Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 3
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik hoop zo voor je dat het weer allemaal goed komt😘😘

ik zelf heb hier 0 verstand van maar sta voledig achter Kenshin , gebruiken c en veelen anderen!! 

 

Als je doet wat goed voelt komt het zeker goed!!!

 

liefs K

Dankje ❤️💖 

je bent lief!

Wat er ook gebeurt; je staat er niet alleen voor. Je hebt bijvoorbeeld je lerares aan je zijde. Durf gerust al je vragen aan haar te stellen; zij geeft er vast graag antwoord op, of kan je helpen met uit te zoeken wat bepaalde dingen betekenen. 

 

Je bent heel goed bezig. Je bent naar de politie toe gegaan, hebt daar prima meegewerkt, en je bent erg sterk geweest. Da’s heel goed van je! Het was vast niet gemakkelijk. Toch heb je het maar mooi gedaan, bij de politie enzo. Ik vermoed dat je snel meer duidelijkheid zal krijgen rond wat er nu zal gebeuren. 

 

Waar verblijf je momenteel?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Wat er ook gebeurt; je staat er niet alleen voor. Je hebt bijvoorbeeld je lerares aan je zijde. Durf gerust al je vragen aan haar te stellen; zij geeft er vast graag antwoord op, of kan je helpen met uit te zoeken wat bepaalde dingen betekenen. 
 

ja ze weet echt heel veel dus ze kan bijna alles beantwoorden

 

Je bent heel goed bezig. Je bent naar de politie toe gegaan, hebt daar prima meegewerkt, en je bent erg sterk geweest. Da’s heel goed van je! Het was vast niet gemakkelijk. Toch heb je het maar mooi gedaan, bij de politie enzo. Ik vermoed dat je snel meer duidelijkheid zal krijgen rond wat er nu zal gebeuren. 


 

dankje

Waar verblijf je momenteel?

 

Gr. Kenshin

Bij mijn lerares even

Fijn dat je even bij deze lerares kan blijven :slight_smile:  Ook handig dat ze je vragen kan beantwoorden. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Fijn dat je even bij deze lerares kan blijven :slight_smile:  Ook handig dat ze je vragen kan beantwoorden. 

 

Gr. Kenshin

Ja ze is lief!

Ik voel me anders dan thuis en ik hoef niet bang te zijn als ik douche of als ik in bed lig. En ik kan ook me omkleden in de ochtend en in de avond zonder dat Er iemand binnen komt. 

Super fijn is dat, dat je bij die lerares niet bang hoeft te zijn :slight_smile:

 

Gr. Kenshin 

Hey

Dat is zoals kenshin al zei. Erg fijn! 

Dat is ook wel fijn voor je privicie en dan hoef je niet bang te zijn.

 

Ik zou dit trouwens ook tegen de jeugdzorg en of politie zeggen dat je daar altijd bang voor was.

Dat is misschien wel belangrijk lijkt mij.

 

Je hebt al goede stappen gedaan. Ik ben trots op je! Hou vol. Ik geloof in je!🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +4

Hey annoniem2202

 

ik heb dit net allemaal vol medeleven doorgelezen en schrok me van alles wat ik las, dat dit allemaal kan gebeuren in ong 9 dagen.

 

ik zag dat je zelfmoord wou plegen en zeg het eerlijk ik ben een lange tijd deprest geweest en ben er weer zo goed als overheen gekomen met de hulp van vrienden vriendinnen dit forem en andere forems (kijk op mijn acc voor mijn verhaal)

 

ik vind het al heel goed dat je contact hebt opgenomen met mensen die je echt helpen en dat dit jou ook een fijn gevoel geeft is leuk om te lezen.

 

ik wil je verzekeren dat voordat je zelfmoord pleegt aan ons denkt en aan iedereen die je zal missen ookal hebben ze niet zoon goeie band met je. Ik weet zeker dat er mensen zijn die wel van je houden en die je alle steun zullen bieden.

 

als je nog problemen ondervind zijn wij als foremgebruikers er altijd voor je. Ik hoop dat je Niets doet waar anderen of jijzelf spijt van zal krijgen

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +3

Hey annoniem2202

 

ik heb dit net allemaal vol medeleven doorgelezen en schrok me van alles wat ik las, dat dit allemaal kan gebeuren in ong 9 dagen.

 

ja dat vind ik ook heel veel en ik kan het ook niet allemaal verwerken.

Maar het was voor deze 9 dagen ook al. Ik denk bijna een half jaar.

 

ik zag dat je zelfmoord wou plegen en zeg het eerlijk ik ben een lange tijd deprest geweest en ben er weer zo goed als overheen gekomen met de hulp van vrienden vriendinnen dit forem en andere forems (kijk op mijn acc voor mijn verhaal)


 

doe ik!!!

ik vind het al heel goed dat je contact hebt opgenomen met mensen die je echt helpen en dat dit jou ook een fijn gevoel geeft is leuk om te lezen.

 

 

ik wil je verzekeren dat voordat je zelfmoord pleegt aan ons denkt en aan iedereen die je zal missen ookal hebben ze niet zoon goeie band met je. Ik weet zeker dat er mensen zijn die wel van je houden en die je alle steun zullen bieden.

 

als je nog problemen ondervind zijn wij als foremgebruikers er altijd voor je. Ik hoop dat je Niets doet waar anderen of jijzelf spijt van zal krijgen

 

MVG annoniemejongen

ik heb de laatste tijd veel dingen opgezocht en gelezen over misbruik enzo maar er staan bij veel verhalen dat als ze volwassen zijn dat ze dan veel problemen hebben met seks hebben. Gelukkig ga ik dat nooit meer doen dus heb ik geen probleem maar wat als mijn vriend wel seks wil krijg ik dan ook moeite of problemen met dat doen omdat papa dat ook heel vaak heeft gedaan. 
hij heeft heel veel gedaan dat heb ik nog nooit aan mensen verteld. 

Reputatie 3
Badge +4

Hey, anoniem2202

 

Als je een vriend heb die dat dan wil zou ik het sws bespreken met wat je vader je heeft aangedaan. Daarnaast is het slim om ook te zeggen dat je het rustig aan wild doen. Dus bijvoorbeeld niet gelijk echt sex maar eerst beginnen met elkaar aftrekken vingeren pijpen beffen. Als jij vind dat hij te ver gaat moet je dat zeggen tegen hem en als je het lekker vind wat hij doet laat hem vooral zijn gang gaan. Het gaat er uiteindelijk om dat jullie het allebei lekker vinden en niet alleen hij.

 

ik heb niet heel veel ervaring op dit gebied (omdat ik het nooit heb meegemaakt. Maar als het echt slecht voelt om iets te doen moet je dat niet doen. 

 

Maar je moet niet te ver vooruit kijken en zorg ervoor dat je het nu goed hebt en kijk naar de toekomst zo van. Alles komt als je het maar de tijd geeft. 

 

Ik vind het al heel knap dat je hier je verhaal durft te delen en dat je ook stappen heb ondernomen. Het is heel goed om te weten dat iedereen op dit forem aan jou kans staat en je zal steunen😄

 

Ik hoop dat ik je met dit bericht heb geholpen en ik wens je veel suc6😺

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +3

Hey, anoniem2202

 

Als je een vriend heb die dat dan wil zou ik het sws bespreken met wat je vader je heeft aangedaan. Daarnaast is het slim om ook te zeggen dat je het rustig aan wild doen. Dus bijvoorbeeld niet gelijk echt sex maar eerst beginnen met elkaar aftrekken vingeren pijpen beffen. Als jij vind dat hij te ver gaat moet je dat zeggen tegen hem en als je het lekker vind wat hij doet laat hem vooral zijn gang gaan. Het gaat er uiteindelijk om dat jullie het allebei lekker vinden en niet alleen hij.

moet seks fijn zijn? Maar als alle twee de mensen het fijn moeten vinden waarom deden ze het dan met mij want ik vond het niet fijn? Ik snap het gewoon niet, nu kan ik niet slapen of normaal in bed liggen omdat ik hoe ik ook lig weer terug denk aan wat hij dan deed. Ik kan niet op mijn zij of buik liggen Zonder eraan te denken maar op mijn rug liggen is het ergst dan zie ik het weer helemaal voor me wat er gebeurde. 

 

ik heb niet heel veel ervaring op dit gebied (omdat ik het nooit heb meegemaakt. Maar als het echt slecht voelt om iets te doen moet je dat niet doen. 

 

Maar je moet niet te ver vooruit kijken en zorg ervoor dat je het nu goed hebt en kijk naar de toekomst zo van. Alles komt als je het maar de tijd geeft. 
 

Ja en ik ben 12 dus ik heb nog heel lang voordat ik een mevrouw ben.  Dus ik kan over 4 jaar daar wel overna denken.

 

Ik vind het al heel knap dat je hier je verhaal durft te delen en dat je ook stappen heb ondernomen. Het is heel goed om te weten dat iedereen op dit forem aan jou kans staat en je zal steunen😄


 

ja! Eerst was ik bang dat niemand voor mij was omdat ik bang was dat iedereen boos zou worden omdat het mijn schuld was maar iedereen zei dat dat niet zo was dat vond ik lief

Ik hoop dat ik je met dit bericht heb geholpen en ik wens je veel suc6😺

 

MVG annoniemejongen

 

dankje! 

 

Reputatie 3
Badge +4

Hey, srry dat ik je een beetje slapeloosheid heb bezorgt

 

Sommige mensen denken niet na voordat ze iets doen en bedenken niet hoe dit voor een ander is. Het kan bvb zijn dat jou vader heel gestrest was een in jou een uitweg zag maar dit misbruikte. Het kan ook dat hij er gewoon zin in had en zijn vrouw zat was, en daarbij niet nadacht over de gevolgen op jou en op zichzelf

 

alles kan een reden hebben alleen hoeft dit geen goeie te zijn. Je moet maar denken dat hun je niks aan kunnen doen zolang je bij iemand anders bent. Daarnaast kan je. Als dit een te groot trauma voor je word de kindertelefoon bellen of met een huisards hierover praten en natuurlijk met anderen. En natuurlijk zijn wij hier allemaal om je te helpen.

 

ik hoop dat je lekker kan slapen en je kan desnoods  slaappillen aanschaffen. Maar mij helpt het altijd om een verhaal te bedenken over weet ik veel, laten we zeggen een boot met een rij eenden er achter aan en dat uitwerken en dan val je wel in slaap

 

MVG annoniemejongen

 

Da’s normaal, dat dit alles wat moeilijk te verwerken is. ‘t Is ook een hoop om in negen dagen over je heen te krijgen; het misbruik, weglopen, naar die docent toe gaan, naar de politie, enzovoort. En dat terwijl het misbruik al een tijd langer bezig was. Je doet het echter prima hoor; neem gerust je tijd om dit alles te begrijpen en te verwerken. 

 

Dat je seks nu als iets naars ziet, is begrijpelijk. Je hebt er namelijk helemaal geen goede ervaring mee. Wat weliswaar kan, is het volgen van therapie. Door middel van therapie leer je omgaan met je negatieve herinneringen, en leer je begrijpen wat er jou nu precies overkomen is. Therapie kan ook helpen met de beelden die in je opkomen; je kan ermee leren omgaan, zodat ze minder eng worden. 

 

Krijg je therapie en bereik je het moment waarop je misschien wel toe bent aan seks en een vriendje of vriendinnetje, kunnen jullie het heel rustig aan doen, zoals Annoniemejongen385 zei. Jij hoeft niets te doen tegen je zin in; doe alleen wat goed en juist voelt. Durf het je vriendje of vriendinnetje dan ook gerust te vertellen, dat je ouders je zo’n pijn hebben gedaan. Op die manier kunnen ze daar rekening mee houden. 

 

Seks met iemand waar je van houdt kan erg fijn zijn. Meestal is dat met iemand van je eigen leeftijd. Het is echter heel normaal om hier op je twaalfde nog helemaal geen verlangen naar te hebben; misschien komt dat verlangen nog, misschien niet; allemaal even prima. Nogmaals: jij hoeft niets te doen waar je je niet goed bij voelt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Dankje wel anoniemejongen385 en kehnsin.

iedereen hier is zo aardig voor mij. :)

Graag gedaan, Anoniem2202 :slight_smile:  Ik ben blij dat je hier op het forum terecht gekomen bent. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Graag gedaan,anoniem2202 ik ben blij dat het nu beter met je gaat en je niet meer in angsthoeft te leven.

 

mvg annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +3

Ik moet nog iets vertellen. Ik denk er veel over na maar ik weet niet wat ik ermee moet. In mijn topic heb ik er ook al over geschreven. Papa had twee keer een “vriend” mee genomen, daar schaam ik me misschien wel meer voor dan alleen voor mijn ouders. Ik heb niets erover gezegd Sinds dat het was gebeurd omdat toen hij er was Zei hij dat als ik ooit hierover zou praten dan zou ik die dag daarna niet meer kunnen praten. Ik snapte het niet helemaal maar ik weet niet wat ik hiermee moet en ik heb besloten dat ik het als ik in trauma therapie zit aan de therapeut vertel maar dat duurt nog een paar weken.

wat moet ik nu, jullie hebben super goede tips.

Wat naar dat je papa een vriend meenam. Ik kan me voorstellen dat dit niet eenvoudig is om te bespreken. Wel super goed dat je je voorneemt om dit aan je trauma therapeut te vertellen. Denk je in de tussentijd hier ook met je lerares over te durven praten? Dat kan eventueel via een briefje of berichtje, als een gesprek je eng lijkt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Ik vind dat heel moeilijk. Straks kan ik niet meer praten ik weet dat dat niet logisch is maar toch. Of straks gaat hij me vermoorden. En ik weet niet wie het is alleen zijn voornaam en hoe hij eruit ziet

Reputatie 3
Badge +4

Hey, anoniem2202

 

zoals kenshin al zij is het natuurlijk heel erg dat je vader een vriend meenam. En het is heel goed als je dat tegen de trauma therapeut verteld.

 

die vriend van je vader zij dat je als je het zou vertellen je niet meer zou kunnen praten. Wat ik in de loop van mijn leven heb geleerd is dat de meeste dreigementen nooit uitkomen alhoewel sommige wel.

 

als ik jou was zou ik lekker bij je docent blijven. Het is moeilijk voor hem om je iets aan te doen in het huis van een ander. En als je weer naar school moet dan kan je waarschijnlijk met je leeraar mee naar school rijden (als je dan daar nog woont natuurlijk).

 

Maar sws zou ik het er met je leeraar over hebben. Hij zal hiervoor begrip tonen en zorgen dat je niks overkomt. Als ik jou was zou ik het tijdens het avond eten ofzo over beginnen.

 

maar ff een ander onderwerp. Heb je een Hobby of iets ander waar je jezelf mee kan vermaken of doe je leuke dingen met je leeraar?

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +3

Hey, anoniem2202

 

zoals kenshin al zij is het natuurlijk heel erg dat je vader een vriend meenam. En het is heel goed als je dat tegen de trauma therapeut verteld.

 

dat ga ik ook doen over een tijdje.

 

die vriend van je vader zij dat je als je het zou vertellen je niet meer zou kunnen praten. Wat ik in de loop van mijn leven heb geleerd is dat de meeste dreigementen nooit uitkomen alhoewel sommige wel.

ja sommige wel.

 

als ik jou was zou ik lekker bij je docent blijven. Het is moeilijk voor hem om je iets aan te doen in het huis van een ander. En als je weer naar school moet dan kan je waarschijnlijk met je leeraar mee naar school rijden (als je dan daar nog woont natuurlijk).

het is een lerares eigenlijk, maar ja daar heb je gelijk in. Hoe wil hij ooit naar mij komen als zij er nog bij is.

 

Maar sws zou ik het er met je leeraar over hebben. Hij zal hiervoor begrip tonen en zorgen dat je niks overkomt. Als ik jou was zou ik het tijdens het avond eten ofzo over beginnen.

 

maar ff een ander onderwerp. Heb je een Hobby of iets ander waar je jezelf mee kan vermaken of doe je leuke dingen met je leeraar?

ik doe vee met haar en zelf ook ik maak veel dingen. En ik speel met mijn microscoop. (Dat doen niet veel meisjes maar ik vind scheikunde en wiskunde en natuurkunde heel leuk. En ik teken graag en ik vind het leuk om buiten te steppen op de skate baan.

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Ja! Dankje

Hey ,

Ik ben het eens met Kenshin en annoniemejongen.

 

Zoals annoniemejongen al zei. De meeste dreigementen komen vaak niet uit. Ik vind het ook heel goed van je dat je dit later tegen je trauma therapeut wilt vertellen!  Ik zou persoonlijk dit zelf ook bij de politie of jeugdzorg vertellen van die vriend, en die kunnen ookal is het zijn voornaam alleen maar, hem snel achterhalen,  geloof me ,als je een duidelijk signalement (hoe de vriend eruit ziet)geeft en zijn naam kan dat al heel waardevol zijn.  Je moet dit natuurlijk ook zelf beslissen, maar dit is enkel mijn mening. En ik zou zoals andere het al zeiden dit tegen je lerares vertellen of inderdaad een briefje geven.

Wij allemaal weten dat dit niet oke was /is. Dus ik weet bijna zeker dat anderen het er mee eens zijn. Maar je moet maar even kijken wat goedvoelt. 

Ik geloof in je🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Ps. Als je echt in gevaar komt omdat je het hebt verteld, kan de politie je altijd soort van beveiligen,maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn. En alles wat jij over hem zegt kan waardevol zijn voor de politie,  dus als je het van plan bent om te vertellen,  ze kunnen je altijd als het gevaarlijk word , je bescherming bieden.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

(Dit is niet om bang te maken , maar dit is om wat meer info te geven)

Reputatie 3
Badge +3

Hey ,

Ik ben het eens met Kenshin en annoniemejongen.

 

Zoals annoniemejongen al zei. De meeste dreigementen komen vaak niet uit. Ik vind het ook heel goed van je dat je dit later tegen je trauma therapeut wilt vertellen!  Ik zou persoonlijk dit zelf ook bij de politie of jeugdzorg vertellen van die vriend, en die kunnen ookal is het zijn voornaam alleen maar, hem snel achterhalen,  geloof me ,als je een duidelijk signalement (hoe de vriend eruit ziet)

ik weet nog heel goed hoe die eruit ziet! Zelfs hoe hij er naakt uit ziet en ik weet zeker dat dat niet positief is. Waarom gebeurd dit nou?! Echt ik wil het vergeten maar dat lukt niet.

 geeft en zijn naam kan dat al heel waardevol zijn.  Je moet dit natuurlijk ook zelf beslissen, maar dit is enkel mijn mening. En ik zou zoals andere het al zeiden dit tegen je lerares vertellen of inderdaad een briefje geven.

ik kan misschien wel een briefje geven.

Wij allemaal weten dat dit niet oke was /is. Dus ik weet bijna zeker dat anderen het er mee eens zijn. Maar je moet maar even kijken wat goedvoelt. 

Ik geloof in je🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

dankje.

Hey ,

Ik ben het eens met Kenshin en annoniemejongen.

 

Zoals annoniemejongen al zei. De meeste dreigementen komen vaak niet uit. Ik vind het ook heel goed van je dat je dit later tegen je trauma therapeut wilt vertellen!  Ik zou persoonlijk dit zelf ook bij de politie of jeugdzorg vertellen van die vriend, en die kunnen ookal is het zijn voornaam alleen maar, hem snel achterhalen,  geloof me ,als je een duidelijk signalement (hoe de vriend eruit ziet)

ik weet nog heel goed hoe die eruit ziet! Zelfs hoe hij er naakt uit ziet en ik weet zeker dat dat niet positief is. als ik in jouw positie zou staan kan ik begrijpen dat dat zeker niet positief is. Waarom gebeurd dit nou?! ik zou het je graag willen zeggen , maar ik weet het zelf ook niet.

Echt ik wil het vergeten maar dat lukt niet.

ik hoop voor je dat dat nog komt, maar ik denk dat na veel therapie sessies de schade er nog is. Als het gaat om het vergeten. Maar zolang je word geholpen kan het alleen maar beter gaan.

 geeft en zijn naam kan dat al heel waardevol zijn.  Je moet dit natuurlijk ook zelf beslissen, maar dit is enkel mijn mening. En ik zou zoals andere het al zeiden dit tegen je lerares vertellen of inderdaad een briefje geven.

ik kan misschien wel een briefje geven.dat zou denk ik voor jou een opluchting zijn en ook een belangrijke brief die wat belangrijke info bevat.

Wij allemaal weten dat dit niet oke was /is. Dus ik weet bijna zeker dat anderen het er mee eens zijn. Maar je moet maar even kijken wat goedvoelt. 

Ik geloof in je🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

dankje. graag gedaan.

Groetjes Gebruiker c