Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 3
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Je oma om hulp vragen is een heel goed idee. Het zou erg goed van je zijn om naar je oma toe te gaan. Heb je een goede band met je oma?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ja oma is lief!!!

Goed :slight_smile:  Denk je het dan zo te durven doen; dat je je oma in vertrouwen neemt?

 

Gr. Kenshin

Ben je al bij je oma geweest? En hoe gaat het nu met je?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ben je al bij je oma geweest? En hoe gaat het nu met je?

 

Gr. Kenshin


ik heb bij oma geslapen en ze heeft veilig thuis met mij gebeld. Die waren heel lief maar ze konden morgen pas komen. Maar ik mocht tot die tijd bij oma blijven dus ik dacht dat het goed kwam, maar oma werd heel ziek en toen moest de ambulance komen die ike moest bellen. Dat was echt niet leuk toen ze oma mee namen omdat ze niet meer kon ademen (ik hoop dat ze geen corona heeft maar ze ligt aan een ademings apparaat) toen brachten ze mij terug naar papa en mama. Dat was gister. Die nacht gebeurde er niets dus ik moet nog maar een nachtje volhouden. Maar ik weet al wat er vanafond gaat gebeuren en ik ben zo bang maar ik kan niets doen. Ik denk dat ik ga laten gebeuren en vanaf morgen is het niet meer. Want het is niet dat mijn ouders altijd gemeen zijn. Ze zijn overdag (soms niet) gewoon normaal we gingen uit eten en ze maken eten en maken het huis schoon maar vooral omdat ze vandaag zo extreem lief deden weet ik dus al dat het vanafond weer gaat gebeuren. Dat doen ze altijd. Normaal zijn ze gewoon overdag maar de dag voordat ze iets gaan doen zijn ze extreem lief dat is serieus gewoon eng. En ik maak me zorgen over oma dus ik ga aan haar denken als het gebeurd. Ik moet zorgen dat ik vroeg slaap dan is de kans iets kleiner maar het gaat toch gebeuren dus ik kan maar beter mee werken anders word het alleen maar vervelender

Reputatie 3
Badge +3

Ben je al bij je oma geweest? En hoe gaat het nu met je?

 

Gr. Kenshin

Ik voel me steeds misselijker worden omdat ik al weet wat er gaat gebeuren. Dus heb ik slaappilletjes genomen een dubbelle dosis omdat ik het echt niet wil voelen. Dus over max een uur kan niemand me hopelijk wakker maken. Dus of ze doen het niet. Of ze doen het net als een week geleden als ik slaap tot dat ik wakker word, maar dat word ik niet wakker👏🙏🏻 Dus ik hoef er geen last van te hebben best slim toch? Het enige risico is omdat ik waarschijnlijk niet wakker word kunnen zij doorgaan en weten ze niet wanneer ze te hard doen of te ruw omdat ik niet ga huilen. Of kan je huilen in je slaap?

Reputatie 1
Badge

Eigenlijk word je misbruikt want het is tegen jou zin in dus je zou met iemand opschool het gesprek kunnen starten zoals een vertrouwenspersoon en je zou zelfs naar de politie kunnen gaan 

Wat naar dat je oma zo ziek werd. Beterschap aan haar :four_leaf_clover:  Wel supergoed dat jullie Veilig Thuis gebeld hebben. Echt goed van jullie. Denk je die nogmaals te durven bellen, ook als je thuis bent? Als Veilig Thuis in dat ene gesprek lief was, zullen ze dat vast nog steeds zijn. 

 

Ik snap dat je de nare dingen die je ouders met je doen, niet wilt voelen. Echter hoor je je bij medicatie aan de aangeraden dosis de houden. Mag je maar één pilletje nemen? Dan neem je best maar één pilletje. 

 

Denk je dat je je ouders zou kunnen zeggen dat je misselijk bent? Maak ze eventueel wijs dat je buikgriep hebt, en dat je denkt dat het besmettelijk is. Wie weet laten je ouders je dan even met rust, wat jou de kans geeft Veilig Thuis te contacteren. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Wat naar dat je oma zo ziek werd. Beterschap aan haar :four_leaf_clover:  Wel supergoed dat jullie Veilig Thuis gebeld hebben. Echt goed van jullie. Denk je die nogmaals te durven bellen, ook als je thuis bent? Als Veilig Thuis in dat ene gesprek lief was, zullen ze dat vast nog steeds zijn. 

 

Ik snap dat je de nare dingen die je ouders met je doen, niet wilt voelen. Echter hoor je je bij medicatie aan de aangeraden dosis de houden. Mag je maar één pilletje nemen? Dan neem je best maar één pilletje. 

 

Denk je dat je je ouders zou kunnen zeggen dat je misselijk bent? Maak ze eventueel wijs dat je buikgriep hebt, en dat je denkt dat het besmettelijk is. Wie weet laten je ouders je dan even met rust, wat jou de kans geeft Veilig Thuis te contacteren. 

 

Gr. Kenshin

ja ik vind het zielig voor oma!


Nou ik viel heel snel in slaap maar ik werd alsnog wakker. Dit keer zei ik dat ik niet wilde en dat het pijn deed, maar ze zeiden dat de pijn over een paar keer wel weg gaat. 
ik heb ook gezegd dat ik misselijk was maar toen zeiden ze dat dat van de spanning kwam (dat was ook zo).

het deed heel erg veel pijn want ik was heel gespannen en ik spande alles aan omdat ik het niet wilde maar volgens papa past het dan niet goed dus moest ik ontspannen maar ik wist niet meer hoe dat moest. Ik voel me echt zo slecht ik. En ik ging naar ee website sense.info en daar heb ik veel gelezen over waarom het pijn kan doen. Er stond dat het pijn kan doen als je niet opgewonden bent (ik wist niet wat dat was maar nu wel en dat ben ik volgens mij nooit) en als het niet goed past. Nou dit past volgensmij niet goed. 
 

en ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan niet contact opnemen dat vind ik heel erg eng

 

Voorbije nacht hebben je ouders je nogmaals misbruikt. Wat naar voor je :confused:  De pijn werd inderdaad vast veroorzaakt doordat je niet ontspannen was, wat niet vreemd is. Ik zou me ook niet kunnen ontspannen, wanneer een ouder aan me zit. 

 

Opgewonden word je wanneer je knuffelt met iemand die je aantrekkelijk vindt. Een jongen en een meisje die elkaar aantrekkelijk vinden en dan knuffelen, kunnen opgewonden raken. Op die manier wordt hun lichaam klaargemaakt voor seks, gaan ze ontspannen, waardoor seks makkelijker gaat. Dat gebeurt echter enkel tussen partners die zich goed voelen bij elkaar, en die seks met elkaar willen. Wil je geen seks, span je op, en doet het pijn. 

 

Heb je soms nog een andere persoon in gedachten waar je heen kan? Een ander familielid bijvoorbeeld?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

 

Voorbije nacht hebben je ouders je nogmaals misbruikt. Wat naar voor je :confused:  De pijn werd inderdaad vast veroorzaakt doordat je niet ontspannen was, wat niet vreemd is. Ik zou me ook niet kunnen ontspannen, wanneer een ouder aan me zit. 

 

Opgewonden word je wanneer je knuffelt met iemand die je aantrekkelijk vindt. Een jongen en een meisje die elkaar aantrekkelijk vinden en dan knuffelen, kunnen opgewonden raken. Op die manier wordt hun lichaam klaargemaakt voor seks, gaan ze ontspannen, waardoor seks makkelijker gaat. Dat gebeurt echter enkel tussen partners die zich goed voelen bij elkaar, en die seks met elkaar willen. Wil je geen seks, span je op, en doet het pijn. 

 

Ik vroeg mezelf af, misschien is dit het wel gewoon, misschien word het niet anders en hoort dit bij mij? Dus kan ik maar beter het laten en mee werken tot dat ik uit huis ga.  Want als het bij andere kinderen niet gebeurd dan ligt het aan mij, want waarom bij mij dan wel? 
 

Heb je soms nog een andere persoon in gedachten waar je heen kan? Een ander familielid bijvoorbeeld?

Ik wil niet naar andere familie leden want zoals mijn tante en oom’s hebben ook kinderen en ik wil niet dat die er allemaal bij zijn. Als ik het wil kan ik beter naar een lerares gaan, ze is heel aardig en vraagt altijd hoe het gaat en ze gaf me een keer een briefje met haar telefoon nummer en zei bel me als er iets is. Geen idee waarom.  Ik wil niemand alleen lastig vallen. 


ik kan ook gewoon weglopen en op me zelf gaan wonen in een tent. Dat is een goed idee.

Reputatie 3
Badge +2

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar de juiste site van Veilig Thuis: https://veiligthuis.nl/

ja sorry ik zag het later ook pas haha.:)

 

Nee, dit ‘hoort’ niet bij jou. Deze situatie ‘hoort’ bij niemand. Jij bent het slachtoffer van seksueel misbruik, da’s heel naar, maar dat is wat het is. Wat jou overkomt, hoort niet te gebeuren. Je ouders gaan mijlen te ver met hun gedrag. 

 

Die lerares, heb je haar nummer nog? Want haar bellen of een berichtje sturen lijkt me een erg goed idee. Zou je dat zien zitten? Je valt trouwens helemaal niemand lastig door om hulp te vragen. Om hulp vragen is net goed en dapper.

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb haar een appje gestuurd en heb gelijk verteld want als ik dat niet deed durf ik straks niet meer. Niet alles maar alleen dat het niet goed gaat en ik bij haar wil slapen

Ok, heel goed gedaan. Ik ben trots op je, dat je dat gedaan hebt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ik wil niet meer leven

Ik kan me voorstellen dat je het nu erg moeilijk hebt, en dat er je helemaal geen fijne dingen overkomen. Dat kan er weleens toe lijden dat je de zin in het leven verliest; dat je niet meer verder wilt. Echter vermoed ik dat je vooral wilt dat deze situatie stopt; is dat het? Dat je vooral wenst dat papa en mama je geen pijn meer doen, en dat je geen andere uitweg dan de dood kan bedenken?

 

Er zijn namelijk nog andere uitwegen voor je. Eentje daarvan heb je al gevonden; je hebt die lerares een berichtje gestuurd. Hopelijk krijg je snel een antwoord. Je lerares zou je namelijk kunnen helpen, zodat je een beter leven kan krijgen, zonder dood te moeten. 

 

Als je het moeilijk krijgt, kan het altijd nuttig zijn om 113 te bellen. Je kan ook met ze chatten. Als er namelijk heel duistere gedachten in je omgaan, kan iemand van 113 je daar doorheen gidsen, zodat jij je beter voelt. Houd je dat in gedachten, dat je altijd 113 kan bellen, of met ze kan chatten? Bij hen kan je altijd terecht, en hier, op het forum, ook. 

 

Nee maar, de dood hoeft jouw uitweg niet te zijn. Wie weet wat moois staat er nog voor je te wachten! Wie weet welke kansen je nog aangeboden krijgt in het leven, waardoor je later kan denken: wat sterk dat ik me toen uit die moeilijke periode heb kunnen halen. Wat dapper van me. 

 

Want dat ben je: dapper. Dapper dat je naar je oma toe ging, dapper dat je dat berichtje naar die lerares hebt gestuurd. En dapper omdat ik erin geloof dat jij niet op zal geven :slight_smile:  Jij bent sterk. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ik snap dat je het tegen niemand wil vertellen maar dit is echt niet oké en ik wil niet zo'n zijk neus zijn maar als voor mij en jezelf vertel t tegen iemand 

Sorry dat ik een zijkneus ben

Ik snap dat dit heel naar is. Bij de gedachte alleen al ga ik me vervelend voelen, maar wil je heel graag helpen. Weet alleen niet zo goed hoe.

Ga alsjeblieft hulp zoeken. Het is niet normaal en licht zeker niet aan jou. Dit licht aan je ouders!

Misschien kan je naar je buren, familie, vriend(in), mentor of iemand anders naar school gaan. Ik snap dat dit heel lastig is maar als je van iemand een telefoonnummer hebt kan je het over de app vragen of bellen. Of als dat te lastig is kan je zoals eerder al gezegd online hulp inschakelen. 

Ik hoop echt dat ze eens van je af blijven.

Ik zou ook wel voor jou hulp willen vragen aan iemand maar zou niet weten hoe. Ik denk niet dat telefoonnummers of e-mail adressen gedeeld mogen worden.

 

Hoop het beste voor je❤️

 

PS: hoe gaat het nu?

Reputatie 3
Badge +3

Ik kan me voorstellen dat je het nu erg moeilijk hebt, en dat er je helemaal geen fijne dingen overkomen. Dat kan er weleens toe lijden dat je de zin in het leven verliest; dat je niet meer verder wilt. Echter vermoed ik dat je vooral wilt dat deze situatie stopt; is dat het? Dat je vooral wenst dat papa en mama je geen pijn meer doen, en dat je geen andere uitweg dan de dood kan bedenken?

dat heb ik gewenst elke keer als er een vallende ster langskwam.

Er zijn namelijk nog andere uitwegen voor je. Eentje daarvan heb je al gevonden; je hebt die lerares een berichtje gestuurd. Hopelijk krijg je snel een antwoord. Je lerares zou je namelijk kunnen helpen, zodat je een beter leven kan krijgen, zonder dood te moeten. 

 

ik was weggelopen van huis met het idee nooit meer terug te komen. En toen appte mijn lerares terug en belde ze me en hadden we een heel lang van ik denk 1,5 uur gesprek en ik moest huilen en vertelde wat ik wilde doen en toen gaf ze mij haar adres, maar toen viel mijn telefoon uit, dus ik had het adres maar ik was aan het huilen in een natuurpark/bos en zij wist niet waar ik was. Ik moest even bij komen en uit eindelijk liep ik wel naar haar huis. Ze was heel bezorcht en deed heel lief. Ze gaf me een knuffel zonder met haar handen aan me te zitten! Dat was heel lief! 

ik vertelde haar dat ik heel veel pijn had (alweer) door gister, want de pijn werd alleen maar erger😭 ze maakte zich zorgen en toen gingen we naar de dokter. Nou ik wilde niet maar zij wel. En toen hielt ze mijn hand vast toen ik bang was omdat ik in paniek raakte omdat ze aan mij zaten zonder dat ik dat wilde en dan denk ik altijd aan wat er altijd gebeurd en dan zie ik papa zijn hooft voor me en dan word ik bang. Ze was dus heel lief en ik weet niet of dit te veel info is maar de dokter zei dat omdat papa ouders is en volgroeit is en ik nog niet past het niet helemaal en omdat papa te ruw dee zit er nu een scheurtje in de rand van mijn plasser. Het is niet erg want hij is niet groot, maar er mag komende maand niets in gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Dat wil ik ook niet dus dat komt goed uit.

en omdat de dokter het nu ook helemaal weet moest ik op het eind even weg en toen hebben de dokter en de juf besloten de politie te bellen. Dus net toen we weer thuis bij haar kwamen heeft ze tegen mij verteld dat de politie naar papa en mama is gegaan om met hun te praten, maar ik ben niet dom😂 ik snap gewoon dat als de politie het verhaal weet ze opgepakt worden. Hoop ik eigenlijk. Is dat erg???? Dat ik dat hoop.

 

Want dat ben je: dapper. Dapper dat je naar je oma toe ging, dapper dat je dat berichtje naar die lerares hebt gestuurd. En dapper omdat ik erin geloof dat jij niet op zal geven :slight_smile:  Jij bent sterk. 

 

Gr. Kenshin

dat is heel lief ! Dankjewel


het gaat nu opzich wel goed. We gingen pizza eten!

Super goed dat je naar deze lerares toe bent gegaan. Fijn ook, dat ze je zo lief ontving. Daarnaast goed dat jullie naar de dokter zijn gegaan. Ik kan me echter voorstellen dat dat best eng was, dat ze gingen voelen enzo. Hopelijk herstelt dat scheurtje spoedig.

 

Ik hoop het ook hoor, dat je ouders opgepakt worden. Ze hebben in ieder geval in mijn ogen het recht op ouderschap over je verloren. Het is helemaal niet erg om te hopen dat je ouders opgepakt worden; ik snap het helemaal. 

 

Je hebt het heel goed aangepakt door thuis weg te gaan, en dan de hulp op te zoeken van iemand die je vertrouwt. Je hebt een paar heel slimme en dappere stappen gezet :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Super goed dat je naar deze lerares toe bent gegaan. Fijn ook, dat ze je zo lief ontving.

ja ze is heel lief.

Ik hoop het ook hoor, dat je ouders opgepakt worden. Ze hebben in ieder geval in mijn ogen het recht op ouderschap over je verloren. Het is helemaal niet erg om te hopen dat je ouders opgepakt worden; ik snap het helemaal. 
 

vandaag gingen we naar de politie en toen moest ik vertellen wat er gebeurde thuis. Ik wilde niet en weigerde iets te zeggen weetje wel niet hoe eng politie is!? Maar toen vroeg mijn lerares Wat ik het allerliefst wilde doen. En ik zei dat ik naar de winkel wilde om iets leuks te kopen en een ijsje te eten. En toen zei ze dat als ik alles vertelde we daarna gingen winkellen. 
de politie meneer zij dat ik papa even niet kon zien waarom weet ik niet. Mama kwam wel even ik vond het een beetje raar dat er politie de hele tijd bij haar was alsof ze iemand had vermoort zo voelde het. De politie die de hele tijd bij mama was werkte op mijn zenuwen het voelde alsof er iets heel ergs ging gebeuren.
Mama moest huilen en ze zei sorry ze probeerde volgensmij uit te leggen waarom ze niets deed tegen papa maar ik begreep helemaal niets van haar verhaal. 
denken jullie dat er een rechtzaak ofzoiets komt? Ik hoorden de politie erover praten maar toen ik het vroeg zeiden ze niets.

En weet een van jullie wat pedofielie en een bipolaire stoornis zijn?? 

 

Je hebt het heel goed aangepakt door thuis weg te gaan, en dan de hulp op te zoeken van iemand die je vertrouwt. Je hebt een paar heel slimme en dappere stappen gezet :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Dankje 🙂 het was best wel moeilijk maar nu hoef ik de stappen niet alleen te zetten.

Hallo,

 

Volgens mij is een pedofielie iemand die op kinderen valt en is het een geaardheid waar diegene zelf niets aan kan doen. Dit betekend natuurlijk zeker niet dat het oké is dat jouw vader dit deed. Ook al voelt hij zich aangetrokken tot iemand hij heeft wel toegestaan van diegene nodig om dat soort dingen bij diegenen te doen. En al zou hij toestemming hebben dan is het nog steeds verbonden om seks of aanverwant dingen te doen met een minderjarige. 

Hier is de link van een  website waar je meer info kunt lezen. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bnnvara.nl/spuitenenslikken/artikelen/wat-is-pedofilie&ved=2ahUKEwiMjJ-X5LvqAhWC-6QKHYxXAzEQFjADegQIAxAB&usg=AOvVaw1YoHCeWF_mjheRGW_p1FCD

 

Een bipolaire stoornis is dat diegenen manisch depressief is maar met pieken en dalen. De ene periode is diegene erg depressief terwijl diegene er een andere periode (bijna) geen last van heeft.

Hier de link naar meer info. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://mindblue.nl/depressie/bipolaire-stoornis&ved=2ahUKEwj_wpvr5bvqAhWvMewKHSOzBI4QFjACegQIAhAB&usg=AOvVaw2dMywVdriKgMwZO53BJkBa

 

Weet je ongeveer wat een depressie is?

Klopt het het dat je vader allebij de dingen heeft en je moeder geen van beide?

 

Hoop dat het snel beter gaat❤️

Reputatie 3
Badge +3

Hallo,

 

Volgens mij is een pedofielie iemand die op kinderen valt en is het een geaardheid waar diegene zelf niets aan kan doen. Dit betekend natuurlijk zeker niet dat het oké is dat jouw vader dit deed. Ook al voelt hij zich aangetrokken tot iemand hij heeft wel toegestaan van diegene nodig om dat soort dingen bij diegenen te doen. En al zou hij toestemming hebben dan is het nog steeds verbonden om seks of aanverwant dingen te doen met een minderjarige. 
 

dit snap ik niet helemaal, maar ik heb gekeken op de website en ik denk dat papa pedoseksuele handelingen heeft gedaan. 

Hier is de link van een  website waar je meer info kunt lezen. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bnnvara.nl/spuitenenslikken/artikelen/wat-is-pedofilie&ved=2ahUKEwiMjJ-X5LvqAhWC-6QKHYxXAzEQFjADegQIAxAB&usg=AOvVaw1YoHCeWF_mjheRGW_p1FCD

 

 

Een bipolaire stoornis is dat diegenen manisch depressief is maar met pieken en dalen. De ene periode is diegene erg depressief terwijl diegene er een andere periode (bijna) geen last van heeft.

Hier de link naar meer info. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://mindblue.nl/depressie/bipolaire-stoornis&ved=2ahUKEwj_wpvr5bvqAhWvMewKHSOzBI4QFjACegQIAhAB&usg=AOvVaw2dMywVdriKgMwZO53BJkBa

 

Weet je ongeveer wat een depressie is?

dan voel je je niet zo blij en dan ben je heel verdrietig volgesmij

Klopt het het dat je vader allebij de dingen heeft en je moeder geen van beide?

ehm ik weet het niet zo goed. Ik hoorde deze woorden alleen voorbijkomen

 

Hoop dat het snel beter gaat❤️
 

ik ook ik voel me niet zo goed

 

Ik hoop zo voor je dat het weer allemaal goed komt😘😘

ik zelf heb hier 0 verstand van maar sta voledig achter Kenshin , gebruiken c en veelen anderen!! 

 

Als je doet wat goed voelt komt het zeker goed!!!

 

liefs K