook niet.

Goed te horen dat het slapen weer beter gaat, heb je nog veel nachtmerries?

Dankje, Anoniem2202 :slight_smile:  Neem maar een stukje verjaardagstaart, en ook eentje voor juf :birthday:  Het ga je goed :four_leaf_clover:

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Hii @Anoniem2202 

Ik heb je topic al een tijdje gevolgd, wat heftig wat je allemaal meegemaakt heb... ik vind het dan ook heel knap dat je naar je juf bent gegaan en naar het forum.

Zo te lezen is je juf een heel aardige en zorgzame vrouw voor je.

ik vond het echt heel moeilijk om het tegen iemand te vertellen. Het voelde alsof ik opgesloten was.

ja ze is heel lief! En ze knuffelt mij veel😊 vooral in de avond als ik bang ben.

Ik vind het mooi om te lezen dat jij nu al denkt aan de toekomst, je wilt dit later delen met andere zodat zij hetzelfde kunnen doen als jij, hulp zoeken.

Dat is lief, jij zit in zo'n moeilijke situatie en maakt zoveel mee en dan wil je het later vertellen zodat andere ervan kunnen leren. Dat is dapper!

ik wil gewoon ook anderen helpen want het deed echt pijn en het voelt niet vijn en als ik een wens mocht doen zou ik wensen dat alle kinderen hier uit waren maar dat kan niet.

Dat je @Kenshin gaat missen is begrijpelijk, de meeste hier wel. 

Ik hoop dat je in de afgelopen paar dagen, ondanks de warmte, toch heb kunnen slapen

ik kan niet heel goed slapen maar ik slaap wel gewoon laatste dagen.

Reputatie 2
Badge +3

Vanaf morgen, wanneer ik negentien ben, mag ik niet meer reageren op topics. Lezen kan wel, geloof ik. Je kan dus ook gewoon nog blijven posten in dit topic, wanneer je graag iets kwijt wilt :slight_smile:  Ik stuur sowieso positieve energie je kant op, ook al kan ik dan geen reacties meer posten. 

gefeliciteerd!😊 ik weet niet hoelaat je geboren bent maar nu is het morgen want het is 00:00 dus je bent jarig. 
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

nu ga ik slapen maar ik moest even wakker blijven om dit te typen en te sturen om 00:00.

als ik zo groot ben als jij dat wil ik ook zo slim zijn en goede tips en goede uitleg kunnen geven! :) aan anderen mensen. 

Ik zou het super dapper vinden, moest jij je verhaal durven delen. ‘t Lijkt me inderdaad verstandig om daar eerst wat ouder voor te zijn, zodat je eerst nog kan verwerken wat er gebeurd is enzo, maar jij, sterk en stoer zoals je bent, zou inderdaad een erg mooi voorbeeld kunnen zijn voor andere jongeren :slight_smile:

ja. Ik denk dat ik het pas kan vertellen aan anderen als ik zelf snap wat er gebeurd is en nu snap ik het nog niet helemaal. Ik denk er veel over na maar mijn hersenen voelen als puzel stukjes en de puzel is nog niet compleet ik snap gewoon nog niet helmaal wat er precies gebeurd is.

Ik ben super blij met je Thank you-kaartje :blush:  Dankjewel! Groetjes aan je juf, trouwens. Ik vind het heel lief van haar, dat je meteen bij haar terecht kon, en dat ze je zulke goede zorg heeft geboden. Daar ben ik je juf dan ook erg dankbaar voor :slight_smile:

Gr. Kenshin

graag gedaan!

groetjes terug. Ze zei in de les 1 keer voor de grap (groep 6 of vegin groep 7) dat ze mij als kind wilde ik dacht op dat moment Nee dat wil je niet. Maar nu is het een beetje soort van wel zo.

ik weet dat je niet kan reageren (dat kan alleen als je weet hoelaat je geboren bent want als je in de avond geboren bent kan je nog reageren maar als je niet kan reageren dan wil ik doei zegen💓) 

Reputatie 5
Badge +5

Hii @Anoniem2202 

Ik heb je topic al een tijdje gevolgd, wat heftig wat je allemaal meegemaakt heb... ik vind het dan ook heel knap dat je naar je juf bent gegaan en naar het forum.

Zo te lezen is je juf een heel aardige en zorgzame vrouw voor je.

Ik vind het mooi om te lezen dat jij nu al denkt aan de toekomst, je wilt dit later delen met andere zodat zij hetzelfde kunnen doen als jij, hulp zoeken.

Dat is lief, jij zit in zo'n moeilijke situatie en maakt zoveel mee en dan wil je het later vertellen zodat andere ervan kunnen leren. Dat is dapper!

Dat je @Kenshin gaat missen is begrijpelijk, de meeste hier wel. 

Ik hoop dat je in de afgelopen paar dagen, ondanks de warmte, toch heb kunnen slapen

Vanaf morgen, wanneer ik negentien ben, mag ik niet meer reageren op topics. Lezen kan wel, geloof ik. Je kan dus ook gewoon nog blijven posten in dit topic, wanneer je graag iets kwijt wilt :slight_smile:  Ik stuur sowieso positieve energie je kant op, ook al kan ik dan geen reacties meer posten. 

Ik zou het super dapper vinden, moest jij je verhaal durven delen. ‘t Lijkt me inderdaad verstandig om daar eerst wat ouder voor te zijn, zodat je eerst nog kan verwerken wat er gebeurd is enzo, maar jij, sterk en stoer zoals je bent, zou inderdaad een erg mooi voorbeeld kunnen zijn voor andere jongeren :slight_smile:

Ik ben super blij met je Thank you-kaartje :blush:  Dankjewel! Groetjes aan je juf, trouwens. Ik vind het heel lief van haar, dat je meteen bij haar terecht kon, en dat ze je zulke goede zorg heeft geboden. Daar ben ik je juf dan ook erg dankbaar voor :slight_smile:

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

@Kenshin Als je morgen weg gaat? Mag je als je 19 bent wel hier lezen of dat ook niet?

Misschien als ik later ouder ben ga ik mijn verhaal wel vertellen op de tv want nu wilde ik geen krant of nieuws iets zijn er zit in de rechtzaal vaak een nieuws iemand behalve als er kinderen bij zijn (daar ben ik heel blij mee) dus misschien als ik net zo groot ben als jij  ga ik het wel vertellen want misschien gaan andere kinderen dan ook naar hun juf of meester en word het bij hun ook opgelost. Dat hoop ik.

maar waarschijnlijk zie ik jou nooit meer dus in dat geval

En ook van juf :)❤️

Ik kon van de warmte niet goed slapen :sweat_smile:  Maar dat komt wel goed. In ieder geval fijn dat jij uiteindelijk nog wat geslapen hebt. 

‘want het voelt alsof je deels mijn leven heb gered’

Wat lief :yellow_heart:  Nu word ik verlegen. Ik ben blij dat je je geholpen voelt op het forum. 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Hey Anoniem2202

Ik kon ook niet slapen :slight_smile:  Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?

ja best wel en jij?

Dankje :yellow_heart:  En graag gedaan. Ik ben heel blij dat jij naar dit forum toegekomen bent. Fijn dat het inmiddels al een stuk beter met je lijkt te gaan :slight_smile:  Ik vind jou ook lief, en dapper, en stoer!

Gr. Kenshin

❤️Ik weet niet waarom maar ik ga je echt missen😕 want het voelt alsof je deels mijn leven heb gered

Hey Anoniem2202

Ik kon ook niet slapen :slight_smile:  Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?

Dankje :yellow_heart:  En graag gedaan. Ik ben heel blij dat jij naar dit forum toegekomen bent. Fijn dat het inmiddels al een stuk beter met je lijkt te gaan :slight_smile:  Ik vind jou ook lief, en dapper, en stoer!

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Kenshin 

ik zag net je topic want ik kan niet slapen! Het is echt een mooi topic! En een mooie tekst!

ik denk niet dat ik je ga vergeten. Dankjewel voor je hulp als niemand had gereageerd was ik nog steeds zo verdrietig en had ik nog steeds pijn. 
ik vind je lief!❤️

Leuk, en lekker, barbecueën :blush:  Veel plezier!

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Ik snap je angst voor jongens, maar zoals je zegt is de vriend van je juf vast aardig. Ik denk dan ook dat, moest hij niet aardig zijn, je juf hem niet zou uitnodigen. Haar vriend is vast een vriendelijke jongeman, die je juf graag aan je voorstelt :slight_smile:

Gr. Kenshin

dat hoop ik! We gaan eerst naar een strandje zwemmen (teminste ik) en daarna barbecuen 🙂🧆🍖🍗🥩🥓

Ik snap je angst voor jongens, maar zoals je zegt is de vriend van je juf vast aardig. Ik denk dan ook dat, moest hij niet aardig zijn, je juf hem niet zou uitnodigen. Haar vriend is vast een vriendelijke jongeman, die je juf graag aan je voorstelt :slight_smile:

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Da’s een beeldige bikini :slight_smile:  Je ziet er vast prachtig uit. 

dankje wel 🙂 ik vind hem ook leuk.

Wat fijn dat je waarschijnlijk bij juf mag blijven wonen :blush:  Daar word ik ook blij van. Veel plezier op het etentje met haar vriend morgen. 

Gr. Kenshin

😊 dankje Ik word daar ook blij van want zij doet niet dingen met mij die ik niet wil. 
Ik ben alleen een beetje zenuwachtig want haar vriend is een jongen en die kunnen dingen bij meisjes doen ik denk niet dat hij dat doet want niet iedereen doet dat maar nu ben ik gewoon banger Voor jongens dan voor meisjes. Maar hij is vast aardig anders zou juf niet verlieft op hem zijn toch?

Da’s een beeldige bikini :slight_smile:  Je ziet er vast prachtig uit. 

Wat fijn dat je waarschijnlijk bij juf mag blijven wonen :blush:  Daar word ik ook blij van. Veel plezier op het etentje met haar vriend morgen. 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Juf geeft een vriend heeft ze net verteld en die komt morgen eten :) leuk he. 

ik ging vandaag zwemmen ik heb een nieuwe bikini gekocht want aan een had ik niet genoeg met het warme weer het is deze:

Vinden julie hem mooi? Ik wel ik heb hem even opgezocht op internet en er een screenshot van gemaakt. 
ik voel me vandaag beter want waarschijnlijk mag ik bij juf blijven wonen er moeten nog een aantal dingen besloten worden door de rechter zei juf maar waarschijnlijk mag ik bij haar blijven :)

‘t Is heel normaal om nog niet klaar te zijn om iemand te vergeven. Vergeven vraagt tijd, en werkt alleen als je er zelf klaar voor bent :slight_smile:  Doe vandaag maar iets dat je leuk vindt. 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Ik ga wel mijn best doen maar ik denk niet dat ik het nu kan

Reageer