Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 4
Badge +3

je moet echt hulp zoeken  en je verhaal en gevoelens en emoties vertellen aan iemand die je kan vertrouwen 

hoeveel jaar ben je eigenlijk

toen ik dit maakte 10 jaar nu ben ik al 11.  Ik mag hier eigelijk niet zijn want ik ben te jong maar ze heben een uitzondering gemaakt. 

 

Nee, dit ‘hoort’ niet bij jou. Deze situatie ‘hoort’ bij niemand. Jij bent het slachtoffer van seksueel misbruik, da’s heel naar, maar dat is wat het is. Wat jou overkomt, hoort niet te gebeuren. Je ouders gaan mijlen te ver met hun gedrag. 

 

Die lerares, heb je haar nummer nog? Want haar bellen of een berichtje sturen lijkt me een erg goed idee. Zou je dat zien zitten? Je valt trouwens helemaal niemand lastig door om hulp te vragen. Om hulp vragen is net goed en dapper.

 

Gr. Kenshin

Hey Anoniem2202

 

Hoe gaat het inmiddels met je?

 

Als je wat naars meegemaakt hebt, kan het gebeuren dat je je nu en dan weer minder goed voelt. Dat kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer je wat ziet dat je doet denken aan die vervelende tijden, maar het kan ook uit het niets komen. 

 

Kan je met je lerares praten over deze gevoelens? In ieder geval goed dat je je onzekerheid rond je gewicht met haar besprak. ‘t Is niet fijn om je dik te voelen, en velen die zich dik voelen, zijn niet eens te dik. Er is dan sprake van een naar stemmetje dat je wijsmaakt dat je te dik bent, terwijl je dat helemaal niet bent. 

 

Ik raad je aan om ook bij je therapeut te melden dat je last hebt van deze gedachten. Ook van de gedachten dat je je dik voelt. Daar kan namelijk wat aan gedaan worden. Samen zouden jullie op zoek kunnen gaan naar manieren om met die gedachten om te leren gaan.

 

Ik vermoed dat je het volgende op zich wel weet, maar toch herhaal ik het nog maar een keer. Het is niet jouw schuld wat er gebeurd is, jij verdient deze ellende niet, niemand verdient deze vervelende situatie, maar ‘t is nu eenmaal gebeurd. Nu kan je terecht bij een lerares die om je geeft, en die je vast met plezier opvangt. Vraag het haar desnoods, of je haar ‘tot last’ bent. Op die manier kan ze je geruststellen dat dat niet het geval is. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ik ga wel mijn best doen maar ik denk niet dat ik het nu kan

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb haar een appje gestuurd en heb gelijk verteld want als ik dat niet deed durf ik straks niet meer. Niet alles maar alleen dat het niet goed gaat en ik bij haar wil slapen

Reputatie 4
Badge +3

Hey Anoniem2202

 

Hoe gaat het inmiddels met je?


 

Het gaat wel. ik gingeerst uit het raam kijken de lucht was heel mooi en toen kwam mijn juf en die schrok zich op een of andere manier dood omdat ze bang was dat ik uit het raam zou vallen. Dus toen moest ik terug in bed gaan liggen en toen bleef ze bij mij zitten en toen viel ik in slaap. 

Als je wat naars meegemaakt hebt, kan het gebeuren dat je je nu en dan weer minder goed voelt. Dat kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer je wat ziet dat je doet denken aan die vervelende tijden, maar het kan ook uit het niets komen. 
 

ja het is echt vervelend.

 

Kan je met je lerares praten over deze gevoelens? In ieder geval goed dat je je onzekerheid rond je gewicht met haar besprak. ‘t Is niet fijn om je dik te voelen, en velen die zich dik voelen, zijn niet eens te dik. Er is dan sprake van een naar stemmetje dat je wijsmaakt dat je te dik bent, terwijl je dat helemaal niet bent. 


 

 

Ik raad je aan om ook bij je therapeut te melden dat je last hebt van deze gedachten. Ook van de gedachten dat je je dik voelt. Daar kan namelijk wat aan gedaan worden. Samen zouden jullie op zoek kunnen gaan naar manieren om met die gedachten om te leren gaan.


 

oke

Ik vermoed dat je het volgende op zich wel weet, maar toch herhaal ik het nog maar een keer. Het is niet jouw schuld wat er gebeurd is, jij verdient deze ellende niet, niemand verdient deze vervelende situatie, maar ‘t is nu eenmaal gebeurd. Nu kan je terecht bij een lerares die om je geeft, en die je vast met plezier opvangt. Vraag het haar desnoods, of je haar ‘tot last’ bent. Op die manier kan ze je geruststellen dat dat niet het geval is. 

 

Gr. Kenshin

Ik weet ook wel dat het niet mijn schuld is maar toch voelt het zo. Door alles wat papa zei en het schuld gevoel.

Reputatie 4
Badge +3

Nee ik vind het niet erg want hij is lief. Hij is ook aardig en hij speelt met mij en hij zwemt mee als juf wil zonnen met de buurvrouw super saai. En hij gaat mee als we in de zee gaan want er zijn heel veel mensen die verdrinken in de zee maar ik kan goed zwemmen

Ok, heel goed gedaan. Ik ben trots op je, dat je dat gedaan hebt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Nu aan de slag gaan met het verwerken van deze gebeurtenissen, zou inderdaad erg nuttig zijn. Moest je dan toch ooit seks willen, kan het door middel van therapie ook gewoon. Echter is het evenwel heel normaal om hier als twaalfjarige nog helemaal geen behoefte naar te hebben. Misschien dat je er ook later geen zin in zal hebben, en dan is dat ok, maar dat zie je dan wel weer. In ieder geval goed dat je therapie krijgt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ik hoop zo voor je dat het weer allemaal goed komt😘😘

ik zelf heb hier 0 verstand van maar sta voledig achter Kenshin , gebruiken c en veelen anderen!! 

 

Als je doet wat goed voelt komt het zeker goed!!!

 

liefs K

Dankje ❤️💖 

je bent lief!

‘t Is heel normaal om nog niet klaar te zijn om iemand te vergeven. Vergeven vraagt tijd, en werkt alleen als je er zelf klaar voor bent :slight_smile:  Doe vandaag maar iets dat je leuk vindt. 

 

Gr. Kenshin

Je vader wist vast heel goed wat te zeggen. Had hij bijvoorbeeld laten merken dat wat hij deed verkeerd was, zou jij misschien wel al eerder weggegaan zijn bij je vader. Daarom kan het dat hij deed alsof wat hij deed juist was, zodat hij verder kon gaan met te doen wat hij wilde. Da’s uiteraard erg verkeerd van hem, en erg naar voor jou, dat jij hier dan vervelende gevoelens aan overhoudt. 

 

Gr. Kenshin

Wat lief en attent van je, dat je meehelpt met opruimen :) Dat apprecieert je lerares vast erg. 
 

Gr. Kenshin

Wat er ook gebeurt; je staat er niet alleen voor. Je hebt bijvoorbeeld je lerares aan je zijde. Durf gerust al je vragen aan haar te stellen; zij geeft er vast graag antwoord op, of kan je helpen met uit te zoeken wat bepaalde dingen betekenen. 

 

Je bent heel goed bezig. Je bent naar de politie toe gegaan, hebt daar prima meegewerkt, en je bent erg sterk geweest. Da’s heel goed van je! Het was vast niet gemakkelijk. Toch heb je het maar mooi gedaan, bij de politie enzo. Ik vermoed dat je snel meer duidelijkheid zal krijgen rond wat er nu zal gebeuren. 

 

Waar verblijf je momenteel?

 

Gr. Kenshin

Dang wat heb je erg veel meegemaakt, ik ben trots op je dat je naar de politie bent gegaan etc, erg goed van je meis, en wees niet bang voor ons hier, als er ooit iets anders is waar je effe kwijt wilt kan altijd🤗

En ik moet zeggen erg lang verhaal over mij over ("zelfmoord") te plegen door 1 nachtmerrie mij totaal overnam om mijzelf te beëindigen zoiets.

Stel als je ooit wilt weten ofzo volgensmij zit dat in een Toppic van me van vroeger.

Maar in ingeval ik ben trots op je dat je hebt gedaan meis🙂😎👍🏻

#ik ben bang voor de politie nog, ook lang verhaal hahaha.

Reputatie 4
Badge +3

Wat er ook gebeurt; je staat er niet alleen voor. Je hebt bijvoorbeeld je lerares aan je zijde. Durf gerust al je vragen aan haar te stellen; zij geeft er vast graag antwoord op, of kan je helpen met uit te zoeken wat bepaalde dingen betekenen. 
 

ja ze weet echt heel veel dus ze kan bijna alles beantwoorden

 

Je bent heel goed bezig. Je bent naar de politie toe gegaan, hebt daar prima meegewerkt, en je bent erg sterk geweest. Da’s heel goed van je! Het was vast niet gemakkelijk. Toch heb je het maar mooi gedaan, bij de politie enzo. Ik vermoed dat je snel meer duidelijkheid zal krijgen rond wat er nu zal gebeuren. 


 

dankje

Waar verblijf je momenteel?

 

Gr. Kenshin

Bij mijn lerares even

Ahh wat top

 

Als ik het zo mag noemen, heb je dan een soort van nieuwe ouders? Juf en haar vriend

Waarom ouders hun kinderen misbruiken, is vaak een raadsel. Je doet er je kind namelijk zo veel pijn mee. Echter vinden sommige ouders het eenvoudigweg fijn, of “lekker”, en doen ze het daarom toch. Erg stom vind ik dat, hoe ze hun kind dan zo’n pijn doen voor hun eigen genot. Ook zou het inderdaad kunnen dat je vader mentaal niet helemaal gezond is, waardoor hij dit soort dingen doet. 

 

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over die dreigementen van de vriend van je vader. Het zou erg dom zijn van hem om jou iets aan te doen. En zoals hierboven al gezegd werd, kan de politie jou in bescherming nemen. 

 

Ik stel voor dat je als volgende stap dat briefje aan je lerares schrijft. Daarin leg je uit dat die vriend van je vader ook weleens langs kwam. Zet er eventueel zijn naam en een beschrijving van zijn uiterlijk bij, dan heb je dat alvast gedaan. 


Je bent erg goed bezig :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Dat is eigenlijk ook zo en zo voelt het ook een beetje maar toch is het anders ik heb een probleem met het vertrouwen van mensen en voordat het gebeurde vertrouwde ik mijn ouders en nu kan ik niemand meer vertrouwen dus het voelt wel anders. Ik vertrouw juf wel maar niet zoals ik dat vroeger deed bij papa en mama die nu niet meer mijn papa en mama zijn. Ik moet even nadenken en het op een rij zetten want het is best wel een niet logisch en raar verhaal.

Reputatie 4
Badge +3

Ik wil niet meer leven

Ik kan me voorstellen dat je het nu erg moeilijk hebt, en dat er je helemaal geen fijne dingen overkomen. Dat kan er weleens toe lijden dat je de zin in het leven verliest; dat je niet meer verder wilt. Echter vermoed ik dat je vooral wilt dat deze situatie stopt; is dat het? Dat je vooral wenst dat papa en mama je geen pijn meer doen, en dat je geen andere uitweg dan de dood kan bedenken?

 

Er zijn namelijk nog andere uitwegen voor je. Eentje daarvan heb je al gevonden; je hebt die lerares een berichtje gestuurd. Hopelijk krijg je snel een antwoord. Je lerares zou je namelijk kunnen helpen, zodat je een beter leven kan krijgen, zonder dood te moeten. 

 

Als je het moeilijk krijgt, kan het altijd nuttig zijn om 113 te bellen. Je kan ook met ze chatten. Als er namelijk heel duistere gedachten in je omgaan, kan iemand van 113 je daar doorheen gidsen, zodat jij je beter voelt. Houd je dat in gedachten, dat je altijd 113 kan bellen, of met ze kan chatten? Bij hen kan je altijd terecht, en hier, op het forum, ook. 

 

Nee maar, de dood hoeft jouw uitweg niet te zijn. Wie weet wat moois staat er nog voor je te wachten! Wie weet welke kansen je nog aangeboden krijgt in het leven, waardoor je later kan denken: wat sterk dat ik me toen uit die moeilijke periode heb kunnen halen. Wat dapper van me. 

 

Want dat ben je: dapper. Dapper dat je naar je oma toe ging, dapper dat je dat berichtje naar die lerares hebt gestuurd. En dapper omdat ik erin geloof dat jij niet op zal geven :slight_smile:  Jij bent sterk. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Oh ja, dat hoor ik wel vaker, dat het huis van een mogelijke pleegouder eerst grondig nagekeken wordt. Je wilt namelijk geen kind onderbrengen in een ongeschikte omgeving. Echter vermoed ik dat je lerares vast zal slagen voor die proef, zodat jij misschien wel bij haar kan blijven, voor zo lang dat nodig is :slight_smile:


 

ja dat zou fijn zijn! Want ik wil niet naar mensen die ik niet ken.

Ik vermoed dat je moeder of iemand anders je vroeg of laat nog wel eens uit zal leggen wat er speelde tussen je moeder en vader. Dat doet ze misschien als je wat ouder bent, of wie weet zelfs al binnenkort. Er zal vast besproken worden wanneer jij wat het beste te weten komt. 

 

Gr. Kenshin

ja dat denk ik ook wel. Denk je dat papa naar de gevangenis moet?

Badge

Ik snap dat je het tegen niemand wil vertellen maar dit is echt niet oké en ik wil niet zo'n zijk neus zijn maar als voor mij en jezelf vertel t tegen iemand 

Sorry dat ik een zijkneus ben

Fijn dat je even bij deze lerares kan blijven :slight_smile:  Ook handig dat ze je vragen kan beantwoorden. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

 -onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-
 

hoelang denk je dat dat verwerken duurt? 
 

Hebben de meeste kinderen al seks op hun 12e? Of ben ik vroeg?