Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

 

Klinkt alsof deze deken meer voor me kan doen dan m'n therapeut pfff.

waar denk je dat ik de hele dag onder zit/lig als ik thuis ben 🤣 . ik heb 2 stuks. 1tje als dekbed en 1 voor als ik op een bank zit of als ik achter me bureau zit. het is serieus als ik me kut voel word ik er rustig van. het is een wonder deken.

heb je toch nog iets nuttigs aan deze nacht 🤣

Damn jij hebt ook geen therapeut meer nodig zo te horen:joy:

Trouwens ik kwam deze nog tegen.

 

 

Toepasselijk nummer! Moet je maar net kennen, je lijkt @M en Ms wel zeg :wink:

 

Edit: Dus '’telefoonnummer” is een trigger, maar “nummer'’ mag wel jongens. Weten we dat ook weer. Kan ik dus geen waarschuwing krijgen als ik m'n nummer deel:

m'n nummer

Hihi:innocent:

Ach ja, ik denk dat KT dit voor nu een goede rede vind hoor.

Toepasselijk nummer! Moet je maar net kennen, je lijkt @M en Ms wel zeg :wink:

Haha , ik heb het geleerd van de beste dus 😂

Nu voel ik me wel een lul, zo veel berichtjes die de KT in de ochtend gaat zien die ze moeten lezen:skull:

haha ach das hun taak zou ik zeggen 😂

 

 

@Gebruiker c ,

 

wie is Guus Meeuwis

 

Groetjes,

M&M's en twin :joy:

Dit kan misschien  

 

 

 

@Gebruiker c ,

 

wie is Guus Meeuwis

 

Groetjes,

M&M's en twin :joy:

Haha een goeie zanger die dit lied heeft gezongen

Blue schreef:

haha ach das hun taak zou ik zeggen 😂

Alsnog… Ze proberen ons alleen maar te beschermen van mensen met slechte bedoelingen en mensen met choquerende berichten e.d. Krijgen ze een shitload aan chatbericht uit dit topic:sweat_smile:

Ik snap wat je bedoelt Pin, maar KT weet denk ik wel dat wij hier de regels wel kennen en ook niet ons telefoon nummer gaan geven 😆 .

Maar wel fijn dat ze er altijd voor ons zijn.

Gebruiker c schreef:

Haha een goeie zanger die dit lied heeft gezongen

Wie is Tintin Arnaldo?

 

Zou de KT ook alle YT linkjes bekijken? Degene die @M en Ms duty heeft kan dan lekker liedjes luisteren :heart_eyes:

Blue schreef:

haha ach das hun taak zou ik zeggen 😂

Alsnog… Ze proberen ons alleen maar te beschermen van mensen met slechte bedoelingen en mensen met choquerende berichten e.d. Krijgen ze een shitload aan chatbericht uit dit topic:sweat_smile:

das zeker waar maar aangezien er een kt'er was die jou persoonlijk gingen bedanken. hebben ze hier waarschijnlijk rekening mee gehouden. naja dat lijkt mij 

Blue schreef:

das zeker waar maar aangezien er een kt'er was die jou persoonlijk gingen bedanken. hebben ze hier waarschijnlijk rekening mee gehouden. naja dat lijkt mij 

Ahahaha wil je natuurlijk niet medeplichtig maken Mariska, maar als we een inside bondgenoot nodig hebben… :wink:

Heey Pin,

Yup ik ben er weer.

Jeetje wat een berichten hierzo. Toen ik mijn laatst berichtje stuurde, waren er 74. Nu in de 150😂

Groetjes,
Simply Me

Gebruiker c schreef:

Haha een goeie zanger die dit lied heeft gezongen

Wie is Tintin Arnaldo?

een artiest 🤣

Zou de KT ook alle YT linkjes bekijken? dat vraag ik me nu ook af, maar ik denk het wel 

Degene die @M en Ms duty heeft kan dan lekker liedjes luisteren :heart_eyes:

haha😅🤣

 

Heey Pin,

Yup ik ben er weer.

Jeetje wat een berichten hierzo. Toen ik mijn laatst berichtje stuurde, waren er 74. Nu in de 150😂

Groetjes,
Simply Me

Nog een power napje gedaan? 

Damn het is ook al 2h :flushed:


oh ja , had  de tijd niet eens gezien 

Nou niet echt een powernapje, ik probeer te slapen, maar ja dat vordert niet zo. En toen dacht ik ik ga maar even hier kijken. En wat een gezelligheid!

Nou niet echt een powernapje, ik probeer te slapen, maar ja dat vordert niet zo. En toen dacht ik ik ga maar even hier kijken. En wat een gezelligheid!

Er is zeker een gezelligheid hier 😂 

Hoe  meer zielen hoe meer vreugd 

Nou niet echt een powernapje, ik probeer te slapen, maar ja dat vordert niet zo. En toen dacht ik ik ga maar even hier kijken. En wat een gezelligheid!

Ahaha herkenbaar normaal gesproken heb ik dat ook, alleen nu probeerde ik niet te slapen oops.

Gebruiker c schreef:

Haha een goeie zanger die dit lied heeft gezongen

Wie is Tintin Arnaldo?

 

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

 

 

Zou de KT ook alle YT linkjes bekijken? Degene die @M en Ms duty heeft kan dan lekker liedjes luisteren :heart_eyes:

precies dat en we testen het systeem ook nog eens gratis

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Damn het is ook al 2h :flushed:

haha over 12 uur heb ik een pb'uurtje. en als ik dan me bed niet uit ben he 🤣 dan komt Loes me er persoonlijk uit trekken oké. niet letterlijk maar je snapt wat ik bedoel. 

 

 

Yup ik ben er weer.

Jeetje wat een berichten hierzo. Toen ik mijn laatst berichtje stuurde, waren er 74. Nu in de 150😂

als je zo vaak wakker woord en in slaap valt is ook niet echt gezond lijkt me 🤔 en al helemaal niet fijn. dat zegt iemand die soms midden in de nacht opstaat en het huis schoon gaat maken 😂

M en Ms schreef:

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

Ah da's Rintintin toch? Of is dat de Franse ofzo?

M en Ms schreef:

precies dat en we testen het systeem ook nog eens gratis

Toch heb ik ergens het gevoel dat ze bepaalde reacties niet gaan missen, want ze blijven toch graag onderdelen uit je reacties wegplukken :upside_down:

Blue schreef:

haha over 12 uur heb ik een pb'uurtje. en als ik dan me bed niet uit ben he 🤣 dan komt Loes me er persoonlijk uit trekken oké. niet letterlijk maar je snapt wat ik bedoel. 

Oh maar 12 uur is nog ontzettend veel slaap joh.

M en Ms schreef:

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

Ah da's Rintintin toch? Of is dat de Franse ofzo?

M en Ms schreef:

precies dat en we testen het systeem ook nog eens gratis

Toch heb ik ergens het gevoel dat ze bepaalde reacties niet gaan missen, want ze blijven toch graag onderdelen uit je reacties wegplukken :upside_down:

haha klopt

 

Reageer