Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 4
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

jullie hebben dus lekker gevoetbalt. dat klink wel leuk. wie heeft er gewonnen? en mag ik vragen hoe je die brug hebt gebouwd. wij moesten een keer zoiets doen en mijn hele klas bleef maar vallen( was wel grappig om aan te zien😂) en ik heb nu zin in chocolade melk😋 oh die van mijn oma is lekker. ohhhhh. het water loopt me all in de mond. ik heb ook zin in appeltaart. waarom idk. als je slecht kan slape kan je miss slaappillen nemen. ik weet niet zeker maar bij een oude vriend van mij werkte ze erg goed.

 

veel suc6

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb gewonen😊

met een bank en hoepels en stapstenen heb ik de brug genaakt. Chocolade melk is heel lekker! 

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb gewonen😊

lekker beziiiig🏆🏆

 

met een bank en hoepels en stapstenen heb ik de brug genaakt.

 

dus een 🏦bank hoepels en stapstenen, oh wat een slechte grap

 

Chocolade melk is heel lekker! 

 

als ik zij dat dan niet zo was zou ik niet liegen. het is goddelijk,

 

MVG annoniemejongen

je moet echt hulp zoeken  en je verhaal en gevoelens en emoties vertellen aan iemand die je kan vertrouwen 

hoeveel jaar ben je eigenlijk

 

Reactie aangepast door de Kindertelefoon wegens regel 9

Hey Anoniem2202

 

Therapie is inderdaad niet altijd even leuk, of toch niet de hele tijd. ‘t Is goed om te praten over wat er gebeurd is, maar ‘t is ook niet gemakkelijk. Wel super van je dat je toch het een en ander verteld hebt :thumbsup:  En proficiat voor het winnen bij voetbal :soccer:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

je moet echt hulp zoeken  en je verhaal en gevoelens en emoties vertellen aan iemand die je kan vertrouwen 

hoeveel jaar ben je eigenlijk

toen ik dit maakte 10 jaar nu ben ik al 11.  Ik mag hier eigelijk niet zijn want ik ben te jong maar ze heben een uitzondering gemaakt. 

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik doe zo mijn best me goed te voelen maar het lukt niet. Ik voel me steeds weer slecht en ik weet niet waarom. 
ik voel het in mijn hele lichaam, ik ben weer begonnen met turnen en mijn hele lichaam doet pijn omdat ik zo moe ben en ik zei dat ik Moe was maar mijn trainer luisterde niet. Ik heb buikpijn en hoofdpijn zonder rede en ik voel me gewoon slecht ik denk de hele tijd na en droom de hele tijd over dat ik in een koud bad moest zitten van papa en toen ging hij in mij. Ik heb alleen maar nachtmerries. Denk maar na ik heb nu al 10 dagen alleen maar nachtmerries :( het is echt niet leuk. Weet iemand hoe ik me iets minder slecht kan voelen?

Hey,

Vervelend dat je zo voelt!

Heb je dit al verteld tegen je leeraares over die nachtmerries?  En heb je dit verteld aan je trainer? Zo niet, durf je dat?

Ik vind het vervelend dat je die nachtmerries hebt, heb je dit al verteld tegen je trauma therapeut?  Dat zou ik zeker even doen. 

 

Tips kan ik jammer genoeg niet geven, sorry! Ik kan alleen zeggen , denk aan leuke dingen en doe je zelf afleiden. 

Meer weet ik echt ff nu niet sorry! 

Sterkte! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi,

Vervelend om te horen dat het niet zo goed met je gaat. Mijn tip aan je is afleiding zoeken.

Misschien kun je een spelletje doen met iemand, een boek lezen, een film kijken, noem maar op.

Tijdens het slapen nachtmerries krijgen is heel vervelend. Ik weet alleen zo 1 2 3 niet een advies om je daarmee te helpen.

 

Hopelijk komt er nog iemand anders! En oh ja, als je niet kunt slapen kun je watergeluiden luisteren. helpt bij mij altijd.

 

Groetjes

Reputatie 4
Badge +3

 

Hey,

Vervelend dat je zo voelt!

Heb je dit al verteld tegen je leeraares over die nachtmerries?  En heb je dit verteld aan je trainer? Zo niet, durf je dat?

 

ja wel aan juf. Niet aan mijn trainer en dat hoeft ook niet van mij

Ik vind het vervelend dat je die nachtmerries hebt, heb je dit al verteld tegen je trauma therapeut?  Dat zou ik zeker even doen. 


 

ja ik zie haar morgen weer

Tips kan ik jammer genoeg niet geven, sorry! Ik kan alleen zeggen , denk aan leuke dingen en doe je zelf afleiden. 

Meer weet ik echt ff nu niet sorry! 

het is niet erg!

Hi,

Vervelend om te horen dat het niet zo goed met je gaat. Mijn tip aan je is afleiding zoeken.

Misschien kun je een spelletje doen met iemand, een boek lezen, een film kijken, noem maar op.

ik doe mijn best!

Tijdens het slapen nachtmerries krijgen is heel vervelend. Ik weet alleen zo 1 2 3 niet een advies om je daarmee te helpen.

 

Hopelijk komt er nog iemand anders! En oh ja, als je niet kunt slapen kun je watergeluiden luisteren. helpt bij mij altijd.


 

ik ga het proberen!

Groetjes

 

Hey,

Je leest dit berichtje waarschijnlijk in de morgen, dus goeiemorgen. Ik hoop dat je vanacht een beetje heb kunnen slapen.

Ik heb net alle berichtjes gelezen, en ik ben zo opgelucht. Ik was in het begin bang dat je misschien niet de help zou vinden die je zocht omdat je zei dat je te bang was en dat je er niet meer wou zijn, maar gelukkig ben je nu bij je lieve lerares die veel van jou houd.

Super knap van je dat je naar hulp bent gaan zoeken, je bent super slim!

Ik las ook dat je soms je helemaal niet leuk voelde, ik had dit ook wel eens. Ik heb dit toen opgelost door naar muziek te luisteren. Het klinkt misschien raar, maar muziek is best leuk en misschien wordt jij er ook wel vrolijk van. Ik zou zeggen dat het het proberen waard is.

En ik weet dat dit t minste van je zorgen is, maar hoe is het met oma? Dat was natuurlijk wel even schrikken toen ze met de ambulance mee moest, maar nu is ze dan waarschijnlijk in het ziekenhuis, daar is het super veilig met allemaal mensen die goed voor haar zorgen.

Ik las ook dat je moe was en dat je je helemaal niet lekker voelde maar alsnog moest doorgaan van je trainer met sporten. Heb je dit aan je lerares vertelt? Het lijkt misschien klein maar je kan het waarschijnlijk best aan haar vertellen toch?

Ook heb ik een berichtje aan Kenshin als hij zover in dit berichtje leest. Ik vind het zo fijn dat je haar deze maand van begin tot einde zo erg heb geholpen. Ik ben gewoon sprakeloos. In het begin zat ze in de problemen en ze is van dat ze niemand het durfte te vertellen en dat ze er niet meer wou zijn naar dat haar vader achter de tralies wordt gezet, ze in een veilig huis zit met een hele lieve lerares en therapie. Bedankt voor je hulp voor haar je bent een echte held.

Anoniem2202 ik hoop dat je net zoals al je andere leeftijdsgenootjes snel weer veel plezier kan hebben en dat alles achter de rug is en dat je je er niet meer druk om hoeft te maken

Vriendelijke groetjes,

Stefan

PS. Net zoals een knuffel ontvangen van je lerares goed voelt, is het ook fijn om een knuffel aan je lerares te geven (als je dat wil)😬☺️.

Hey Anoniem2202

 

Kan gebeuren, dat je je minder voelt. Zeker na zo’n ingrijpende veranderingen in je leven. Je bent tenslotte voor een lange periode gekwetst, en woont sinds kort bij je lerares. Dat zijn gebeurtenissen en veranderingen die niet te onderschatten vallen. ‘t Is dan ook te verwachten dat je hier nare gevoelens en nachtmerries aan over houdt :confused:  Dat maakt ze echter niet minder zwaar. 

 

Alvast goed dat je met je lerares gepraat hebt over de nachtmerries. Lijkt het je soms wat om in dezelfde kamer als haar te slapen, zodat ze na of tijdens een nachtmerrie snel bij je kan zijn? Dat hoeft enkel als je dat wat lijkt, hoor. 

 

Ik hoop dat je een goede sessie met je therapeut tegemoet gaat. In ieder geval zou ik haar vertellen over wat er speelt, en over dat je je niet goed voelt. Daar kan je therapeut je namelijk mee helpen. Als je het eng vindt om dit te vertellen, kan je altijd een briefje schrijven, of je lerares vragen om het woord te nemen. 

 

Hey @Stefan L 

Attent dat je even een complimentje geeft. Da’s fijn om te horen. Ook lief van je om dit hele topic door te lezen, en dan nog eens zo’n nuttige reactie te plaatsen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Dankje voor je reactie @Stefan L 

ik vind het lief dat er hier een aantal mensen zo lief zijn dat ze dit helemaal lezen voor mij. Het was soms best wel moeilijk omdat ik het gevoel had dat mijn ouders niet van mij houden en als je ouders niet van je houden wie dan wel? Maar er zijn heel veel liefe mensen hier!

Oma die is gewoon weer thuis maar ze is niet sterk genoeg en te oud om voor mij te zorgen zei jeugd zorg want daar gingen ze ook naar kijken. Ik zei dat dat niet waar was en dat oma heel lief was en toen zeiden ze: tuurlijk is oma super lief maar als jij midden in de nacht moets huilen omdat je uit je bedvalt dan is oma niet sterk genoeg om jou optetillen en terug in bed te leggen. Ik snap wel wat ze bedoelen en ik ben heel blij dat oma niet meer in het ziekenhuis ligt! 
 

@Kenshin 

Op het begin sliep ik wel bij haar de eerste nachten maar daarna niet meer. Alleen als ik heel bang ben of in paniek slaap ik bij haar (dat gebeurd nog wel is).

ik ga vandaag aan mijn therapeut zegen dat ik zo veel nacht merries heb en nog een paar dingen. En ze willen pas een recht zaak doen als ik alles verteld heb dus daarom moest ik zoveel vertellen de vorige keer vandaag moet ik de andere helft vertellen en dan denk ik dat de rechtzaak volgende week is. Maar ik heb daar alemaal helmaal geen verstand van ik weet niet wat voor mensen er zijn en hoe er gwpraat word maar ik heb heel veel opgezocht over rechtzakwn dus het komt goed hoop ik.

 

Je oma is weer aan de betere hand? Da’s fijn :slight_smile:  Ik denk dat je wel nog gewoon bij haar op bezoek kan, als je dat graag doet. 

 

Goed dat je je voorneemt om je therapeut te vertellen over de nachtmerries, en over nog wat andere dingen. Ik snap ook wel dat de rechtszaak pas voorkomt wanneer jij alles verteld hebt. Op basis van wat jij vertelt, kan namelijk onder andere bepaald worden welke straf je vader krijgt.

 

Elke rechtszaak is anders. Ik denk dan ook dat jouw rechtszaak er eentje zal zijn waarbij jij heel goed beschermd wordt. Weet je al of je zelf naar de rechtszaak heen gaat, of dat er iemand in jouw plaats zal vertellen wat je overkomen is?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb ecen dingen opgezocht en vanaf 12 jaar mag je zelf je verhaal vertellen aan de rechter denk ik en soms ook jonger. Ik wil dat zoizo niet dus dat scheelt. En ik wil wel bij de rechtzaak zijn en ik denk dat dat ook kan en mag maar ik hoef niet te praten zeggen ze en er zit een advocaat bij me. En die advocaat gaat met mijn therapeut praten zodat ze alles weet en daarna even met mij gewoon om kennis te maken. En mijn knuffel mag ook mee en die hoeft ook niets te doen 😉😊

Nadat ik bij mijn therapeut was kwam er een paar mensen uitleg geven over die rechtzaak ding en mijn vader heeft een omgangsregeling gevraagd om met mij om te blijven gaan ze zeiden dat de kans heeeel klein is dat de rechter dat goed vind en mijn moeder heeft dat ook en een zorgregeling dat ze eens in de zoveel tijd voor mij mag zorgen eventjes ze zeiden dat dat misschien wel kan maar aangezien mama niet zo blij is moeten we wachten tot dat ze niet meer suicidaal is ofzo iets anders mag ze sowiezo niet voor mij zorgen, maar ze hoopt dat ze mij 1 keer in de maand mag zien. Maar de mensen zeiden dat de kans dat ze de voogdij verliezen heel groot is. Zoveel moeilijke woorden maar ze heben ze alemaal uitgelegd.

Het kan zijn dat ik niet alles goed vertel maar ze proberen allemaal echt te veel informatie in mijn hoofd te doen dus ik kan niet ales onthouden.

Reputatie 4
Badge +3

Ik moet echt even zeggen wat er net is gebeurd. Ik was heel moe want ik had heel slecht geslapen dus ik viel heel vroeg na het avond eten al in slaap en nu 45 minuten geleden hoorde mijn juf dat ik huilde maar ik sliep en ik was heel onrustig en toen besloot juf me wakker te maken en ik werd helemaal in paniek wakker het voelde alsof ik geen lucht kreeg en ik was helemaal aan het zweten. Het was vreselijk. Toen ik weer normaal kon ademen en niet meer huilde vroeg ze waar ik over droomde. Ik dacht echt dat het echt was ! Ik droomde over mijn moeder en vader (...)  de rest kan je wel ongeveer bedenken hoef ik niet te zegen. Maar ik dacht echt dat het echt gebeurde ! In de droom kon ik zelf keuzes maakte en wist wat er gebeurde en ik kon echt zelf nadenken het was echt niet leuk :( maar nu gaat het wel weer ik ging gewoon tv kijken met limonade en ik ga straks pas weer slapen

 

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

ik denk dat je het heel benauwd kreeg. (als ik het niet goed heb verbeter me) je had het gevoel dat je er echt in zat. ik heb ook weliswaar zoon droom gehad. en het is echt k*t vooral met het onderwerp waar jou droom over ging. misschien is het ook handig als je je lerares vraagt of ze een extra oogje in het zijl kan houden als ze gehuil hoort

 

ik denk ook dat je miss een van deze soort dromen hebt.

 

Herhalende dromen

Steeds terugkerende dromen herhalen zich met weinig variatie in het verhaal of thema. Deze dromen kunnen positief zijn maar meestal hebben ze een negatieve inhoud.

Dromen kunnen terugkeren omdat een conflict afgebeeld in de droom nog niet is opgelost. Als je eenmaal een oplossing van het probleem hebt gevonden, zal de steeds terugkerende droom ophouden.

Helende dromen

Helende dromen zijn een boodschap voor de dromer met betrekking tot je gezondheid. Veel deskundigen geloven dat dromen ons kunnen helpen om potentiële gezondheidsproblemen te vermijden en ons helpen te genezen als we ziek zijn.

Ons lichaam is in staat met ons te communiceren via onze dromen en zo te ‘vertellen’ dat er iets niet helemaal goed is met ons gezondheid, zelfs voor er fysieke symptomen verschijnen.

Archetypische dromen

archetypische zijn universele energieën.jung kwam er door onderzoek achter dat er wereldwijd verschillende archetypen zijn die over de hele wereld voorkomen. Deze verschijnen wereldwijd in dromen en hebben vaak grote boodschappen.

Archetypische dromen zijn zo groot, zo meeslepend en zo levendig dat je ze niet kunt negeren. De details van dergelijke dromen blijven je voor jaren bij alsof je ze net hebt gedroomd.

Deze dromen hebben veel schoonheid en bevatten veel archetypische symboliek. Als je wakker wordt uit een dergelijke droom  dat als een levens veranderende en bepalende ervaring.

 

bron: https://helderdromen.nl/dromen/soorten-dromen/

 

fijn dat je gewoon iets kon kijken en ontspannen.

 

ik hoop dat dit je heeft geholpen

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +1

hey

 

ik denk dat je het heel benauwd kreeg. (als ik het niet goed heb verbeter me) je had het gevoel dat je er echt in zat. ik heb ook weliswaar zoon droom gehad. en het is echt k*t vooral met het onderwerp waar jou droom over ging. misschien is het ook handig als je je lerares vraagt of ze een extra oogje in het zijl kan houden als ze gehuil hoort

 

ik denk ook dat je miss een van deze soort dromen hebt.

 

Herhalende dromen

Steeds terugkerende dromen herhalen zich met weinig variatie in het verhaal of thema. Deze dromen kunnen positief zijn maar meestal hebben ze een negatieve inhoud.

Dromen kunnen terugkeren omdat een conflict afgebeeld in de droom nog niet is opgelost. Als je eenmaal een oplossing van het probleem hebt gevonden, zal de steeds terugkerende droom ophouden.

Helende dromen

Helende dromen zijn een boodschap voor de dromer met betrekking tot je gezondheid. Veel deskundigen geloven dat dromen ons kunnen helpen om potentiële gezondheidsproblemen te vermijden en ons helpen te genezen als we ziek zijn.

Ons lichaam is in staat met ons te communiceren via onze dromen en zo te ‘vertellen’ dat er iets niet helemaal goed is met ons gezondheid, zelfs voor er fysieke symptomen verschijnen.

Archetypische dromen

archetypische zijn universele energieën.jung kwam er door onderzoek achter dat er wereldwijd verschillende archetypen zijn die over de hele wereld voorkomen. Deze verschijnen wereldwijd in dromen en hebben vaak grote boodschappen.

Archetypische dromen zijn zo groot, zo meeslepend en zo levendig dat je ze niet kunt negeren. De details van dergelijke dromen blijven je voor jaren bij alsof je ze net hebt gedroomd.

Deze dromen hebben veel schoonheid en bevatten veel archetypische symboliek. Als je wakker wordt uit een dergelijke droom  dat als een levens veranderende en bepalende ervaring.

 

bron: https://helderdromen.nl/dromen/soorten-dromen/

 

fijn dat je gewoon iets kon kijken en ontspannen.

 

ik hoop dat dit je heeft geholpen

 

MVG annoniemejongen

Kunnen Archetypische dromen ook resulteren uit een trauma dan? Ik dacht dat die dromen meestal positief waren.

Reputatie 4
Badge +3

Ik wert niet wat voor dromen het zijn. 
juf houd al een oogje in het zeil dat deed ze al maar nu nog meer, want nu ga ik eventjes weer bij haar slapen omdat er elke nacht wel wat gebeurd. 
Bedankt voor het opzoeken! En ik ga het de volgende keer ook aan mijn therapeut vertellen

Hey Anoniem2202

 

Je hebt meer duidelijkheid gekregen rond de rechtszaak. Goed. Geef maar aan wat je wel en niet ziet zitten. 

 

Nachtmerries zijn erg naar. Zeker nu kunnen deze nog regelmatig voorkomen, maar vaak worden deze, zeker na de nodige hulp zoals therapie, minder. Goed dat je bij je lerares kon slapen; dat voelt vast al een stuk veiliger. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ja het voelde Veel veiliger 

Fijn dat je je veiliger voelde bij je lerares :slight_smile:  Heb je er een ok-nacht op zitten, zonder al te veel nachtmerries?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Nou na 23 uur die paniek aanval ofzo iets heb ik niet meer gedroomd dus ja toen ging het wel!

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat ik ziek ben. Ik heb keelpijn en hoofdpijn en al mijn spieren doen pijn. Wat nou als ik corona heb?!??! Ik ben niet echt bij iemand geweest die het had (nou ja wel jeugdzorg, politie en therapeut enzo) ik wil geen corona😭 Dus gister deed ik alsof er niets was maar in de avond ik voelde me echt heel slecht. Ik kan niet slikken of op mijn bed gaan zitten kost super veel energie. Ik kreeg een pilletje van juf en ze wilde weten of ik koorts heb (boven de 38 graden) ik zat gister op 37,7 maar nu voel ik me nog veel slechter. Als ze wakker is gaat ze weer mijn tempratuur meten. Wat als ik corona heb ik moest de hele tijd huilen omdat ik niet naar mensen toe mag als je je ziek voelt. 😢😢 ik kan niet eens me omdaraaien alles doet pijn. Het kan ook normale griep zijn want volgesmij worden kinderen helemaal niet zo vaak ziek door corona, maar alsnog ben ik bang😢

Hey Anoniem2202

 

Je voelt je ziek. Da’s jammer :confused:  Je ziek voelen is nooit fijn.

 

Wanneer je gestresst bent, is je lichaam vatbaarder voor ziektes. Het zou dus kunnen dat de sterke emoties die je ervaren hebt, ervoor gezorgd hebben dat je immuunsysteem verzwakte. Welke ziekte je hebt weet ik niet, dus moest je toestand erop verslechteren, zou het geen kwaad kunnen om eens langs te gaan bij een arts. 

 

Beterschap, lieve Anoniem2202 :four_leaf_clover:  In ieder geval heb je je lerares om voor je te zorgen. Je staat er alvast niet alleen voor :slight_smile:

 

Gr. Kenshin