Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 4
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Bel veilig thuis want dit is niet goed . Het ligt niet aan jou . Website van veilig thuis is gewoon www. Veilinghuis.nl

Jouw verhaal klinkt als heel veel andere.

Veel andere mensen is dit ook overkomen, en overkomt het nog steeds.

En ze zeggen allemaal hetzelfde: ze schamen zich, zijn bang voor vader/moeder en zijn bang dat mensen denken dat het hun schuld is.

Als je op google zoekt op ‘misbruik’ kun je vinden dat je niet alleen bent, dat dit niet hoort, dat er helemaal niks jouw schuld is en dat ook niet wordt, en ook dat er hulp mogelijk is.

Reputatie 1
Badge +1

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar de juiste site van Veilig Thuis: https://veiligthuis.nl/

 

Ik ben niet ongesteld dus dan kan ik toch niet een baby krijgen?
maar als het niet hoort waarom doen ze het dan?

 

Lieverd, haal adem. En denk even na.  Als iedereen alleen maar doet wat er hoort, dan hadden we geen politie, geen rechters, geen gevangenissen, geen hulpverlening.

Die zijn er omdat soms mensen doen wat niet hoort.

En sommige mensen zijn ouders.

En soms zijn dat dezelfde mensen - ouders, die mensen zijn die iets doen dat niet hoort.

 

Ik snap dat je het eng vindt om iemand te bellen of iets te vertellen.  Dus ik zal je nog iets vertellen.
Er is een reden dat mensen niet door een rood stoplicht mogen rijden. De reden is dat er ongelukken kunnen gebeuren.  Die regel is er dus niet om mensen te pesten bij rood licht, maar om mensen te beschermen.

Er is ook een regel tegen sex met minderjarige kinderen. En tegen sex tussen ouders en hun kinderen.
Die regel is er niet omdat mensen niks te doen hadden en dachten ‘laten we eens een regel verzinnen’.  
Die regel is er omdat dit heel beschadigend is voor de kinderen. Het doet ze pijn en het kost ze heel veel jaren om daar overheen te komen. 

Daarom is er een regel tegen. Om kinderen te beschermen.  Omdat ze hierdoor erg beschadigd raken.
Op dit moment heb jij die bescherming nodig.

 

Goed dat je je voorneemt met de Kindertelefoon te chatten. Persoonlijk vind ik chatten minder eng dan bellen. 

 

Gr. Kenshin

Hey Anoniem2202

 

Wat naar dat het er bij jou thuis zo aan toe gaat. Niet ok, wat je ouders je aandoen. 

 

Ik wil je erg graag op het hart drukken dat wat je overkomt, niet jouw schuld is. Jij hebt hier niet voor gekozen, jij hebt dit niet uitgelokt, jij hebt niets verkeerds gedaan. Het zijn je ouders die zich fout gedragen. 

 

Denk je eens contact op te durven nemen met Veilig Thuis? Daarvoor kan je op het linkje klikken dat Emma_ doorgaf. Ook zou je naar een vertrouwenspersoon op school toe kunnen. Die zijn er om je te helpen. 

 

Als je gedachten aan de dood zou krijgen, kan je contact opnemen met 113 of de Kindertelefoon. Daar kan je bellen of chatten met een vrijwilliger, die je door de moeilijke gedachten heen gidst, zodat je je beter voelt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge

Hey! 

Hoe gaat het met je? Als je je ooit nog eens verdrietig voelt of zelfmoord wilt plegen, denk dan terug aan dit gesprek met al deze lieve mensen die achter je staan! Succes in deze tijd en een dikke knuffel! 

Fien

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

heel fijn dat alles met de jeugdzorg goed gaat. je hoeft niet corona te hebben. je kan ook iets hebben zoals een griepje. je kan je altijd nog late testen

 

en een ding zeg ik tegen je. je bend de dapperste en stoerste meid die ik in heel mijn leven heb meegemaakt. je hebt zo veel meegemaakt en je hebt het overleeft en zit aan de goeie hand. ik ben echt heel blij voor je.

 

MVG anoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Sorry ik kan dat niet.

ik denk niet dat papa en mama dat leuk vinden als ik het door zeg tegen iemand en dan gaan ze mij pijn doen en dat wil ik niet want ik wil het juist goed doen want ik wil een goet kind zijn en dat ben ik niet als ik een geheim door vertel

Wat je ouders zeggen, klopt niet. Het is helemaal niet gebruikelijk om gekwetst te worden en om seks te hebben met je ouders. Het is zelfs strafbaar voor je ouders om jou te dwingen tot seks. 

 

Dat het spannend is om hierover te praten, begrijp ik. Daarom stel ik voor dat je mailt. Zo zou je bijvoorbeeld je mentor kunnen mailen. In die mail schrijf je zoals je dat hier gedaan hebt. 

 

Het is alvast heel goed van je om dit topic geopend te hebben. Da’s de eerste stap naar een beter leven. Het is namelijk niet normaal om misbruikt te worden door je ouders, want ja dat is het, misbruik. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Nou na 23 uur die paniek aanval ofzo iets heb ik niet meer gedroomd dus ja toen ging het wel!

Hey anoniem2202 

wat leuk dat het zwemmen leuk was, ik houd ook erg van zwemmen. Vervelend dat je jezelf pijn wil doen, doe dit alsjeblieft niet!!! Het lijkt nu misschien een goede oplossing maar geloof me daar word het alleen maar erger van. Zoals kenshin als zei zijn er veel betere en gezonder alternatieven, probeer er hier eentje van uit, dit helpt heel erg geloof me. Ook kan je in plaats van jezelf pijn doen leuke dingen gaan doen zoals bijvoorbeeld zwemmen. Zo heb je ook even afleiding en hoef je er niet aan te denken.  
ook wilde ik nog een andere tip geven. Ik zag namelijk laatst een inspirerend filmpje op Instagram van iemand die ook veel had meegemaakt in het verleden. Zij zei dat je die mensen die jou dit aan hebben gedaan moet vergeven. Vergeven is niet voor de ander, maar voor jezelf. Zij hebben namelijk al veel te veel van jou geluk weggenomen, door jezelf pijn te gaan doen en er in te blijven hangen geef jij ze nog meer van je geluk en dit verdienen zij niet. Ik snap dat dit erg lastig is maar als het eenmaal gelukt is kan je verder met je leven en kan je echt gelukkig worden. 
hopelijk heb je hier wat aan, weet in ieder geval dat je hier altijd terecht kan als er iets met je is. 
Ga je nog andere leuke dingen doen van de week?

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag kenshin! Hopelijk word het een hele leuke dag!

Reputatie 4
Badge +3

Het is echt moeilijk om erover te praten.
Ik kan wel mailen maar school is voorbij dus hoe gaat zij me helpen als ik niet meer naar school ga.

Ik snap het gewoon niet wat gebeurd er en wat moet ik doen. Straks is het wel mijn schUld en word iedereen boos. En waarom doen ze dat eigenlijk het voelt helemaal niet fijn hoe kan je dat nou leuk vinden het is super vies. En kan ik een baby hebben? Ik heb zo veel vragen.

Da's slim zeg, en ik snap ook het helemaal niet van dat soort mensen🙄😑🤢🤮😷

Dat dit erg moeilijk is om over te praten, is begrijpelijk. Daarom leek het me fijn om eens te chatten of bellen met de Kindertelefoon. Met de Kindertelefoon kan je namelijk anoniem praten over wat er speelt. Dat houdt in dat je je naam niet hoeft te vertellen, maar dat je wel gewoon alles kwijt kan. Denk je dat eens te durven? Ik snap dat dat nog steeds erg moeilijk kan zijn, maar het lijkt me wel een mooie eerste stap. 

 

Het kan erg moeilijk te vatten zijn wat er met je gebeurt. Eén ding kan ik je vertellen: wat je ouders doen, hoort niet. Zij gedragen zich fout, en zij zijn degenen die hiermee op moeten houden. Jij doet helemaal niets verkeerd. Je bent namelijk het slachtoffer. 

 

Weet je, seks kan fijn zijn. Als je seks hebt met een partner waar je van houdt, kan het een heel prettige, intieme ervaring zijn. Echter kan seks erg naar zijn wanneer je het tegen je zin in moet doen, wat in jouw geval zo is. Het is dan ook normaal dat je dit vies vindt. 

 

Ben jij al eens ongesteld geworden? Zo ja, ben je vruchtbaar, en kan je inderdaad zwanger worden. Nog een reden om hiermee naar buiten te komen, en er niet op jezelf mee te blijven zitten. Je verdient namelijk beter dan dit. Je verdient een thuis waar je je veilig en prettig voelt. 

 

Denk je dat gesprekje met de Kindertelefoon eens een kans te durven geven? Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou erg trots op je zijn als je het een poging gaf. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

 

Ik ben niet ongesteld dus dan kan ik toch niet een baby krijgen?
maar als het niet hoort waarom doen ze het dan?

Ik denk dat ik wel een keer met de kindertelefoon kan chatten of belen. Wat is het best? Ik vind het alle twee even eng dus welke moet ik kiezen.

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Zoals kenshin zei. Succes.

Ik geloof erin. 🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Dankje. Het is gelukt. Ik gaf haar het briefje en toen sprong ik van mijn stoel en toen rende ik weg😂

en toen kwam ze naar me toe en toen zei ze dat ze het heel erg vond en dat ze me wilde helpen dus dat ze dit door moet geven aan de politie. Toen zei ik nee dat ik dat niet durf. En toen zei ze dat zij het voor me kon doen. En dat vond ik goed. Daarna ging ik douchen.

nu ga ik slapen Want ik ben heel moe op een of andere manier zijn de dagen nu zo lang en vermoeiend. En morgen ochtend komen er mensen van jeugd zorg Alweer.

Reputatie 4
Badge +3

 

Daarom is er een regel tegen. Om kinderen te beschermen.  Omdat ze hierdoor erg beschadigd raken.
Op dit moment heb jij die bescherming nodig.

 

Ik ga misschien wel morgen met de kindertelefoon chatten. 
Ik wil echt niet nog een keer dus ik heb mijn deur op slot gedaan en mijn raam ook en ik ga de rest van de week in mijn kamer zitten

Reputatie 3
Badge +4

ik geloof dat je het kan. je hebt deze 2 weken alles van jezelf laten zien om aan deze nare situatie een einde te maken.

 

ik ben dan ook heel blij dat je naar het forem bent gekomen.

 

je hebt het fantastisch gedaan

 

en vooral veel suc6. we geloven allemaal in je🍀.

 

en het is heel goed dat je dat briefje heb gegeven aan je leraar. en ze heeft de rest dan ook zeker goed aangepakt. geniet van elk moment dat je het leuk hebt en doe dan ook veel dingen om af te leiden zoals een spelletje(of dit nou online is of niet) of ga bakken of koken met je leraar😋 zoek iets wat jullie beide leuk vinden en ga dit zeker ook doen.

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Wat je ouders doen is niet normaal, kan je niet naar een juf/meester/docent gaan en je verhaal vertellen. Ik weet dat het eng is maar de juf/meester/docent gaat je altijd gewoon helpen en je hoeft je ouders niet te vertellen dat je dat hebt verteld en diegene waar je het aan verteld, verteld het ook niet door. Ik hoop dat dit een beetje helpt. 

Xxx Anoniememeid

Reputatie 4
Badge +3

Heel fijn dat jullie nu wat duidelijkheid krijgen dat is goed. Waarschijnlijk zal de rechter voor 12 gaan ( tenzij je jarig was nadat het voorbij was). 

 

Sws is het allemaal heel knap dat je dit heb gedaan op deze leeftijd ( ik had zelf nooit uberhoubt naar het forem durven komen op die leeftijd voor zoiets). Dus alle complimenten.

 

ik heb het even opgezocht en volgensmij als er een rechtzaak komt dan mag ik kiezen omdat ik 12 ben of ik zelf mijn verhaal aan de rechter wil vertellen, maar ik ga dat dus echt niet doen.

 

veel suc6 met de mensen van de jeugtzorg.

 

ik vroeg me trouwens af ( je hoeft het niet te beantwoorden) wie weet ( van jou contacten ) dat jij hier op het forum zit( geen namen noemen).
 

mijn lerares die heeft alles gelezen en verteld aan de hulpverleners en aan de politie helemaal op het begin, omdat ik de aller eerste keer niets zei. 

 

Nogmaals veel suc6

 

MVG annoniemejongen

Dat heb je heel goed gedaan :) Je bent zo sterk! Succes met de mensen van Jeugdzorg. Ook zij hebben het beste met je voor. 
 

Goed bezig :)

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Ietwat laat naar bed gegaan gister, maar verder prima!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi, 

Wat je ouders doen is niet normaal, kan je niet naar een juf/meester/docent gaan en je verhaal vertellen.

Ik vind dat moeilijk, maar gister gebeurde het weer en heb ik gechat met centrum seksueel geweld en ze zeiden dat ik een account moest maken en dat heb ik gedaan en vanafond ga ik weer chatten

Reputatie 3
Badge +1

En genoeg water drinken hopelijk, het wordt namelijk erg warm!