Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik blijf zeker hangen totdat deze situatie over is. Als je vragen hebt kan je het altijd zeggen. (Ook over moeilijke woorden want helaas is dat een groot deel van mijn schoolvakken....)

Da’s normaal, dat dit alles wat moeilijk te verwerken is. ‘t Is ook een hoop om in negen dagen over je heen te krijgen; het misbruik, weglopen, naar die docent toe gaan, naar de politie, enzovoort. En dat terwijl het misbruik al een tijd langer bezig was. Je doet het echter prima hoor; neem gerust je tijd om dit alles te begrijpen en te verwerken. 

 

Dat je seks nu als iets naars ziet, is begrijpelijk. Je hebt er namelijk helemaal geen goede ervaring mee. Wat weliswaar kan, is het volgen van therapie. Door middel van therapie leer je omgaan met je negatieve herinneringen, en leer je begrijpen wat er jou nu precies overkomen is. Therapie kan ook helpen met de beelden die in je opkomen; je kan ermee leren omgaan, zodat ze minder eng worden. 

 

Krijg je therapie en bereik je het moment waarop je misschien wel toe bent aan seks en een vriendje of vriendinnetje, kunnen jullie het heel rustig aan doen, zoals Annoniemejongen385 zei. Jij hoeft niets te doen tegen je zin in; doe alleen wat goed en juist voelt. Durf het je vriendje of vriendinnetje dan ook gerust te vertellen, dat je ouders je zo’n pijn hebben gedaan. Op die manier kunnen ze daar rekening mee houden. 

 

Seks met iemand waar je van houdt kan erg fijn zijn. Meestal is dat met iemand van je eigen leeftijd. Het is echter heel normaal om hier op je twaalfde nog helemaal geen verlangen naar te hebben; misschien komt dat verlangen nog, misschien niet; allemaal even prima. Nogmaals: jij hoeft niets te doen waar je je niet goed bij voelt. 

 

Gr. Kenshin

Je bent net een goed kind als je hier met iemand over praat. Met een docent op school bijvoorbeeld. Wanneer je hier met iemand over praat, kan ervoor gezorgd worden dat je ouders je geen pijn meer kunnen doen. 

 

Heb je een idee bij wie je terecht kan? Een familielid bijvoorbeeld, of iemand op school?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ben ik de enige bij wie dat gebeurt? Mama zegt dat het normaal is En dat kinderen moeten luisteren en alles moeten doen voor hun ouders en papa zegt dat dat hoort omdat je je voor je familie open moet stellen ofzo iets .

 

 

nee want ik denk niet dat ik dat kan en durf. Ik kan er beter mee stoppen. Of weg lopen en nooit meer terug komen. 

Graag gedaan, Anoniem2202 :slight_smile:  Ik ben blij dat je hier op het forum terecht gekomen bent. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Hey Anoniem2202

 

Jeugdzorg stelt voor dat jij het vertrouwen met je moeder stilaan weer opbouwt, en uiteindelijk weer bij haar gaat wonen. Je vader zal, als ik het goed begrijp, niet meer bij jullie wonen. Rustig aan ga je eerst enkele middagen bij mama langs, om dan na een tijd bij haar te blijven overnachten. 
 

ja dat klopt en tot die tijd dus wanneer ik niet bij mama ben zou ik naar een pleeg gezin gaan maar mijn lerares zij dat zij voor me wilde zorgen tot die tijd dus misschien mag ik bij haar blijven!!!! Dat vond ik echt lief! Alleen moeten er nu mensen komen kijken of haar huis wel goed is enzo.

 

Hoe ik het lees, was ook je mama slachtoffer van je vader. Dat praat echter niet goed dat ze niet voor jouw veiligheid opgekomen is. Lijkt het je op zich wat, om kalm aan weer contact te krijgen met je moeder? Ik vermoed dat je in de tussentijd, en ook later nog, nog steeds bij je lerares terecht kan, moest je daar nood aan hebben. 
 

ja dat lijkt me wel wat want ik wil niet alleen wonen. Ik snap alleen niet wat er tussen papa en mama was. 

 

Mama vindt jou ook stoer. Je bent inderdaad erg stoer. Weliswaar is het normaal dat het vertrouwen opbouwen met mama niet eenvoudig zal zijn, gezien wat jullie meegemaakt hebben. Echter staat er vast hulp aan je zijde, waaronder hoogstwaarschijnlijk je lerares. 

 

Gr. Kenshin

 

ja en er gaat iemand van jeugd zorg mee de eerste keren enzo

Reputatie 3
Badge +1

Hey Anoniem2202

 

Je voelt je beter en beter; fijn :slight_smile:  Of je nu naar de rechtszaak kan of niet; volgens mij zal je vader de straf krijgen die hij verdient. 
 

en de rechtzaak is ook voor mama en het is een uithuisplaatsing rechtzaak.

 

ik kreeg net een blauw ijsje want dat is goed voor keelpijn rn toen was mijn hele tong blauw😊


 

 

Annoniemejongen385 heeft gelijk. Jij bent sterk, dapper, en een doorzetter. Je bent voor jezelf op durven komen, en hebt verstandig en als een volwassen iemand gehandeld. 

 

Ik moest bij bijna alles huilen dan ben je toch niet sterk ik vraag me echt af of tranen op kunnen raken.

 

Huilen is juist goed voor je. Dat je huilt betekent niet dat je niet sterk bent, maar juist dat je weet wanneer je alles er even uit moet laten. Ik ken genoeg mensen die niet eens zouden durven om naar een volwassen iemand te gaan, en die zijn 5 jaar ouder dan jij. Je bent dus zeker wel dapper!

Even voor de vraag kunnen tranen opraken, antwoord: Nee. Das maar goed ook want anders raken je ogen droog en dat doet pijn. (Tranen zijn namelijk niet alleen aanwezig wanneer je verdrietig bent of pijn hebt, maar ook als je met je ogen knippert bijvoorbeeld)

 

Ik hoop dat de rechtzaak goed gaat en je binnenkort (bijna) niets meer met dit onderwerp te maken hoeft te hebben. Veel sterkte!

Hey Anoniem2202

 

Ik sluit me aan bij Stef. Huilen is goed voor je :droplet:  Een hoop spanning kan van je schouders vallen, na een goede huilbui. Opkroppen is niet goed. 

 

‘ik kreeg net een blauw ijsje want dat is goed voor keelpijn rn toen was mijn hele tong blauw’

Haha, een smurfentong had je dus :smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ja de klas voor de brugklas inderdaat.

 

Reputatie 3
Badge +4

hey, anoniem2202

 

kan je me alsjeblieft en gunst verlenen🤤. geef me alsjeblieft wat van die cupcakes😋😋😛😛😂😂.

 

ik vind het leuk om te lezen dat het nu zo goed gaat. en ja dat ze een oogje in het zijl houd snap ik ook wel. ze heeft het beste met je voor en zal er alles aan doen zodat jij het goed zal hebben. je kunt alles bereiken als je maar in je zelf gelooft en doorzet. wat jij hebt laten zien in 2 weken is zo veel. ik zou het zelf niet beter kunnen doen.😃

 

zorg goed voor je zelf. 🙂

 

MVG annoniemejongen

 

ps 1.0. oja en maak het je leraar niet te lastig hé😉

 

ps 1.2. houd je meer van ‘t bakken of het opeten van je baksels😋

Reputatie 3
Badge +1

Hallo!

Fijne dag gehad? Ik hoop van wel! 

Succes met de test morgen, het is inderdaad slim om een knuffel en/of iemand mee te nemen die je hand kan vasthouden of die je kan knuffelen (dit zei @Kenshin ook al).

Zelf heb ik dit niet zo vaak nodig gehad omdat ik best een hoge pijngrens heb (hoe snel en hoe heftig je pijn ervaart), maar ik heb gehoord dat dit erg kan helpen.

Ik had nog een vraag; Heb je een idee wat je later wil worden (of wat je wil studeren na de middelbare school)? Hier kan je je op focussen zodat je niet zo vaak verdrietig bent. Als je meer over je toekomst nadenkt, heb je minder last van je verleden. 

 

PS. Misschien ben je al naar bed, in dat geval hoop ik dat je als je dit morgen (waarschijnlijk) leest een fijne nacht hebt gehad en ik wens je veel succes met de corona test. Ik duim voor je!

Nogmaals succes en alle sterkte!

Groetjes,

Stef

Wat naar dat je papa een vriend meenam. Ik kan me voorstellen dat dit niet eenvoudig is om te bespreken. Wel super goed dat je je voorneemt om dit aan je trauma therapeut te vertellen. Denk je in de tussentijd hier ook met je lerares over te durven praten? Dat kan eventueel via een briefje of berichtje, als een gesprek je eng lijkt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

 

Heb je nog met centrum seksueel geweld gechat?

 

Gr. Kenshin


ja in de nacht en die zeiden dat ze een dokter langs konden laten komen en dat ze voor mij oma kunnen bellen dan moeten ze alleen mij gegevems hebben. Ik zei dat dat wel kon dan ga ik misschien naar oma en dan gaat die met mij naar de dokter en ze zeiden dat we samen veilig thuis konden bellen. Ik moet nog even nadenken welke het word tot 16 uur heb ik de tijd

Reputatie 6
Badge +4

Beste allen,

Tja, het is wel een dilemma voor de Kindertelefoon. Want Anoniem2202 is inderdaad te jong. Maar omdat jullie allemaal zo positief gereageerd hebben en zij zo goed geholpen is laten we je account vanwege dit topic staan Anoniem2202. Wel willen we je vragen om geen andere topics te starten of op andere topics te reageren totdat je 12 jaar bent.

Veel succes!

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +4

Hey, anoniem2202

 

over de vraag waarom doen ze dit.

 

je vader kan veel stres hebben en kan daarom zijn behoefte aan sex niet alleen meer bij zijn Vrouw kwijt. daarnaast heb ik voor mij zelf een klein vragenlijstje bedacht om me af te vragen warom mensen iets doen. Ik zal hem in het kort opschrijven 

 

vragenlijsje

 

wat deed diegene nou tegen mij en deed die dit altijd terwijl die nuchter was?

 

gebeuren er dingen in diegenen zijn leven die ervoor kunnen zorgen dat hij/zij dit doet

 

hoeveel gaf dat persoon werkelijk om mij (had die een hechte band of een band aan zijde draadjes

 

is er een vast patroon dat diegene dit bij mij doet of altijd na een bepaalde gebeurtenis in zij/haar leven

 

Als er bij geen van deze vragen een andwoord komt dan is het andwoord meestal: voor het plezier, omdat in denk dat ik ik er recht op heb of ja waarom zou ik het niet doen.

 

is er bij dezelfde vragenlijst iets bij je gekomen van wat je denkt dit is de reden?

 

ik hoop dat heb hier wat aan hebt.

 

MVG annoniemejongen

 

ps. Je doet het tot nu toe prima en de meesten zullen je steunen totdat je alles zelf weer aankan

 

je moet echt hulp zoeken  en je verhaal en gevoelens en emoties vertellen aan iemand die je kan vertrouwen 

hoeveel jaar ben je eigenlijk

 

Reactie aangepast door de Kindertelefoon wegens regel 9

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik ga in therapie en ik krijg onderzoeken zodat ze precies weten wat er is. Of ik bijvoorbeeld nog ergens anders last van heb. En wat ik nu kan ontwikkellen, zoals ik kan een bipolaore stoornis ontwikkellen of een angststoornis. Dat hoef ik allemaal liever niet dus maandag begint volgesmij de therapie twee keer in de week. 1 keer gewoon praten (denk ik) en de andere keer in een gymzaal gaan ze me dingen laten doen en tegelijk praten en spelletjes spelen.

 

Ik weet het nog even niet wat ik wil. 
 

ik hoop inderdaad dat ik niet meer zo bang hoef te zijn. Want dat is niet zo leuk. Ik wil ook geen nachtmerries hebben en kunnen slapen zonder problemen.

Goed dat je in therapie gaat. Er zal vast goed voor je gezorgd worden. Je zal dus twee keer per week therapie krijgen, één keer om te praten en één keer therapie in een gymzaal. Therapie zal trouwens zeker helpen bij de nachtmerries en bij het slapen. 

 

Dat kan, dat je nog even niet weet wat je wilt. Je hoeft er ook niet over te piekeren; doe het maar rustig aan, en laat je gevoel spreken. 

 

Het zou kunnen dat je, bij het begin van de therapie, je rot kan gaan voelen. Da’s niet bij iedereen zo, maar bij sommigen kan het gebeuren dat je je eerst wat slechter voelt, voordat het beter met je gaat. Echter is dat het in mijn ogen absoluut waard, als dat betekent dat je na een tijdje therapie weer een vrij “gewoon” leven kan leiden, zonder al te veel angsten. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

 

nee hij had zeker niet het recht om dit te doen met jou. Zegmaar ouders mogen veel dingen doen tegen de wil van hun kind in.maar sexuele handelingen en martelingen en andere dingen die pijn doen mogen niet. 

 

Somige mensen denken dat ze alles met hun kind mogen doen wat ze willen en dat het hun bezit is.

 

dit is gedeeltelijk waar maar een kind mag niet aangerand worden ook niet door haar eigen vader

 

ik hoop dat dit je een beetje gerust steld

 

MVG annoniemejongen

Hoe lang dat verwerken zal duren, valt moeilijk te voorspellen. Ik vermoed dat het ook met ups en downs zal gaan; dat je soms denkt je beter te voelen, maar dat je je daarna weer een tijdje wat minder voelt. Da’s normaal, en je even minder goed voelen hoeft niet te betekenen dat je je niet meer goed kan voelen. Daarbij lijk je nu goed gesteund te zijn door degenen rond je. 

 

Rond hun twaalfde beginnen sommigen al te denken aan seks, maar echt seks hebben, hebben de meesten past vanaf hun vijftiende, of later. Wel beginnen sommigen rond hun twaalfde al met zelfbevrediging. Ken je dat? Bij zelfbevrediging ga je jezelf plezieren door je lichaam op gevoelige plekjes aan te raken. ‘t Is een soort van seks met jezelf, zeg maar. 

 

Gr. Kenshin

Wat er met papa gaat gebeuren weet ik niet, maar het zou weleens kunnen dat hij voor een tijd naar de gevangenis zal moeten. Hij heeft tenslotte iets erg naars bij je gedaan. Ik vermoed dat je binnenkort meer duidelijkheid zal krijgen, rond wat er met je vader zal gebeuren. 
 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Ik kom überhaupt niet gedraaid, dus das best knap.

Reputatie 3
Badge +4

hey, annoniem2202

 

het is al weer 4 dagen geleden maar hoe gaat het er nu mee? gaat alles nog goed? 

 

MVG annoniemejongen

 

Reputatie 3
Badge +3

Het is echt een goed idee!!! Ik ga een smoothie maken samen met juf want het pilletje werkt wel een beetje mijn spieren doen minder pijn en ik heb minder hoofdpijn maar mijn keel doet echt veel pijn. 🍎🍌🍇🍓🍊😊

Reputatie 3
Badge +3

 

Hey,

Vervelend dat je zo voelt!

Heb je dit al verteld tegen je leeraares over die nachtmerries?  En heb je dit verteld aan je trainer? Zo niet, durf je dat?

 

ja wel aan juf. Niet aan mijn trainer en dat hoeft ook niet van mij

Ik vind het vervelend dat je die nachtmerries hebt, heb je dit al verteld tegen je trauma therapeut?  Dat zou ik zeker even doen. 


 

ja ik zie haar morgen weer

Tips kan ik jammer genoeg niet geven, sorry! Ik kan alleen zeggen , denk aan leuke dingen en doe je zelf afleiden. 

Meer weet ik echt ff nu niet sorry! 

het is niet erg!

Hi,

Vervelend om te horen dat het niet zo goed met je gaat. Mijn tip aan je is afleiding zoeken.

Misschien kun je een spelletje doen met iemand, een boek lezen, een film kijken, noem maar op.

ik doe mijn best!

Tijdens het slapen nachtmerries krijgen is heel vervelend. Ik weet alleen zo 1 2 3 niet een advies om je daarmee te helpen.

 

Hopelijk komt er nog iemand anders! En oh ja, als je niet kunt slapen kun je watergeluiden luisteren. helpt bij mij altijd.


 

ik ga het proberen!

Groetjes