Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 3
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Bel veilig thuis want dit is niet goed . Het ligt niet aan jou . Website van veilig thuis is gewoon www. Veilinghuis.nl

Reputatie 1
Badge +1

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar de juiste site van Veilig Thuis: https://veiligthuis.nl/

Hey Anoniem2202

 

Wat naar dat het er bij jou thuis zo aan toe gaat. Niet ok, wat je ouders je aandoen. 

 

Ik wil je erg graag op het hart drukken dat wat je overkomt, niet jouw schuld is. Jij hebt hier niet voor gekozen, jij hebt dit niet uitgelokt, jij hebt niets verkeerds gedaan. Het zijn je ouders die zich fout gedragen. 

 

Denk je eens contact op te durven nemen met Veilig Thuis? Daarvoor kan je op het linkje klikken dat Emma_ doorgaf. Ook zou je naar een vertrouwenspersoon op school toe kunnen. Die zijn er om je te helpen. 

 

Als je gedachten aan de dood zou krijgen, kan je contact opnemen met 113 of de Kindertelefoon. Daar kan je bellen of chatten met een vrijwilliger, die je door de moeilijke gedachten heen gidst, zodat je je beter voelt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Sorry ik kan dat niet.

ik denk niet dat papa en mama dat leuk vinden als ik het door zeg tegen iemand en dan gaan ze mij pijn doen en dat wil ik niet want ik wil het juist goed doen want ik wil een goet kind zijn en dat ben ik niet als ik een geheim door vertel

Je bent net een goed kind als je hier met iemand over praat. Met een docent op school bijvoorbeeld. Wanneer je hier met iemand over praat, kan ervoor gezorgd worden dat je ouders je geen pijn meer kunnen doen. 

 

Heb je een idee bij wie je terecht kan? Een familielid bijvoorbeeld, of iemand op school?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ben ik de enige bij wie dat gebeurt? Mama zegt dat het normaal is En dat kinderen moeten luisteren en alles moeten doen voor hun ouders en papa zegt dat dat hoort omdat je je voor je familie open moet stellen ofzo iets .

 

 

nee want ik denk niet dat ik dat kan en durf. Ik kan er beter mee stoppen. Of weg lopen en nooit meer terug komen. 

Wat je ouders zeggen, klopt niet. Het is helemaal niet gebruikelijk om gekwetst te worden en om seks te hebben met je ouders. Het is zelfs strafbaar voor je ouders om jou te dwingen tot seks. 

 

Dat het spannend is om hierover te praten, begrijp ik. Daarom stel ik voor dat je mailt. Zo zou je bijvoorbeeld je mentor kunnen mailen. In die mail schrijf je zoals je dat hier gedaan hebt. 

 

Het is alvast heel goed van je om dit topic geopend te hebben. Da’s de eerste stap naar een beter leven. Het is namelijk niet normaal om misbruikt te worden door je ouders, want ja dat is het, misbruik. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Het is echt moeilijk om erover te praten.
Ik kan wel mailen maar school is voorbij dus hoe gaat zij me helpen als ik niet meer naar school ga.

Ik snap het gewoon niet wat gebeurd er en wat moet ik doen. Straks is het wel mijn schUld en word iedereen boos. En waarom doen ze dat eigenlijk het voelt helemaal niet fijn hoe kan je dat nou leuk vinden het is super vies. En kan ik een baby hebben? Ik heb zo veel vragen.

Jouw verhaal klinkt als heel veel andere.

Veel andere mensen is dit ook overkomen, en overkomt het nog steeds.

En ze zeggen allemaal hetzelfde: ze schamen zich, zijn bang voor vader/moeder en zijn bang dat mensen denken dat het hun schuld is.

Als je op google zoekt op ‘misbruik’ kun je vinden dat je niet alleen bent, dat dit niet hoort, dat er helemaal niks jouw schuld is en dat ook niet wordt, en ook dat er hulp mogelijk is.

Dat dit erg moeilijk is om over te praten, is begrijpelijk. Daarom leek het me fijn om eens te chatten of bellen met de Kindertelefoon. Met de Kindertelefoon kan je namelijk anoniem praten over wat er speelt. Dat houdt in dat je je naam niet hoeft te vertellen, maar dat je wel gewoon alles kwijt kan. Denk je dat eens te durven? Ik snap dat dat nog steeds erg moeilijk kan zijn, maar het lijkt me wel een mooie eerste stap. 

 

Het kan erg moeilijk te vatten zijn wat er met je gebeurt. Eén ding kan ik je vertellen: wat je ouders doen, hoort niet. Zij gedragen zich fout, en zij zijn degenen die hiermee op moeten houden. Jij doet helemaal niets verkeerd. Je bent namelijk het slachtoffer. 

 

Weet je, seks kan fijn zijn. Als je seks hebt met een partner waar je van houdt, kan het een heel prettige, intieme ervaring zijn. Echter kan seks erg naar zijn wanneer je het tegen je zin in moet doen, wat in jouw geval zo is. Het is dan ook normaal dat je dit vies vindt. 

 

Ben jij al eens ongesteld geworden? Zo ja, ben je vruchtbaar, en kan je inderdaad zwanger worden. Nog een reden om hiermee naar buiten te komen, en er niet op jezelf mee te blijven zitten. Je verdient namelijk beter dan dit. Je verdient een thuis waar je je veilig en prettig voelt. 

 

Denk je dat gesprekje met de Kindertelefoon eens een kans te durven geven? Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou erg trots op je zijn als je het een poging gaf. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

 

Ik ben niet ongesteld dus dan kan ik toch niet een baby krijgen?
maar als het niet hoort waarom doen ze het dan?

Ik denk dat ik wel een keer met de kindertelefoon kan chatten of belen. Wat is het best? Ik vind het alle twee even eng dus welke moet ik kiezen.

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

Ik begrijp dat dit iets is wat heel moeilijk is om over te praten maar, ga toch praten hoe moeilijk het ook is. Je kan meerdere dingen doen bijv. naar veiligthuis.nl, of ga met je mentor praten, ook kan je naar de politie gaan.  Ook kan je altijd met de kindertelefoon bellen! Ik bel ze heel soms ook hun kunnen je heel goed helpen!  Wat je ouders doen kan echt niet! Seks met elkaar hebben is heel normaal als je van elkaar houd in een relatie (liefdesrelatie dus niet een familierelatie) niet met je ouders!  

 

Ik zou het top vinden als je met de kindertelefoon gaat bellen! Chatten kan natuurlijk ook! 

Groetjes van mij!

 

Ik ben niet ongesteld dus dan kan ik toch niet een baby krijgen?
maar als het niet hoort waarom doen ze het dan?

 

Lieverd, haal adem. En denk even na.  Als iedereen alleen maar doet wat er hoort, dan hadden we geen politie, geen rechters, geen gevangenissen, geen hulpverlening.

Die zijn er omdat soms mensen doen wat niet hoort.

En sommige mensen zijn ouders.

En soms zijn dat dezelfde mensen - ouders, die mensen zijn die iets doen dat niet hoort.

 

Ik snap dat je het eng vindt om iemand te bellen of iets te vertellen.  Dus ik zal je nog iets vertellen.
Er is een reden dat mensen niet door een rood stoplicht mogen rijden. De reden is dat er ongelukken kunnen gebeuren.  Die regel is er dus niet om mensen te pesten bij rood licht, maar om mensen te beschermen.

Er is ook een regel tegen sex met minderjarige kinderen. En tegen sex tussen ouders en hun kinderen.
Die regel is er niet omdat mensen niks te doen hadden en dachten ‘laten we eens een regel verzinnen’.  
Die regel is er omdat dit heel beschadigend is voor de kinderen. Het doet ze pijn en het kost ze heel veel jaren om daar overheen te komen. 

Daarom is er een regel tegen. Om kinderen te beschermen.  Omdat ze hierdoor erg beschadigd raken.
Op dit moment heb jij die bescherming nodig.

 

Reputatie 3
Badge +3

 

Daarom is er een regel tegen. Om kinderen te beschermen.  Omdat ze hierdoor erg beschadigd raken.
Op dit moment heb jij die bescherming nodig.

 

Ik ga misschien wel morgen met de kindertelefoon chatten. 
Ik wil echt niet nog een keer dus ik heb mijn deur op slot gedaan en mijn raam ook en ik ga de rest van de week in mijn kamer zitten

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Wat je ouders doen is niet normaal, kan je niet naar een juf/meester/docent gaan en je verhaal vertellen. Ik weet dat het eng is maar de juf/meester/docent gaat je altijd gewoon helpen en je hoeft je ouders niet te vertellen dat je dat hebt verteld en diegene waar je het aan verteld, verteld het ook niet door. Ik hoop dat dit een beetje helpt. 

Xxx Anoniememeid

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, 

Wat je ouders doen is niet normaal, kan je niet naar een juf/meester/docent gaan en je verhaal vertellen.

Ik vind dat moeilijk, maar gister gebeurde het weer en heb ik gechat met centrum seksueel geweld en ze zeiden dat ik een account moest maken en dat heb ik gedaan en vanafond ga ik weer chatten

Goed dat je je voorneemt met de Kindertelefoon te chatten. Persoonlijk vind ik chatten minder eng dan bellen. 

 

Gr. Kenshin

Oh, ik zie dat je net een nieuwe reactie gepost hebt. En je hebt gechat met centrum seksueel geweld: wat goed! Heel verstandig van je. 

 

Wat naar dat het gisteren weer gebeurde. Chat er inderdaad maar regelmatig over; dat brengt je vast stappen verder. 

 

Gr. Kenshin

Hey, 

Zoals kenshin al zei. Goed dat je hebt gepraat met centrum seksueel geweld!

Het is vervelend dat het gister weer gebeurde, ik zou zoals kenshin al zei . Dit ook bij hun vertellen. Je bent goed bezig nu , en dat zal je inderdaad veel stappen verder brengen.  

Goed bezig! 👍🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +3

Ik wil niet meer leven ik ga er een eind aan maken ik wil niet de hele tijd bang zijn en ook niet dat in mij voelen gaan ik wil gewoon niet meer.

Hallo Anoniem2202 :)

Pleeg geen zelfmoord! Zoek hulp, het valt op te lossen! Zoek contact met Veilighuis, doe iets maar pleeg geen zelfmoord!

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben niet sterk genoeg voor dit. Ik kan het gewoon niet aan. Ik voel me alleen en ik heb pijn op een plek waar ik geen pijn zou moeten hebben en ik voel me bij niemand veilig. Ik wil dit gewoon niet meer

Hallo Anoniem2202 :)

Zoek hulp! Dan ben je van het seksueel misbruik en de mishandelingen af! Er gaan nog zoveel mooie dingen komen in je leven, het is het echt niet waard om zelfmoord te plegen. Ik vindt dat je hulp moet gaan zoeken, niet alleen voor je ouders maar misschien ook psychologische hulp voor jezelf vanwege je zelfmoordgedachtes.  

-TheMightySlayer <3

TheMightySlayer heeft gelijk, Anoniem2202. Wat jou overkomt is erg moeilijk, maar valt te overwinnen. Pijn kan verzacht worden, en duistere gedachten kunnen vervagen. 

 

Allereerst geef ik graag even mee dat het erg sterk van jou is om hier naar hulp gezocht te hebben. Dat geeft aan dat jij strijdvaardig bent, en dat je de kracht hebt om met deze situatie om te gaan. Echter hebben zelfs de sterksten soms hulp nodig, waardoor ik graag dit linkje naar de site van 113 met je deel. Je kan altijd bij ze terecht. 

 

Jij siert, samen met zo velen anderen, de wereld. Jou verliezen zou een klap zijn voor velen rond je, ook als je niet meteen kan bedenken voor wie. Daarnaast heb jij alle kans om een mooie toekomst tegemoet te gaan, als je nu de stap naar hulp durft zetten. Heb je nog met centrum seksueel geweld gechat?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

 

Heb je nog met centrum seksueel geweld gechat?

 

Gr. Kenshin


ja in de nacht en die zeiden dat ze een dokter langs konden laten komen en dat ze voor mij oma kunnen bellen dan moeten ze alleen mij gegevems hebben. Ik zei dat dat wel kon dan ga ik misschien naar oma en dan gaat die met mij naar de dokter en ze zeiden dat we samen veilig thuis konden bellen. Ik moet nog even nadenken welke het word tot 16 uur heb ik de tijd