Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat ik ziek ben. Ik heb keelpijn en hoofdpijn en al mijn spieren doen pijn. Wat nou als ik corona heb?!??! Ik ben niet echt bij iemand geweest die het had (nou ja wel jeugdzorg, politie en therapeut enzo) ik wil geen corona😭 Dus gister deed ik alsof er niets was maar in de avond ik voelde me echt heel slecht. Ik kan niet slikken of op mijn bed gaan zitten kost super veel energie. Ik kreeg een pilletje van juf en ze wilde weten of ik koorts heb (boven de 38 graden) ik zat gister op 37,7 maar nu voel ik me nog veel slechter. Als ze wakker is gaat ze weer mijn tempratuur meten. Wat als ik corona heb ik moest de hele tijd huilen omdat ik niet naar mensen toe mag als je je ziek voelt. 😢😢 ik kan niet eens me omdaraaien alles doet pijn. Het kan ook normale griep zijn want volgesmij worden kinderen helemaal niet zo vaak ziek door corona, maar alsnog ben ik bang😢

Hey Anoniem2202

 

Ik denk dat het belangrijk is dat jij goed aangeeft wat je wel en niet wilt. Wil jij bijvoorbeeld niet naar die rechtszaak? Dan geef je dat best op tijd aan. Soms kan er namelijk geregeld worden dat een professioneel iemand in jouw plaats getuigt, zodat jij dat niet hoeft te doen. Zeker als je jong bent, kom je daar weleens voor in aanmerking. 

 

‘t Is niet fijn om een onduidelijke toekomst voor je te zien vol vragen. Woon je nog steeds bij je lieve lerares? Zij zal vast ook op nog enkele vragen niet kunnen antwoorden, een glazen bol waarmee ze in de toekomst kijkt heeft ze waarschijnlijk niet, maar voor steun kan je wel bij haar terecht, denk ik. 

 

Iedereen heeft het recht om verdedigd te worden. Zelfs moordenaars krijgen een advocaat toegewezen. Samen wordt er dan overlegd over de juiste straf voor je vader; een straf die hem zal doen inzien hoe fout hij zat. Hetzelfde voor je moeder; zij had namelijk in horen grijpen, wanneer ze zag dat je vader je zo’n pijn deed. 

 

Therapie is inderdaad vaak niet ‘leuk’, maar in mijn ogen wel nuttig. Als ik naar therapie toe ga heb ik daar vaak ook niet zo’n zin in, maar wanneer de therapie achter de rug is, voel ik me vaak een stuk beter dan ervoor. Soms voel ik me na therapie even wat rotter omdat een hoop herinneringen naar boven gekomen zijn, maar na een tijdje gaat het altijd weer beter. Ik vermoed dat het bij jou ook in die richting zal gaan. 

 

Gr. Kenshin

Hey Anoniem2202

 

Je voelt je ziek. Da’s jammer :confused:  Je ziek voelen is nooit fijn.

 

Wanneer je gestresst bent, is je lichaam vatbaarder voor ziektes. Het zou dus kunnen dat de sterke emoties die je ervaren hebt, ervoor gezorgd hebben dat je immuunsysteem verzwakte. Welke ziekte je hebt weet ik niet, dus moest je toestand erop verslechteren, zou het geen kwaad kunnen om eens langs te gaan bij een arts. 

 

Beterschap, lieve Anoniem2202 :four_leaf_clover:  In ieder geval heb je je lerares om voor je te zorgen. Je staat er alvast niet alleen voor :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ik doe zo mijn best me goed te voelen maar het lukt niet. Ik voel me steeds weer slecht en ik weet niet waarom. 
ik voel het in mijn hele lichaam, ik ben weer begonnen met turnen en mijn hele lichaam doet pijn omdat ik zo moe ben en ik zei dat ik Moe was maar mijn trainer luisterde niet. Ik heb buikpijn en hoofdpijn zonder rede en ik voel me gewoon slecht ik denk de hele tijd na en droom de hele tijd over dat ik in een koud bad moest zitten van papa en toen ging hij in mij. Ik heb alleen maar nachtmerries. Denk maar na ik heb nu al 10 dagen alleen maar nachtmerries :( het is echt niet leuk. Weet iemand hoe ik me iets minder slecht kan voelen?

Hey Anoniem2202

 

Hoe is de rechtszaak verlopen? Je hoeft daar enkel over te vertellen als je dat zelf wilt, hoor. Jouw topic, jouw vertelvrijheid. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Dankjewel!

Ja juf zei dat als ik me morgen nog steeds zo voel dan gaat ze bellen met de huisarts.

 

En ik heb Nu ook nog eens koorts boven de 38 graden blijkbaar en ik heb het de hele tijd warm koud warm koud. En ik wil niet eten of drinken want dat doet pijn. 
Ik wil niet ziek zijn! Ik wil gewoon me goed voelen :( maar als het pilletje werkt dan zegt juf dat het minder pijn doet en ik me iets beter voel. Dus dat hoop ik.

Reputatie 4
Badge +3

In de nacht is er iets heel ergs gebeurd! Ik heb het nog niet aan iemand verteld. :(

Wil je dat hier delen of misschien met je juf bespreken?

 

Wel super lief dat je waarschijnlijk bij juf mag wonen

Hey,

Vervelend dat je zo voelt!

Heb je dit al verteld tegen je leeraares over die nachtmerries?  En heb je dit verteld aan je trainer? Zo niet, durf je dat?

Ik vind het vervelend dat je die nachtmerries hebt, heb je dit al verteld tegen je trauma therapeut?  Dat zou ik zeker even doen. 

 

Tips kan ik jammer genoeg niet geven, sorry! Ik kan alleen zeggen , denk aan leuke dingen en doe je zelf afleiden. 

Meer weet ik echt ff nu niet sorry! 

Sterkte! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi,

Vervelend om te horen dat het niet zo goed met je gaat. Mijn tip aan je is afleiding zoeken.

Misschien kun je een spelletje doen met iemand, een boek lezen, een film kijken, noem maar op.

Tijdens het slapen nachtmerries krijgen is heel vervelend. Ik weet alleen zo 1 2 3 niet een advies om je daarmee te helpen.

 

Hopelijk komt er nog iemand anders! En oh ja, als je niet kunt slapen kun je watergeluiden luisteren. helpt bij mij altijd.

 

Groetjes

Er wordt goed voor je gezorgd, hoor ik. Da’s fijn. 

 

Dat warm-koud gevoel is typisch voor koorts. Denk je iets als een smoothie binnen te krijgen? Da’s minder lastig om te slikken, en zo heb je toch wat vitaminen binnen. Thee met honing kan ook helpen. 

 

Ik hoop voor je dat dat pilletje snel zijn werk doet. Ziek zijn is erg vervelend :confused:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Wil je dat hier delen of misschien met je juf bespreken?

niet tegen juf! Want het gaat over haar. Juf die is ook misbruikt denk ik. Want in de nacht was ik wakker door de warmte en toen ging ik plassen en toen ging haar vriend in haar en en toen ging ik snel naar bed want ik was bang en toen viel ik in slaap.

 

Wel super lief dat je waarschijnlijk bij juf mag wonen

Ja heel lief! Maar ik vind haar vriend niet meer lief.

Reputatie 3
Badge +4

Heel fijn dat jullie nu wat duidelijkheid krijgen dat is goed. Waarschijnlijk zal de rechter voor 12 gaan ( tenzij je jarig was nadat het voorbij was). 

 

Sws is het allemaal heel knap dat je dit heb gedaan op deze leeftijd ( ik had zelf nooit uberhoubt naar het forem durven komen op die leeftijd voor zoiets). Dus alle complimenten.

 

veel suc6 met de mensen van de jeugtzorg.

 

ik vroeg me trouwens af ( je hoeft het niet te beantwoorden) wie weet ( van jou contacten ) dat jij hier op het forum zit( geen namen noemen).

 

Nogmaals veel suc6

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Hij word niet verwijdert! 

mijn knuffel is echt lief. Altijd als ik moet huilen knuffel ik hem en dan word ik niet meer verdrietig. Ook altijd als papa het deed legde ik mijn knufel op mijn ogen of hielt ik hem stevig vast zo ben ik nooit aleen

Reputatie 3
Badge +1

Het is echt een goed idee!!! Ik ga een smoothie maken samen met juf want het pilletje werkt wel een beetje mijn spieren doen minder pijn en ik heb minder hoofdpijn maar mijn keel doet echt veel pijn. 🍎🍌🍇🍓🍊😊

Voor keelpijn moet je eigenlijk wat thee met honing drinken. Dat verzacht het een beetje.

Zoals kenshin zei. Succes.

Ik geloof erin. 🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 4
Badge +3

dankje wel!! Ik geef het door.

graag gedaan

 

Ze is in slaap gevallen (wel heel cute🥰) , want ze heeft gister nacht bijna niet geslapen en naar jeugdzorg kost haar veel energie. 

 

😅ik zie het bijna voor me😅, en ja dat kost natuurlijk ook veel energie zoveel praten en tja ik snap het wel dat het moeilijk is om te slapen

haha dat snap ik! Jij bent ook nog heel jong en je hebt samen met Kenshin en nog iemand (allemaal minderjarig) gehandeld als een volwassenen! Dat was net wat ze nodig had om naar mij te gaan. Daar ben ik jullie dank baar voor.

 

Reputatie 4
Badge +3

Jaa het is echt warm, kan je misschien een ventilator in je kamer zetten?


 

ja dat heb ik net gevraagd en dat kan :)

Ik snap dat het moeilijk is om mensen te vertrouwen, het kost ook veel tijd.

Ik denk wel dat hoe meer jij met juf en haar vriend omgaat hoe beter het zal gaan met het vertrouwen

Dat denk ik ook!

Reputatie 4
Badge +3

Juf geeft een vriend heeft ze net verteld en die komt morgen eten :) leuk he. 
 

ik ging vandaag zwemmen ik heb een nieuwe bikini gekocht want aan een had ik niet genoeg met het warme weer het is deze:

Vinden julie hem mooi? Ik wel ik heb hem even opgezocht op internet en er een screenshot van gemaakt. 
ik voel me vandaag beter want waarschijnlijk mag ik bij juf blijven wonen er moeten nog een aantal dingen besloten worden door de rechter zei juf maar waarschijnlijk mag ik bij haar blijven :)

Ik snap dat dit heel naar is. Bij de gedachte alleen al ga ik me vervelend voelen, maar wil je heel graag helpen. Weet alleen niet zo goed hoe.

Ga alsjeblieft hulp zoeken. Het is niet normaal en licht zeker niet aan jou. Dit licht aan je ouders!

Misschien kan je naar je buren, familie, vriend(in), mentor of iemand anders naar school gaan. Ik snap dat dit heel lastig is maar als je van iemand een telefoonnummer hebt kan je het over de app vragen of bellen. Of als dat te lastig is kan je zoals eerder al gezegd online hulp inschakelen. 

Ik hoop echt dat ze eens van je af blijven.

Ik zou ook wel voor jou hulp willen vragen aan iemand maar zou niet weten hoe. Ik denk niet dat telefoonnummers of e-mail adressen gedeeld mogen worden.

 

Hoop het beste voor je❤️

 

PS: hoe gaat het nu?

Da’s een beeldige bikini :slight_smile:  Je ziet er vast prachtig uit. 

 

Wat fijn dat je waarschijnlijk bij juf mag blijven wonen :blush:  Daar word ik ook blij van. Veel plezier op het etentje met haar vriend morgen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Hey annoniem2202

 

ik heb dit net allemaal vol medeleven doorgelezen en schrok me van alles wat ik las, dat dit allemaal kan gebeuren in ong 9 dagen.

 

ik zag dat je zelfmoord wou plegen en zeg het eerlijk ik ben een lange tijd deprest geweest en ben er weer zo goed als overheen gekomen met de hulp van vrienden vriendinnen dit forem en andere forems (kijk op mijn acc voor mijn verhaal)

 

ik vind het al heel goed dat je contact hebt opgenomen met mensen die je echt helpen en dat dit jou ook een fijn gevoel geeft is leuk om te lezen.

 

ik wil je verzekeren dat voordat je zelfmoord pleegt aan ons denkt en aan iedereen die je zal missen ookal hebben ze niet zoon goeie band met je. Ik weet zeker dat er mensen zijn die wel van je houden en die je alle steun zullen bieden.

 

als je nog problemen ondervind zijn wij als foremgebruikers er altijd voor je. Ik hoop dat je Niets doet waar anderen of jijzelf spijt van zal krijgen

 

MVG annoniemejongen

Ohh en denk je dat juf het goed vond?

Het kan zijn dat ze seks hadden, dat is dus wanneer een man zijn geslachtsdeel bij die van de vrouw doet.

Dit is normaal als ze een relatie hebben, en als ze het beide willen.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo lerares die onder het account van Anoniem2202 berichten plaatst,

 

super goed hoe je haar geholpen hebt, en nog altijd helpt. Wel willen we je vragen om geen berichten meer te plaatsen, omdat dit forum echt voor jongeren bedoeld is.

Veel succes nog verder,

 

met vriendelijke groet van Marieke / De Kindertelefoon 

Reputatie 4
Badge +3

Ohh en denk je dat juf het goed vond?

ze deed niets 

Het kan zijn dat ze seks hadden, dat is dus wanneer een man zijn geslachtsdeel bij die van de vrouw doet.

Dit is normaal als ze een relatie hebben, en als ze het beide willen.

 

 

Ze gingen kusjes geven en een knuffel. En toen schrok ik en toen ging ik weg.