Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Da’s een beeldige bikini :slight_smile:  Je ziet er vast prachtig uit. 


 

dankje wel 🙂 ik vind hem ook leuk.

Wat fijn dat je waarschijnlijk bij juf mag blijven wonen :blush:  Daar word ik ook blij van. Veel plezier op het etentje met haar vriend morgen. 

 

Gr. Kenshin

😊 dankje Ik word daar ook blij van want zij doet niet dingen met mij die ik niet wil. 
Ik ben alleen een beetje zenuwachtig want haar vriend is een jongen en die kunnen dingen bij meisjes doen ik denk niet dat hij dat doet want niet iedereen doet dat maar nu ben ik gewoon banger Voor jongens dan voor meisjes. Maar hij is vast aardig anders zou juf niet verlieft op hem zijn toch?

Ik snap je angst voor jongens, maar zoals je zegt is de vriend van je juf vast aardig. Ik denk dan ook dat, moest hij niet aardig zijn, je juf hem niet zou uitnodigen. Haar vriend is vast een vriendelijke jongeman, die je juf graag aan je voorstelt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ik kan me voorstellen dat je het nu erg moeilijk hebt, en dat er je helemaal geen fijne dingen overkomen. Dat kan er weleens toe lijden dat je de zin in het leven verliest; dat je niet meer verder wilt. Echter vermoed ik dat je vooral wilt dat deze situatie stopt; is dat het? Dat je vooral wenst dat papa en mama je geen pijn meer doen, en dat je geen andere uitweg dan de dood kan bedenken?

dat heb ik gewenst elke keer als er een vallende ster langskwam.

Er zijn namelijk nog andere uitwegen voor je. Eentje daarvan heb je al gevonden; je hebt die lerares een berichtje gestuurd. Hopelijk krijg je snel een antwoord. Je lerares zou je namelijk kunnen helpen, zodat je een beter leven kan krijgen, zonder dood te moeten. 

 

ik was weggelopen van huis met het idee nooit meer terug te komen. En toen appte mijn lerares terug en belde ze me en hadden we een heel lang van ik denk 1,5 uur gesprek en ik moest huilen en vertelde wat ik wilde doen en toen gaf ze mij haar adres, maar toen viel mijn telefoon uit, dus ik had het adres maar ik was aan het huilen in een natuurpark/bos en zij wist niet waar ik was. Ik moest even bij komen en uit eindelijk liep ik wel naar haar huis. Ze was heel bezorcht en deed heel lief. Ze gaf me een knuffel zonder met haar handen aan me te zitten! Dat was heel lief! 

ik vertelde haar dat ik heel veel pijn had (alweer) door gister, want de pijn werd alleen maar erger😭 ze maakte zich zorgen en toen gingen we naar de dokter. Nou ik wilde niet maar zij wel. En toen hielt ze mijn hand vast toen ik bang was omdat ik in paniek raakte omdat ze aan mij zaten zonder dat ik dat wilde en dan denk ik altijd aan wat er altijd gebeurd en dan zie ik papa zijn hooft voor me en dan word ik bang. Ze was dus heel lief en ik weet niet of dit te veel info is maar de dokter zei dat omdat papa ouders is en volgroeit is en ik nog niet past het niet helemaal en omdat papa te ruw dee zit er nu een scheurtje in de rand van mijn plasser. Het is niet erg want hij is niet groot, maar er mag komende maand niets in gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Dat wil ik ook niet dus dat komt goed uit.

en omdat de dokter het nu ook helemaal weet moest ik op het eind even weg en toen hebben de dokter en de juf besloten de politie te bellen. Dus net toen we weer thuis bij haar kwamen heeft ze tegen mij verteld dat de politie naar papa en mama is gegaan om met hun te praten, maar ik ben niet dom😂 ik snap gewoon dat als de politie het verhaal weet ze opgepakt worden. Hoop ik eigenlijk. Is dat erg???? Dat ik dat hoop.

 

Want dat ben je: dapper. Dapper dat je naar je oma toe ging, dapper dat je dat berichtje naar die lerares hebt gestuurd. En dapper omdat ik erin geloof dat jij niet op zal geven :slight_smile:  Jij bent sterk. 

 

Gr. Kenshin

dat is heel lief ! Dankjewel


het gaat nu opzich wel goed. We gingen pizza eten!

Reputatie 3
Badge +4

hey,

 

Hij word niet verwijdert!

 

lekker

 

mijn knuffel is echt lief. Altijd als ik moet huilen knuffel ik hem en dan word ik niet meer verdrietig. Ook altijd als papa het deed legde ik mijn knufel op mijn ogen of hielt ik hem stevig vast zo ben ik nooit aleen

 

dat is altijd fijn. ik had ook altijd een knuffel. een soort kitten. ik kon er nooit zonder slapen🙂. mooie herinderingen komen boven daarmee.

 

en onthoud: niemand is alleen, tenzij de rest van de aarde uitsterft.

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Sorry dat ik niets zei want ik had nog niet echt een moment dat ik dit kon typen. Ik was een beetje verdrietig gister en vanacht.

ik ging dus ernaar toe en oma was er ook maar dan achterin. En ale mensen hadden zwarte jurken aan met hele lelijke witte sjaals ofzo iets. En toen ging ik zitten heel dicht bij die advocaat. En juf zat ergens achtermij (maar dat was niet erg want ik kende die andere mevrouw die naast mij soort van zat) En toen na heel lang wachten gingen ze praten. Sorry maar ze zeiden echt hele moeilijke zinnen. En toen na een tijdje toen werd mijn vader heel boos op ik denk de rechter en toen heeft hij de rechter uitgescheld met iets heel ergs. Toen moest hij stil zijn van de rechter en een politie agent en toen ging hij door en toen zei hij drie dingen tegen mij en eentje ging over flipie en dat ik volwassen moest worden en dat ik me druk maakte over niets en nog iets, toen moest ik huilen en toen stond ik op en rende ik weg maar ik wist niet waar ik heen moest dus ik raakte een beetje in paniek want mijn moeder die huilde en mijn vader schreeuwde en toen was er een politie meneer en die Tilde me op en liep weg. En toen kreeg ik een ijsje en toen ging het wel weer goed alleen ik dacht heel veel na over wat hij zei en toen gooide ik flipie in de prullenbak en liep weg en toen had die meneer van de politie hem eruit gepakt en toen had hij hem aan juf gegeven op het eind (zonder dat ik dat wist) en toen was ik de rest van de avond/dag heel verdrietig en toen ging ik slapen bij juf maar in de nacht werd ik een soort van half wakker en het was donker dus ik raakte weer in paniek omdat ik flip niet kon vinden en toen zei ik dat ik hem wel terug wilde en toen gaf juf hem terug en toen kon ik wel slapen. En nu pas kan ik er over nadenken zonder te gaan huilen of erover praten. Ik weet nog steeds niet helemaal wat voor straf en wat er daarna is gezegd omdat ik niet wilde praten maar juf zei dat papa naar de gevangenis moet met tbs (want hij heeft heel veel ilegale dingen gedaan)en mama moet ook nog steeds in therapie (en verdere straf is er nog niet voor haar) en ze zijn niet meer papa en mama van mij. Nou ja biologisch wel maar ze mogen niet meer voor mij zorgen. Wie dat wel gaat doen is ook nog niet besloten. Dus er komt nog een recht zaak ik ga alleen niet mee.

Ik heb besloten dat ik misschien wel naar de rechtzaak wil als dat kan en mag.

de rechter gaat volgensmij bepalen of ik bij mijn juf mag blijven wonen. ik hoop voor je dat je het goed hebt daar en dat je daar mag blijven.(als je dat wilt dan)
 

en er is iets heel ergs gebeurd! 😭🥺papa zat vast maar mama niet meer (maar mama en papa hebben voorlopig even een verbod om mij te bezoeken) en toen heeft ze geprobeerdvoor een trein te springen. En ze heeft een briefje in onze brieven bus gedaan, daar stond op dat ze niet meer kon leven met wat er gebeurde en dat het haar spijt. Mama is nu in een kliniek denk ik. Ik las het briefje en toen ging ik huilen en toen ging mijn juf de politie bellen en toen kwamen we erachter dat ze al opgepakt was omdat ze op het station over het spoor weg wilde lopen. Het voelt echt alsof ik in een sprookje leef😭dat is inderdaad een vervelende situatie,  gelukkig is ze al weer opgepakt,  waarschijnlijk krijgt ze professionele hulp. Het is ook niet niks, huilen mag.

papa en mama doen ‘dat’

ik vertel het aan oma, oma moet naar het ziekenhuis

ik vertel het aan juf en de politie pakt mama en papa op

ik woon bij mijn juf

mijn vader haat me en mama probeert zich zelf dood te maken😢

nee het is eerder een nachtmerrieja, dat snap ik dat het een nachtmerrie is. Heb je dit al aan je juf of iemand anders verteld, misschien kun je dit ook vertellen tegen je psycholoog.  Sterkte

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb net weer geslapen en ik voel me nu wel iets beter! 🙂 slikken doet steeds meer pijn maar mijn hoofdpijn en spierpijn is veel minder. Ik heb ook een tekening gemaakt, maar nu ga ik douchen en juf die is naar de supermarkt Of winkel voor pilletjes die ik niet door Hoef te slikken en eten dat minder pijn doet want slikken doet echt pijn en het koste in de ochtend 10 minuten voordat ik kinder paracetamol doorhad geslikt omdat het niet lukte. En ik kan niet de hele Nacht, dag En nog een nacht op 1 smootie leven. Al zou ik dat wel willen want eten of drinken doet pijn dus ik wil niet eten en drinken maar dat moet wel want dat is heel belangrijk zei mijn juf.

‘Sorry dat ik niets zei want ik had nog niet echt een moment dat ik dit kon typen.’

Geen probleem, lieve Anoniem2202. Jouw topic, jouw tempo. 

 

‘Sorry maar ze zeiden echt hele moeilijke zinnen.’

Ah, da’s typisch rechtszaken. De moeilijke woorden-mensen begrijpen elkaar dan, maar als iemand die niet voor de rechtbank werkt, zit je er dan maar een beetje verward bij. 

 

Je vader werd erg boos. Dat was vast schrikken. Wat stom ook, dat je vader jou nog eens aansprak om domme opmerkingen te maken. Tuurlijk was het ok dat Flipie mee was, en tuurlijk had jij alle recht om voor jezelf op te komen. Ik ben trouwens blij dat je Flipie nog hebt. Houd die maar goed bij je. 

 

Er is beslist dat je ouders niet meer voor je mogen zorgen. Die beslissing begrijp ik. Ook goed dat je vader gestraft zal worden, en dat je moeder therapie krijgt. Ik denk dat iedereen dan krijgt wat ‘ie verdient. 

 

Naar de volgende rechtszaak ga je niet mee. Da’s verstandig, denk ik. Rechtszaken kunnen best spannend en emotioneel zijn, net als degene waar je naartoe was. Toch vind ik dat jij het heel goed hebt gedaan door naar de rechtszaak te gaan. Dat was super dapper van je. Stoere meid!

 

Heb je nog plannen voor deze week?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

mag ik vragen hoe de therapie gaat en heb je een leuke therapeut?

 

ik hoop dat dit duidelijk heit geeft

 

MVG annoniemejongen

ja ze is heel lief! En heel aardig en ze is heel duidelijk dat is heel fijn want ze zegt altijd wat ze gaat doen voordat ze het doet, dan hoef ik niet bang te zijn dat ze iets doet wat ik niet wil en dan hoef ik niet te schrikken.

 

Hey Anoniem2202

 

Ik denk dat het belangrijk is dat jij goed aangeeft wat je wel en niet wilt. Wil jij bijvoorbeeld niet naar die rechtszaak? Dan geef je dat best op tijd aan. Soms kan er namelijk geregeld worden dat een professioneel iemand in jouw plaats getuigt, zodat jij dat niet hoeft te doen. Zeker als je jong bent, kom je daar weleens voor in aanmerking. 
 

ik weet het nog niet ik heb mijn therapeut alles nog niet eens verteld. Dat is teveel om te zeggen in een keer. Maar wel al veel. Op dit forum staat ook niet alles, maar dat hoeft ook niet. Ja ik denk niet dat ik naar een rechtzaak wil. Die mensen zijn allemaal eng en dan moet ik papa zien denk ik. Straks word hij boos op mij dat ik het verteld heb aan mensen. En dan gaat hij mij misschien wel slaan

 

‘t Is niet fijn om een onduidelijke toekomst voor je te zien vol vragen. Woon je nog steeds bij je lieve lerares? Zij zal vast ook op nog enkele vragen niet kunnen antwoorden, een glazen bol waarmee ze in de toekomst kijkt heeft ze waarschijnlijk niet, maar voor steun kan je wel bij haar terecht, denk ik. 
 

Ja ik slaap nog steeds bij haar. Nee ze heeft geen glaze bol. De mensen van jeugd zorg praten veel met mij en haar. Ik wil niet naar een pleeggezin en ook niet bij familie wonen. Wel bij oma maar oma is niet sterk genoeg en te oud. 

 

Iedereen heeft het recht om verdedigd te worden. Zelfs moordenaars krijgen een advocaat toegewezen. Samen wordt er dan overlegd over de juiste straf voor je vader; een straf die hem zal doen inzien hoe fout hij zat. Hetzelfde voor je moeder; zij had namelijk in horen grijpen, wanneer ze zag dat je vader je zo’n pijn deed. 

 

Gr. Kenshin

Ja mama krijgt straf omdat ze niets deed. Ik krijg geen straf eerst was ik daar bang voor maar nu niet meer.

Reputatie 4
Badge +3

dat hoop ik! We gaan eerst naar een strandje zwemmen (teminste ik) en daarna barbecuen 🙂🧆🍖🍗🥩🥓

Reputatie 4
Badge +3

Vanaf morgen, wanneer ik negentien ben, mag ik niet meer reageren op topics. Lezen kan wel, geloof ik. Je kan dus ook gewoon nog blijven posten in dit topic, wanneer je graag iets kwijt wilt :slight_smile:  Ik stuur sowieso positieve energie je kant op, ook al kan ik dan geen reacties meer posten. 
 

gefeliciteerd!😊 ik weet niet hoelaat je geboren bent maar nu is het morgen want het is 00:00 dus je bent jarig. 
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

nu ga ik slapen maar ik moest even wakker blijven om dit te typen en te sturen om 00:00.

als ik zo groot ben als jij dat wil ik ook zo slim zijn en goede tips en goede uitleg kunnen geven! :) aan anderen mensen. 

 

Ik zou het super dapper vinden, moest jij je verhaal durven delen. ‘t Lijkt me inderdaad verstandig om daar eerst wat ouder voor te zijn, zodat je eerst nog kan verwerken wat er gebeurd is enzo, maar jij, sterk en stoer zoals je bent, zou inderdaad een erg mooi voorbeeld kunnen zijn voor andere jongeren :slight_smile:

 

ja. Ik denk dat ik het pas kan vertellen aan anderen als ik zelf snap wat er gebeurd is en nu snap ik het nog niet helemaal. Ik denk er veel over na maar mijn hersenen voelen als puzel stukjes en de puzel is nog niet compleet ik snap gewoon nog niet helmaal wat er precies gebeurd is.

Ik ben super blij met je Thank you-kaartje :blush:  Dankjewel! Groetjes aan je juf, trouwens. Ik vind het heel lief van haar, dat je meteen bij haar terecht kon, en dat ze je zulke goede zorg heeft geboden. Daar ben ik je juf dan ook erg dankbaar voor :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

graag gedaan!

groetjes terug. Ze zei in de les 1 keer voor de grap (groep 6 of vegin groep 7) dat ze mij als kind wilde ik dacht op dat moment Nee dat wil je niet. Maar nu is het een beetje soort van wel zo.

ik weet dat je niet kan reageren (dat kan alleen als je weet hoelaat je geboren bent want als je in de avond geboren bent kan je nog reageren maar als je niet kan reageren dan wil ik doei zegen💓) 

Hey,

Je leest dit berichtje waarschijnlijk in de morgen, dus goeiemorgen. Ik hoop dat je vanacht een beetje heb kunnen slapen.

Ik heb net alle berichtjes gelezen, en ik ben zo opgelucht. Ik was in het begin bang dat je misschien niet de help zou vinden die je zocht omdat je zei dat je te bang was en dat je er niet meer wou zijn, maar gelukkig ben je nu bij je lieve lerares die veel van jou houd.

Super knap van je dat je naar hulp bent gaan zoeken, je bent super slim!

Ik las ook dat je soms je helemaal niet leuk voelde, ik had dit ook wel eens. Ik heb dit toen opgelost door naar muziek te luisteren. Het klinkt misschien raar, maar muziek is best leuk en misschien wordt jij er ook wel vrolijk van. Ik zou zeggen dat het het proberen waard is.

En ik weet dat dit t minste van je zorgen is, maar hoe is het met oma? Dat was natuurlijk wel even schrikken toen ze met de ambulance mee moest, maar nu is ze dan waarschijnlijk in het ziekenhuis, daar is het super veilig met allemaal mensen die goed voor haar zorgen.

Ik las ook dat je moe was en dat je je helemaal niet lekker voelde maar alsnog moest doorgaan van je trainer met sporten. Heb je dit aan je lerares vertelt? Het lijkt misschien klein maar je kan het waarschijnlijk best aan haar vertellen toch?

Ook heb ik een berichtje aan Kenshin als hij zover in dit berichtje leest. Ik vind het zo fijn dat je haar deze maand van begin tot einde zo erg heb geholpen. Ik ben gewoon sprakeloos. In het begin zat ze in de problemen en ze is van dat ze niemand het durfte te vertellen en dat ze er niet meer wou zijn naar dat haar vader achter de tralies wordt gezet, ze in een veilig huis zit met een hele lieve lerares en therapie. Bedankt voor je hulp voor haar je bent een echte held.

Anoniem2202 ik hoop dat je net zoals al je andere leeftijdsgenootjes snel weer veel plezier kan hebben en dat alles achter de rug is en dat je je er niet meer druk om hoeft te maken

Vriendelijke groetjes,

Stefan

PS. Net zoals een knuffel ontvangen van je lerares goed voelt, is het ook fijn om een knuffel aan je lerares te geven (als je dat wil)😬☺️.

Fijn dat je je wat beter voelt na geslapen te hebben :blush:  Je hebt zelfs genoeg kracht om te tekenen en te douchen; goed zo. 

 

Zelf ben ik ook erg slecht in het slikken van pilletjes. Sommigen kan je met water nemen, of pletten, en dan mengen met een lepeltje honing of confituur. Misschien dat dat helpt? Als je ze plet kan het wel gebeuren dat je een vieze smaak in je mond krijgt. 

 

Eten en drinken zijn inderdaad belangrijk. Vooral drinken dan. Warme dranken kunnen je keelpijn daarbij verlichten. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Hii @Anoniem2202 

Ik heb je topic al een tijdje gevolgd, wat heftig wat je allemaal meegemaakt heb... ik vind het dan ook heel knap dat je naar je juf bent gegaan en naar het forum.

Zo te lezen is je juf een heel aardige en zorgzame vrouw voor je.

ik vond het echt heel moeilijk om het tegen iemand te vertellen. Het voelde alsof ik opgesloten was.

ja ze is heel lief! En ze knuffelt mij veel😊 vooral in de avond als ik bang ben.

 

Ik vind het mooi om te lezen dat jij nu al denkt aan de toekomst, je wilt dit later delen met andere zodat zij hetzelfde kunnen doen als jij, hulp zoeken.

Dat is lief, jij zit in zo'n moeilijke situatie en maakt zoveel mee en dan wil je het later vertellen zodat andere ervan kunnen leren. Dat is dapper!

ik wil gewoon ook anderen helpen want het deed echt pijn en het voelt niet vijn en als ik een wens mocht doen zou ik wensen dat alle kinderen hier uit waren maar dat kan niet.

 

Dat je @Kenshin gaat missen is begrijpelijk, de meeste hier wel. 

 

Ik hoop dat je in de afgelopen paar dagen, ondanks de warmte, toch heb kunnen slapen

ik kan niet heel goed slapen maar ik slaap wel gewoon laatste dagen.

Dan zal ze het zelf vast goedgevonden hebben,

Lief dat jij je zorgen maakt maar ik denk dat dit normaal is voor je juf en haar vriend.

 

Ik zou er niet teveel aan proberen te denken

Fijn dat je bij zo’n lieve therapeut terecht gekomen lijkt te zijn :slight_smile:  Goed dat ze aangeeft wat ze gaat doen, voordat ze het doet. 

 

Vertel jij je therapeut maar op jouw eigen tempo wat er gebeurd is. ‘t Is alvast heel dapper van je, dat je beetje bij beetje vertelt wat er gebeurde. 

 

Er zal sowieso, in ieder geval, geregeld worden dat papa je geen pijn meer kan doen. Papa zal hoogstwaarschijnlijk niet meer in jouw buurt mogen komen, en jij hoeft hem niet te zien, als je dat niet wilt. 

 

Is het soms een mogelijkheid, dat je bij die lerares blijft wonen?

 

Oh lieve Anoniem2202, natuurlijk zal jij niet gestraft worden :yellow_heart:  Wat vervelend voor je, dat je met die gedachte zat. Jij hebt niets verkeerd gedaan, knoop dat maar goed in je oren. Je ouders waren in fout; jij niet. 

 

Gr. Kenshin

Leuk, en lekker, barbecueën :blush:  Veel plezier!

 

Gr. Kenshin

Dankje, Anoniem2202 :slight_smile:  Neem maar een stukje verjaardagstaart, en ook eentje voor juf :birthday:  Het ga je goed :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Fijn, vooral doorgaan met knuffels geven

 

Ik denk dat bijna iedereen hetzelfde zou wensen,  niemand zou dit moeten meemaken. Jij ook niet.

 

Goed te horen dat het slapen weer beter gaat, heb je nog veel nachtmerries?

Reputatie 4
Badge +3

Is het soms een mogelijkheid, dat je bij die lerares blijft wonen?

ja dat vertelde vroeg zij mij ook en ik zei ja, maar dan moet ze veel regellen en dat ik nog niet allemaal gedaan.

 

Oh lieve Anoniem2202, natuurlijk zal jij niet gestraft worden :yellow_heart:  Wat vervelend voor je, dat je met die gedachte zat. Jij hebt niets verkeerd gedaan, knoop dat maar goed in je oren. Je ouders waren in fout; jij niet. 

 

Gr. Kenshin

🙂💖

Hey Anoniem2202

 

Kan gebeuren, dat je je minder voelt. Zeker na zo’n ingrijpende veranderingen in je leven. Je bent tenslotte voor een lange periode gekwetst, en woont sinds kort bij je lerares. Dat zijn gebeurtenissen en veranderingen die niet te onderschatten vallen. ‘t Is dan ook te verwachten dat je hier nare gevoelens en nachtmerries aan over houdt :confused:  Dat maakt ze echter niet minder zwaar. 

 

Alvast goed dat je met je lerares gepraat hebt over de nachtmerries. Lijkt het je soms wat om in dezelfde kamer als haar te slapen, zodat ze na of tijdens een nachtmerrie snel bij je kan zijn? Dat hoeft enkel als je dat wat lijkt, hoor. 

 

Ik hoop dat je een goede sessie met je therapeut tegemoet gaat. In ieder geval zou ik haar vertellen over wat er speelt, en over dat je je niet goed voelt. Daar kan je therapeut je namelijk mee helpen. Als je het eng vindt om dit te vertellen, kan je altijd een briefje schrijven, of je lerares vragen om het woord te nemen. 

 

Hey @Stefan L 

Attent dat je even een complimentje geeft. Da’s fijn om te horen. Ook lief van je om dit hele topic door te lezen, en dan nog eens zo’n nuttige reactie te plaatsen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Dankje, Anoniem2202 :slight_smile:  Neem maar een stukje verjaardagstaart, en ook eentje voor juf :birthday:  Het ga je goed :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

❤️
 

Fijn, vooral doorgaan met knuffels geven

 

Ik denk dat bijna iedereen hetzelfde zou wensen,  niemand zou dit moeten meemaken. Jij ook niet.

het rare is dat ik dat wel eerst dacht.

 

 

Goed te horen dat het slapen weer beter gaat, heb je nog veel nachtmerries?

ja bijna elke nacht nog steeds maar ik word niet echt meer wakker van ze Soms wel een beetje maar dan geeft juf flipie en dan legt ze mijn hoofd neer en dan slaap ik al weer dus het gaat wel en ze worden minder eng eerst was het echt eng en raakte ik in paniek maar nu zijn het herinneringen die opnieuw afspelen maar omdat de eerste zo eng waren lijkt deze veel minder eng terwijl ik opndat moment zelf doods bang was.

Vandaag zal je meer duidelijkheid krijgen rond wat er gaat gebeuren. Fijn. Ik denk dat wat duidelijkheid je goed zal doen. Succes :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

@ronald2001 

ik heb een vraag bij jou bericht staat dit:

De beproevingen die jullie moeten doorstaan, maken andere mensen ook mee. Maar God is trouw, en hij zal niet toelaten dat je wordt beproefd boven wat je aankunt, maar met de beproeving zal hij ook voor de uitweg zorgen, zodat je het kunt doorstaan ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ JW.org
 

maar ik kon dit niet aan. En bestaat god? Papa en mama zeiden dat alles wat mensen geloven onzin is maar de vriendje van juf gelooft wel en toen moest hij bidden voor het eten. Wat moet ik geloven