Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 3
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

ik denk dat ik/andere hier, niet de beste zijn om dat uit te leggen.

ik denk dat je dat aan je juf moet vragen aangezien zij het op een fijne en duidelijke manier uit kan leggen

Reputatie 3
Badge +3

ik heb een aantal vragen:


Wat is een kinderbijslag? 
Kunnen vissen in de zee verliefd worden?

en als er bliksem inslaat in de zee worden de visjes dan gebaken vis?

Reputatie 3
Badge +3

ik denk dat ik/andere hier, niet de beste zijn om dat uit te leggen.

ik denk dat je dat aan je juf moet vragen aangezien zij het op een fijne en duidelijke manier uit kan leggen

Ik heb het gevraagd en het is goed ze vinden elkaar heel lief en ze willen het alletwee en ze zei dat ze dat fijn vond maar dat het niet de bedoeling was dat ik dat zie of zag

Kinderbijslag is het geld dat de verzorger krijgt voor hun kind zodat ze het kunnen gebruiken bij de opvoeding

 

Vissen kunnen verliefd worde

Nee ze worden dan niet gebakken, vissen hebben een bepaalde stof in hun lichaam dat zorgt dat de stroom niet schadelijk is

 

 

Mag ik vragen waarom je deze vragen heb?😅

Reputatie 3
Badge +3

Kinderbijslag is het geld dat de verzorger krijgt voor hun kind zodat ze het kunnen gebruiken bij de opvoeding

 

Vissen kunnen verliefd worde

Nee ze worden dan niet gebakken, vissen hebben een bepaalde stof in hun lichaam dat zorgt dat de stroom niet schadelijk is

 

 

Mag ik vragen waarom je deze vragen heb?😅

Vraag nummer 1 omdat juf het daar over had 

en twee en drie omdat ik op het strand was en ik dacht daar aan

Ahh jaa een kind is nou eenmaal veel geld, kleding, eten, school etc. Dus ik denk dat ze dat moet regelen

 

Ohh haha leuke vragen

Reputatie 3
Badge +3

Ahh jaa een kind is nou eenmaal veel geld, kleding, eten, school etc. Dus ik denk dat ze dat moet regelen

ja dat denk ik ook maar ik heb belooft heel lief te zijn maar toen zij ze dat ik al lief was en dat het niet aan mij ligt. Ze heeft het ook met haar ouders overlegd maar Ze heeft iets super fijns besloten net ik mag van haar bij haar blijven!  

 

Ohh haha leuke vragen

dankje die heb ik heel vaak

Ahhh wat super lief van haar

Ik hoop dat je het bij haar leuk blijft houden

Reputatie 3
Badge +3

Ja het voelt nog wel een beetje vreemd maar ik voel me heel veilig bij haar en fijn ze voelt als een extra moeder en ik heb haar niet meer als juf volgend jaar dus dat is beter dat mag niet van de school want 10 minuten gespreken met jezelf kan niet

Nee klopt, een 10 minuten gesprek word lastig..

 

Denk dat het ook beter is, anders zie je haar elke minuut en hoe lief ze ook is,soms word dat een beetje lastig 

 

Reputatie 3
Badge +3

Ja maar als ik 12 word dan ga ik al naar de middelbare school dus dan word dat zoiezo minder. 

Ohja natuurlijk, dan is het helemaal fijn

 

Woont de vriend van juf ook al bij jullir of woont ze alleen?

Reputatie 3
Badge +3

ze woonde alleen toen ik bij haar kwam maar dat kan ook zijn omdat ik kwam want nu blijft hij wel

 

En vind je dat erg?

Anders is het handig om zoiets met juf te bespreken

Reputatie 3
Badge +3

Nee ik vind het niet erg want hij is lief. Hij is ook aardig en hij speelt met mij en hij zwemt mee als juf wil zonnen met de buurvrouw super saai. En hij gaat mee als we in de zee gaan want er zijn heel veel mensen die verdrinken in de zee maar ik kan goed zwemmen

Ahh wat top

 

Als ik het zo mag noemen, heb je dan een soort van nieuwe ouders? Juf en haar vriend

Reputatie 3
Badge +3

Dat is eigenlijk ook zo en zo voelt het ook een beetje maar toch is het anders ik heb een probleem met het vertrouwen van mensen en voordat het gebeurde vertrouwde ik mijn ouders en nu kan ik niemand meer vertrouwen dus het voelt wel anders. Ik vertrouw juf wel maar niet zoals ik dat vroeger deed bij papa en mama die nu niet meer mijn papa en mama zijn. Ik moet even nadenken en het op een rij zetten want het is best wel een niet logisch en raar verhaal.

Reputatie 3
Badge +3

Ik kan niet slapen😭 het is zooo warm maar iedereen slaapt al dus we kunnen niet zwemmen want het is 00:58

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?

Papa en mama zijn een beetje koekoek. Daar kan jij niks aan doen!!!! Wat je papa en mama doen is NIET goed. Probeer om het aan jouw juffrouw of meester te vertellen, en anders de kindertelefoon te bellen of veilig thuis. Je moet nooit denken dat het jouw schuld is!! 

ik hoop dat het beter wordt!! 

Jaa het is echt warm, kan je misschien een ventilator in je kamer zetten?

 

Ik snap dat het moeilijk is om mensen te vertrouwen, het kost ook veel tijd.

Ik denk wel dat hoe meer jij met juf en haar vriend omgaat hoe beter het zal gaan met het vertrouwen

Reputatie 3
Badge +3

Jaa het is echt warm, kan je misschien een ventilator in je kamer zetten?


 

ja dat heb ik net gevraagd en dat kan :)

Ik snap dat het moeilijk is om mensen te vertrouwen, het kost ook veel tijd.

Ik denk wel dat hoe meer jij met juf en haar vriend omgaat hoe beter het zal gaan met het vertrouwen

Dat denk ik ook!

Reputatie 3
Badge +3

Ik moet brocolie eten. 😖 dat vind ik echt vies. Maarhet is gezond dus je gaat het eten zegt ze 😕 ik vind het niet lekker. En het is groen 🤢 heel veel groen-te is GROEN en groen ziet er vies uit

Reputatie 3
Badge +3

Mijn therapeut zij dat ik mijn triggers op moest schrijven maar wat zijn mijn trigers? 
trigers zijn dingen waardoor het minder goed gaat denk ik.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Anoniem2202,

 

je bent in juni dit topic gestart. Jouw hulpvraag was dat je niet meer wilde leven omdat je ouders seks met jou hadden.

Inmiddels is dat gelukkig niet meer zo. We zijn heel blij dat je nu bij je juf woont en dat je niet meer bang hoeft te zijn dat het nog een keer gebeurt.

 

We zien dat je in het topic nu over andere dingen schrijft. Het is prima als je een vraag wil stellen over bijvoorbeeld de warmte in je kamer, of over broccoli, of over triggers.

Wel willen we graag dat het forum overzichtelijk blijft. Dus dat je voor een nieuwe vraag ook een nieuw topic aanmaakt.

Daarom sluiten we nu dit topic. 

Als je het graag over een nieuw onderwerp wil hebben, dan kan je daarvoor een nieuw topic aanmaken. 

 

Natuurlijk kan je ook altijd bellen of chatten met de Kindertelefoon, elke dag tussen 11 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds. We praten graag met je en willen je graag helpen.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon