Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 4
Badge +3

 

Ik heb je denkbeeldige knuffel goed ontvangen :slight_smile:  Dankje daarvoor. ‘t Was een lieve knuffel. Ik geef jou graag ook een knuffel, goed?

 

ja dat is goed 🙂

 

ik heb een jurk gemaakt voor flipie vandaag. Hij is roze met bloemetjes. 😊

Reputatie 3
Badge +4

Graag gedaan,anoniem2202 ik ben blij dat het nu beter met je gaat en je niet meer in angsthoeft te leven.

 

mvg annoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Ben je al bij je oma geweest? En hoe gaat het nu met je?

 

Gr. Kenshin


ik heb bij oma geslapen en ze heeft veilig thuis met mij gebeld. Die waren heel lief maar ze konden morgen pas komen. Maar ik mocht tot die tijd bij oma blijven dus ik dacht dat het goed kwam, maar oma werd heel ziek en toen moest de ambulance komen die ike moest bellen. Dat was echt niet leuk toen ze oma mee namen omdat ze niet meer kon ademen (ik hoop dat ze geen corona heeft maar ze ligt aan een ademings apparaat) toen brachten ze mij terug naar papa en mama. Dat was gister. Die nacht gebeurde er niets dus ik moet nog maar een nachtje volhouden. Maar ik weet al wat er vanafond gaat gebeuren en ik ben zo bang maar ik kan niets doen. Ik denk dat ik ga laten gebeuren en vanaf morgen is het niet meer. Want het is niet dat mijn ouders altijd gemeen zijn. Ze zijn overdag (soms niet) gewoon normaal we gingen uit eten en ze maken eten en maken het huis schoon maar vooral omdat ze vandaag zo extreem lief deden weet ik dus al dat het vanafond weer gaat gebeuren. Dat doen ze altijd. Normaal zijn ze gewoon overdag maar de dag voordat ze iets gaan doen zijn ze extreem lief dat is serieus gewoon eng. En ik maak me zorgen over oma dus ik ga aan haar denken als het gebeurd. Ik moet zorgen dat ik vroeg slaap dan is de kans iets kleiner maar het gaat toch gebeuren dus ik kan maar beter mee werken anders word het alleen maar vervelender

Flipie ziet er vast super schattig uit in die jurk :slight_smile:  Fijn ook dat ze een vrolijk bloemenjurkje aanheeft, met dit warme weer. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Weetje wat ik vandaag ga doen ik ga naar het zwembad ergens in nederland met mijn buurmeisje en juf en haar moeder. Volgensmij ergens in apeldoorn we hadden de laatste kaartjes🙂

Reputatie 4
Badge +3

Hey Anoniem2202

 

Ik kon ook niet slapen :slight_smile:  Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?

ja best wel en jij?

 

Dankje :yellow_heart:  En graag gedaan. Ik ben heel blij dat jij naar dit forum toegekomen bent. Fijn dat het inmiddels al een stuk beter met je lijkt te gaan :slight_smile:  Ik vind jou ook lief, en dapper, en stoer!

 

Gr. Kenshin

 

❤️Ik weet niet waarom maar ik ga je echt missen😕 want het voelt alsof je deels mijn leven heb gered

Reputatie 4
Badge +3

Ik voel me nu niet zo goed. Net ineens ging het weer niet goed. Ik heb heel veel vervelende gedachtes Over dat ik niet beter verdiende en dat het allemaal mijn schuld is en dat het beter zou zijn als ik er niet meer was, want dan ben ik geen last voor andere mensen meer. en ik vind dat ik te dik ben. Mijn juf zei dat ik dat niet ben en dat ik op de grens van ondergewicht zit maar ik zie dat anders. En ik wil me gewoon goed voelen maar het lukt niet. De hele dag gaat het goed en als ik dan in mijn bed lig dan niet meer. Ik wil gewoon nooit meer naar bed. ☹️

Ohh, zwemmen, da’s leuk :blush:  Veel plezier samen :dolphin:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Ben je al bij je oma geweest? En hoe gaat het nu met je?

 

Gr. Kenshin

Ik voel me steeds misselijker worden omdat ik al weet wat er gaat gebeuren. Dus heb ik slaappilletjes genomen een dubbelle dosis omdat ik het echt niet wil voelen. Dus over max een uur kan niemand me hopelijk wakker maken. Dus of ze doen het niet. Of ze doen het net als een week geleden als ik slaap tot dat ik wakker word, maar dat word ik niet wakker👏🙏🏻 Dus ik hoef er geen last van te hebben best slim toch? Het enige risico is omdat ik waarschijnlijk niet wakker word kunnen zij doorgaan en weten ze niet wanneer ze te hard doen of te ruw omdat ik niet ga huilen. Of kan je huilen in je slaap?

Badge +1

Hoi @Anoniem2202 , 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Bente

De Kindertelefoon 

Ik kon van de warmte niet goed slapen :sweat_smile:  Maar dat komt wel goed. In ieder geval fijn dat jij uiteindelijk nog wat geslapen hebt. 

 

‘want het voelt alsof je deels mijn leven heb gered’

Wat lief :yellow_heart:  Nu word ik verlegen. Ik ben blij dat je je geholpen voelt op het forum. 

 

Gr. Kenshin

Hey Anoniem2202

 

Wat fijn dat je het zo goed hebt bij die lerares :slight_smile:  Mooi hoe ze je niet uit het oog verliest. En lekker, al die baksels :yum:  Geniet er maar van. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Morgen ochtend moet ik een corona test doen om te kijken of ik naar de rechtzaak mag en ik ben heel bang. Niet voor de uitslag want ik denk niet dat ik corona heb maar voor dat watten staafje dat ze in mijn neus gaan duwen. :( ik wil niet maar voordat ik naar therapeuten en politie enzo mag moeten zij weten of ik corona heb

De corona-test schijnt inderdaad niet zo aangenaam te zijn. Ze brengen een wattenstaafje in, dat enkele seconden ingebracht blijft. Jij hoeft daarbij niets te doen; een verpleger doet alle werk. 
 

Neem je konijnknuffeltje en lerares maar mee naar de test. Op die manier kan iemand je hand vasthouden. Ik snap dat dit een enge test kan lijken, maar na enkele seconden is hij over. 
 

Succes!

 

Gr. Kenshin 

Reputatie 4
Badge +3

Dat is helemaal niet erg, ik denk dat iedereen kan begrijpen dat het voor jou moeilijk is om hierover te praten

Vind je die spelletjes wel leuk? En voel je je ook geholpen door diegene?

ja die spelletjes zijn leuk met de bal of met een hoepel of met stoepkrijt buiten en dan gaat we soms naar buiten met nog een kindje en therapeut en dan gaan we wandellen en praten maar dat praat makkelijker en dat meisje heeft ongeveer het zelfde meegemaakt maar dan is niemand in haar gegaan maar haar papa ging haar slaan en daarom doen we het heel soms om de week ofzo samen.

 

Hoe was je dag? Nog kunnen genieten van dit weer?

ja we gingen naar het strand. En jufs vriend blijft slapen. Heel leuk. 

Reputatie 4
Badge +3

Ik moet nog iets vertellen. Ik denk er veel over na maar ik weet niet wat ik ermee moet. In mijn topic heb ik er ook al over geschreven. Papa had twee keer een “vriend” mee genomen, daar schaam ik me misschien wel meer voor dan alleen voor mijn ouders. Ik heb niets erover gezegd Sinds dat het was gebeurd omdat toen hij er was Zei hij dat als ik ooit hierover zou praten dan zou ik die dag daarna niet meer kunnen praten. Ik snapte het niet helemaal maar ik weet niet wat ik hiermee moet en ik heb besloten dat ik het als ik in trauma therapie zit aan de therapeut vertel maar dat duurt nog een paar weken.

wat moet ik nu, jullie hebben super goede tips.

Reputatie 4
Badge +3

Alleen mochten we niet veel zwemen op het strand want er was veel stroming en er moest iemand gered worden maar ik heb een hele diepe kuil gemaakt met juf en haar vriend wn die was zo diep dat ik erin ging en niet erboven uit kon komen dus hij moest me erin en eruit tillen hij was super diep ik denk wel een meter 50 diep en ik ben 1 meter 40 os 42denk ik. 

Ahh leukk

Heb je die kuil helemaal zelf gemaakt?

 

Weet je al hoe het verder gaat?

Mag je bij juf blijven wonen of weet je dat nog niet?

Reputatie 4
Badge +3

Ahh leukk

Heb je die kuil helemaal zelf gemaakt?

nee de vriend van juf ging me helpen. Hij is echt leuk en aardig😊 ze hebben al een jaar waarom heeft ze dat niet verteld. Ik denk omdat ik heel verdrietig was en heel bang voor jongens. Hij is heel aardig maar als ik naar bed ga dan wil ik nog niet dat hij mee gaat of boven is maar ik vind hem wel heel aardig.

Weet je al hoe het verder gaat?

Mag je bij juf blijven wonen of weet je dat nog niet?

waarschijnlijk wel (van de rechter mag het) maar jeugdzorg die mensen stellen heel veel vragen aan haar en mij.  Ze komen vaak en juf moet als het helemaal officieel is een paar dingen met een handtekening tekenen. Dus ja ik denk dat ik bij haar blijf maar het is nog niet 1000% zeker.

Reputatie 4
Badge +3

Super goed dat je naar deze lerares toe bent gegaan. Fijn ook, dat ze je zo lief ontving.

ja ze is heel lief.

Ik hoop het ook hoor, dat je ouders opgepakt worden. Ze hebben in ieder geval in mijn ogen het recht op ouderschap over je verloren. Het is helemaal niet erg om te hopen dat je ouders opgepakt worden; ik snap het helemaal. 
 

vandaag gingen we naar de politie en toen moest ik vertellen wat er gebeurde thuis. Ik wilde niet en weigerde iets te zeggen weetje wel niet hoe eng politie is!? Maar toen vroeg mijn lerares Wat ik het allerliefst wilde doen. En ik zei dat ik naar de winkel wilde om iets leuks te kopen en een ijsje te eten. En toen zei ze dat als ik alles vertelde we daarna gingen winkellen. 
de politie meneer zij dat ik papa even niet kon zien waarom weet ik niet. Mama kwam wel even ik vond het een beetje raar dat er politie de hele tijd bij haar was alsof ze iemand had vermoort zo voelde het. De politie die de hele tijd bij mama was werkte op mijn zenuwen het voelde alsof er iets heel ergs ging gebeuren.
Mama moest huilen en ze zei sorry ze probeerde volgensmij uit te leggen waarom ze niets deed tegen papa maar ik begreep helemaal niets van haar verhaal. 
denken jullie dat er een rechtzaak ofzoiets komt? Ik hoorden de politie erover praten maar toen ik het vroeg zeiden ze niets.

En weet een van jullie wat pedofielie en een bipolaire stoornis zijn?? 

 

Je hebt het heel goed aangepakt door thuis weg te gaan, en dan de hulp op te zoeken van iemand die je vertrouwt. Je hebt een paar heel slimme en dappere stappen gezet :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Dankje 🙂 het was best wel moeilijk maar nu hoef ik de stappen niet alleen te zetten.

Reputatie 4
Badge +3

De corona-test schijnt inderdaad niet zo aangenaam te zijn. Ze brengen een wattenstaafje in, dat enkele seconden ingebracht blijft. Jij hoeft daarbij niets te doen; een verpleger doet alle werk. 
 

Neem je konijnknuffeltje en lerares maar mee naar de test. Op die manier kan iemand je hand vasthouden. Ik snap dat dit een enge test kan lijken, maar na enkele seconden is hij over. 
 

Succes!

 

Gr. Kenshin 

Ja maar die verplegers zien er super raar en eng uit. Met dat pak.  En ik vind dokters eng en de ggd ook, want die doen je pijn met prikken. 
 

Ja juf gaat zich ook laten testen omdat ik eerst niet wilde en toen zei ze als ik ga ga jij dan ook en toen zei ik ja. Omdat mijn keel weer veel pijn doet en Daardoor moet ik hoesten en mijn spieren doen pijn dus ik heb wel een aantal verschijnzells ofzoiets maar het kan ook normale griep zijn🤷🏻‍♀️
 

Hallo!

Fijne dag gehad? Ik hoop van wel! 

Succes met de test morgen, het is inderdaad slim om een knuffel en/of iemand mee te nemen die je hand kan vasthouden of die je kan knuffelen (dit zei @Kenshin ook al).

ja ik neem mijn knuffel (zijn of haar naam is flipie) ook mee en ik heb hem net getest op corona maar dat heeft hij niet🙂😊 want juf ging uitleggen wat ze gingen doen 2,5 uur geleden want ik wist het niet en Ik vind het heel eng als mensen iets doen maar ik weet niet wat dus toen ging ze het voor doen bij Flipie en toen had hij geen corona.

Zelf heb ik dit niet zo vaak nodig gehad omdat ik best een hoge pijngrens heb (hoe snel en hoe heftig je pijn ervaart), maar ik heb gehoord dat dit erg kan helpen.

Ik had nog een vraag; Heb je een idee wat je later wil worden (of wat je wil studeren na de middelbare school)? Hier kan je je op focussen zodat je niet zo vaak verdrietig bent. Als je meer over je toekomst nadenkt, heb je minder last van je verleden. 


 

nee ik weet nog niet wat ik wil worden. Ik wil wel mama worden maar ik ga nooit meer seks hebben dus ik moet nog even aan iemand vragen hoe dat moet maar dat hoef pas als ik oud ben 25 ofzo

PS. Misschien ben je

al naar bed, in dat geval hoop ik dat je als je dit morgen (waarschijnlijk) leest een fijne nacht hebt gehad en ik wens je veel succes met de corona test. Ik duim voor je!

Nogmaals succes en alle sterkte!

Groetjes,

Stef

Nee ik ben nog niet naar bed want ik heb overdag veel geslapen ik lig al twee dagen alleen maar in bed. Soms wel even eruit om te douchen of in bad te gaan of zelfs tekenen maar dat kost best wel veel moeite.

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind dat heel moeilijk. Straks kan ik niet meer praten ik weet dat dat niet logisch is maar toch. Of straks gaat hij me vermoorden. En ik weet niet wie het is alleen zijn voornaam en hoe hij eruit ziet

Reputatie 3
Badge +4

Hey, anoniem2202

 

zoals kenshin al zij is het natuurlijk heel erg dat je vader een vriend meenam. En het is heel goed als je dat tegen de trauma therapeut verteld.

 

die vriend van je vader zij dat je als je het zou vertellen je niet meer zou kunnen praten. Wat ik in de loop van mijn leven heb geleerd is dat de meeste dreigementen nooit uitkomen alhoewel sommige wel.

 

als ik jou was zou ik lekker bij je docent blijven. Het is moeilijk voor hem om je iets aan te doen in het huis van een ander. En als je weer naar school moet dan kan je waarschijnlijk met je leeraar mee naar school rijden (als je dan daar nog woont natuurlijk).

 

Maar sws zou ik het er met je leeraar over hebben. Hij zal hiervoor begrip tonen en zorgen dat je niks overkomt. Als ik jou was zou ik het tijdens het avond eten ofzo over beginnen.

 

maar ff een ander onderwerp. Heb je een Hobby of iets ander waar je jezelf mee kan vermaken of doe je leuke dingen met je leeraar?

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +4

hey,

 

je geeft aan dat het niet goed gaat en dat kan heel goed. je kan zoals hierboven de kindertelefoon overdag altijd bellen. maar ik snap wat je voelde. bij mij helpt het altijd om ergends op te slaan. in het begin een muur (het is me gelukt om mijn ouders wijs te maken dat het van een ongelukje met het stoten van mijn hooft. daarna stapte ik over naar een bijl in een block hout hakken. als dat helpt dan moet je dat doen of miss iets van 2 kussens waar je even lekker op kan slaan.

 

als je je gewicht zeker wilt weten kan je altijd nog naar een bmi test gaan. daar vul je dan je lengte en gewicht in en dan kijken ze of je dik bend of juist ondergewicht hebt of dat je gewoon normaal bent.

 

werkt het miss als je iets gaat doen wat je heel moe maakt vlak voordat je gaat slapen. denk bvb aan een film kijken tot 12 uur met je lerares zodat je zo uitgeput bend dat je de volgende dag lekker kan uitslapen. of ga nog lekker een boek lezen voordat je gaat slapen. help ook meestal wand dan ga je over het boek denken.

 

MVG annoniemejongen

 

ps. als je nog een idee nodig hebt voor een boek laat dan ff weten waar je van houd. (heb miss iets te veel in de avond gelezen😉🤣)

Hey Anoniem2202

 

Je blijkt geen corona te hebben. Top!

 

Dat je bang bent voor de rechtszaak, is begrijpelijk. Ik denk dan ook dat iedereen er begrip voor op zal brengen, dat jij bang bent. Je lerares en Flapie (je knuffelkonijntje) gingen mee, dacht ik? In ieder geval ben ik ervan overtuigd dat je goed beschermd zal worden.  

 

Succes op de rechtszaak :four_leaf_clover:  Jij kan dit.

 

Gr. Kenshin