Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb vannach bijna niet geslapen.  Maar dat is niet zo erg. Ik moet vandaag weer naar therapie maar ik heb geen zin. Ik wil niets doen

Als je vermoeid bent, heb je vaak al wat minder zin in dingen. Als je daarbovenop nog een hoop emoties te verwerken hebt gekregen, wordt het nog lastiger. Echter lijkt het me net goed om vandaag naar therapie toe te gaan. Je zou namelijk met je therapeut kunnen delen wat er zich de laatste dagen heeft afgespeeld, met je mama bijvoorbeeld. Gaat dat lukken denk je, om dat te vertellen? Lijkt praten je lastig, kan je ook steeds een briefje schrijven. 

 

Gr. Kenshin

Hey Anoniem2202

 

Ik kon ook niet slapen :slight_smile:  Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?

 

Dankje :yellow_heart:  En graag gedaan. Ik ben heel blij dat jij naar dit forum toegekomen bent. Fijn dat het inmiddels al een stuk beter met je lijkt te gaan :slight_smile:  Ik vind jou ook lief, en dapper, en stoer!

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Dankje wel anoniemejongen385 en kehnsin.

iedereen hier is zo aardig voor mij. :)

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Haha hij kan niet springen🙂😊

 

na de vakantie ga ik naar groep 8 heel cool dan ben ik de oudste van de school🙂 groep 7 was niet zo leuk maar ik denk dat groep 8 wel leuk word want nu hoef ik niet bij papa te zijn. Mijn therapeut zegt dat ze een paar onderzoeken had gedaan (ik heb geen idee wanneer maar goed) en ze heeft me getest op autisme, adhd en een bipolaire stoornis. Ik heb ze allemaal niet maar ik heb wel een groter risico op een bipolaire stoornis en een ontwikkelingsstoornis dus ze zegt dat ik het goed moet verwerken en dan word de kans kleiner

Reputatie 4
Badge +3

Ja ik ga wel met haar praten. En het vertellen.

 

ik was net op de sense website die iemand een tijdje geleden op dit forum deelde en straks ben ik zwanger? Daar had ik niet over nagedacht. Kan dat?

Reputatie 4
Badge +3

Volgensmij is morgen de rechtzaak en ik heb geen corona😁

Reputatie 4
Badge +3

Ja ik heb het gevraagd en morgen is die rechtzaak en ik ben echt bang. 
 

 

Reputatie 4
Badge +3

Mijn therapeut zij dat ik mijn triggers op moest schrijven maar wat zijn mijn trigers? 
trigers zijn dingen waardoor het minder goed gaat denk ik.

Alvast veel plezier in groep acht :blush:  Da’s de klas voor de brugklas, dacht ik? Of is dat de brugklas? Ik woon in België, en daar hebben we een ander schoolsysteem. 

 

Met je therapeut hebben jullie het een en ander onderzocht. Autisme, ADHD en een bipolaire stoornis blijk je niet te hebben, maar je hebt wel een groter risico op een bipolaire stoornis en een ontwikkelingsstoornis. Wel, in ieder geval goed dat dit nagekeken wordt, en dat je er niet alleen voor staat. En inderdaad; als je de dingen goed verwerkt, wordt de kans op psychologische moeilijkheden kleiner. 

 

Gr. Kenshin

Goed dat je je voorneemt om met je therapeut te praten :slight_smile:

 

Ben jij al eens ongesteld geweest? Zo ja, bestaat de kans dat je zwanger bent. Ben je nog nooit ongesteld geweest, is de kans dat je zwanger bent een heel stuk kleiner. 

 

Toen je die ene keer naar de gynaecoloog was, is er toen bloed afgenomen? Ik kan me namelijk voorstellen dat er bij jou al een zwangerschapstest is afgenomen, en dat die negatief was, waardoor je er niets meer van gehoord hebt. Ik denk dat je lerares dat wel weet. Durf je het haar te vragen?

 

Gr. Kenshin

‘echt? Ik ben 11 en ik slaap ook met mijn knuffel want dan ben ik niet alleen als er iets gebeurd.’

Yep, echt :slight_smile:  Knuffels kunnen er altijd bij, hoe oud je ook bent. 

 

‘dankje wel voor je hulp! En gefeliciteerd alvast.’

Dankjewel, en graag gedaan :blush:  Ik wens je het beste toe. 

 

Ik heb je denkbeeldige knuffel goed ontvangen :slight_smile:  Dankje daarvoor. ‘t Was een lieve knuffel. Ik geef jou graag ook een knuffel, goed?

 

Autorijden kan ik nog niet. Dat moet ik nog leren. Oh ja, @Fien, thanks voor de verjaardagswens :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Goed dat je je voorneemt om met je therapeut te praten :slight_smile:

 

Ben jij al eens ongesteld geweest? Zo ja, bestaat de kans dat je zwanger bent. Ben je nog nooit ongesteld geweest, is de kans dat je zwanger bent een heel stuk kleiner. 
 

nee nog nooit.

 

Toen je die ene keer naar de gynaecoloog was, is er toen bloed afgenomen? Ik kan me namelijk voorstellen dat er bij jou al een zwangerschapstest is afgenomen, en dat die negatief was, waardoor je er niets meer van gehoord hebt. Ik denk dat je lerares dat wel weet. Durf je het haar te vragen?

 

Gr. Kenshin

ja ze gingen bloed prikken en ze vroegen of ik al ongesteld was maar ik zei nee.

het zou best kunnen dat ze me hebben getest en dat er niets uit kwam, want waarschijnlijk dacht zei er wel aan, ookal denk ik er nu pas aan. 
ik durf het wel te vragen, maar ik denk niet meer dat ik zwanger ben.

Reputatie 4
Badge +3

Hey Anoniem2202

 

Je voelt je beter en beter; fijn :slight_smile:  Of je nu naar de rechtszaak kan of niet; volgens mij zal je vader de straf krijgen die hij verdient. 
 

en de rechtzaak is ook voor mama en het is een uithuisplaatsing rechtzaak.

 

ik kreeg net een blauw ijsje want dat is goed voor keelpijn rn toen was mijn hele tong blauw😊


 

 

Annoniemejongen385 heeft gelijk. Jij bent sterk, dapper, en een doorzetter. Je bent voor jezelf op durven komen, en hebt verstandig en als een volwassen iemand gehandeld. 

 

Ik moest bij bijna alles huilen dan ben je toch niet sterk ik vraag me echt af of tranen op kunnen raken.

Het lijkt erop dat er al nagekeken is of je zwanger was. Waarschijnlijk ben je niet zwanger. Vraag het voor de zekerheid misschien eens na, al is het maar om jezelf gerust te stellen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

en de rechtzaak is ook voor mama en het is een uithuisplaatsing rechtzaak.

 

ik kreeg net een blauw ijsje want dat is goed voor keelpijn rn toen was mijn hele tong blauw😊

 

je hele tong blouw. oh nee hè. ik zeg al zo vaak tegen iedereen. je moet je tong niet verven en alsnog zie ik mensen met blauwe tongen.😂😂🤣😂😅(grapje)

 

Ik moest bij bijna alles huilen dan ben je toch niet sterk ik vraag me echt af of tranen op kunnen raken.

 

hee iedereen huilt. het is gewoon een manier om je emoties te uiten die je binnen wild houden

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Ik wil niet meer leven ik ga er een eind aan maken ik wil niet de hele tijd bang zijn en ook niet dat in mij voelen gaan ik wil gewoon niet meer.

Dat is helemaal niet erg, ik denk dat iedereen kan begrijpen dat het voor jou moeilijk is om hierover te praten

Vind je die spelletjes wel leuk? En voel je je ook geholpen door diegene?

 

Hoe was je dag? Nog kunnen genieten van dit weer?

Hallo Anoniem2202 :)

Pleeg geen zelfmoord! Zoek hulp, het valt op te lossen! Zoek contact met Veilighuis, doe iets maar pleeg geen zelfmoord!

-TheMightySlayer <3

Reputatie 4
Badge +3

Ik moet echt even zeggen wat er net is gebeurd. Ik was heel moe want ik had heel slecht geslapen dus ik viel heel vroeg na het avond eten al in slaap en nu 45 minuten geleden hoorde mijn juf dat ik huilde maar ik sliep en ik was heel onrustig en toen besloot juf me wakker te maken en ik werd helemaal in paniek wakker het voelde alsof ik geen lucht kreeg en ik was helemaal aan het zweten. Het was vreselijk. Toen ik weer normaal kon ademen en niet meer huilde vroeg ze waar ik over droomde. Ik dacht echt dat het echt was ! Ik droomde over mijn moeder en vader (...)  de rest kan je wel ongeveer bedenken hoef ik niet te zegen. Maar ik dacht echt dat het echt gebeurde ! In de droom kon ik zelf keuzes maakte en wist wat er gebeurde en ik kon echt zelf nadenken het was echt niet leuk :( maar nu gaat het wel weer ik ging gewoon tv kijken met limonade en ik ga straks pas weer slapen

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben niet sterk genoeg voor dit. Ik kan het gewoon niet aan. Ik voel me alleen en ik heb pijn op een plek waar ik geen pijn zou moeten hebben en ik voel me bij niemand veilig. Ik wil dit gewoon niet meer

ik denk dat ik/andere hier, niet de beste zijn om dat uit te leggen.

ik denk dat je dat aan je juf moet vragen aangezien zij het op een fijne en duidelijke manier uit kan leggen

Reputatie 4
Badge +3

Dankjullie wel🙂 ik denk dat jullie gelijk hebben. Dus het is niet erg om te huilen. 😊 ik vind het echt leuker om te leven zonder de dingen die papa en mama deden! Ik heb niet spijt dat ik het heb verteld tegen mensen

Reputatie 3
Badge +4

hey, 

 

veel suc6 bij de rechtzaak

 

 ik kan alleen een vooruit salto en jij kan een dubbele achteruit. ik kan niet eens achteruit.

 

MVG annoniemejongen

Da’s begrijpelijk, dat wat papa en mama deden je leven een heel stuk naarder maakte. Fijn dat je het nu beter hebt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin