Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

Misschien heeft @Angovis  ook wat te zeggen

Dit is voor het eerst in een tijd dat ik op het forum verschijn. I mean... Technisch gezien heb ik al afscheid genomen in een topic, soortvan, dus wat doe ik hier eigenlijk? Voor jou maak ik wel een uitzondering.

@Pin 5 jaar lang heb je op bijna dagelijkse basis wel iemand geholpen. Stop. Lees dit terug. 5 jaar lang heb je bijna dagelijks wel iemand geholpen. Met iets waar ze mee zaten, iets fysieks, iets mentaals, iets waar je mee kan relaten, iets waar je totaal geen verstand van had. Je was er altijd voor iemand, voor iedereen eigenlijk. En dat heb je 5 jaar lang gedaan. Met volle overgave. Met compassie. Met liefde. Met begrip.

Iedereen die op dit forum komt om iemand te helpen, al het maar voor één dag, is een held. Dat wil ik en zal ik altijd blijven benadrukken. Maar wat ik ook wil benadrukken is dat 5 jaar lang doen niet alleen heel veel respect en waardering verdient, maar vooral veel dankbaarheid. Je hebt ook enorm bijgedragen aan de ontwikkeling en het bestaan van deze site, meer dan ik en vele anderen ooit hebben kunnen doen.

Je bent zoals eerder gezegd een begrip. Een legende. Een held. Misschien de enige toevoeging die ik kan meegeven is: het was het waard. Je hebt goed gedaan. En wie goed doet, goed ontmoet, dus veel sterkte en geluk in de rest van je leven. Het is je gegunt. 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Pin,

Omdat je afscheid neemt, voor jou twee citaten uit ‘Winnie The Pooh’:

“The things that make me different, are the things that make me, me” (Piglet)

”I always get to where I’m going by walking away from where I have been” (Pooh)

 

Alle goeds toegewenst!

(op persoonlijke titel) Mariska h

Hoi iedereen!

Wat lief dat jullie allemaal een reactie hebben achtergelaten :blush:

@xLotx 

xLotx schreef:

Je bent een legende, echt, en je hebt zo ongelooflijk veel jongeren geholpen met jouw reacties, ideeën, en antwoorden. 

Jouw topic Alternatieven zelfbeschadiging is anders ook legendarisch!!

xLotx schreef:

P.s. (we will keep :8 alive forever) :heart_eyes:

Sowieso! 

 

@xLisa 

Ah bedankt! :) Jij bent ook ziek goed bezig zeg! Altijd fijn om te zien dat er altijd nieuwe mensen blijven komen om reacties te plaatsen :)

 

Lieve @Blue 

Wat ben ik ontzettend trots op jou! Ik heb je vanaf het begin zien groeien tot de Blue die je nu bent. Een Blue die veel sterker in zijn schoenen staat dan de oude Blue. Een Blue die voor zichzelf heeft leren vechten en die blijft vechten. Je bent zo gigantisch vooruit gegaan, ik twijfel er niet aan dat je met de juiste hulp het heel ver gaat schoppen!

De tekening is echt heel mooi Blue! Je hebt echt een talent! Bedankt voor alles, Blue!

 

@TheMightySlayer 

TheMightySlayer schreef:

laten we gewoon even virtueel knuffelen.

Dat lijkt me een mooi idee! *hug*

Blijf zo doorgaan, als ik jouw naam zie staan weet ik dat er een goede reactie is gepost :)

 

@Anoniem06 

Zoals ik al bij Blues topic had benoemd vind ik het echt tof jou nog even te treffen :blush:

Anoniem06 schreef:

Eh ja, ik wens je heel veel succes en plezier met de rest van je leven (jeetje, het wordt wel een beetje heel erg zoetsappig). 

Haha bedankt, ik ga m'n best doen :wink:

 

@Simply Me 

Ik zie jou de laatste tijd echt overal opduiken! Wat schrijf je mooie reacties :)

 

Hey @Gebruiker c,

Volgens mij kennen we elkaar nog niet eens zo heel erg lang via het forum, maar in die korte tijd heb ik jou echt in mijn hart gesloten :) Ik hoop dat je nog leert om wat liever voor jezelf te zijn, om hulp te accepteren en om af en toe een stapje terug te doen om even tot rust te komen. Ik heb heel veel respect voor jouw doorzettingsvermogen. Ga zo door en hopelijk komen we elkaar eens tegen!

En heel lief, je handtekening:blush:

Ik weet nog niet precies wanneer ik wegga, maar het zal waarschijnlijk nog wel in april zijn. Ik laat 't weten als ik een definitieve datum heb!

Wat een mooi nummer trouwens!

 

@MensPersoon 

MensPersoon schreef:

Zo haal je niet een zesde keer de “1000 reacties club”, maar dat is niet zo erg.

Eigenlijk heb ik 'm 7x gehaald, maar zoals ik al zei, zijn er veel dingen van mij weggehaald. Ik had pas te laat door dat het verwijderen al was begonnen, dus geen screenshot kunnen nemen :frowning2:  Klinkt nu niet heel geloofwaardig hè? Maar goed, 6937 close enough? :wink::sweat_smile:

 

 

@Angovis 

Ik dacht inderdaad dat deze legende al met pensioen was, maar wat een eer dat je nog even komt buurten :blush:  Heel erg bedankt voor je lieve woorden! 

 

 

Super bedankt allemaal! Jullie woorden doen me heel veel! Jullie zijn allemaal helden!

 

Gr. Pin

Hey

 

lieve Pin, wat vind ik het moeilijk om worden te vinden.

Ik kan eigenlijk alleen bedanken voor al die tijd die in mij en mijn topic’s hebt gestoken. Ik ben daar echt heel dankbaar voor. En ik kan denk ik niet eens uitdrukken hoe dankbaar ik ben.

maar ik kan niet een reactie plaatsen zonder een echt bedankje. Het was natuurlijk een bedankje als ik weg zou gaan maar jij gaat eerder dus dan geeft ik het hier. 
 

 

Ik hoop dat je dit mooi vind 🙈 

heb er erg m’n best op gedaan zoals je weet. 
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dus ik hoop dat dit genoeg is 🙈

 

groetjes blue 

Heey Pin,

Bedankt voor alles.
Ik zou hetzelfde tegen jou willen zeggen:
“blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.”

Het ga je goed!🍀

Groetjes,
Simply Me

Blue schreef:

das zeker waar maar aangezien er een kt'er was die jou persoonlijk gingen bedanken. hebben ze hier waarschijnlijk rekening mee gehouden. naja dat lijkt mij 

Ahahaha wil je natuurlijk niet medeplichtig maken Mariska, maar als we een inside bondgenoot nodig hebben… :wink:

Haha, weer wakker @Simply Me? Power napje gedaan?

Doeidoei:hand_splayed_tone1::heart:

Het is gewoon bizar als je eens bedenkt hoeveel tijd jij hebt gestopt in het helpen van anderen hier op het forum. Mensen die je niet eens kent! Vijf jaar lang, stond je hier klaar voor iedereen en daarvoor een bedankje namens ons allen :clap::clap:. In deze jaren ben je echt uitgegroeid tot een begrip op het forum en heb je, volgens mij, echt alle badges behaald. 20 Badges en bijna 5800 reacties is een mooie eindstand. Eentje die niet snel overtroffen zal worden. 

 

Bedankt voor je inzet hier en ik je wens heel veel geluk in de toekomst!

 

Groetjes,

xLisa.

 

Hoiii Pin!!

Het is geweldig om te zien hoeveel mensen jij hebt geholpen. Jarenlang heb jij zoveel tijd besteed in het helpen van mensen. Ik hoop ontzettend dat jij een mooie toekomst hebt. Wij zullen nog heel vaak aan jouw denken, je bent een forum-legende. 

En zoals in het plaatje staat wat Blue heeft gedeeld, laten we gewoon even virtueel knuffelen. Geen zorgen over het virus of over de afstand, gewoon online een mooie knuffel om afscheid te nemen van jouw Pin. We zullen je garanderen dat dit forum ook in de toekomst een mooie plek blijft waar iedereen kan zijn zoals die wilt zijn!

 

PS: bedankt voor je bijdragen op het forum en misschien dat we elkaar ooit tegenkomen! Blijf veilig tegen  het virus en hopelijk krijgen we together corona under controle. 

-TheMightySlayer <3

Hey Pin,

Zoals hierboven al een aantal keer vermeld is, ben je echt een begrip op het forum. Al vanaf het begin was ik geïntrigeerd door dit persoon dat op bijna ieder topic leek te reageren. Heel erg bedankt namens mij en alle andere forumgebruikers die je hebt geholpen. Zeker omdat ik weet dat je het zelf ook niet altijd makkelijk hebt (gehad). 

Eh ja, ik wens je heel veel succes en plezier met de rest van je leven (jeetje, het wordt wel een beetje heel erg zoetsappig). Het forum zal niet meer hetzelfde zijn zonder je. 

Oké, genoeg geslijm.

Het ga je goed,

Groetjes, 

Anoniempje 

Hey Pin,

 

Het is best gek om eigenlijk gedag te zeggen of afscheid te nemen , ook omdat het straks niet maar voor even is , maar voor altijd.  Ik wil je ten eerste uit het grond van mijn hart bedanken wat je voor mij en de rest van  alle formmers hebt gedaan! Dat zal ik niet vergeten en ik hoop deze vele mensen ook niet zullen vergeten.  Je bent en zal altijd een forum legende zijn. 

Wat jij voor mij het gedaan kan ik je niet genoeg voor bedanken,net als de rest van de forummers, wel jammer dat je weg gaat, maar ik hoop en weet dat jou een mooie toekomst tegemoet gaat komen. Ik hoop dat we elkaar nog wel is zullen treffen, ookal is het niet hier. Ik kom overal in Nederland dus ik zal je vast wel is een keertje zien of hebben gezien,  ookal weten we dat beiden niet en mogen we dat ook niet weten. Jij hebt bij mij een plek in mijn hart net als andere hier,en ook mensen die nu helaas weg zijn,hopelijk gaat het daar ook goed mee. 

Ik hoop dat je gaat doen wat je leuk vind en dat alles een stukje rooskleuriger eruit gaat zien dan dat het al is, jij lieve Pin , jij hebt een goed hart! Een hart waar veel mensen ,net als om jou , veel geven. 

Het was me een eer om hier met je te zijn op dit forum,  ik ben blij dat je een van mijn forum vrienden bent en dat zal je altijd blijven,  ik heb eerder gezegd dat het afscheid niet voor even is , maar voor altijd, maar als ik er nu zo over nadenk , is dat helemaal niet zo. Hoe zwaar en jammer het ook is dat je gaat, je blijft altijd hier, hier op het forum en in mijn hart, oh ja, en op het schilderij die blue heeft gemaakt toen nog met kenshin , net als Kenshin ga ik jou niet vergeten!

Ookal ben ik slecht met afscheid nemen, en de goede woorden te vinden. Ik hoop dat het beetje te snappen en te volgen is. Verder weet ik dat jij nog veel gaat bereiken en je mijlpalen gaat verleggen,  jij bent een topper! Daar mag je trots op zijn!

Ach ja,

Lieve Pin, bedankt! ❤❤❤

Het ga je goed mijn vriend!

Ik weet dat jij goed terecht gaat komen in de toekomst en dat weet jij ook.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ik denk dat het wel tijd wordt om te gaan slapen guys. 

Blue ligt al onder z'n dekentje en heeft morgen pb uurtje.

Gebruiker c heeft altijd een druk schema, dus die kunnen we ook niet van z'n slaap houden :wink:

Simply Me ligt al te woelen in bed, dus die heeft ook wat rust nodig.

En ja voor M en Ms en twin zou 2h vroeg naar bed gaan betekenen en da's misschien ook wel een keer lekker voor ze :wink:

Oh ja en dan hebben we mij natuurlijk nog. Ik heb het koud en ga zo in bed liggen :sweat_smile:

Gewoon lekker allemaal uitslapen -  behalve Blue, want anders komt Loes hem z'n bed uit sleuren - en dan zien we morgen wel wat de schade is, wie er waarschuwingen hebben :sweat_smile:  en of er nog 50 ongeplaatste berichten bij zijn gekomen… Kunnen we allemaal nog ff lezen wat er is gebeurd en dan ga ik pleite. 

 

Truste mensen, was gezellig! :)

Hallo Oink :)

Het gaat niet echt om de reacties, het gaat er meer om dat het forum mensen helpt. Je hoeft niet per se te laten zien dat je extreem actief bent door te flexen met je gemiddeldes. Ook al heb je maar 1 reactie in totaal, die ene reactie kan toch weer mensen helpen.

-TheMightySlayer <3

Hi Pin,

nog even een vervolg op mijn vorige post.

Twin en ik zijn eigenlijk niet zo’n fan van musicals, maar ondertussen hebben we al meerdere liedjes uit ‘The Greatest Showman’ gehoord die we wel nice vonden. We werden dus een beetje nieuwsgierig naar de rest en hebben de film laatst bekeken. Volgens mij kun je die wel via Netflix bekijken, want op yt vonden we alleen maar een gratis versie in Hindi…..

https://www.youtube.com/watch?v=6jZVsr7q-tE

Ik weet niet hoe jouw Hindi is, maar wij spreken het de laatste tijd niet zo vaak meer haha :wink: .

Zonder al te veel te verklappen vonden wij het een verhaal dat toepasbaar is voor een heleboel mensen en daarom misschien ook wel als inspiratie kan dienen.

In het kort: je hebt een droom:

https://www.youtube.com/watch?v=RkozLmiLBc0  (A Million Dreams)

 

Je wilt weg uit de situatie waarin je zit:

https://www.youtube.com/watch?v=yO28Z5_Eyls (Rewrite The Stars)

Dat allemaal kan door je hart te volgen. Daarbij is het wel fijn als je wat medestanders (anderen die ook wat zien in jouw droom) met je mee kunt krijgen, een plan te hebben en wat geluk helpt hierbij ook wel. Het is natuurlijk een heel avontuur met allerlei haken en ogen, maar de aanhouder wint. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Durf in het licht te staan en weet dat je goed bent zoals je bent. Wees daar trots op:

https://www.youtube.com/watch?v=CjxugyZCfuw (This Is Me)

 

Let wel, verlies je doel niet uit het oog en sla niet door. Altijd meer willen is ook niet goed:

https://www.youtube.com/watch?v=6jZVsr7q-tE (Never Enough)

 

Bovendien, vergeet niet waar je vandaan komt en op welke mensen je hebt kunnen bouwen en wat echt belangrijk is:

https://www.youtube.com/watch?v=XyIDxpUJ10Q (From Now On)

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de muziek ook leuk vindt.

 

Verder wensen we je natuurlijk alle goeds voor nu en de toekomst. We zijn blij dat we jou hier tegen hebben mogen komen en afgezien van alle tips die we gekregen hebben, hebben we ook wel plezier gemaakt, daar waar het kon. Wie weet kruisen onze wegen nog eens in de toekomst. Het zou zo maar kunnen en anders hebben we sws de mooie herinneringen aan de tijd die we hier samen hebben doorgebracht.

 

Het ga je goed Pin.

Waarschijnlijk spreken we elkaar nog wel even voordat je definitief van het forum ‘verdwijnt’.

 

Liefs,

Twin en M&M’s

 

Btw, ik heb ook nog iets gepost in het topic van Blue. Dat gaat over iemand die toen ie jong was weinig perspectief zag in het leven, maar die nu, met de juiste mensen om zich heen, een mooi leven leidt. Nieuwsgierig….??

Check de link: 

 

 

Heyyy

Ik ga je echt missen op het forum… :(  (En nu al helemaal op de laatste avond)

Maar het is wel zoals Blue zegt een begin van een nieuwe periode.  Ik wens je nog heel veel geluk toe in de toekomst!

-TheMightySlayer <3

 

Heey,

De tijd tikt ongenadig door en je afscheid kijkt om de hoek. Zoals je merkt gaat het forum je echt missen, Pin.

Bedankt voor alles! Het ga je goed met alles wat op je pad mag komen, voel je gesteund door allen hier💪😘

Groetjes,
Simply Me

 

Hey 

 

Das ook gek, ik schrijf nu voor het laatst gericht een bericht naar jou. 
 

lieve Pin 

Ik wens je heel veel succes met alles wat komen gaat 💙

misschien denk je wel eens aan me als je een 💙 of een Pokémon ziet haha. 
 

 

Ja true, maar soms komt dat bij mij ook omdat ik dingen wegdruk :see_no_evil:

Ja maar ik denk dat iedereen wel eens wat weg drukt om het leven wat makkelijker te maken. 
 

ik zal je missen. En je goede raad ook. Maar je blijft gelukkig toch altijd een klein beetje bij mij 😊 zo als je al zij. 


Groetjes blue 

ehhh als M en Ms en twin komen

dan blijf ik nog wel even op hoor want ik wil de gezelligheid van hun zeker niet missen!

 

zit alleen niet meer achter me ipad. dus ik kan niet meer blauw schrijven. 

 

Hé lieve Pin

Ik vind het zo ontzettend jammer dat je van het forum verdwijnt, maar eens komt dat moment nu eenmaal. Ik ben ongelooflijk blij en dankbaar met alle jaren (!) waarin je hier vertoefde om mij en zoveel anderen te helpen. Dat je dit zo vaak en zo nauwgezet deed siert je echt enorm.

Je bent een legende, echt, en je hebt zo ongelooflijk veel jongeren geholpen met jouw reacties, ideeën, en antwoorden. Je kunt waarschijnlijk niet eens echt bevatten hoeveel mensen je vooruit hebt geholpen, soms door een rake tip, soms door simpelweg een luisterend oor te zijn. Je bent zo ontzettend veel waard en hebt een hart van goud. Ik hoop vooral dat je jouw weg in het leven wat gaat vinden, want dat verdien je zo ontzettend hard.

Het ga je goed! :kissing_heart:

Liefs, Lot

P.s. (we will keep :8 alive forever) :heart_eyes:

Blue schreef:

haha ach das hun taak zou ik zeggen 😂

Alsnog… Ze proberen ons alleen maar te beschermen van mensen met slechte bedoelingen en mensen met choquerende berichten e.d. Krijgen ze een shitload aan chatbericht uit dit topic:sweat_smile:

Mijn eerste reactie verdween, dus dat was al een succes…

Anyway….
Ik ben niet zo goed met het nemen van afscheid, maar ik zal wat proberen.
In ieder geval bedankt voor al je topics en reacties.
Wij weten allebei hoe goed je betrokken bent geweest met de veranderingen op het forum.
Zo haal je niet een zesde keer de "1000 reacties club”, maar ik denk niet dat iemand anders dat zal lukken.
Succes in ieder geval

 

Misschien heeft @Angovis  ook wat te zeggen

Blue schreef:

haha over 12 uur heb ik een pb'uurtje. en als ik dan me bed niet uit ben he 🤣 dan komt Loes me er persoonlijk uit trekken oké. niet letterlijk maar je snapt wat ik bedoel. 

Oh maar 12 uur is nog ontzettend veel slaap joh.

in het weekend slaap ik meestal 14 tot 16 uur per nacht haha. als het niet nog meer is haha. dus 12 uur of nouja uit eindelijk nog korter is dan weinig 😜

Ik denk dat het wel tijd wordt om te gaan slapen guys. 

goed plan

 

Blue ligt al onder z'n dekentje en heeft morgen pb uurtje.

haha ja. heb net me wekker gezet. en me beste vriend gezegd dat hij ook maar moet gaan slapen.

 

En ja voor M en Ms en twin zou 2h vroeg naar bed gaan betekenen en da's misschien ook wel een keer lekker voor ze :wink:

daar heb je volgens mij gelijk in 🤔

 

Gewoon lekker allemaal uitslapen -  behalve Blue, want anders komt Loes hem z'n bed uit sleuren - 

haha ja mag ze eerst door een hindernis baan zonder haar nek te breken 🤣

 

Kunnen we allemaal nog ff lezen wat er is gebeurd en dan ga ik pleite. 

goed plan. 

 

Truste mensen, was gezellig! :)

zeker jij ook! en de rest ook natuurlijk 🥱👋😴

 

Hi Pin,

 

Hi iedereen,

 

@Gebruiker c

Gebruiker c schreef:

laat de dag vantevoren maar weten welke dag en hoelaat, dan kunnen we nog misschien hetzelfde doen toen bij Kenshin. 😊

Ik was van plan zaterdag avond, maar nu zie ik dat er weer iemand is komen koekeloeren die soms een beetje moeite heeft met deadlines en tijd 😉 dus stay tuned.

je hebt van die mensen die ‘altijd’ de boel in de war sturen en idd 'moeite hebben met deadlines en tijd’, maar ja, we hebben het ook razend druk en ik heb al een paar keer geprobeerd een reactie te typen in de afgelopen dagen, maar kennelijk is het moment dat nadat je 12 uur gewerkt hebt en daarna snel nog wat warms hebt gegeten en een lekkere warme douche hebt genomen niet het ideale moment om nog lang genoeg wakker te blijven om een reactie te typen….:joy:

Vandaag dus een nieuwe poging….kijken hoever we nu komen :wink:

 

 

@M en Ms

M en Ms schreef:

‘...I close my eyes to see…’

Kijken kan natuurlijk op veel manieren. Niet alleen met je ogen. Dat hebben jullie me geleerd.

Klopt wat je zegt.je kunt op verschillende manieren kijken. Je kunt ook 'kijken’ zonder te 'zien’.

Wat we met ‘I close my eyes to see’ bedoelen komt uit een liedje. Oh nee hè, niet weer een liedje…..haha, jawel toch weer een liedje  :thinking:

 

Oh er gebeurt net iets geks. Nu werd mijn reactie ineens geplaatst, terwijl ik er nog maar net aan begonnen was en een smiley wilde toevoegen……. Nou ja, aan de andere kant toch ook wel weer vertrouwd, want er gebeuren hier op het forum wel vaker onvoorspelbare dingen. Gelukkig ben ik wat ik getypt hebt iig niet kwijt. Nog niet….

Dan maar 'bewerken’ en verder typen.

Ok, here we go! We hadden het dus over een liedje:

Het komt uit 'The Greatest Showman’ en het heet/is:

 

A Million Dreams | The Greatest Showman (with lyrics)

 

Lyrics:

A Million Dreams

Hugh JackmanMichelle Williams, ...

I close my eyes and I can see
The world that's waiting up for me
That I call my own
Through the dark, through the door
Through where no one's been before
But it feels like home

They can say, they can say it all sounds crazy
They can say, they can say I've lost my mind
I don't care, I don't care, so call me crazy
We can live in a world that we design

'Cause every night I lie in bed
The brightest colours fill my head
A million dreams are keeping me awake
I think of what the world could be
A vision of the one I see
A million dreams is all it's gonna take
Oh a million dreams for the world we're gonna make

There's a house we can build
Every room inside is filled
With things from far away
The special things I compile
Each one there to make you smile
On a rainy day

They can say, they can say it all sounds crazy
They can say, they can say we've lost our minds
I don't care, I don't care if they call us crazy
Runaway to a world that we design

Every night I lie in bed
The brightest colours fill my head
A million dreams are keeping me awake
I think of what the world could be
A vision of the one I see
A million dreams is all it's gonna take
Oh a million dreams for the world we're gonna make

However big, however small
Let me be part of it all
Share your dreams with me
You may be right, you may be wrong
But say that you'll bring me along
To the world you see
To the world I close my eyes to see
I close my eyes to see

Every night I lie in bed
The brightest colours fill my head
A million dreams are keeping me awake
A million dreams, a million dreams
I think of what the world could be
A vision of the one I see
A million dreams is all it's gonna take
A million dreams for the world we're gonna make

For the world we're gonna make

 

Bron: 

Bron: Musixmatch

Songwriters: Benj Pasek / Justin Paul

Songteksten voor A Million Dreams © Pick In A Pinch Music, Breathelike Music

 

Voor diegenen die liever (een 'slechte', automatisch gegenereerde) Nederlandse vertaling hebben:

A Million Dreams

Hugh JackmanMichelle Williams, ...

Ik sluit mijn ogen en ik kan zien
I close my eyes and I can see

De wereld die op mij wacht
The world that's waiting up for me

Dat noem ik de mijne
That I call my own

Door het donker, door de deur
Through the dark, through the door

Door waar niemand eerder is geweest
Through where no one's been before

Maar het voelt als thuis
But it feels like home

Ze kunnen zeggen, ze kunnen zeggen dat het allemaal gek klinkt
They can say, they can say it all sounds crazy

Ze kunnen zeggen, ze kunnen zeggen dat ik gek ben geworden
They can say, they can say I've lost my mind

Het kan me niet schelen, het kan me niet schelen, dus noem me gek
I don't care, I don't care, so call me crazy

We kunnen leven in een wereld die we ontwerpen
We can live in a world that we design

Omdat ik elke nacht in bed lig
'Cause every night I lie in bed

De helderste kleuren vullen mijn hoofd
The brightest colours fill my head

Een miljoen dromen houden me wakker
A million dreams are keeping me awake

Ik denk aan wat de wereld zou kunnen zijn
I think of what the world could be

Een visioen van degene die ik zie
A vision of the one I see

Een miljoen dromen is alles wat nodig is
A million dreams is all it's gonna take

Oh een miljoen dromen voor de wereld die we gaan maken
Oh a million dreams for the world we're gonna make

Er is een huis dat we kunnen bouwen
There's a house we can build

Elke kamer binnenin is gevuld
Every room inside is filled

Met dingen van ver
With things from far away

De speciale dingen die ik compileer
The special things I compile

Ieder daar om je te laten glimlachen
Each one there to make you smile

Op een regenachtige dag
On a rainy day

Ze kunnen zeggen, ze kunnen zeggen dat het allemaal gek klinkt
They can say, they can say it all sounds crazy

Ze kunnen zeggen, ze kunnen zeggen dat we gek zijn geworden
They can say, they can say we've lost our minds

Het kan me niet schelen, het kan me niet schelen of ze ons gek noemen
I don't care, I don't care if they call us crazy

Weggelopen naar een wereld die we ontwerpen
Runaway to a world that we design

Elke nacht lig ik in bed
Every night I lie in bed

De helderste kleuren vullen mijn hoofd
The brightest colours fill my head

Een miljoen dromen houden me wakker
A million dreams are keeping me awake

Ik denk aan wat de wereld zou kunnen zijn
I think of what the world could be

Een visioen van degene die ik zie
A vision of the one I see

Een miljoen dromen is alles wat nodig is
A million dreams is all it's gonna take

Oh een miljoen dromen voor de wereld die we gaan maken
Oh a million dreams for the world we're gonna make

Hoe groot ook, hoe klein ook
However big, however small

Laat mij er deel van uitmaken
Let me be part of it all

Deel uw dromen met mij
Share your dreams with me

Misschien heb je gelijk, misschien heb je het mis
You may be right, you may be wrong

Maar zeg dat je me meeneemt
But say that you'll bring me along

Voor de wereld die je ziet
To the world you see

Voor de wereld sluit ik mijn ogen om te zien
To the world I close my eyes to see

Ik sluit mijn ogen om te zien
I close my eyes to see

Elke nacht lig ik in bed
Every night I lie in bed

De helderste kleuren vullen mijn hoofd
The brightest colours fill my head

Een miljoen dromen houden me wakker
A million dreams are keeping me awake

Een miljoen dromen, een miljoen dromen
A million dreams, a million dreams

Ik denk aan wat de wereld zou kunnen zijn
I think of what the world could be

Een visioen van degene die ik zie
A vision of the one I see

Een miljoen dromen is alles wat nodig is
A million dreams is all it's gonna take

Een miljoen dromen voor de wereld die we gaan maken
A million dreams for the world we're gonna make

Voor de wereld die we gaan maken
For the world we're gonna make

Bron: Musixmatch

Songwriters: Benj Pasek / Justin Paul

Songteksten voor A Million Dreams © Pick In A Pinch Music, Breathelike Music

 

Met dit liedje willen we jou en eigenlijk niet alleen jou, maar eigenlijk iedereen zeggen dat je altijd moet blijven dromen over nieuwe dingen. Over nieuwe uitdagingen en mogelijkheden, kansen etc.

Het kunnen kleine dingen zijn die je dag op kunnen vrolijken als het niet allemaal mee zit, maar als je er echt voor gaat kunnen ook 'grote’ dromen werkelijkheid worden.

 

Dus BLIJF dromen.

Dit willen we je alvast meegeven…..

 

We willen nog veel meer schrijven en zijn dat zeker ook van plan zodra we er tijd voor hebben. Hopelijk tot snel :relaxed:

 

Groetjes voor nu,

M&M's en twin, ‘voor al uw klussen’ :open_mouth:

 

Ja, we werken nu in ff een paar maandjes in de bouw (bij het bedrijf van opa), zodat we ff snel wat geld kunnen verdienen voor onze komende studies. Meer hierover in mijn eigen topic, tenminste dat is het plan en dan ook een update over Luca en wat we de laatste tijd allemaal uitgespookt hebben toen we hier niet waren...

 

@TheMightySlayer

TheMightySlayer schreef:

laten we gewoon even virtueel knuffelen.

Dat lijkt me een mooi idee! *hug*

Blijf zo doorgaan, als ik jouw naam zie staan weet ik dat er een goede reactie is gepost :)

 

 

Ik ga zeker door, ik mag nog 3 jaartjes doorbrengen op dit fantastische forum.  En de groeten nog van mijn lieve katjes Tyler en Thunder! 

 

PS: ik denk in een keer weer aan Kenshin met dit afscheid… Ik mis Kenshin nog steeds.

Reageer