Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

Ik begrijp dat dit iets is wat heel moeilijk is om over te praten maar, ga toch praten hoe moeilijk het ook is. Je kan meerdere dingen doen bijv. naar veiligthuis.nl, of ga met je mentor praten, ook kan je naar de politie gaan.  Ook kan je altijd met de kindertelefoon bellen! Ik bel ze heel soms ook hun kunnen je heel goed helpen!  Wat je ouders doen kan echt niet! Seks met elkaar hebben is heel normaal als je van elkaar houd in een relatie (liefdesrelatie dus niet een familierelatie) niet met je ouders!  

 

Ik zou het top vinden als je met de kindertelefoon gaat bellen! Chatten kan natuurlijk ook! 

Groetjes van mij!

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb besloten dat ik misschien wel naar de rechtzaak wil als dat kan en mag.

de rechter gaat volgensmij bepalen of ik bij mijn juf mag blijven wonen. 
 

en er is iets heel ergs gebeurd! 😭🥺papa zat vast maar mama niet meer (maar mama en papa hebben voorlopig even een verbod om mij te bezoeken) en toen heeft ze geprobeerdvoor een trein te springen. En ze heeft een briefje in onze brieven bus gedaan, daar stond op dat ze niet meer kon leven met wat er gebeurde en dat het haar spijt. Mama is nu in een kliniek denk ik. Ik las het briefje en toen ging ik huilen en toen ging mijn juf de politie bellen en toen kwamen we erachter dat ze al opgepakt was omdat ze op het station over het spoor weg wilde lopen. Het voelt echt alsof ik in een sprookje leef😭

papa en mama doen ‘dat’

ik vertel het aan oma, oma moet naar het ziekenhuis

ik vertel het aan juf en de politie pakt mama en papa op

ik woon bij mijn juf

mijn vader haat me en mama probeert zich zelf dood te maken😢

nee het is eerder een nachtmerrie

Reputatie 3
Badge +3

Ik vind het ook fijn dat flipie er nog is omdat ik me veel veiliger bij hem voel.

 
ik vond het niet aardig van papa wat hij zei maar de politie meneer was wel aardig. En iedereen in de zaal was voor mij want ze keken allemaal heel boos naar papa.

 

ik weet nog niet wat we gaan doen dit weekend. Zwemmen zoiezo

 

Nou lieve

Je kon het aan, je bent er nog en heb goed gehandeld. 

Is er een uitweg geweest? Kenshin, je juf

 

Wat je moet geloven? Dat is aan jou, waar geloof jij in. Dat kan niemans voor jou bepalen 

Reputatie 3
Badge +3

Ik moet brocolie eten. 😖 dat vind ik echt vies. Maarhet is gezond dus je gaat het eten zegt ze 😕 ik vind het niet lekker. En het is groen 🤢 heel veel groen-te is GROEN en groen ziet er vies uit

Reputatie 3
Badge +3

Jeugd zorg wil dat ik bij mama ga wonen niet gelijk maar stapje voor stapje en ik weet niet waar papa is. Ik weet niet of ik naar huis wil maar naar een pleeggezin wil ik ook niet. Dus mama en ik gaan in therapie en dan ga ik met iemand een paar middagen naar mama en dan een nachtje slapen bij mama en dan twee nachtjes etc… mama die heeft aan mij verteld wat papa deed bij haar en ze zei sorry dat ze niets durfte te doen tegen papa toen hij het met mij ging doen en ze zei dat ze mij heel stoer vind dat ik dit heb gedaan. Toch is het moeilijk vertrouwen in mama te krijgen. Ik denk dat dat heel lang duurt

Reputatie 3
Badge +3

Dankje voor je reactie @Stefan L 

ik vind het lief dat er hier een aantal mensen zo lief zijn dat ze dit helemaal lezen voor mij. Het was soms best wel moeilijk omdat ik het gevoel had dat mijn ouders niet van mij houden en als je ouders niet van je houden wie dan wel? Maar er zijn heel veel liefe mensen hier!

Oma die is gewoon weer thuis maar ze is niet sterk genoeg en te oud om voor mij te zorgen zei jeugd zorg want daar gingen ze ook naar kijken. Ik zei dat dat niet waar was en dat oma heel lief was en toen zeiden ze: tuurlijk is oma super lief maar als jij midden in de nacht moets huilen omdat je uit je bedvalt dan is oma niet sterk genoeg om jou optetillen en terug in bed te leggen. Ik snap wel wat ze bedoelen en ik ben heel blij dat oma niet meer in het ziekenhuis ligt! 
 

@Kenshin 

Op het begin sliep ik wel bij haar de eerste nachten maar daarna niet meer. Alleen als ik heel bang ben of in paniek slaap ik bij haar (dat gebeurd nog wel is).

ik ga vandaag aan mijn therapeut zegen dat ik zo veel nacht merries heb en nog een paar dingen. En ze willen pas een recht zaak doen als ik alles verteld heb dus daarom moest ik zoveel vertellen de vorige keer vandaag moet ik de andere helft vertellen en dan denk ik dat de rechtzaak volgende week is. Maar ik heb daar alemaal helmaal geen verstand van ik weet niet wat voor mensen er zijn en hoe er gwpraat word maar ik heb heel veel opgezocht over rechtzakwn dus het komt goed hoop ik.

 

Reputatie 3
Badge +3

Hey annoniem2202

 

ik heb dit net allemaal vol medeleven doorgelezen en schrok me van alles wat ik las, dat dit allemaal kan gebeuren in ong 9 dagen.

 

ja dat vind ik ook heel veel en ik kan het ook niet allemaal verwerken.

Maar het was voor deze 9 dagen ook al. Ik denk bijna een half jaar.

 

ik zag dat je zelfmoord wou plegen en zeg het eerlijk ik ben een lange tijd deprest geweest en ben er weer zo goed als overheen gekomen met de hulp van vrienden vriendinnen dit forem en andere forems (kijk op mijn acc voor mijn verhaal)


 

doe ik!!!

ik vind het al heel goed dat je contact hebt opgenomen met mensen die je echt helpen en dat dit jou ook een fijn gevoel geeft is leuk om te lezen.

 

 

ik wil je verzekeren dat voordat je zelfmoord pleegt aan ons denkt en aan iedereen die je zal missen ookal hebben ze niet zoon goeie band met je. Ik weet zeker dat er mensen zijn die wel van je houden en die je alle steun zullen bieden.

 

als je nog problemen ondervind zijn wij als foremgebruikers er altijd voor je. Ik hoop dat je Niets doet waar anderen of jijzelf spijt van zal krijgen

 

MVG annoniemejongen

ik heb de laatste tijd veel dingen opgezocht en gelezen over misbruik enzo maar er staan bij veel verhalen dat als ze volwassen zijn dat ze dan veel problemen hebben met seks hebben. Gelukkig ga ik dat nooit meer doen dus heb ik geen probleem maar wat als mijn vriend wel seks wil krijg ik dan ook moeite of problemen met dat doen omdat papa dat ook heel vaak heeft gedaan. 
hij heeft heel veel gedaan dat heb ik nog nooit aan mensen verteld. 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb het aan haar gevraagd en ze zei dat ik het niet had moeten zien en dat het gewoon goed was. Ze zei dat ze elkaar lief vonden en dat ze het daarom deden en dat ik dat later wel begreep en dat ik er niet over na hoefte te denken en toen zij ze het tegen haar vriend en die zei ook dat het goed was en dat ik me niet zorgen hoefde te maken of boos hoefde te zijn. Dus je heb gelijk ik snap gewoon niet waarom je dat vrijwillig zou doen?!

Fijn, dat je account niet verwijderd wordt :)

 

Houd die knuffel maar stevig bij je. Op veel momenten kan die je van pas komen. Neem ‘m gerust mee naar therapie, als de knuffel je een veilig gevoel bezorgt. 
 

Gr. Kenshin

Je oma is weer aan de betere hand? Da’s fijn :slight_smile:  Ik denk dat je wel nog gewoon bij haar op bezoek kan, als je dat graag doet. 

 

Goed dat je je voorneemt om je therapeut te vertellen over de nachtmerries, en over nog wat andere dingen. Ik snap ook wel dat de rechtszaak pas voorkomt wanneer jij alles verteld hebt. Op basis van wat jij vertelt, kan namelijk onder andere bepaald worden welke straf je vader krijgt.

 

Elke rechtszaak is anders. Ik denk dan ook dat jouw rechtszaak er eentje zal zijn waarbij jij heel goed beschermd wordt. Weet je al of je zelf naar de rechtszaak heen gaat, of dat er iemand in jouw plaats zal vertellen wat je overkomen is?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Kenshin 

 

ik zag net je topic want ik kan niet slapen! Het is echt een mooi topic! En een mooie tekst!

ik denk niet dat ik je ga vergeten. Dankjewel voor je hulp als niemand had gereageerd was ik nog steeds zo verdrietig en had ik nog steeds pijn. 
ik vind je lief!❤️

Hallo Anoniem2202 :)

Succes met Jeugdzorg vandaag.

-TheMightySlayer <3

Hey Anoniem2202

 

Jeugdzorg stelt voor dat jij het vertrouwen met je moeder stilaan weer opbouwt, en uiteindelijk weer bij haar gaat wonen. Je vader zal, als ik het goed begrijp, niet meer bij jullie wonen. Rustig aan ga je eerst enkele middagen bij mama langs, om dan na een tijd bij haar te blijven overnachten. 

 

Hoe ik het lees, was ook je mama slachtoffer van je vader. Dat praat echter niet goed dat ze niet voor jouw veiligheid opgekomen is. Lijkt het je op zich wat, om kalm aan weer contact te krijgen met je moeder? Ik vermoed dat je in de tussentijd, en ook later nog, nog steeds bij je lerares terecht kan, moest je daar nood aan hebben. 

 

Mama vindt jou ook stoer. Je bent inderdaad erg stoer. Weliswaar is het normaal dat het vertrouwen opbouwen met mama niet eenvoudig zal zijn, gezien wat jullie meegemaakt hebben. Echter staat er vast hulp aan je zijde, waaronder hoogstwaarschijnlijk je lerares. 

 

Gr. Kenshin

Goeiemorgen :slight_smile:  Hopelijk heeft iedereen hier een goede nacht achter de rug. 

 

Gr. Kenshin

Er zal inderdaad veel geregeld moeten worden, als jullie ervoor kiezen dat jij bij je lerares intrekt. Echter hoef je die hele hoop stappen en geregel niet in één keer te bekijken; bekijk het eerder stap voor stap, ook als je nog niet weet welke stappen er precies gezet zullen worden. In ieder geval ligt de prioriteit erop dat jij goed geholpen wordt. 

 

Gr. Kenshin

Hey,

Zoals TheMightySlayer zei.

Succes vandaag met jeugdzorg! 🍀🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +4

Hey, anoniem2202

 

Als je een vriend heb die dat dan wil zou ik het sws bespreken met wat je vader je heeft aangedaan. Daarnaast is het slim om ook te zeggen dat je het rustig aan wild doen. Dus bijvoorbeeld niet gelijk echt sex maar eerst beginnen met elkaar aftrekken vingeren pijpen beffen. Als jij vind dat hij te ver gaat moet je dat zeggen tegen hem en als je het lekker vind wat hij doet laat hem vooral zijn gang gaan. Het gaat er uiteindelijk om dat jullie het allebei lekker vinden en niet alleen hij.

 

ik heb niet heel veel ervaring op dit gebied (omdat ik het nooit heb meegemaakt. Maar als het echt slecht voelt om iets te doen moet je dat niet doen. 

 

Maar je moet niet te ver vooruit kijken en zorg ervoor dat je het nu goed hebt en kijk naar de toekomst zo van. Alles komt als je het maar de tijd geeft. 

 

Ik vind het al heel knap dat je hier je verhaal durft te delen en dat je ook stappen heb ondernomen. Het is heel goed om te weten dat iedereen op dit forem aan jou kans staat en je zal steunen😄

 

Ik hoop dat ik je met dit bericht heb geholpen en ik wens je veel suc6😺

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +3

Hey, anoniem2202

 

Als je een vriend heb die dat dan wil zou ik het sws bespreken met wat je vader je heeft aangedaan. Daarnaast is het slim om ook te zeggen dat je het rustig aan wild doen. Dus bijvoorbeeld niet gelijk echt sex maar eerst beginnen met elkaar aftrekken vingeren pijpen beffen. Als jij vind dat hij te ver gaat moet je dat zeggen tegen hem en als je het lekker vind wat hij doet laat hem vooral zijn gang gaan. Het gaat er uiteindelijk om dat jullie het allebei lekker vinden en niet alleen hij.

moet seks fijn zijn? Maar als alle twee de mensen het fijn moeten vinden waarom deden ze het dan met mij want ik vond het niet fijn? Ik snap het gewoon niet, nu kan ik niet slapen of normaal in bed liggen omdat ik hoe ik ook lig weer terug denk aan wat hij dan deed. Ik kan niet op mijn zij of buik liggen Zonder eraan te denken maar op mijn rug liggen is het ergst dan zie ik het weer helemaal voor me wat er gebeurde. 

 

ik heb niet heel veel ervaring op dit gebied (omdat ik het nooit heb meegemaakt. Maar als het echt slecht voelt om iets te doen moet je dat niet doen. 

 

Maar je moet niet te ver vooruit kijken en zorg ervoor dat je het nu goed hebt en kijk naar de toekomst zo van. Alles komt als je het maar de tijd geeft. 
 

Ja en ik ben 12 dus ik heb nog heel lang voordat ik een mevrouw ben.  Dus ik kan over 4 jaar daar wel overna denken.

 

Ik vind het al heel knap dat je hier je verhaal durft te delen en dat je ook stappen heb ondernomen. Het is heel goed om te weten dat iedereen op dit forem aan jou kans staat en je zal steunen😄


 

ja! Eerst was ik bang dat niemand voor mij was omdat ik bang was dat iedereen boos zou worden omdat het mijn schuld was maar iedereen zei dat dat niet zo was dat vond ik lief

Ik hoop dat ik je met dit bericht heb geholpen en ik wens je veel suc6😺

 

MVG annoniemejongen

 

dankje! 

 

Oh, ik zie dat je net een nieuwe reactie gepost hebt. En je hebt gechat met centrum seksueel geweld: wat goed! Heel verstandig van je. 

 

Wat naar dat het gisteren weer gebeurde. Chat er inderdaad maar regelmatig over; dat brengt je vast stappen verder. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Mijn knuffel is een konijn 🙂 die heb ik al sinds dat ik geboren ben. Vroeger nam ik hem overal mee naar toe nu niet meer nu alleen bijvoorbeeld naar de dokter en in de avond. Dan voel ik me veiliger. Toen ik vijf jaar was heb ik hem een keer uit het raar op de snel weg laten vallen toen moest mama uit de auto om hem op tehalen.

Reputatie 3
Badge +4

Hey, srry dat ik je een beetje slapeloosheid heb bezorgt

 

Sommige mensen denken niet na voordat ze iets doen en bedenken niet hoe dit voor een ander is. Het kan bvb zijn dat jou vader heel gestrest was een in jou een uitweg zag maar dit misbruikte. Het kan ook dat hij er gewoon zin in had en zijn vrouw zat was, en daarbij niet nadacht over de gevolgen op jou en op zichzelf

 

alles kan een reden hebben alleen hoeft dit geen goeie te zijn. Je moet maar denken dat hun je niks aan kunnen doen zolang je bij iemand anders bent. Daarnaast kan je. Als dit een te groot trauma voor je word de kindertelefoon bellen of met een huisards hierover praten en natuurlijk met anderen. En natuurlijk zijn wij hier allemaal om je te helpen.

 

ik hoop dat je lekker kan slapen en je kan desnoods  slaappillen aanschaffen. Maar mij helpt het altijd om een verhaal te bedenken over weet ik veel, laten we zeggen een boot met een rij eenden er achter aan en dat uitwerken en dan val je wel in slaap

 

MVG annoniemejongen

 

Inderdaad fijn dat Flipie nog bij je is. Je wordt trouwens nooit te oud voor knuffels. Ik ben achttien, en slaap nog met een knuffel, en da’s helemaal prima. Doe maar waar je je goed en veilig bij voelt. 

 

Veel plezier dit weekend :slight_smile:

 

Oh ja, ik moet je nog wat zeggen. Volgende week maandag word ik negentien. Dat wil zeggen dat ik van het forum af moet, en dat ik dus niet meer zal kunnen reageren hier. Ik ben echter heel trots op de vooruitgang die ik je heb zien maken, en ik hoop dat jij daar ook trots op bent. Verder vermoed ik dat anderen hier zullen blijven reageren, zodat je er niet alleen voor staat. En sowieso heb je je lieve lerares nog :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hey, 

Zoals kenshin al zei. Goed dat je hebt gepraat met centrum seksueel geweld!

Het is vervelend dat het gister weer gebeurde, ik zou zoals kenshin al zei . Dit ook bij hun vertellen. Je bent goed bezig nu , en dat zal je inderdaad veel stappen verder brengen.  

Goed bezig! 👍🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +3

Er zal inderdaad veel geregeld moeten worden, als jullie ervoor kiezen dat jij bij je lerares intrekt. Echter hoef je die hele hoop stappen en geregel niet in één keer te bekijken; bekijk het eerder stap voor stap, ook als je nog niet weet welke stappen er precies gezet zullen worden. In ieder geval ligt de prioriteit erop dat jij goed geholpen wordt. 

 

Gr. Kenshin

Ja..

ik moet iets bekennen! Ik voel me wel een beetje schuldig, maar mijn juf zegt ook dat ik het eerlijk moet zeggen nu alles bijna opgelost is.
Toen ik op dit forum ging was ik 10 en nu ben ik 11 want ik ben ergens deze maand jarig. Dus ik mag niet op dit forum eigelijk. Het spijt me, maar juf zegt dat ze wel blij is dat ik heb gelogen en naar haar toe ben gegaan want anders was het nu nog bezig. Waarschijnlijk gaat de kindertelefoon nu mijn acount verwijderen ofzo maar het spijt me mevrouw van de kindertelefoon.