Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik snap dat je liever niet heb dat er een man in de buurt js bij het slapen, wel fijn dat je het ook met hem leuk heb


 

ja hij is heel aardig 🙂

En als alles goedgekeurd is wil juf het dan ook? Of weet ze dat nog niet?

juf wil het wel zij kwam met het idee🙃 ik was heel blij toen zij het ook wilden maar de jeugdzorg zij dat ze over 2 dagen terug komen en dan moet ze iets tekenen.  

TheMightySlayer heeft gelijk, Anoniem2202. Wat jou overkomt is erg moeilijk, maar valt te overwinnen. Pijn kan verzacht worden, en duistere gedachten kunnen vervagen. 

 

Allereerst geef ik graag even mee dat het erg sterk van jou is om hier naar hulp gezocht te hebben. Dat geeft aan dat jij strijdvaardig bent, en dat je de kracht hebt om met deze situatie om te gaan. Echter hebben zelfs de sterksten soms hulp nodig, waardoor ik graag dit linkje naar de site van 113 met je deel. Je kan altijd bij ze terecht. 

 

Jij siert, samen met zo velen anderen, de wereld. Jou verliezen zou een klap zijn voor velen rond je, ook als je niet meteen kan bedenken voor wie. Daarnaast heb jij alle kans om een mooie toekomst tegemoet te gaan, als je nu de stap naar hulp durft zetten. Heb je nog met centrum seksueel geweld gechat?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ik wert niet wat voor dromen het zijn. 
juf houd al een oogje in het zeil dat deed ze al maar nu nog meer, want nu ga ik eventjes weer bij haar slapen omdat er elke nacht wel wat gebeurd. 
Bedankt voor het opzoeken! En ik ga het de volgende keer ook aan mijn therapeut vertellen

Reputatie 4
Badge +3

Ja het voelt nog wel een beetje vreemd maar ik voel me heel veilig bij haar en fijn ze voelt als een extra moeder en ik heb haar niet meer als juf volgend jaar dus dat is beter dat mag niet van de school want 10 minuten gespreken met jezelf kan niet

Reputatie 4
Badge +3

hey, anoniem2202

 

kan je me alsjeblieft en gunst verlenen🤤. geef me alsjeblieft wat van die cupcakes😋😋😛😛😂😂.

ja ik wil wel

maar dat kan niet sorry

 

ik vind het leuk om te lezen dat het nu zo goed gaat. en ja dat ze een oogje in het zijl houd snap ik ook wel. ze heeft het beste met je voor en zal er alles aan doen zodat jij het goed zal hebben. je kunt alles bereiken als je maar in je zelf gelooft en doorzet. wat jij hebt laten zien in 2 weken is zo veel. ik zou het zelf niet beter kunnen doen.😃

zorg goed voor je zelf. 🙂

dat probeer ik.

 

MVG annoniemejongen

 

ps 1.0. oja en maak het je leraar niet te lastig hé😉

nee dat doe ik niet ik ben volgensmij niet heel moeilijk. Ze moet alleen mij veel helpen om in slaap te komen en bij me blijven of me uit paniek halen. Maar ik probeer haar te helpen met opruimen enzo omdat ik het zielig vind dat ze zo veel me moet helpen maar dan zegt zij dat ze dat helemaal nuet erg vind en dat ze me juist graag wil helpen.

 

ps 1.2. houd je meer van ‘t bakken of het opeten van je baksels😋

het eten van het beslag😂😅🍰

 

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hallo,

 

Volgens mij is een pedofielie iemand die op kinderen valt en is het een geaardheid waar diegene zelf niets aan kan doen. Dit betekend natuurlijk zeker niet dat het oké is dat jouw vader dit deed. Ook al voelt hij zich aangetrokken tot iemand hij heeft wel toegestaan van diegene nodig om dat soort dingen bij diegenen te doen. En al zou hij toestemming hebben dan is het nog steeds verbonden om seks of aanverwant dingen te doen met een minderjarige. 
 

dit snap ik niet helemaal, maar ik heb gekeken op de website en ik denk dat papa pedoseksuele handelingen heeft gedaan. 

Hier is de link van een  website waar je meer info kunt lezen. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bnnvara.nl/spuitenenslikken/artikelen/wat-is-pedofilie&ved=2ahUKEwiMjJ-X5LvqAhWC-6QKHYxXAzEQFjADegQIAxAB&usg=AOvVaw1YoHCeWF_mjheRGW_p1FCD

 

 

Een bipolaire stoornis is dat diegenen manisch depressief is maar met pieken en dalen. De ene periode is diegene erg depressief terwijl diegene er een andere periode (bijna) geen last van heeft.

Hier de link naar meer info. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://mindblue.nl/depressie/bipolaire-stoornis&ved=2ahUKEwj_wpvr5bvqAhWvMewKHSOzBI4QFjACegQIAhAB&usg=AOvVaw2dMywVdriKgMwZO53BJkBa

 

Weet je ongeveer wat een depressie is?

dan voel je je niet zo blij en dan ben je heel verdrietig volgesmij

Klopt het het dat je vader allebij de dingen heeft en je moeder geen van beide?

ehm ik weet het niet zo goed. Ik hoorde deze woorden alleen voorbijkomen

 

Hoop dat het snel beter gaat❤️
 

ik ook ik voel me niet zo goed

 

Hey Anoniem2202

 

Je hebt meer duidelijkheid gekregen rond de rechtszaak. Goed. Geef maar aan wat je wel en niet ziet zitten. 

 

Nachtmerries zijn erg naar. Zeker nu kunnen deze nog regelmatig voorkomen, maar vaak worden deze, zeker na de nodige hulp zoals therapie, minder. Goed dat je bij je lerares kon slapen; dat voelt vast al een stuk veiliger. 

 

Gr. Kenshin

Nee klopt, een 10 minuten gesprek word lastig..

 

Denk dat het ook beter is, anders zie je haar elke minuut en hoe lief ze ook is,soms word dat een beetje lastig 

 

Hey Anoniem2202

 

Volgens de regels is dit forum er voor twaalfjarigen tot en met achttienjarigen, maar zoals Annoniemejongen385 zei, zijn we erg blij en trots dat je naar dit forum toe bent gekomen, en dat je hier je verhaal gedaan hebt. Wees ook maar fier op jezelf; je hebt verstandig gehandeld door naar je lerares toe te gaan, en het siert je al helemaal dat je nu eerlijk bent over je leeftijd. 

 

Oh, Centerparks, da’s leuk :slight_smile:  ‘k Ben blij om te horen dat je een fijne dag achter de rug hebt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

hey,

 

ja ik snap dat dat je idd niet zo fijn lijkt. bij mij was het alleen tegen frustratie. maarja ieder zijn eigen ding. probeer gwn iets. ookal helpt tikken in een bakje met pudding. of op het balkon gaan zitten in de avond lucht.

 

er zijn heel veel mensen die zich dik voelen. (ik zelf soms ook wel) maar meestal ben is dit niet. is er ook een reden dat je je dik voeld?

 

miss toch zoon boek proberen. ik lees altijd nog even voordat ik ga slapen gewoon 10 min en dan vallen mijn ogen dicht leg ik i reader/boek weg en ga ik lekker slapen. sommige mensen slapen ook beter met muziek. gewoon zoon rustig deuntje.

 

ik heb zin in ijs waarom, geen idee

 

MVG annoniemejongen

 

 

Hey Anoniem2202

 

Die pakken die verplegers en artsen dragen zien er inderdaad best speciaal uit. Onder die pakken zit echter vaak gewoon een lieve hulpverlener die het beste met je voorheeft. Dat ze een pak dragen, maakt ze niet minder behulpzaam :slight_smile:

 

Wat goed dat Flipie geen corona heeft :blush:  Nu jou en je juf nog testen, en jullie hebben zekerheid. Handig ook, dat je juf uitlegde wat er zal gebeuren tijdens de test. 

 

Ik kan je alvast vertellen dat er manieren zijn om mama te worden zonder seks te hebben. Je kan bijvoorbeeld adopteren, maar je kan ook zwanger worden zonder seks. Dat gaat dan via een medische procedure. Ik denk dat je juf je daar wel meer over kan vertellen. Seks is dus helemaal geen vereiste om zwanger te worden :slight_smile:

 

Succes met de test :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

jullie hebben dus lekker gevoetbalt. dat klink wel leuk. wie heeft er gewonnen? en mag ik vragen hoe je die brug hebt gebouwd. wij moesten een keer zoiets doen en mijn hele klas bleef maar vallen( was wel grappig om aan te zien😂) en ik heb nu zin in chocolade melk😋 oh die van mijn oma is lekker. ohhhhh. het water loopt me all in de mond. ik heb ook zin in appeltaart. waarom idk. als je slecht kan slape kan je miss slaappillen nemen. ik weet niet zeker maar bij een oude vriend van mij werkte ze erg goed.

 

veel suc6

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Ja maar als ik 12 word dan ga ik al naar de middelbare school dus dan word dat zoiezo minder. 

Je oma om hulp vragen is een heel goed idee. Het zou erg goed van je zijn om naar je oma toe te gaan. Heb je een goede band met je oma?

 

Gr. Kenshin

Hey ,

Ik ben het eens met Kenshin en annoniemejongen.

 

Zoals annoniemejongen al zei. De meeste dreigementen komen vaak niet uit. Ik vind het ook heel goed van je dat je dit later tegen je trauma therapeut wilt vertellen!  Ik zou persoonlijk dit zelf ook bij de politie of jeugdzorg vertellen van die vriend, en die kunnen ookal is het zijn voornaam alleen maar, hem snel achterhalen,  geloof me ,als je een duidelijk signalement (hoe de vriend eruit ziet)

ik weet nog heel goed hoe die eruit ziet! Zelfs hoe hij er naakt uit ziet en ik weet zeker dat dat niet positief is. als ik in jouw positie zou staan kan ik begrijpen dat dat zeker niet positief is. Waarom gebeurd dit nou?! ik zou het je graag willen zeggen , maar ik weet het zelf ook niet.

Echt ik wil het vergeten maar dat lukt niet.

ik hoop voor je dat dat nog komt, maar ik denk dat na veel therapie sessies de schade er nog is. Als het gaat om het vergeten. Maar zolang je word geholpen kan het alleen maar beter gaan.

 geeft en zijn naam kan dat al heel waardevol zijn.  Je moet dit natuurlijk ook zelf beslissen, maar dit is enkel mijn mening. En ik zou zoals andere het al zeiden dit tegen je lerares vertellen of inderdaad een briefje geven.

ik kan misschien wel een briefje geven.dat zou denk ik voor jou een opluchting zijn en ook een belangrijke brief die wat belangrijke info bevat.

Wij allemaal weten dat dit niet oke was /is. Dus ik weet bijna zeker dat anderen het er mee eens zijn. Maar je moet maar even kijken wat goedvoelt. 

Ik geloof in je🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

dankje. graag gedaan.

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 4
Badge +3

🙂dankje wel. Ik ben blij dat niemand het erg vind!

Reputatie 4
Badge +3

Het zwembad was heel leuk!!!! 
 

maar nu gaat het niet zo goed het voelt alsof ik mij pijn moet doen zodat ik er niet aan denk

Badge

Oh lieve anoniem,

 

ik vind het heel erg dat dit je is overkomen, maar zoals ik lees heb je het echt heel goed aangepakt. Beter dan ik zou doen, want nu weet ik dit een soort van over mijn zusje (4) en mijn broer (17) en ik weet niet wat ik moet doen (mijn topic). Je hebt het echt heel goed gedaan!! 
 

wat ben ik blij dat jou juf je met liefde ontving ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen om in een paar dagen ineens niet meer bij je ouders te zijn. Dat moet heel erg voelen.

 

heel veel sterkte meisje💖

 

groetjes,

me

Ohja natuurlijk, dan is het helemaal fijn

 

Woont de vriend van juf ook al bij jullir of woont ze alleen?

‘Ik ben blij dat niemand het erg vind!’

Van je leeftijd? Tjah, dat was een leugentje om bestwil, vind ik. De Kindertelefoon zal je account misschien wel verwijderen omdat je met je jonge leeftijd in principe tegen de forumregels ingaat, maar ik denk dat niemand je wat kwalijk neemt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb gewonen😊

met een bank en hoepels en stapstenen heb ik de brug genaakt. Chocolade melk is heel lekker! 

Oh ja, dat hoor ik wel vaker, dat het huis van een mogelijke pleegouder eerst grondig nagekeken wordt. Je wilt namelijk geen kind onderbrengen in een ongeschikte omgeving. Echter vermoed ik dat je lerares vast zal slagen voor die proef, zodat jij misschien wel bij haar kan blijven, voor zo lang dat nodig is :slight_smile:

 

Ik vermoed dat je moeder of iemand anders je vroeg of laat nog wel eens uit zal leggen wat er speelde tussen je moeder en vader. Dat doet ze misschien als je wat ouder bent, of wie weet zelfs al binnenkort. Er zal vast besproken worden wanneer jij wat het beste te weten komt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Anoniem2202,

 

je bent in juni dit topic gestart. Jouw hulpvraag was dat je niet meer wilde leven omdat je ouders seks met jou hadden.

Inmiddels is dat gelukkig niet meer zo. We zijn heel blij dat je nu bij je juf woont en dat je niet meer bang hoeft te zijn dat het nog een keer gebeurt.

 

We zien dat je in het topic nu over andere dingen schrijft. Het is prima als je een vraag wil stellen over bijvoorbeeld de warmte in je kamer, of over broccoli, of over triggers.

Wel willen we graag dat het forum overzichtelijk blijft. Dus dat je voor een nieuwe vraag ook een nieuw topic aanmaakt.

Daarom sluiten we nu dit topic. 

Als je het graag over een nieuw onderwerp wil hebben, dan kan je daarvoor een nieuw topic aanmaken. 

 

Natuurlijk kan je ook altijd bellen of chatten met de Kindertelefoon, elke dag tussen 11 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds. We praten graag met je en willen je graag helpen.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

Ja oma is lief!!!

Reputatie 4
Badge +3

Ja het voelde Veel veiliger