Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 3
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Hii @Anoniem2202 

Ik heb je topic al een tijdje gevolgd, wat heftig wat je allemaal meegemaakt heb... ik vind het dan ook heel knap dat je naar je juf bent gegaan en naar het forum.

Zo te lezen is je juf een heel aardige en zorgzame vrouw voor je.

 

Ik vind het mooi om te lezen dat jij nu al denkt aan de toekomst, je wilt dit later delen met andere zodat zij hetzelfde kunnen doen als jij, hulp zoeken.

Dat is lief, jij zit in zo'n moeilijke situatie en maakt zoveel mee en dan wil je het later vertellen zodat andere ervan kunnen leren. Dat is dapper!

 

Dat je @Kenshin gaat missen is begrijpelijk, de meeste hier wel. 

 

Ik hoop dat je in de afgelopen paar dagen, ondanks de warmte, toch heb kunnen slapen

Reputatie 3
Badge +3

Vanaf morgen, wanneer ik negentien ben, mag ik niet meer reageren op topics. Lezen kan wel, geloof ik. Je kan dus ook gewoon nog blijven posten in dit topic, wanneer je graag iets kwijt wilt :slight_smile:  Ik stuur sowieso positieve energie je kant op, ook al kan ik dan geen reacties meer posten. 
 

gefeliciteerd!😊 ik weet niet hoelaat je geboren bent maar nu is het morgen want het is 00:00 dus je bent jarig. 
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

nu ga ik slapen maar ik moest even wakker blijven om dit te typen en te sturen om 00:00.

als ik zo groot ben als jij dat wil ik ook zo slim zijn en goede tips en goede uitleg kunnen geven! :) aan anderen mensen. 

 

Ik zou het super dapper vinden, moest jij je verhaal durven delen. ‘t Lijkt me inderdaad verstandig om daar eerst wat ouder voor te zijn, zodat je eerst nog kan verwerken wat er gebeurd is enzo, maar jij, sterk en stoer zoals je bent, zou inderdaad een erg mooi voorbeeld kunnen zijn voor andere jongeren :slight_smile:

 

ja. Ik denk dat ik het pas kan vertellen aan anderen als ik zelf snap wat er gebeurd is en nu snap ik het nog niet helemaal. Ik denk er veel over na maar mijn hersenen voelen als puzel stukjes en de puzel is nog niet compleet ik snap gewoon nog niet helmaal wat er precies gebeurd is.

Ik ben super blij met je Thank you-kaartje :blush:  Dankjewel! Groetjes aan je juf, trouwens. Ik vind het heel lief van haar, dat je meteen bij haar terecht kon, en dat ze je zulke goede zorg heeft geboden. Daar ben ik je juf dan ook erg dankbaar voor :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

graag gedaan!

groetjes terug. Ze zei in de les 1 keer voor de grap (groep 6 of vegin groep 7) dat ze mij als kind wilde ik dacht op dat moment Nee dat wil je niet. Maar nu is het een beetje soort van wel zo.

ik weet dat je niet kan reageren (dat kan alleen als je weet hoelaat je geboren bent want als je in de avond geboren bent kan je nog reageren maar als je niet kan reageren dan wil ik doei zegen💓) 

Reputatie 3
Badge +3

Hii @Anoniem2202 

Ik heb je topic al een tijdje gevolgd, wat heftig wat je allemaal meegemaakt heb... ik vind het dan ook heel knap dat je naar je juf bent gegaan en naar het forum.

Zo te lezen is je juf een heel aardige en zorgzame vrouw voor je.

ik vond het echt heel moeilijk om het tegen iemand te vertellen. Het voelde alsof ik opgesloten was.

ja ze is heel lief! En ze knuffelt mij veel😊 vooral in de avond als ik bang ben.

 

Ik vind het mooi om te lezen dat jij nu al denkt aan de toekomst, je wilt dit later delen met andere zodat zij hetzelfde kunnen doen als jij, hulp zoeken.

Dat is lief, jij zit in zo'n moeilijke situatie en maakt zoveel mee en dan wil je het later vertellen zodat andere ervan kunnen leren. Dat is dapper!

ik wil gewoon ook anderen helpen want het deed echt pijn en het voelt niet vijn en als ik een wens mocht doen zou ik wensen dat alle kinderen hier uit waren maar dat kan niet.

 

Dat je @Kenshin gaat missen is begrijpelijk, de meeste hier wel. 

 

Ik hoop dat je in de afgelopen paar dagen, ondanks de warmte, toch heb kunnen slapen

ik kan niet heel goed slapen maar ik slaap wel gewoon laatste dagen.

Dankje, Anoniem2202 :slight_smile:  Neem maar een stukje verjaardagstaart, en ook eentje voor juf :birthday:  Het ga je goed :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Fijn, vooral doorgaan met knuffels geven

 

Ik denk dat bijna iedereen hetzelfde zou wensen,  niemand zou dit moeten meemaken. Jij ook niet.

 

Goed te horen dat het slapen weer beter gaat, heb je nog veel nachtmerries?

Reputatie 3
Badge +3

Dankje, Anoniem2202 :slight_smile:  Neem maar een stukje verjaardagstaart, en ook eentje voor juf :birthday:  Het ga je goed :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

❤️
 

Fijn, vooral doorgaan met knuffels geven

 

Ik denk dat bijna iedereen hetzelfde zou wensen,  niemand zou dit moeten meemaken. Jij ook niet.

het rare is dat ik dat wel eerst dacht.

 

 

Goed te horen dat het slapen weer beter gaat, heb je nog veel nachtmerries?

ja bijna elke nacht nog steeds maar ik word niet echt meer wakker van ze Soms wel een beetje maar dan geeft juf flipie en dan legt ze mijn hoofd neer en dan slaap ik al weer dus het gaat wel en ze worden minder eng eerst was het echt eng en raakte ik in paniek maar nu zijn het herinneringen die opnieuw afspelen maar omdat de eerste zo eng waren lijkt deze veel minder eng terwijl ik opndat moment zelf doods bang was.

Reputatie 3
Badge +3

@ronald2001 

ik heb een vraag bij jou bericht staat dit:

De beproevingen die jullie moeten doorstaan, maken andere mensen ook mee. Maar God is trouw, en hij zal niet toelaten dat je wordt beproefd boven wat je aankunt, maar met de beproeving zal hij ook voor de uitweg zorgen, zodat je het kunt doorstaan ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ JW.org
 

maar ik kon dit niet aan. En bestaat god? Papa en mama zeiden dat alles wat mensen geloven onzin is maar de vriendje van juf gelooft wel en toen moest hij bidden voor het eten. Wat moet ik geloven

Nou lieve

Je kon het aan, je bent er nog en heb goed gehandeld. 

Is er een uitweg geweest? Kenshin, je juf

 

Wat je moet geloven? Dat is aan jou, waar geloof jij in. Dat kan niemans voor jou bepalen 

Reputatie 3
Badge +3

Nou lieve

Je kon het aan, je bent er nog en heb goed gehandeld. 

Is er een uitweg geweest? Kenshin, je juf
 

ja dat wel


​​​​

Wat je moet geloven? Dat is aan jou, waar geloof jij in. Dat kan niemans voor jou bepalen 

ik weet niet wat ik moet eloven. Ik vind het eng om iets te geloven ik vind het eng om in geesten te geloven of in een god want straks zijn ze slecht of gaan ze je aan vallen vooral die geesten dan

 

is niet erg, je bent nog jong dus je hoeft er niet Per se over na te denken

 

is het voor jou misschien een optie om met een psycholoog te praten? aangezien je zoveel last heb met nachtmerries

Reputatie 3
Badge +3

Dat doe ik al ik zit in therapie bij een psycholoog. 
maar ze moet veel moeite doen om mij te laten praten omdat ik het moeilijk vind om te praten dus ze doet het met spelletjes en met opdrachten

Dat is helemaal niet erg, ik denk dat iedereen kan begrijpen dat het voor jou moeilijk is om hierover te praten

Vind je die spelletjes wel leuk? En voel je je ook geholpen door diegene?

 

Hoe was je dag? Nog kunnen genieten van dit weer?

Reputatie 3
Badge +3

Dat is helemaal niet erg, ik denk dat iedereen kan begrijpen dat het voor jou moeilijk is om hierover te praten

Vind je die spelletjes wel leuk? En voel je je ook geholpen door diegene?

ja die spelletjes zijn leuk met de bal of met een hoepel of met stoepkrijt buiten en dan gaat we soms naar buiten met nog een kindje en therapeut en dan gaan we wandellen en praten maar dat praat makkelijker en dat meisje heeft ongeveer het zelfde meegemaakt maar dan is niemand in haar gegaan maar haar papa ging haar slaan en daarom doen we het heel soms om de week ofzo samen.

 

Hoe was je dag? Nog kunnen genieten van dit weer?

ja we gingen naar het strand. En jufs vriend blijft slapen. Heel leuk. 

Reputatie 3
Badge +3

Alleen mochten we niet veel zwemen op het strand want er was veel stroming en er moest iemand gered worden maar ik heb een hele diepe kuil gemaakt met juf en haar vriend wn die was zo diep dat ik erin ging en niet erboven uit kon komen dus hij moest me erin en eruit tillen hij was super diep ik denk wel een meter 50 diep en ik ben 1 meter 40 os 42denk ik. 

Ahh leukk

Heb je die kuil helemaal zelf gemaakt?

 

Weet je al hoe het verder gaat?

Mag je bij juf blijven wonen of weet je dat nog niet?

Reputatie 3
Badge +3

Ahh leukk

Heb je die kuil helemaal zelf gemaakt?

nee de vriend van juf ging me helpen. Hij is echt leuk en aardig😊 ze hebben al een jaar waarom heeft ze dat niet verteld. Ik denk omdat ik heel verdrietig was en heel bang voor jongens. Hij is heel aardig maar als ik naar bed ga dan wil ik nog niet dat hij mee gaat of boven is maar ik vind hem wel heel aardig.

Weet je al hoe het verder gaat?

Mag je bij juf blijven wonen of weet je dat nog niet?

waarschijnlijk wel (van de rechter mag het) maar jeugdzorg die mensen stellen heel veel vragen aan haar en mij.  Ze komen vaak en juf moet als het helemaal officieel is een paar dingen met een handtekening tekenen. Dus ja ik denk dat ik bij haar blijf maar het is nog niet 1000% zeker.

Ik snap dat je liever niet heb dat er een man in de buurt js bij het slapen, wel fijn dat je het ook met hem leuk heb

 

En als alles goedgekeurd is wil juf het dan ook? Of weet ze dat nog niet?

Reputatie 3
Badge +3

Ik snap dat je liever niet heb dat er een man in de buurt js bij het slapen, wel fijn dat je het ook met hem leuk heb


 

ja hij is heel aardig 🙂

En als alles goedgekeurd is wil juf het dan ook? Of weet ze dat nog niet?

juf wil het wel zij kwam met het idee🙃 ik was heel blij toen zij het ook wilden maar de jeugdzorg zij dat ze over 2 dagen terug komen en dan moet ze iets tekenen.  

Reputatie 3
Badge +3

In de nacht is er iets heel ergs gebeurd! Ik heb het nog niet aan iemand verteld. :(

Wil je dat hier delen of misschien met je juf bespreken?

 

Wel super lief dat je waarschijnlijk bij juf mag wonen

Reputatie 3
Badge +3

Wil je dat hier delen of misschien met je juf bespreken?

niet tegen juf! Want het gaat over haar. Juf die is ook misbruikt denk ik. Want in de nacht was ik wakker door de warmte en toen ging ik plassen en toen ging haar vriend in haar en en toen ging ik snel naar bed want ik was bang en toen viel ik in slaap.

 

Wel super lief dat je waarschijnlijk bij juf mag wonen

Ja heel lief! Maar ik vind haar vriend niet meer lief.

Ohh en denk je dat juf het goed vond?

Het kan zijn dat ze seks hadden, dat is dus wanneer een man zijn geslachtsdeel bij die van de vrouw doet.

Dit is normaal als ze een relatie hebben, en als ze het beide willen.

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Ohh en denk je dat juf het goed vond?

ze deed niets 

Het kan zijn dat ze seks hadden, dat is dus wanneer een man zijn geslachtsdeel bij die van de vrouw doet.

Dit is normaal als ze een relatie hebben, en als ze het beide willen.

 

 

Ze gingen kusjes geven en een knuffel. En toen schrok ik en toen ging ik weg.

Dan zal ze het zelf vast goedgevonden hebben,

Lief dat jij je zorgen maakt maar ik denk dat dit normaal is voor je juf en haar vriend.

 

Ik zou er niet teveel aan proberen te denken

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb het aan haar gevraagd en ze zei dat ik het niet had moeten zien en dat het gewoon goed was. Ze zei dat ze elkaar lief vonden en dat ze het daarom deden en dat ik dat later wel begreep en dat ik er niet over na hoefte te denken en toen zij ze het tegen haar vriend en die zei ook dat het goed was en dat ik me niet zorgen hoefde te maken of boos hoefde te zijn. Dus je heb gelijk ik snap gewoon niet waarom je dat vrijwillig zou doen?!