Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 3
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Dankjewel!

Ja juf zei dat als ik me morgen nog steeds zo voel dan gaat ze bellen met de huisarts.

 

En ik heb Nu ook nog eens koorts boven de 38 graden blijkbaar en ik heb het de hele tijd warm koud warm koud. En ik wil niet eten of drinken want dat doet pijn. 
Ik wil niet ziek zijn! Ik wil gewoon me goed voelen :( maar als het pilletje werkt dan zegt juf dat het minder pijn doet en ik me iets beter voel. Dus dat hoop ik.

Er wordt goed voor je gezorgd, hoor ik. Da’s fijn. 

 

Dat warm-koud gevoel is typisch voor koorts. Denk je iets als een smoothie binnen te krijgen? Da’s minder lastig om te slikken, en zo heb je toch wat vitaminen binnen. Thee met honing kan ook helpen. 

 

Ik hoop voor je dat dat pilletje snel zijn werk doet. Ziek zijn is erg vervelend :confused:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Het is echt een goed idee!!! Ik ga een smoothie maken samen met juf want het pilletje werkt wel een beetje mijn spieren doen minder pijn en ik heb minder hoofdpijn maar mijn keel doet echt veel pijn. 🍎🍌🍇🍓🍊😊

Reputatie 3
Badge +1

Het is echt een goed idee!!! Ik ga een smoothie maken samen met juf want het pilletje werkt wel een beetje mijn spieren doen minder pijn en ik heb minder hoofdpijn maar mijn keel doet echt veel pijn. 🍎🍌🍇🍓🍊😊

Voor keelpijn moet je eigenlijk wat thee met honing drinken. Dat verzacht het een beetje.

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb net weer geslapen en ik voel me nu wel iets beter! 🙂 slikken doet steeds meer pijn maar mijn hoofdpijn en spierpijn is veel minder. Ik heb ook een tekening gemaakt, maar nu ga ik douchen en juf die is naar de supermarkt Of winkel voor pilletjes die ik niet door Hoef te slikken en eten dat minder pijn doet want slikken doet echt pijn en het koste in de ochtend 10 minuten voordat ik kinder paracetamol doorhad geslikt omdat het niet lukte. En ik kan niet de hele Nacht, dag En nog een nacht op 1 smootie leven. Al zou ik dat wel willen want eten of drinken doet pijn dus ik wil niet eten en drinken maar dat moet wel want dat is heel belangrijk zei mijn juf.

Fijn dat je je wat beter voelt na geslapen te hebben :blush:  Je hebt zelfs genoeg kracht om te tekenen en te douchen; goed zo. 

 

Zelf ben ik ook erg slecht in het slikken van pilletjes. Sommigen kan je met water nemen, of pletten, en dan mengen met een lepeltje honing of confituur. Misschien dat dat helpt? Als je ze plet kan het wel gebeuren dat je een vieze smaak in je mond krijgt. 

 

Eten en drinken zijn inderdaad belangrijk. Vooral drinken dan. Warme dranken kunnen je keelpijn daarbij verlichten. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Hele kleine pilletjes zoals auto reis pilletjes kan ik soms wel doorslikken maar een tijdgeleden een jaar ofzo nog bij mijn ouders toen was ik 9 en toen wilde ik geen zetpilletje dus mijn moeder gaf me paracetamol en ze zei dat ik het op moest eten dus ik stopte het in mijn mond en dat was zo vies ik moest bijna overgeven die smaak is echt zo vies dat ik nooit meer paracetamol durfte te eten.  Dus pilletjes doorslikken kan ik gewoon niet en zeker niet met keelpijn. 
 

Ik dacht net na en deze maanden (en vooral deze maand) zijn best wel raar en heftig geweest. Ik weet nog heel goed helemaal op het begin toen niemant nog iets wist ook dit forum niet de aller eerste keer dat er iets gebeurde wat ik niet zo fijn vond voelde ik me zo schuldig en slecht het voelde alsof in een paar minutjes (het voelde als een uur) De hele wereld instorten. Ik dacht wacht wat is er net gebeurd?! Ik wist echt totaal niet wat ik ervan moest denken tot dat het vaker gebeurden en ik zeker wist dat ik het niet zo leuk vond. Ik snapte het nog steeds niet en Ik mocht niets tegen mensen zeggen en heb dat ook niet gedaan een halfjaar ofzo misschien langer ik weet het niet precies maar nu ik het wel vertelt heb voel ik me veel beter :) en ik kan er steeds makkelijker over praten vind ik. En ik snap nu wel Beter wat er gebeurd is en dat dat niet zo goed was ik vind het echt fijn dat er hier hele lieve mensen zijn en dat mijn lerares wel van mij houd. En de mensen van jeugdzorg zeiden dat ze mij lief vinden :) want ik dacht eerst echt dat niemand van mij hielt en dat ik nooit meer eruit ging komen

 

Hey Anoniem2202

 

De laatste maanden lijken me inderdaad erg heftig. Het moet niet gemakkelijk geweest zijn om dit geheim te dragen. Toch heb je maar dapper de stap naar je lerares gezet, waar je trots op mag zijn. 

 

Fijn dat Jeugdzorg je lief vindt. Ik vind jou ook lief :slight_smile:  Je bent gewoon een lief iemand, denk ik.  In ieder geval goed dat je stilaan al wat makkelijker kan praten over wat er gebeurd is. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Hey Anoniem2202

 

Fijn dat Jeugdzorg je lief vindt. Ik vind jou ook lief :slight_smile:  Je bent gewoon een lief iemand, denk ik.  In ieder geval goed dat je stilaan al wat makkelijker kan praten over wat er gebeurd is. 

 

Gr. Kenshin

 

Dankje wel! Dat betekend veel voor mij😊

 

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

heel fijn dat alles met de jeugdzorg goed gaat. je hoeft niet corona te hebben. je kan ook iets hebben zoals een griepje. je kan je altijd nog late testen

 

en een ding zeg ik tegen je. je bend de dapperste en stoerste meid die ik in heel mijn leven heb meegemaakt. je hebt zo veel meegemaakt en je hebt het overleeft en zit aan de goeie hand. ik ben echt heel blij voor je.

 

MVG anoniemejongen

Reputatie 3
Badge +3

hey

 

heel fijn dat alles met de jeugdzorg goed gaat. je hoeft niet corona te hebben. je kan ook iets hebben zoals een griepje. je kan je altijd nog late testen

ja vandaag voel ik me al een stuk beter ik heb geen koorts meer dus gewoon thuis blijven en niet naar andere toe gaan. De kans is er wel dat ik niet naar de rechtzaak mag want je moet 24 uur beter zijn. Maar ik wil me niet laten testen met zo een wattenstaafje in mijn neus

 

en een ding zeg ik tegen je. je bend de dapperste en stoerste meid die ik in heel mijn leven heb meegemaakt. je hebt zo veel meegemaakt en je hebt het overleeft en zit aan de goeie hand. ik ben echt heel blij voor je.

 

MVG anoniemejongen

dat is echt heel lief! Dankjewel

Hey Anoniem2202

 

Je voelt je beter en beter; fijn :slight_smile:  Of je nu naar de rechtszaak kan of niet; volgens mij zal je vader de straf krijgen die hij verdient. 

 

Annoniemejongen385 heeft gelijk. Jij bent sterk, dapper, en een doorzetter. Je bent voor jezelf op durven komen, en hebt verstandig en als een volwassen iemand gehandeld. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Hey Anoniem2202

 

Je voelt je beter en beter; fijn :slight_smile:  Of je nu naar de rechtszaak kan of niet; volgens mij zal je vader de straf krijgen die hij verdient. 
 

en de rechtzaak is ook voor mama en het is een uithuisplaatsing rechtzaak.

 

ik kreeg net een blauw ijsje want dat is goed voor keelpijn rn toen was mijn hele tong blauw😊


 

 

Annoniemejongen385 heeft gelijk. Jij bent sterk, dapper, en een doorzetter. Je bent voor jezelf op durven komen, en hebt verstandig en als een volwassen iemand gehandeld. 

 

Ik moest bij bijna alles huilen dan ben je toch niet sterk ik vraag me echt af of tranen op kunnen raken.

Reputatie 3
Badge +1

Hey Anoniem2202

 

Je voelt je beter en beter; fijn :slight_smile:  Of je nu naar de rechtszaak kan of niet; volgens mij zal je vader de straf krijgen die hij verdient. 
 

en de rechtzaak is ook voor mama en het is een uithuisplaatsing rechtzaak.

 

ik kreeg net een blauw ijsje want dat is goed voor keelpijn rn toen was mijn hele tong blauw😊


 

 

Annoniemejongen385 heeft gelijk. Jij bent sterk, dapper, en een doorzetter. Je bent voor jezelf op durven komen, en hebt verstandig en als een volwassen iemand gehandeld. 

 

Ik moest bij bijna alles huilen dan ben je toch niet sterk ik vraag me echt af of tranen op kunnen raken.

 

Huilen is juist goed voor je. Dat je huilt betekent niet dat je niet sterk bent, maar juist dat je weet wanneer je alles er even uit moet laten. Ik ken genoeg mensen die niet eens zouden durven om naar een volwassen iemand te gaan, en die zijn 5 jaar ouder dan jij. Je bent dus zeker wel dapper!

Even voor de vraag kunnen tranen opraken, antwoord: Nee. Das maar goed ook want anders raken je ogen droog en dat doet pijn. (Tranen zijn namelijk niet alleen aanwezig wanneer je verdrietig bent of pijn hebt, maar ook als je met je ogen knippert bijvoorbeeld)

 

Ik hoop dat de rechtzaak goed gaat en je binnenkort (bijna) niets meer met dit onderwerp te maken hoeft te hebben. Veel sterkte!

Hey Anoniem2202

 

Ik sluit me aan bij Stef. Huilen is goed voor je :droplet:  Een hoop spanning kan van je schouders vallen, na een goede huilbui. Opkroppen is niet goed. 

 

‘ik kreeg net een blauw ijsje want dat is goed voor keelpijn rn toen was mijn hele tong blauw’

Haha, een smurfentong had je dus :smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

en de rechtzaak is ook voor mama en het is een uithuisplaatsing rechtzaak.

 

ik kreeg net een blauw ijsje want dat is goed voor keelpijn rn toen was mijn hele tong blauw😊

 

je hele tong blouw. oh nee hè. ik zeg al zo vaak tegen iedereen. je moet je tong niet verven en alsnog zie ik mensen met blauwe tongen.😂😂🤣😂😅(grapje)

 

Ik moest bij bijna alles huilen dan ben je toch niet sterk ik vraag me echt af of tranen op kunnen raken.

 

hee iedereen huilt. het is gewoon een manier om je emoties te uiten die je binnen wild houden

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +3

Dankjullie wel🙂 ik denk dat jullie gelijk hebben. Dus het is niet erg om te huilen. 😊 ik vind het echt leuker om te leven zonder de dingen die papa en mama deden! Ik heb niet spijt dat ik het heb verteld tegen mensen

Da’s begrijpelijk, dat wat papa en mama deden je leven een heel stuk naarder maakte. Fijn dat je het nu beter hebt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Morgen ochtend moet ik een corona test doen om te kijken of ik naar de rechtzaak mag en ik ben heel bang. Niet voor de uitslag want ik denk niet dat ik corona heb maar voor dat watten staafje dat ze in mijn neus gaan duwen. :( ik wil niet maar voordat ik naar therapeuten en politie enzo mag moeten zij weten of ik corona heb

De corona-test schijnt inderdaad niet zo aangenaam te zijn. Ze brengen een wattenstaafje in, dat enkele seconden ingebracht blijft. Jij hoeft daarbij niets te doen; een verpleger doet alle werk. 
 

Neem je konijnknuffeltje en lerares maar mee naar de test. Op die manier kan iemand je hand vasthouden. Ik snap dat dit een enge test kan lijken, maar na enkele seconden is hij over. 
 

Succes!

 

Gr. Kenshin 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo!

Fijne dag gehad? Ik hoop van wel! 

Succes met de test morgen, het is inderdaad slim om een knuffel en/of iemand mee te nemen die je hand kan vasthouden of die je kan knuffelen (dit zei @Kenshin ook al).

Zelf heb ik dit niet zo vaak nodig gehad omdat ik best een hoge pijngrens heb (hoe snel en hoe heftig je pijn ervaart), maar ik heb gehoord dat dit erg kan helpen.

Ik had nog een vraag; Heb je een idee wat je later wil worden (of wat je wil studeren na de middelbare school)? Hier kan je je op focussen zodat je niet zo vaak verdrietig bent. Als je meer over je toekomst nadenkt, heb je minder last van je verleden. 

 

PS. Misschien ben je al naar bed, in dat geval hoop ik dat je als je dit morgen (waarschijnlijk) leest een fijne nacht hebt gehad en ik wens je veel succes met de corona test. Ik duim voor je!

Nogmaals succes en alle sterkte!

Groetjes,

Stef

Reputatie 3
Badge +3

De corona-test schijnt inderdaad niet zo aangenaam te zijn. Ze brengen een wattenstaafje in, dat enkele seconden ingebracht blijft. Jij hoeft daarbij niets te doen; een verpleger doet alle werk. 
 

Neem je konijnknuffeltje en lerares maar mee naar de test. Op die manier kan iemand je hand vasthouden. Ik snap dat dit een enge test kan lijken, maar na enkele seconden is hij over. 
 

Succes!

 

Gr. Kenshin 

Ja maar die verplegers zien er super raar en eng uit. Met dat pak.  En ik vind dokters eng en de ggd ook, want die doen je pijn met prikken. 
 

Ja juf gaat zich ook laten testen omdat ik eerst niet wilde en toen zei ze als ik ga ga jij dan ook en toen zei ik ja. Omdat mijn keel weer veel pijn doet en Daardoor moet ik hoesten en mijn spieren doen pijn dus ik heb wel een aantal verschijnzells ofzoiets maar het kan ook normale griep zijn🤷🏻‍♀️
 

Hallo!

Fijne dag gehad? Ik hoop van wel! 

Succes met de test morgen, het is inderdaad slim om een knuffel en/of iemand mee te nemen die je hand kan vasthouden of die je kan knuffelen (dit zei @Kenshin ook al).

ja ik neem mijn knuffel (zijn of haar naam is flipie) ook mee en ik heb hem net getest op corona maar dat heeft hij niet🙂😊 want juf ging uitleggen wat ze gingen doen 2,5 uur geleden want ik wist het niet en Ik vind het heel eng als mensen iets doen maar ik weet niet wat dus toen ging ze het voor doen bij Flipie en toen had hij geen corona.

Zelf heb ik dit niet zo vaak nodig gehad omdat ik best een hoge pijngrens heb (hoe snel en hoe heftig je pijn ervaart), maar ik heb gehoord dat dit erg kan helpen.

Ik had nog een vraag; Heb je een idee wat je later wil worden (of wat je wil studeren na de middelbare school)? Hier kan je je op focussen zodat je niet zo vaak verdrietig bent. Als je meer over je toekomst nadenkt, heb je minder last van je verleden. 


 

nee ik weet nog niet wat ik wil worden. Ik wil wel mama worden maar ik ga nooit meer seks hebben dus ik moet nog even aan iemand vragen hoe dat moet maar dat hoef pas als ik oud ben 25 ofzo

PS. Misschien ben je

al naar bed, in dat geval hoop ik dat je als je dit morgen (waarschijnlijk) leest een fijne nacht hebt gehad en ik wens je veel succes met de corona test. Ik duim voor je!

Nogmaals succes en alle sterkte!

Groetjes,

Stef

Nee ik ben nog niet naar bed want ik heb overdag veel geslapen ik lig al twee dagen alleen maar in bed. Soms wel even eruit om te douchen of in bad te gaan of zelfs tekenen maar dat kost best wel veel moeite.

Hey Anoniem2202

 

Die pakken die verplegers en artsen dragen zien er inderdaad best speciaal uit. Onder die pakken zit echter vaak gewoon een lieve hulpverlener die het beste met je voorheeft. Dat ze een pak dragen, maakt ze niet minder behulpzaam :slight_smile:

 

Wat goed dat Flipie geen corona heeft :blush:  Nu jou en je juf nog testen, en jullie hebben zekerheid. Handig ook, dat je juf uitlegde wat er zal gebeuren tijdens de test. 

 

Ik kan je alvast vertellen dat er manieren zijn om mama te worden zonder seks te hebben. Je kan bijvoorbeeld adopteren, maar je kan ook zwanger worden zonder seks. Dat gaat dan via een medische procedure. Ik denk dat je juf je daar wel meer over kan vertellen. Seks is dus helemaal geen vereiste om zwanger te worden :slight_smile:

 

Succes met de test :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb het vanochtend gedaan en ze waren wel lief maar het voelde heel vervelend. Ik ging eerst en juf die hielt alle twee mijn handen vast en toen deed die mevrouw het Eerst heel kort in mijn keel en toenin mijn neus En ze zei dat het 10 seconde duurde dus ik deed mijn ogen dicht maar na 2 seconde deed het al pijn toen ze rondjes ging draaien en toen ging ik mijn hoofd automatisch weg draaien en toen kreeg ik tranen in mijn ogen en toen haalde ze hem er uit. De 10’seconde duurde echt lang maar ik heb niet gehuild wel bijna maar niet helemaal

en toen ging juf en toenen toen ging ik haar hand vast houden en zij kreeg ook tranen in haar ogen maar ze draaide haar hoofd niet de hele tijd weg

 

en daarna gingen we naar een trampoline park 

Hey Anoniem2202

 

Wat goed dat je de test doorstaan hebt :slight_smile:  Dat je ogen traanden en dat je soms je hoofd wegdraaide is begrijpelijk, maar je bent er toch maar mooi doorheen geraakt. En daarna naar het trampolinepark; fijn! Hebben jullie je daar goed geamuseerd?

 

Gr. Kenshin