Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 3
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Ohh, zwemmen, da’s leuk :blush:  Veel plezier samen :dolphin:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Het zwembad was heel leuk!!!! 
 

maar nu gaat het niet zo goed het voelt alsof ik mij pijn moet doen zodat ik er niet aan denk

Fijn dat het zwemmen leuk was :slight_smile:

 

Je bent niet de eerste die denkt aan zelf-pijniging om andere pijn te verzachten. Echter is jezelf pijn doen nooit een oplossing. De pijn wordt na een tijdje namelijk alleen maar erger, als je jezelf pijn gaat doen. 

 

Er zijn alternatieven voor jezelf pijn doen. Zo kan je bijvoorbeeld praten over wat er in je omgaat, met je lerares bijvoorbeeld, of kan je schrijven wat er speelt. Dat papiertje waarop je geschreven hebt kan je eventueel achteraf verscheuren, of er een propje van maken, en in de vuilbak gooien. Ook helpt het sommigen om te gaan wandelen in de natuur. 

 

Chatten of bellen met de Kindertelefoon kan ook :yellow_heart: Zij zijn er voor je. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ik vind praten stom ik wil gewoon dat het uit mijn hoofd gaat. De stemen en de beelden alsjeblieft haal het weg ik weet echt niet hoe.

Als praten niet zo je ding is, is schrijven, tekenen of een andere manier van jezelf uiten dat misschien wel. Denk je eens te durven schrijven of tekenen wat er in je omgaat? Als je schrijft of tekent hoeft dat ook niet per se in “beelden” te zijn; je kan ook gewoon opschrijven of tekenen wat je voelt. 

 

Je therapeut kan je helpen met het weghalen van de beelden. Ga je nog regelmatig naar je therapeut?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik ga op donderdag en maandag.

ik kan het niet tekenen dat is te moeilijk maar ik kan het wel schrijven maar ik wil niet de hele tijd mensen tot last zijn. Juf die is heel lief en ik wil niet de hele tijd haar verdrietig maken

Hey anoniem2202 

wat leuk dat het zwemmen leuk was, ik houd ook erg van zwemmen. Vervelend dat je jezelf pijn wil doen, doe dit alsjeblieft niet!!! Het lijkt nu misschien een goede oplossing maar geloof me daar word het alleen maar erger van. Zoals kenshin als zei zijn er veel betere en gezonder alternatieven, probeer er hier eentje van uit, dit helpt heel erg geloof me. Ook kan je in plaats van jezelf pijn doen leuke dingen gaan doen zoals bijvoorbeeld zwemmen. Zo heb je ook even afleiding en hoef je er niet aan te denken.  
ook wilde ik nog een andere tip geven. Ik zag namelijk laatst een inspirerend filmpje op Instagram van iemand die ook veel had meegemaakt in het verleden. Zij zei dat je die mensen die jou dit aan hebben gedaan moet vergeven. Vergeven is niet voor de ander, maar voor jezelf. Zij hebben namelijk al veel te veel van jou geluk weggenomen, door jezelf pijn te gaan doen en er in te blijven hangen geef jij ze nog meer van je geluk en dit verdienen zij niet. Ik snap dat dit erg lastig is maar als het eenmaal gelukt is kan je verder met je leven en kan je echt gelukkig worden. 
hopelijk heb je hier wat aan, weet in ieder geval dat je hier altijd terecht kan als er iets met je is. 
Ga je nog andere leuke dingen doen van de week?

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag kenshin! Hopelijk word het een hele leuke dag!

Goed dat je regelmatig naar je therapeut gaat, en dat schrijven lukt. Schrijven kan dan ook altijd, telkens wanneer je het nodig hebt :slight_smile:

 

Ik snap het wel, dat je niet de hele tijd iemand wilt “tot last zijn”. Ik zet die ‘tot last zijn’ tussen aanhalingstekens (deze “ “ dingen), omdat ik het niet graag ‘tot last zijn’ noem. Jij bent namelijk geen last. Jij bent een stoer, lief iemand die nu eenmaal pech had met haar situatie (daarmee bedoel ik het misbruik). Net omdat je best zware dingen hebt meegemaakt, verdien je nu extra liefde. ‘t Is niet altijd eenvoudig om die liefde te aanvaarden, maar laat die liefde er maar zijn :yellow_heart:

 

@Gewoonniemand 

Dankje voor de verjaardagswens :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Bedankt voor de reacties.

@Gewoonniemand 

hoe moet je iemand vergeven? Het klinkt best logisch maar ik weet niet hoe ik iemand moet vergeven.


@Kenshin 

Ik heb het tegen haar gezegd en ze was lief. Ik wil gewoon heel veel knuffels van haar en ik wil dicht bij haar zijn dan. Ik vind dat fijn en dan voelt het alsof ik niet alleen ben

 

@Anoniem2202 iemand vergeven is eigenlijk dat je het diegene niet meer kwalijk neemt wat hij/zij jou heeft aangedaan. Dit is heel erg lastig, maar ik denk dat het je wel kan helpen als dit gelukt is. Je vergeeft ze dan niet voor hun maar voor jezelf, zodat ze geen controle meer hebben over jou leven en geluk. Hopelijk heb je hier wat aan en veel succes ermee

 

Hey Anoniem2202

 

Je hebt wat knuffels gekregen van je lerares. Fijn :slight_smile:

 

Iemand vergeven kan inderdaad erg opluchten. Echter is vergeven niet gemakkelijk, en is het heel normaal om dat nu nog niet te kunnen. Wat je ouders deden heeft je namelijk erg veel pijn gedaan en het was nog niet zo lang geleden, waardoor het volkomen normaal is om nu nog niet klaar te zijn om ze te vergeven. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ik ga wel mijn best doen maar ik denk niet dat ik het nu kan

‘t Is heel normaal om nog niet klaar te zijn om iemand te vergeven. Vergeven vraagt tijd, en werkt alleen als je er zelf klaar voor bent :slight_smile:  Doe vandaag maar iets dat je leuk vindt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Juf geeft een vriend heeft ze net verteld en die komt morgen eten :) leuk he. 
 

ik ging vandaag zwemmen ik heb een nieuwe bikini gekocht want aan een had ik niet genoeg met het warme weer het is deze:

Vinden julie hem mooi? Ik wel ik heb hem even opgezocht op internet en er een screenshot van gemaakt. 
ik voel me vandaag beter want waarschijnlijk mag ik bij juf blijven wonen er moeten nog een aantal dingen besloten worden door de rechter zei juf maar waarschijnlijk mag ik bij haar blijven :)

Da’s een beeldige bikini :slight_smile:  Je ziet er vast prachtig uit. 

 

Wat fijn dat je waarschijnlijk bij juf mag blijven wonen :blush:  Daar word ik ook blij van. Veel plezier op het etentje met haar vriend morgen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Da’s een beeldige bikini :slight_smile:  Je ziet er vast prachtig uit. 


 

dankje wel 🙂 ik vind hem ook leuk.

Wat fijn dat je waarschijnlijk bij juf mag blijven wonen :blush:  Daar word ik ook blij van. Veel plezier op het etentje met haar vriend morgen. 

 

Gr. Kenshin

😊 dankje Ik word daar ook blij van want zij doet niet dingen met mij die ik niet wil. 
Ik ben alleen een beetje zenuwachtig want haar vriend is een jongen en die kunnen dingen bij meisjes doen ik denk niet dat hij dat doet want niet iedereen doet dat maar nu ben ik gewoon banger Voor jongens dan voor meisjes. Maar hij is vast aardig anders zou juf niet verlieft op hem zijn toch?

Ik snap je angst voor jongens, maar zoals je zegt is de vriend van je juf vast aardig. Ik denk dan ook dat, moest hij niet aardig zijn, je juf hem niet zou uitnodigen. Haar vriend is vast een vriendelijke jongeman, die je juf graag aan je voorstelt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

dat hoop ik! We gaan eerst naar een strandje zwemmen (teminste ik) en daarna barbecuen 🙂🧆🍖🍗🥩🥓

Leuk, en lekker, barbecueën :blush:  Veel plezier!

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Kenshin 

 

ik zag net je topic want ik kan niet slapen! Het is echt een mooi topic! En een mooie tekst!

ik denk niet dat ik je ga vergeten. Dankjewel voor je hulp als niemand had gereageerd was ik nog steeds zo verdrietig en had ik nog steeds pijn. 
ik vind je lief!❤️

Hey Anoniem2202

 

Ik kon ook niet slapen :slight_smile:  Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?

 

Dankje :yellow_heart:  En graag gedaan. Ik ben heel blij dat jij naar dit forum toegekomen bent. Fijn dat het inmiddels al een stuk beter met je lijkt te gaan :slight_smile:  Ik vind jou ook lief, en dapper, en stoer!

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Hey Anoniem2202

 

Ik kon ook niet slapen :slight_smile:  Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?

ja best wel en jij?

 

Dankje :yellow_heart:  En graag gedaan. Ik ben heel blij dat jij naar dit forum toegekomen bent. Fijn dat het inmiddels al een stuk beter met je lijkt te gaan :slight_smile:  Ik vind jou ook lief, en dapper, en stoer!

 

Gr. Kenshin

 

❤️Ik weet niet waarom maar ik ga je echt missen😕 want het voelt alsof je deels mijn leven heb gered

Ik kon van de warmte niet goed slapen :sweat_smile:  Maar dat komt wel goed. In ieder geval fijn dat jij uiteindelijk nog wat geslapen hebt. 

 

‘want het voelt alsof je deels mijn leven heb gered’

Wat lief :yellow_heart:  Nu word ik verlegen. Ik ben blij dat je je geholpen voelt op het forum. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

@Kenshin Als je morgen weg gaat? Mag je als je 19 bent wel hier lezen of dat ook niet?

Misschien als ik later ouder ben ga ik mijn verhaal wel vertellen op de tv want nu wilde ik geen krant of nieuws iets zijn er zit in de rechtzaal vaak een nieuws iemand behalve als er kinderen bij zijn (daar ben ik heel blij mee) dus misschien als ik net zo groot ben als jij  ga ik het wel vertellen want misschien gaan andere kinderen dan ook naar hun juf of meester en word het bij hun ook opgelost. Dat hoop ik.

 

maar waarschijnlijk zie ik jou nooit meer dus in dat geval

En ook van juf :)❤️

Vanaf morgen, wanneer ik negentien ben, mag ik niet meer reageren op topics. Lezen kan wel, geloof ik. Je kan dus ook gewoon nog blijven posten in dit topic, wanneer je graag iets kwijt wilt :slight_smile:  Ik stuur sowieso positieve energie je kant op, ook al kan ik dan geen reacties meer posten. 

 

Ik zou het super dapper vinden, moest jij je verhaal durven delen. ‘t Lijkt me inderdaad verstandig om daar eerst wat ouder voor te zijn, zodat je eerst nog kan verwerken wat er gebeurd is enzo, maar jij, sterk en stoer zoals je bent, zou inderdaad een erg mooi voorbeeld kunnen zijn voor andere jongeren :slight_smile:

 

Ik ben super blij met je Thank you-kaartje :blush:  Dankjewel! Groetjes aan je juf, trouwens. Ik vind het heel lief van haar, dat je meteen bij haar terecht kon, en dat ze je zulke goede zorg heeft geboden. Daar ben ik je juf dan ook erg dankbaar voor :slight_smile:

 

Gr. Kenshin