Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 3
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey, anoniem2202

 

over de vraag waarom doen ze dit.

 

je vader kan veel stres hebben en kan daarom zijn behoefte aan sex niet alleen meer bij zijn Vrouw kwijt. daarnaast heb ik voor mij zelf een klein vragenlijstje bedacht om me af te vragen warom mensen iets doen. Ik zal hem in het kort opschrijven 

 

vragenlijsje

 

wat deed diegene nou tegen mij en deed die dit altijd terwijl die nuchter was?

 

gebeuren er dingen in diegenen zijn leven die ervoor kunnen zorgen dat hij/zij dit doet

 

hoeveel gaf dat persoon werkelijk om mij (had die een hechte band of een band aan zijde draadjes

 

is er een vast patroon dat diegene dit bij mij doet of altijd na een bepaalde gebeurtenis in zij/haar leven

 

Als er bij geen van deze vragen een andwoord komt dan is het andwoord meestal: voor het plezier, omdat in denk dat ik ik er recht op heb of ja waarom zou ik het niet doen.

 

is er bij dezelfde vragenlijst iets bij je gekomen van wat je denkt dit is de reden?

 

ik hoop dat heb hier wat aan hebt.

 

MVG annoniemejongen

 

ps. Je doet het tot nu toe prima en de meesten zullen je steunen totdat je alles zelf weer aankan

 

Reputatie 3
Badge +3

Hey, anoniem2202

 

over de vraag waarom doen ze dit.

 

je vader kan veel stres hebben en kan daarom zijn behoefte aan sex niet alleen meer bij zijn Vrouw kwijt. daarnaast heb ik voor mij zelf een klein vragenlijstje bedacht om me af te vragen warom mensen iets doen. Ik zal hem in het kort opschrijven 

 

vragenlijsje

 

wat deed diegene nou tegen mij en deed die dit altijd terwijl die nuchter was?

 

gebeuren er dingen in diegenen zijn leven die ervoor kunnen zorgen dat hij/zij dit doet

 

hoeveel gaf dat persoon werkelijk om mij (had die een hechte band of een band aan zijde draadjes

 

is er een vast patroon dat diegene dit bij mij doet of altijd na een bepaalde gebeurtenis in zij/haar leven

 

Als er bij geen van deze vragen een andwoord komt dan is het andwoord meestal: voor het plezier, omdat in denk dat ik ik er recht op heb of ja waarom zou ik het niet doen.
 

nummer 2 zou kunnen maar ik weet niet zeker wat maar ik hoorde de woorden bipolaire stoornis en pedofilie langs komen dus het zou kunnen dat papa goed in zijn vel zat, maar dat weet ik niet zeker. Het zou ook kunnen dat ze hem daar op gaan testen🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

Maar mama dan...  ik denk niet dat zij een stoornis heeft Maar waarom deed ze dan mee. Ik heb papa nooit boos tegen haar zien doen dus hij heeft mama niet gedwongen denk ik. 

 

is er bij dezelfde vragenlijst iets bij je gekomen van wat je denkt dit is de reden?

hier boven staat al iets, maar ik denk nog iets.

Papa nam ook een vriend mee en ik denk niet dat papa drinkt en hij zij wel eens tijdens dat hij het deed dat het lekker was.  Dus het zou ook kunnen dat hij het leuk vind.

ik heb wel een belangrijke vraag:

Had hij daar recht op met mij?

 

ik hoop dat heb hier wat aan hebt.

 

MVG annoniemejongen

 

ps. Je doet het tot nu toe prima en de meesten zullen je steunen totdat je alles zelf weer aankan

 

Dankje! Dat hoop ik! Voor nu kan ik het niet alleen maar later wel weer denk ik.

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

 

nee hij had zeker niet het recht om dit te doen met jou. Zegmaar ouders mogen veel dingen doen tegen de wil van hun kind in.maar sexuele handelingen en martelingen en andere dingen die pijn doen mogen niet. 

 

Somige mensen denken dat ze alles met hun kind mogen doen wat ze willen en dat het hun bezit is.

 

dit is gedeeltelijk waar maar een kind mag niet aangerand worden ook niet door haar eigen vader

 

ik hoop dat dit je een beetje gerust steld

 

MVG annoniemejongen

Dang wat heb je erg veel meegemaakt, ik ben trots op je dat je naar de politie bent gegaan etc, erg goed van je meis, en wees niet bang voor ons hier, als er ooit iets anders is waar je effe kwijt wilt kan altijd🤗

En ik moet zeggen erg lang verhaal over mij over ("zelfmoord") te plegen door 1 nachtmerrie mij totaal overnam om mijzelf te beëindigen zoiets.

Stel als je ooit wilt weten ofzo volgensmij zit dat in een Toppic van me van vroeger.

Maar in ingeval ik ben trots op je dat je hebt gedaan meis🙂😎👍🏻

#ik ben bang voor de politie nog, ook lang verhaal hahaha.

Waarom ouders hun kinderen misbruiken, is vaak een raadsel. Je doet er je kind namelijk zo veel pijn mee. Echter vinden sommige ouders het eenvoudigweg fijn, of “lekker”, en doen ze het daarom toch. Erg stom vind ik dat, hoe ze hun kind dan zo’n pijn doen voor hun eigen genot. Ook zou het inderdaad kunnen dat je vader mentaal niet helemaal gezond is, waardoor hij dit soort dingen doet. 

 

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over die dreigementen van de vriend van je vader. Het zou erg dom zijn van hem om jou iets aan te doen. En zoals hierboven al gezegd werd, kan de politie jou in bescherming nemen. 

 

Ik stel voor dat je als volgende stap dat briefje aan je lerares schrijft. Daarin leg je uit dat die vriend van je vader ook weleens langs kwam. Zet er eventueel zijn naam en een beschrijving van zijn uiterlijk bij, dan heb je dat alvast gedaan. 


Je bent erg goed bezig :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Da's slim zeg, en ik snap ook het helemaal niet van dat soort mensen🙄😑🤢🤮😷

Reputatie 3
Badge +3

Waarom ouders hun kinderen misbruiken, is vaak een raadsel. Je doet er je kind namelijk zo veel pijn mee. Echter vinden sommige ouders het eenvoudigweg fijn, of “lekker”, en doen ze het daarom toch. Erg stom vind ik dat, hoe ze hun kind dan zo’n pijn doen voor hun eigen genot. Ook zou het inderdaad kunnen dat je vader mentaal niet helemaal gezond is, waardoor hij dit soort dingen doet. 
 

ja🤷🏻‍♀️

 

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over die dreigementen van de vriend van je vader. Het zou erg dom zijn van hem om jou iets aan te doen. En zoals hierboven al gezegd werd, kan de politie jou in bescherming nemen. 

 

Ik stel voor dat je als volgende stap dat briefje aan je lerares schrijft. Daarin leg je uit dat die vriend van je vader ook weleens langs kwam. Zet er eventueel zijn naam en een beschrijving van zijn uiterlijk bij, dan heb je dat alvast gedaan. 
 

oke ik doe dat vanafond.


Je bent erg goed bezig :slight_smile:
 

🙂🙂🙂🙂🙂

 

Gr. Kenshin

Succes :four_leaf_clover:  Je kan het. 

 

Gr. Kenshin

Zoals kenshin zei. Succes.

Ik geloof erin. 🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +3

Zoals kenshin zei. Succes.

Ik geloof erin. 🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Dankje. Het is gelukt. Ik gaf haar het briefje en toen sprong ik van mijn stoel en toen rende ik weg😂

en toen kwam ze naar me toe en toen zei ze dat ze het heel erg vond en dat ze me wilde helpen dus dat ze dit door moet geven aan de politie. Toen zei ik nee dat ik dat niet durf. En toen zei ze dat zij het voor me kon doen. En dat vond ik goed. Daarna ging ik douchen.

nu ga ik slapen Want ik ben heel moe op een of andere manier zijn de dagen nu zo lang en vermoeiend. En morgen ochtend komen er mensen van jeugd zorg Alweer.

Reputatie 3
Badge +4

ik geloof dat je het kan. je hebt deze 2 weken alles van jezelf laten zien om aan deze nare situatie een einde te maken.

 

ik ben dan ook heel blij dat je naar het forem bent gekomen.

 

je hebt het fantastisch gedaan

 

en vooral veel suc6. we geloven allemaal in je🍀.

 

en het is heel goed dat je dat briefje heb gegeven aan je leraar. en ze heeft de rest dan ook zeker goed aangepakt. geniet van elk moment dat je het leuk hebt en doe dan ook veel dingen om af te leiden zoals een spelletje(of dit nou online is of niet) of ga bakken of koken met je leraar😋 zoek iets wat jullie beide leuk vinden en ga dit zeker ook doen.

 

MVG annoniemejongen

Dat heb je heel goed gedaan :) Je bent zo sterk! Succes met de mensen van Jeugdzorg. Ook zij hebben het beste met je voor. 
 

Goed bezig :)

 

Gr. Kenshin

Hallo Anoniem2202 :)

Succes met Jeugdzorg vandaag.

-TheMightySlayer <3

Hey,

Zoals TheMightySlayer zei.

Succes vandaag met jeugdzorg! 🍀🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +3

ik geloof dat je het kan. je hebt deze 2 weken alles van jezelf laten zien om aan deze nare situatie een einde te maken. 

 

ja dat was eerst niet leuk maar nu valt het wel mee want ik voel me alleen maar beter.

 


​​​ik ben dan ook heel blij dat je naar het forem bent gekomen.


ik twijfelde drie dagen en toen deed ik het gewoon.

 

 

je hebt het fantastisch gedaan

 

en vooral veel suc6. we geloven allemaal in je🍀.

 

😊dankjewel

 

 

en het is heel goed dat je dat briefje heb gegeven aan je leraar. en ze heeft de rest dan ook zeker goed aangepakt. geniet van elk moment dat je het leuk hebt en doe dan ook veel dingen om af te leiden zoals een spelletje(of dit nou online is of niet) of ga bakken of koken met je leraar😋 zoek iets wat jullie beide leuk vinden en ga dit zeker ook doen.

dat doen we! 😊 ze is heel lief en we doen veel dingen samen ze verliest me geen moment uit het oog wat ik wel snap maar wat soms wel een beetje vervelend kan zijn maar het voelt wel veilig en ik hoef ook niet persee alleen ergens naar toe dat is eng en saai dus dat ze op me let is niet erg maar juist fijn.

bakken vind ik leuk dus we hebben gister cupcakes gemaakt 🙂 en we gingen vandaag naar de winkel en daar mocht ik een taartje kiezen😍🧁🍰

Reputatie 3
Badge +4

hey, anoniem2202

 

kan je me alsjeblieft en gunst verlenen🤤. geef me alsjeblieft wat van die cupcakes😋😋😛😛😂😂.

 

ik vind het leuk om te lezen dat het nu zo goed gaat. en ja dat ze een oogje in het zijl houd snap ik ook wel. ze heeft het beste met je voor en zal er alles aan doen zodat jij het goed zal hebben. je kunt alles bereiken als je maar in je zelf gelooft en doorzet. wat jij hebt laten zien in 2 weken is zo veel. ik zou het zelf niet beter kunnen doen.😃

 

zorg goed voor je zelf. 🙂

 

MVG annoniemejongen

 

ps 1.0. oja en maak het je leraar niet te lastig hé😉

 

ps 1.2. houd je meer van ‘t bakken of het opeten van je baksels😋

Hey Anoniem2202

 

Wat fijn dat je het zo goed hebt bij die lerares :slight_smile:  Mooi hoe ze je niet uit het oog verliest. En lekker, al die baksels :yum:  Geniet er maar van. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

hey, anoniem2202

 

kan je me alsjeblieft en gunst verlenen🤤. geef me alsjeblieft wat van die cupcakes😋😋😛😛😂😂.

ja ik wil wel

maar dat kan niet sorry

 

ik vind het leuk om te lezen dat het nu zo goed gaat. en ja dat ze een oogje in het zijl houd snap ik ook wel. ze heeft het beste met je voor en zal er alles aan doen zodat jij het goed zal hebben. je kunt alles bereiken als je maar in je zelf gelooft en doorzet. wat jij hebt laten zien in 2 weken is zo veel. ik zou het zelf niet beter kunnen doen.😃

zorg goed voor je zelf. 🙂

dat probeer ik.

 

MVG annoniemejongen

 

ps 1.0. oja en maak het je leraar niet te lastig hé😉

nee dat doe ik niet ik ben volgensmij niet heel moeilijk. Ze moet alleen mij veel helpen om in slaap te komen en bij me blijven of me uit paniek halen. Maar ik probeer haar te helpen met opruimen enzo omdat ik het zielig vind dat ze zo veel me moet helpen maar dan zegt zij dat ze dat helemaal nuet erg vind en dat ze me juist graag wil helpen.

 

ps 1.2. houd je meer van ‘t bakken of het opeten van je baksels😋

het eten van het beslag😂😅🍰

 

 

 

Reputatie 3
Badge +4

maar dat kan niet sorry

jammer🤪

dat probeer ik.

goedzo dat is goed om te horen

nee dat doe ik niet ik ben volgensmij niet heel moeilijk. Ze moet alleen mij veel helpen om in slaap te komen en bij me blijven of me uit paniek halen. Maar ik probeer haar te helpen met opruimen enzo omdat ik het zielig vind dat ze zo veel me moet helpen maar dan zegt zij dat ze dat helemaal nuet erg vind en dat ze me juist graag wil helpen.

dat is goed om te horen dat je dingen terug doet. het is daarnaast ook een goeie afleiding. gewoon blijven doen zoals je nu doet en dan komt het goed.

het eten van het beslag😂😅🍰

🤣 je moet doen wat je niet laten kan😂

 

wij hadden ook 12 appeltaarten gemaakt in 1 maand😅😂😂. tja je moet toch iets doen.

 

veel suc6 met alle creatieve creaties van genieuze baksels.😋😋

 

MVG annoniemejongen

Wat lief en attent van je, dat je meehelpt met opruimen :) Dat apprecieert je lerares vast erg. 
 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Jeugd zorg wil dat ik bij mama ga wonen niet gelijk maar stapje voor stapje en ik weet niet waar papa is. Ik weet niet of ik naar huis wil maar naar een pleeggezin wil ik ook niet. Dus mama en ik gaan in therapie en dan ga ik met iemand een paar middagen naar mama en dan een nachtje slapen bij mama en dan twee nachtjes etc… mama die heeft aan mij verteld wat papa deed bij haar en ze zei sorry dat ze niets durfte te doen tegen papa toen hij het met mij ging doen en ze zei dat ze mij heel stoer vind dat ik dit heb gedaan. Toch is het moeilijk vertrouwen in mama te krijgen. Ik denk dat dat heel lang duurt

Hey Anoniem2202

 

Jeugdzorg stelt voor dat jij het vertrouwen met je moeder stilaan weer opbouwt, en uiteindelijk weer bij haar gaat wonen. Je vader zal, als ik het goed begrijp, niet meer bij jullie wonen. Rustig aan ga je eerst enkele middagen bij mama langs, om dan na een tijd bij haar te blijven overnachten. 

 

Hoe ik het lees, was ook je mama slachtoffer van je vader. Dat praat echter niet goed dat ze niet voor jouw veiligheid opgekomen is. Lijkt het je op zich wat, om kalm aan weer contact te krijgen met je moeder? Ik vermoed dat je in de tussentijd, en ook later nog, nog steeds bij je lerares terecht kan, moest je daar nood aan hebben. 

 

Mama vindt jou ook stoer. Je bent inderdaad erg stoer. Weliswaar is het normaal dat het vertrouwen opbouwen met mama niet eenvoudig zal zijn, gezien wat jullie meegemaakt hebben. Echter staat er vast hulp aan je zijde, waaronder hoogstwaarschijnlijk je lerares. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Hey Anoniem2202

 

Jeugdzorg stelt voor dat jij het vertrouwen met je moeder stilaan weer opbouwt, en uiteindelijk weer bij haar gaat wonen. Je vader zal, als ik het goed begrijp, niet meer bij jullie wonen. Rustig aan ga je eerst enkele middagen bij mama langs, om dan na een tijd bij haar te blijven overnachten. 
 

ja dat klopt en tot die tijd dus wanneer ik niet bij mama ben zou ik naar een pleeg gezin gaan maar mijn lerares zij dat zij voor me wilde zorgen tot die tijd dus misschien mag ik bij haar blijven!!!! Dat vond ik echt lief! Alleen moeten er nu mensen komen kijken of haar huis wel goed is enzo.

 

Hoe ik het lees, was ook je mama slachtoffer van je vader. Dat praat echter niet goed dat ze niet voor jouw veiligheid opgekomen is. Lijkt het je op zich wat, om kalm aan weer contact te krijgen met je moeder? Ik vermoed dat je in de tussentijd, en ook later nog, nog steeds bij je lerares terecht kan, moest je daar nood aan hebben. 
 

ja dat lijkt me wel wat want ik wil niet alleen wonen. Ik snap alleen niet wat er tussen papa en mama was. 

 

Mama vindt jou ook stoer. Je bent inderdaad erg stoer. Weliswaar is het normaal dat het vertrouwen opbouwen met mama niet eenvoudig zal zijn, gezien wat jullie meegemaakt hebben. Echter staat er vast hulp aan je zijde, waaronder hoogstwaarschijnlijk je lerares. 

 

Gr. Kenshin

 

ja en er gaat iemand van jeugd zorg mee de eerste keren enzo

Oh ja, dat hoor ik wel vaker, dat het huis van een mogelijke pleegouder eerst grondig nagekeken wordt. Je wilt namelijk geen kind onderbrengen in een ongeschikte omgeving. Echter vermoed ik dat je lerares vast zal slagen voor die proef, zodat jij misschien wel bij haar kan blijven, voor zo lang dat nodig is :slight_smile:

 

Ik vermoed dat je moeder of iemand anders je vroeg of laat nog wel eens uit zal leggen wat er speelde tussen je moeder en vader. Dat doet ze misschien als je wat ouder bent, of wie weet zelfs al binnenkort. Er zal vast besproken worden wanneer jij wat het beste te weten komt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Oh ja, dat hoor ik wel vaker, dat het huis van een mogelijke pleegouder eerst grondig nagekeken wordt. Je wilt namelijk geen kind onderbrengen in een ongeschikte omgeving. Echter vermoed ik dat je lerares vast zal slagen voor die proef, zodat jij misschien wel bij haar kan blijven, voor zo lang dat nodig is :slight_smile:


 

ja dat zou fijn zijn! Want ik wil niet naar mensen die ik niet ken.

Ik vermoed dat je moeder of iemand anders je vroeg of laat nog wel eens uit zal leggen wat er speelde tussen je moeder en vader. Dat doet ze misschien als je wat ouder bent, of wie weet zelfs al binnenkort. Er zal vast besproken worden wanneer jij wat het beste te weten komt. 

 

Gr. Kenshin

ja dat denk ik ook wel. Denk je dat papa naar de gevangenis moet?