Ik kom doei zeggen



Toon eerste bericht

210 reacties

M en Ms schreef:

Oud vuil???

We komen net onder de douche weg :joy:

Hup, terug dan!

Maar Pin , ik weet dat jij dit kunt! Ik geloof in je dat je de depressie de baas gaat zijn!

 

Dan ben je de enige lol, maar daar ga ik verder niet dieper op in.

Btw, voelde ff de behoefte :8 in de conversatie te sliden.

Vraag me ook af of de achterblijvers een waarschuwing gaan krijgen voor onze chat festijnen :upside_down:  Of mss ik ook wel nog vlak voor ik 'm peer.

Blue schreef:

ik bedoel van die mensen die het nooit koud hebben. die het van nature op 1 of andere manier een stuk warmer hebben. 

Ah haha, nee ik ben een koukleum lol.

Blue schreef:

nee het zegt dat ik onder een winter dekbed lig. die btw super chil is want het is een verzwaringdeken

Oe ja lekker warm, ik zit achter m'n bureau, dus da's wat minder:disappointed_relieved:

Jeetje ik haal deze info van je linkje: (dus da's m'n bron KT)

Ook kan de deken overdag gebruikt worden als iemand erg overprikkeld is.

Symptomen van overprikkeling zijn:

  • vermoeidheid
  • hoofdpijn
  • hartkloppingen
  • onzekerheid
  • minder goed kunnen concentreren
  • gespannen spieren
  • humeurig
  • slecht slapen
  • moeilijk kunnen concentreren
  • geluiden, tactiele prikkels moeilijk kunnen hebben
  • veel dromen
  • depressive/sombere gevoelens

Klinkt alsof deze deken meer voor me kan doen dan m'n therapeut pfff.

Blue schreef:

ik bedoel van die mensen die het nooit koud hebben. die het van nature op 1 of andere manier een stuk warmer hebben. 

Ah haha, nee ik ben een koukleum lol.

Blue schreef:

nee het zegt dat ik onder een winter dekbed lig. die btw super chil is want het is een verzwaringdeken

Oe ja lekker warm, ik zit achter m'n bureau, dus da's wat minder:disappointed_relieved:

Jeetje ik haal deze info van je linkje: (dus da's m'n bron KT)

Ook kan de deken overdag gebruikt worden als iemand erg overprikkeld is.

Symptomen van overprikkeling zijn:

  • vermoeidheid
  • hoofdpijn
  • hartkloppingen
  • onzekerheid
  • minder goed kunnen concentreren
  • gespannen spieren
  • humeurig
  • slecht slapen
  • moeilijk kunnen concentreren
  • geluiden, tactiele prikkels moeilijk kunnen hebben
  • veel dromen
  • depressive/sombere gevoelens

Klinkt alsof deze deken meer voor me kan doen dan m'n therapeut pfff.

Haha 😂 wat top dit.

Maar Pin , ik weet dat jij dit kunt! Ik geloof in je dat je de depressie de baas gaat zijn!

Dan ben je de enige lol, maar daar ga ik verder niet dieper op in.

ik geloof er ook in. en ik zal altijd in je geloven en achter je staan. als je er hard genoeg in gelooft kan het ook waar woorden. 

 

Oh ja kiddo's (dit kan ik zeggen, want ik ben volwassen lol), wel naar een therapeut gaan hoor! Is belangrijk om met mensen te praten! Laat deze uitspraak niet al deze jaren op het forum vernietigen waarin ik iedereen heb verteld om hulp te zoeken lol.

Edit: Ik ben wel legaal volwassen hier. Ben gwn nog niet verwijderd volgens de officiële regels.

Hi iedereen,

Hier komt nog even mijn reactie op @M en Ms en verder zal het één van mijn laatste berichten zijn denk ik. Ik heb nu besloten dat vrijdag m'n laatste dag op 't forum gaat zijn (@Gebruiker c) en anders max zondag, omdat ik las dat @Blue dan ook weg gaat.

 

M en Ms schreef:

je hebt van die mensen die ‘altijd’ de boel in de war sturen en idd 'moeite hebben met deadlines en tijd’,

Myself included. Ik heb het nu ook een week uitgesteld omdat ik moe was, haha. Ik stel graag dingen uit.

M en Ms schreef:

 maar kennelijk is het moment dat nadat je 12 uur gewerkt hebt en daarna snel nog wat warms hebt gegeten en een lekkere warme douche hebt genomen niet het ideale moment om nog lang genoeg wakker te blijven om een reactie te typen….:joy:

Niet? Ik dacht dat jullie altijd op dat moment reacties schrijven? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

M en Ms schreef:

Oh nee hè, niet weer een liedje…..haha, jawel toch weer een liedje  :thinking:

Geen zorgen, dat had ik al verwacht en dat hoort bij jullie :)

M en Ms schreef:

Nou ja, aan de andere kant toch ook wel weer vertrouwd, want er gebeuren hier op het forum wel vaker onvoorspelbare dingen.

Mijn reactie vak springt ook vaak op en neer tijdens het typen. Een leuke ervaring, maar irritant als het iedere keer gebeurt (ik denk dat het komt door incognito en het gebrek aan cookies ofzo, maar idk, geen computer expert.

Het is een heel mooi nummer. Ik kende 'm al wel, maar niet met die videoclip. Ik heb The Greatest Showman ook niet gezien, maar wel op de reclame toen die net uit was. Misschien wel een goed voornemen om die dan maar eens te kijken :)

Ook een hele mooie boodschap. Ik denk ook dat er een kern van waarheid in zit, dat als je blijft dromen, je je toekomst open blijft houden voor alle mooie dingen die op je pad kunnen komen. Onbewust zal je dan ook wel meer kansen zien denk ik.

M en Ms schreef:

Ja, we werken nu in ff een paar maandjes in de bouw (bij het bedrijf van opa), zodat we ff snel wat geld kunnen verdienen voor onze komende studies.

Ai, om te voorkomen dat je straks met studieschuld je leven begint… Succes!

M en Ms schreef:

Meer hierover in mijn eigen topic, tenminste dat is het plan en dan ook een update over Luca en wat we de laatste tijd allemaal uitgespookt hebben toen we hier niet waren…

Geen idee of je dat al hebt geschreven, want anders is er mss een kans dat ik al weg ben. Ik zal t lezen, maar zal dan niet reageren. Het was een eer om ook jullie verhaal van zo dichtbij mee te mogen maken. Ik heb zo veel van jullie geleerd. Van jullie positieve mindset en hoe het leven dan inderdaad meer kansen lijkt te hebben. Hoe jullie uit alle naars iets positiefs hebben kunnen halen en hoe jullie bijna niet uit het veld zijn te slaan. Hoe belangrijk het is om goede vrienden en fijne familie te hebben en dat dat ook eigenlijk alles is wat je nodig hebt. En muziek. Jullie hebben mij echt geleerd om anders te kijken naar muziek, waardoor ik daar nu op een andere, betere manier naar kan kijken en luisteren :)

Heel erg bedankt voor de tijd op het forum. Het ga jullie goed!

 

Ow, tweede reactie. Let's go dan.

M en Ms schreef:

Ik weet niet hoe jouw Hindi is, maar wij spreken het de laatste tijd niet zo vaak meer haha :wink: .

Beetje weggezakt vrees ik:sweat_smile:  

M en Ms schreef:

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de muziek ook leuk vindt.

Je hebt me wel emotioneel gemaakt met je bericht en je liedjes. Waarom doe ik dit ook voor ik aan t werk moet…

De film staat btw niet op Netflix, dus dat wordt illegaal zoeken :imp:

M en Ms schreef:

Verder wensen we je natuurlijk alle goeds voor nu en de toekomst. We zijn blij dat we jou hier tegen hebben mogen komen en afgezien van alle tips die we gekregen hebben, hebben we ook wel plezier gemaakt, daar waar het kon. Wie weet kruisen onze wegen nog eens in de toekomst. Het zou zo maar kunnen en anders hebben we sws de mooie herinneringen aan de tijd die we hier samen hebben doorgebracht.

Hetzelfde geldt voor jullie. Bedankt voor alles guys.

M en Ms schreef:

Btw, ik heb ook nog iets gepost in het topic van Blue. Dat gaat over iemand die toen ie jong was weinig perspectief zag in het leven, maar die nu, met de juiste mensen om zich heen, een mooi leven leidt. Nieuwsgierig….??

Zeer nieuwsgierig, maar dat wordt m'n volgende pauze vrees ik:sweat_smile:

 

Gr. Pin

 

Trouwens ik kwam deze nog tegen.

 

 

Toepasselijk nummer! Moet je maar net kennen, je lijkt @M en Ms wel zeg :wink:

 

Edit: Dus '’telefoonnummer” is een trigger, maar “nummer'’ mag wel jongens. Weten we dat ook weer. Kan ik dus geen waarschuwing krijgen als ik m'n nummer deel:

m'n nummer

Hihi:innocent:

Doeidoei 👋 Veel geluk nog met alles!

@Gebruiker c ,

 

wie is Guus Meeuwis

 

Groetjes,

M&M's en twin :joy:

Gebruiker c schreef:

Haha een goeie zanger die dit lied heeft gezongen

Wie is Tintin Arnaldo?

 

Zou de KT ook alle YT linkjes bekijken? Degene die @M en Ms duty heeft kan dan lekker liedjes luisteren :heart_eyes:

Ik heb hier nog een paar liedjes die ik goed vind passen.

 

PS. Pin laat je het weten wanneer die definitieve tekst komt dat je gaat , (dus dat je zegt wanneer /hoelaat je gaat)(als je weet welke dag je gaat laat dat graag weten ) ? Ik wil graag nog afscheid dan nemen op dat laatste moment.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ik ben niet zo goed met het nemen van afscheid, maar ik zal wel wat proberen.

Bedankt voor al je reacties en topics in ieder geval.
Jammer dat je weggaat, maar op een gegeven moment zal iedereen zijn of haar account gedag moeten zeggen.
Zo haal je niet een zesde keer de “1000 reacties club”, maar dat is niet zo erg.
Succes verder.
 

Misschien heeft of @Angovis  ook nog iets te zeggen.

Reputatie 6
Badge +12

Afscheid van een held 😭 

Gebruiker c schreef:

Haha een goeie zanger die dit lied heeft gezongen

Wie is Tintin Arnaldo?

 

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

 

 

Zou de KT ook alle YT linkjes bekijken? Degene die @M en Ms duty heeft kan dan lekker liedjes luisteren :heart_eyes:

precies dat en we testen het systeem ook nog eens gratis

 

Groetjes,

M&M's en twin

M en Ms schreef:

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

Ah da's Rintintin toch? Of is dat de Franse ofzo?

Tintin https://nl.wikipedia.org/wiki/Kuifje_(personage)

en Rin Tin Tin is een hond https://nl.wikipedia.org/wiki/Rin_Tin_Tin

 

Groetjes,

M&M's en twin

Gebruiker c schreef:

haha, is goed, het valt eigenlijk nu wel mee , ik heb vandaag en morgen beetje tijd gemaakt hiervoor natuurlijk, want ja plannen kan ik goed haha 

Chill, dus jij kan ook lekker uitslapen :wink:

Blue schreef:

haha ja. heb net me wekker gezet. en me beste vriend gezegd dat hij ook maar moet gaan slapen.

Wauw, wat verstandig en volwassen zeg:wink::hugging:

 

Truste! Nu peer ik 'm echt voor vannacht!

Hoop dat die tags wel werken als je bewerkt. Voor de zekerheid:

@Gebruiker c @Blue @TheMightySlayer @M en Ms @Simply Me 

TheMightySlayer schreef:

Ik heb nu wel meivakantie gelukkig… Online les is nogal irritant soms want de verleiding om wat anders te doen is heel groot. Nog fijne kerst- en zomervakanties de komende jaren (een beetje vooruit wensen is nooit verkeerd, al helemaal niet als je weggaat)

Ah chill! Online les is inderdaad om te janken. Hopelijk hebben we daar na die zomervakantie niet meer zo'n last van! Ja, hopelijk krijgen we snel Corona onder controle en kunnen we dan gewoon weer naar school zoals voor de Coronapandemie, in plaats van gedeeltelijk (bij mij 2 en 3 dagen om de week) naar school. 

 

Is 10 reacties per dag gemiddeld veel?

😎 😂 😂 😂 

 

Het is geen wedstrijd he :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oké, daar gaan we dan guys. Even taggen:

@Blue @Gebruiker c @M en Ms @Simply Me @TheMightySlayer 

Bedankt nog voor jullie laatste reacties, ik heb ze gelezen en dat doet me veel :blush: Het is echt tijd nu :confused: M&M’s heeft z’n best gedaan het te rekken :wink: , maar ik heb de laatste reactie achtergelaten in zijn topic en dit wordt de laatste hier in mijn topic. Dan rest alleen nog de reactie om mijn account te laten verwijderen…

Ik wil nog voor de zekerheid hier plaatsen dat ik ervan uitga dat ook als ik weg ben er geen dingen worden gedeeld over mij die persoonlijk met mij te maken hebben, zoals ik ook heb gevraagd in de originele post. Nu weet ik dat de groep waarmee ik het vannacht bond heb gemaakt (:wink: ) dat sws niet doet, maar dit is gwn een herinnering voor als er een onschuldige forummer dit leest en het ff vergeten was ofzo.

 

Toen Kenshin wegging was ik vrij emotioneel. Kenshin heeft toen wat liedjes achtergelaten waar die op dat moment naar luisterde. Als ik daar naar luister voel ik me dichter bij Kenshin ofzo, of ik kan weer dichter bij goede herinneringen komen. Ze heb ik ook een liedje van @Blue en nu een shitload aan The Greatest Showman liedjes van @M en Ms haha. Ik heb daarom een tijdje zitten twijfelen of ik dit ook wilde doen, omdat het wel iets is wat ik eng vind om op het internet te laten. Maar ja, ik bedacht me dat ik in M&M’s topic ook al liedjes aan het strooien was, dus ik ga er toch eentje achterlaten:

Another Place – Bastille

Versie 1: https://youtu.be/cKRwmHppvTE

Versie 2: https://youtu.be/85Ur_SJU1Qg

Dit vinden jullie misschien een merkwaardige keuze en misschien is het dat ook wel. Het is in mijn ogen origineel bedoeld als liefdesliedje van iemand die like trapped is in z’n hoofd met z’n ex en sad is dat het niet werkte tussen hen. Naja, da’s wat ik ervan maak met de videoclip en blijkbaar is er een versie met en zonder Alessia Cara (persoonlijk prefereer ik die zonder haar, maar dat mogen jullie voor jullie zelf bepalen, allebei de versies zijn gelinkt hierboven). Maar goed, hier is een stukje uit de lyrics wat je ook heel anders op kan vatten:

So don't make promises to me that you're gonna break
We only ever wanted one thing from this
Don't paint wonderful lies on me that wash away
We only ever wanted one thing from this
Oh, in another place
In another time, what could we have been?
Oh, in another place
In another time, what could we have been?

https://genius.com/Bastille-and-alessia-cara-another-place-remix-lyrics

Dit is het refrein en de reden dat ik van dit nummer houd, lol, want het klinkt zo lekker. Maar goed, het dikgedrukte spreekt voor mij een beetje voor zichzelf. Toen ik hier kwam wilde ik hulp, antwoord op mijn vragen. Wat ik terugkreeg was iets wat ik totaal niet had verwacht. Wat heb ik een fantastische forumvrienden mogen ontmoeten hier en ik had gewild dat we elkaar ergens anders waren tegengekomen, waardoor we contact hadden kunnen blijven houden. Dat lukt nu helaas niet en dat maakt de memories hier ook wel bittersweet. Desondanks ben ik echt ontzettend blij met jullie, jullie hulp, steun en aanwezigheid. Ik kwam hier op m’n 14e en ga nu 5 jaar later weg. Ik heb mezelf en zo veel andere forummers zien groeien hier. Echt ontzettend bedankt voor deze jaren, ook @Kindertelefoon. Ik heb ontzettend veel aan jullie gehad!

Misschien tot ziens, in another time and in another place en anders geldt deze Pooh-geïnspireerde quote:

You may be gone from my sight, but you are never gone from my heart.

 

Gr. Pin

 

PS. Drop eventueel je liedjes nog in het topic, ik zal ze luisteren!

@Gebruiker c ik ga niet vandaag/morgen weg, want ik wil nog ff rustig op @M en Ms reageren en ik ben nu vet moe 😂 

See you later!

Gr. Pin

hey

 

Jep, mijn laatste reactie wil niet gepost worden:joy:

das een teken dat je niet mag gaan als ik offline ben 🙄 want ik ben nu pas terug.

 

 

 

Als ik daar naar luister voel ik me dichter bij Kenshin ofzo, of ik kan weer dichter bij goede herinneringen komen.

dat heb ik ook met 2 liedjes van Kenshin. 

 

Ze heb ik ook een liedje van @Blue 

oh ooh wat is dat voor liedje. dat woord nu voor eeuwig een vraag teken. oké tot over een kwartier want dan ben ik het vergeten 

zou het dit liedje zijn. want dat liedje is nu speciale voor mij. luister het liedje op de positieve manier als je hem wilt luisteren. 

ik wouw dat liedje eigenlijk bewaren tot morgen avond. ooh je krijgt de groetjes van Loes 😂 het groepje van vanacht krijgen allemaal de groetjes. ze denkt dat we gewoon via insta samen een halve nacht hebben doorgehaald. 

 

nou tot ziens lieve pin

 

Groetjes blue (voor de laatste x naar jou toe) 

 

 

Reageer