Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

@Blue@Gebruiker c@M en Ms@xLotx@Anoniem06@TheMightySlayer@MensPersoon , @Asy  

Hé lieve Pin

Ik vind het zo ontzettend jammer dat je van het forum verdwijnt, maar eens komt dat moment nu eenmaal. Ik ben ongelooflijk blij en dankbaar met alle jaren (!) waarin je hier vertoefde om mij en zoveel anderen te helpen. Dat je dit zo vaak en zo nauwgezet deed siert je echt enorm.

Je bent een legende, echt, en je hebt zo ongelooflijk veel jongeren geholpen met jouw reacties, ideeën, en antwoorden. Je kunt waarschijnlijk niet eens echt bevatten hoeveel mensen je vooruit hebt geholpen, soms door een rake tip, soms door simpelweg een luisterend oor te zijn. Je bent zo ontzettend veel waard en hebt een hart van goud. Ik hoop vooral dat je jouw weg in het leven wat gaat vinden, want dat verdien je zo ontzettend hard.

Het ga je goed! :kissing_heart:

Liefs, Lot

P.s. (we will keep :8 alive forever) :heart_eyes:

Het is gewoon bizar als je eens bedenkt hoeveel tijd jij hebt gestopt in het helpen van anderen hier op het forum. Mensen die je niet eens kent! Vijf jaar lang, stond je hier klaar voor iedereen en daarvoor een bedankje namens ons allen :clap::clap:. In deze jaren ben je echt uitgegroeid tot een begrip op het forum en heb je, volgens mij, echt alle badges behaald. 20 Badges en bijna 5800 reacties is een mooie eindstand. Eentje die niet snel overtroffen zal worden. 

 

Bedankt voor je inzet hier en ik je wens heel veel geluk in de toekomst!

 

Groetjes,

xLisa.

 

Hey

 

lieve Pin, wat vind ik het moeilijk om worden te vinden.

Ik kan eigenlijk alleen bedanken voor al die tijd die in mij en mijn topic’s hebt gestoken. Ik ben daar echt heel dankbaar voor. En ik kan denk ik niet eens uitdrukken hoe dankbaar ik ben.

maar ik kan niet een reactie plaatsen zonder een echt bedankje. Het was natuurlijk een bedankje als ik weg zou gaan maar jij gaat eerder dus dan geeft ik het hier. 
 

 

Ik hoop dat je dit mooi vind 🙈 

heb er erg m’n best op gedaan zoals je weet. 
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dus ik hoop dat dit genoeg is 🙈

 

groetjes blue 

Hoiii Pin!!

Het is geweldig om te zien hoeveel mensen jij hebt geholpen. Jarenlang heb jij zoveel tijd besteed in het helpen van mensen. Ik hoop ontzettend dat jij een mooie toekomst hebt. Wij zullen nog heel vaak aan jouw denken, je bent een forum-legende. 

En zoals in het plaatje staat wat Blue heeft gedeeld, laten we gewoon even virtueel knuffelen. Geen zorgen over het virus of over de afstand, gewoon online een mooie knuffel om afscheid te nemen van jouw Pin. We zullen je garanderen dat dit forum ook in de toekomst een mooie plek blijft waar iedereen kan zijn zoals die wilt zijn!

 

PS: bedankt voor je bijdragen op het forum en misschien dat we elkaar ooit tegenkomen! Blijf veilig tegen  het virus en hopelijk krijgen we together corona under controle. 

-TheMightySlayer <3

Hey Pin,

Zoals hierboven al een aantal keer vermeld is, ben je echt een begrip op het forum. Al vanaf het begin was ik geïntrigeerd door dit persoon dat op bijna ieder topic leek te reageren. Heel erg bedankt namens mij en alle andere forumgebruikers die je hebt geholpen. Zeker omdat ik weet dat je het zelf ook niet altijd makkelijk hebt (gehad). 

Eh ja, ik wens je heel veel succes en plezier met de rest van je leven (jeetje, het wordt wel een beetje heel erg zoetsappig). Het forum zal niet meer hetzelfde zijn zonder je. 

Oké, genoeg geslijm.

Het ga je goed,

Groetjes, 

Anoniempje 

Doeidoei 👋 Veel geluk nog met alles!

Heey Pin,

Bedankt voor alles.
Ik zou hetzelfde tegen jou willen zeggen:
“blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.”

Het ga je goed!🍀

Groetjes,
Simply Me

Hey Pin,

 

Het is best gek om eigenlijk gedag te zeggen of afscheid te nemen , ook omdat het straks niet maar voor even is , maar voor altijd.  Ik wil je ten eerste uit het grond van mijn hart bedanken wat je voor mij en de rest van  alle formmers hebt gedaan! Dat zal ik niet vergeten en ik hoop deze vele mensen ook niet zullen vergeten.  Je bent en zal altijd een forum legende zijn. 

Wat jij voor mij het gedaan kan ik je niet genoeg voor bedanken,net als de rest van de forummers, wel jammer dat je weg gaat, maar ik hoop en weet dat jou een mooie toekomst tegemoet gaat komen. Ik hoop dat we elkaar nog wel is zullen treffen, ookal is het niet hier. Ik kom overal in Nederland dus ik zal je vast wel is een keertje zien of hebben gezien,  ookal weten we dat beiden niet en mogen we dat ook niet weten. Jij hebt bij mij een plek in mijn hart net als andere hier,en ook mensen die nu helaas weg zijn,hopelijk gaat het daar ook goed mee. 

Ik hoop dat je gaat doen wat je leuk vind en dat alles een stukje rooskleuriger eruit gaat zien dan dat het al is, jij lieve Pin , jij hebt een goed hart! Een hart waar veel mensen ,net als om jou , veel geven. 

Het was me een eer om hier met je te zijn op dit forum,  ik ben blij dat je een van mijn forum vrienden bent en dat zal je altijd blijven,  ik heb eerder gezegd dat het afscheid niet voor even is , maar voor altijd, maar als ik er nu zo over nadenk , is dat helemaal niet zo. Hoe zwaar en jammer het ook is dat je gaat, je blijft altijd hier, hier op het forum en in mijn hart, oh ja, en op het schilderij die blue heeft gemaakt toen nog met kenshin , net als Kenshin ga ik jou niet vergeten!

Ookal ben ik slecht met afscheid nemen, en de goede woorden te vinden. Ik hoop dat het beetje te snappen en te volgen is. Verder weet ik dat jij nog veel gaat bereiken en je mijlpalen gaat verleggen,  jij bent een topper! Daar mag je trots op zijn!

Ach ja,

Lieve Pin, bedankt! ❤❤❤

Het ga je goed mijn vriend!

Ik weet dat jij goed terecht gaat komen in de toekomst en dat weet jij ook.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ik heb hier nog een paar liedjes die ik goed vind passen.

 

PS. Pin laat je het weten wanneer die definitieve tekst komt dat je gaat , (dus dat je zegt wanneer /hoelaat je gaat)(als je weet welke dag je gaat laat dat graag weten ) ? Ik wil graag nog afscheid dan nemen op dat laatste moment.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ik ben niet zo goed met het nemen van afscheid, maar ik zal wel wat proberen.

Bedankt voor al je reacties en topics in ieder geval.
Jammer dat je weggaat, maar op een gegeven moment zal iedereen zijn of haar account gedag moeten zeggen.
Zo haal je niet een zesde keer de “1000 reacties club”, maar dat is niet zo erg.
Succes verder.
 

Misschien heeft of @Angovis  ook nog iets te zeggen.

Reputatie 6
Badge +12

Afscheid van een held 😭 

Mijn eerste reactie verdween, dus dat was al een succes…

Anyway….
Ik ben niet zo goed met het nemen van afscheid, maar ik zal wat proberen.
In ieder geval bedankt voor al je topics en reacties.
Wij weten allebei hoe goed je betrokken bent geweest met de veranderingen op het forum.
Zo haal je niet een zesde keer de "1000 reacties club”, maar ik denk niet dat iemand anders dat zal lukken.
Succes in ieder geval

 

Misschien heeft @Angovis  ook wat te zeggen

Misschien heeft @Angovis  ook wat te zeggen

Dit is voor het eerst in een tijd dat ik op het forum verschijn. I mean... Technisch gezien heb ik al afscheid genomen in een topic, soortvan, dus wat doe ik hier eigenlijk? Voor jou maak ik wel een uitzondering.

@Pin 5 jaar lang heb je op bijna dagelijkse basis wel iemand geholpen. Stop. Lees dit terug. 5 jaar lang heb je bijna dagelijks wel iemand geholpen. Met iets waar ze mee zaten, iets fysieks, iets mentaals, iets waar je mee kan relaten, iets waar je totaal geen verstand van had. Je was er altijd voor iemand, voor iedereen eigenlijk. En dat heb je 5 jaar lang gedaan. Met volle overgave. Met compassie. Met liefde. Met begrip.

Iedereen die op dit forum komt om iemand te helpen, al het maar voor één dag, is een held. Dat wil ik en zal ik altijd blijven benadrukken. Maar wat ik ook wil benadrukken is dat 5 jaar lang doen niet alleen heel veel respect en waardering verdient, maar vooral veel dankbaarheid. Je hebt ook enorm bijgedragen aan de ontwikkeling en het bestaan van deze site, meer dan ik en vele anderen ooit hebben kunnen doen.

Je bent zoals eerder gezegd een begrip. Een legende. Een held. Misschien de enige toevoeging die ik kan meegeven is: het was het waard. Je hebt goed gedaan. En wie goed doet, goed ontmoet, dus veel sterkte en geluk in de rest van je leven. Het is je gegunt. 

 

Hoi iedereen!

Wat lief dat jullie allemaal een reactie hebben achtergelaten :blush:

@xLotx 

xLotx schreef:

Je bent een legende, echt, en je hebt zo ongelooflijk veel jongeren geholpen met jouw reacties, ideeën, en antwoorden. 

Jouw topic Alternatieven zelfbeschadiging is anders ook legendarisch!!

xLotx schreef:

P.s. (we will keep :8 alive forever) :heart_eyes:

Sowieso! 

 

@xLisa 

Ah bedankt! :) Jij bent ook ziek goed bezig zeg! Altijd fijn om te zien dat er altijd nieuwe mensen blijven komen om reacties te plaatsen :)

 

Lieve @Blue 

Wat ben ik ontzettend trots op jou! Ik heb je vanaf het begin zien groeien tot de Blue die je nu bent. Een Blue die veel sterker in zijn schoenen staat dan de oude Blue. Een Blue die voor zichzelf heeft leren vechten en die blijft vechten. Je bent zo gigantisch vooruit gegaan, ik twijfel er niet aan dat je met de juiste hulp het heel ver gaat schoppen!

De tekening is echt heel mooi Blue! Je hebt echt een talent! Bedankt voor alles, Blue!

 

@TheMightySlayer 

TheMightySlayer schreef:

laten we gewoon even virtueel knuffelen.

Dat lijkt me een mooi idee! *hug*

Blijf zo doorgaan, als ik jouw naam zie staan weet ik dat er een goede reactie is gepost :)

 

@Anoniem06 

Zoals ik al bij Blues topic had benoemd vind ik het echt tof jou nog even te treffen :blush:

Anoniem06 schreef:

Eh ja, ik wens je heel veel succes en plezier met de rest van je leven (jeetje, het wordt wel een beetje heel erg zoetsappig). 

Haha bedankt, ik ga m'n best doen :wink:

 

@Simply Me 

Ik zie jou de laatste tijd echt overal opduiken! Wat schrijf je mooie reacties :)

 

Hey @Gebruiker c,

Volgens mij kennen we elkaar nog niet eens zo heel erg lang via het forum, maar in die korte tijd heb ik jou echt in mijn hart gesloten :) Ik hoop dat je nog leert om wat liever voor jezelf te zijn, om hulp te accepteren en om af en toe een stapje terug te doen om even tot rust te komen. Ik heb heel veel respect voor jouw doorzettingsvermogen. Ga zo door en hopelijk komen we elkaar eens tegen!

En heel lief, je handtekening:blush:

Ik weet nog niet precies wanneer ik wegga, maar het zal waarschijnlijk nog wel in april zijn. Ik laat 't weten als ik een definitieve datum heb!

Wat een mooi nummer trouwens!

 

@MensPersoon 

MensPersoon schreef:

Zo haal je niet een zesde keer de “1000 reacties club”, maar dat is niet zo erg.

Eigenlijk heb ik 'm 7x gehaald, maar zoals ik al zei, zijn er veel dingen van mij weggehaald. Ik had pas te laat door dat het verwijderen al was begonnen, dus geen screenshot kunnen nemen :frowning2:  Klinkt nu niet heel geloofwaardig hè? Maar goed, 6937 close enough? :wink::sweat_smile:

 

 

@Angovis 

Ik dacht inderdaad dat deze legende al met pensioen was, maar wat een eer dat je nog even komt buurten :blush:  Heel erg bedankt voor je lieve woorden! 

 

 

Super bedankt allemaal! Jullie woorden doen me heel veel! Jullie zijn allemaal helden!

 

Gr. Pin

 

 

Hoi iedereen!

hey Pin,

 

Hey @Gebruiker c,

Volgens mij kennen we elkaar nog niet eens zo heel erg lang via het forum, maar in die korte tijd heb ik jou echt in mijn hart gesloten :)klopt, we kennen elkaar nog niet zo heel erg lang. Fijn om te horen dat ik bij jou ook een plekje heb 😊

Ik hoop dat je nog leert om wat liever voor jezelf te zijn, om hulp te accepteren en om af en toe een stapje terug te doen om even tot rust te komen. Ik zal het proberen en onthouden. Ik heb van jou en wat andere mensen veel geleerd en daar ben ik erg blij mee! Dat zal ik niet vergeten.  Net als de steun die ik heb gekregen. Ik zal proberen een stapje terug te doen.🙂

Ik heb heel veel respect voor jouw doorzettingsvermogen. Ga zo door en hopelijk komen we elkaar eens tegen!

bedankt! Ik ga zeker nog even door , en we zullen elkaar vast en zeker tegenkomen ookal weten we dat niet. (Tip. Ik ben best lang en draag vaak een horloge en een ketting 😉 *en grote voeten xD* ) ( voor de kindertelefoon , even voor de duidelijkheid,  dit is heel algemeen dus het geeft niet echt iets weer, dat gezegd te hebben)

En heel lief, je handtekening:blush: fijn om te horen dat je hem lief vind😊

Ik weet nog niet precies wanneer ik wegga, maar het zal waarschijnlijk nog wel in april zijn. Ik laat 't weten als ik een definitieve datum heb! oke, is goed, bedankt.

Wat een mooi nummer trouwens! bedankt! Ik vond hem er wel goed bij passen.

 

 

Gr. Pin

Groetjes Gebruiker c 

 

 

(Ik had een heel bericht getypt eerst, maar die is ineens foetsie verdwenen dus dit was ongeveer beetje de kortere versie ervan) 

 

@TheMightySlayer

TheMightySlayer schreef:

laten we gewoon even virtueel knuffelen.

Dat lijkt me een mooi idee! *hug*

Blijf zo doorgaan, als ik jouw naam zie staan weet ik dat er een goede reactie is gepost :)

 

 

Ik ga zeker door, ik mag nog 3 jaartjes doorbrengen op dit fantastische forum.  En de groeten nog van mijn lieve katjes Tyler en Thunder! 

 

PS: ik denk in een keer weer aan Kenshin met dit afscheid… Ik mis Kenshin nog steeds.

Reputatie 6
Badge +12

Ik ben fan van jou en je Winnie the Pooh handtekening

hey

 

Pin schreef:
Wat ben ik ontzettend trots op jou! 

het eerste wat ik dacht; shit waarom is pin nu weer trots 🙈

 

Een Blue die voor zichzelf heeft leren vechten en die blijft vechten.

hier doe ik ook zeer zeker me best voor 😊 en ik blijf zeker door vechten. En jij toch ook 💪

 

De tekening is echt heel mooi Blue!

ik ben blij dat je hem mooi vind want heb er me best op gedaan. 
 

Je hebt echt een talent!

nou daar verschillen we van mening 😂. Jij hebt mij tenslotte het idee gegeven hè! 
toen ik jou om een quote vroeg kreeg ik die. En ja wat moet je daar nou mee op een ballon 🎈 na? Want ik snapte de quote niet helemaal 😂. Slecht in engels zijn en het ook nog eens letterlijk willen nemen. Dus er moest een pooh (jij dus) op komen en een Pikachu (ik natuurlijk) op komen. En ik wilde toch een gebaar maken van dankjewel. Dus dat werd een knuffel. Want dat zegt dankjewel. Al hou ik niet van knuffels, wel van die knuffels die op me bed liggen. maar niet van die andere maar aan jou geef ik er graag 1. 

 

Bedankt voor alles, Blue!

jij ook! Ik ga je missen en ik zal je nooit vergeten. 

 

groetjes blue 

Reputatie 6
Badge +12

Is 10 reacties per dag gemiddeld veel?

Hallo Oink :)

Ja, dat is gemiddeld veel. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

😎 😂 😂 😂 

Is 10 reacties per dag gemiddeld veel?

Ja dat is best veel, dus dat zegt hoeveel Pin hier betekent voor ons allemaal, dus ja.

 

Groetjes Gebruiker c 

Is 10 reacties per dag gemiddeld veel?

😎 😂 😂 😂 

 

Het is geen wedstrijd he :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 2
Badge +1

Jij hebt mij zoveel geholpen zonder dat je dat wist

Fijn KT pensioen bro

Thanks

Reageer