Ik kom doei zeggen



Toon eerste bericht

210 reacties

Hey iedereen,

 

@Gebruiker c 

Gebruiker c schreef:

Ik zal het proberen en onthouden. Ik heb van jou en wat andere mensen veel geleerd en daar ben ik erg blij mee! Dat zal ik niet vergeten.  Net als de steun die ik heb gekregen. Ik zal proberen een stapje terug te doen.🙂

:blush:  Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat!

Gebruiker c schreef:

(Tip. Ik ben best lang en draag vaak een horloge en een ketting 😉 *en grote voeten xD* )

Hmm zoals de gemiddelde Nederlander dus:joy:

 

@TheMightySlayer 

TheMightySlayer schreef:

Ik ga zeker door, ik mag nog 3 jaartjes doorbrengen op dit fantastische forum.  En de groeten nog van mijn lieve katjes Tyler en Thunder! 

Ah thanks! :cat:

TheMightySlayer schreef:

PS: ik denk in een keer weer aan Kenshin met dit afscheid… Ik mis Kenshin nog steeds.

Ik ook en wie niet? :disappointed::slight_smile:

 

@TheShadowOfMortis 

TheShadowOfMortis schreef:

Ik ben fan van jou en je Winnie the Pooh handtekening

Dankjewel :blush:  

Ik zie een aantal reacties van jou waarin je je zorgen maakt om de hoeveelheid reacties die je schrijft. Als ik iets heb geleerd is het inderdaad dat het aantal reacties niet uitmaakt. Iedere reactie staat voor een echt persoon ergens in Nederland/België die je helpt. Iedere reactie is belangrijk, niet het aantal. Daarom zijn we gelukkig ook met zo veel op het forum! Of je nu 10, 20, 50, 1 of 0 reacties per dag plaatst, je bent al een topper voor het proberen en voor het aanwezig zijn voor mensen die om hulp vragen of hun verhaal delen!

 

@Tada no Emma 

Fijn dat ik je heb kunnen helpen! Graag gedaan! :blush:

 

@Flopflop14 

Wat leuk om te lezen dat je wat hebt kunnen halen uit mijn reacties! Reacties plaatsen kan inderdaad een fijne motivatie zijn en iets heel moois om te doen. Ik hoop dat je nog veel anderen kan helpen op het forum!

 

 

Dan nog een bericht centraal. Ik denk dat ik volgende week in 't weekend definitief wegga :)

 

Gr. Pin

Heey,

Mwah, ik heb nog wel een beetje geslapen.
Ging vroeg mijn bed uit, maar heb net nog ff geslapen.

Het voelt zo gek, het afscheid.
Dat er dan straks ‘anonymous’ staat en dat het einde van het contact is, in ieder geval hier op het forum dan.

We zien je Final post wel verschijnen!
Tot dan weer

Groetjes,
Simply Me

 

Blue schreef:

en dan hopen dat pin niet vertrekken tijdens mijn pb'uurtje tussen kwart over 2 en kwart over drie 

:sweat_smile: we gaan het meemaken

Het afscheid komt dichterbij,  maar ik denk dat ik nu wel afscheid ga nemen . Helaas. 

Want ik denk dat ik er helaas misschien niet bij kan zijn.

Alvast wens ik je all het geluk van de wereld toe ! Bedankt ! Bedankt dat je er bent en was!

Het ga je goed , mijn vriend.🙂😘🤗❤❤

Groetjes Gebruiker c 

hey lieve Pin

ooh ik moet zeggen Doei Lieve Pin,

 

ik wil nu toch maar afscheid nemen want ik ben zo even offline. dus ik schrijf nu een berichtje van uit me bedje met me luch 😂

 

lieve Pin

heel veel succes in de toekomst. met alles wat komen gaat.

als er een tegenslag is of iets wat moeilijk is weet ik gewoon dat je er doorheen komt. ik vertrouw in jou!

ik wil nog zoveel zeggen maar ik heb nog 7 minuten tot ik weg moet 😂 dus ik hou het kort.

ergens in jou hart heb je een blauw plaatsje gecreëerd en daar zitten alle formurs. want we staan allemaal achter je. we geloven allemaal dat jij je in de toekomst gaat knallen. 

en als je het even niet meer weet moet je maar om hulp vragen met rook signalen. misschien komt iemand je dan helpen 😅 oké sorry ik zag gister tijdens het wachten tot je online kwam iemand die zo om hulp vroeg. 

wat ik wil zeggen al zijn we niet meer in je scherm te vinden we zijn diep van binnen te vinden. en we zullen altijd in je geloven. 

 

oké lang genoeg getypt blijkbaar want Loes is er 😂

doei doei 

groetjes blue 

Edit: 

Loes werd gebeld toen ze binnen kwam of ze ff snel iets kon doen. dus ik ben nu nog hier haha

Haha, dat zul je altijd weer zien blue. 

 

 

Bedankt lieve Pin !

Bedankt! ✌👋🤗.

Ik ben blij dat ik toch nog kom deelnemen aan je afscheid.  Het ga je goed mijn vriend! Hopelijk tot weerziens. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

even tijd om adem te halen en alles op ons in te laten werken

 

Het einde van een tijdperk hier, maar nog met een heel leven voor hem gaan er vast op meerdere plekken nog mooie dingen gebeuren….

 

We kunnen alleen maar dankbaar en trots zijn op wat Pin ons gebracht heeft

 

 

Groetjes,

twin (de vleugels van mijn vlucht)

M&M's

 

 

Hey Pin,

 

Het afscheid komt steeds dichterbij,  hoe jammer ik het vind dat ik niet lang meer kan genieten van jouw aanwezigheid hier op het forum,  ben ik toch blij , ik weet dat je de komende tijd veel te wachten staat. Ik ben super trost op jou en wil je heel erg bedanken voor je steun aan iedereen hier, je tips , je adviezen,  en vooral je aanwezigheid hier op het forum. 

Bedankt! 

Bedankt dat je hier was en mijn forum vriend bent en blijft 😊😘. ( ookal ben ik niet van de knuffels,  hier heb je een *virtuele knuffel 🤗🤗* ik zal je niet vergeten!  Je blijft zoals ik al eerder zei , net als vele in mijn hart en in mijn  gedachten.😊 .

Oh en zeker ook in mijn telefoon en de posters en bestanden in mijn kamer en mijn pc's 😊😉.

 

We gaan er samen hier hopelijk een mooi afscheids feestje houden.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Super leuk dat KT ook een leuke afscheids reactie heeft gepost!

Hey 

 

het eind komt er idd aan 🥲 jammer maar het is ook goed. 
na vanavond heb je een nieuw hoofdstuk 📖 en ik weet zeker dat jij ook gaat knallen 💪


misschien bedenk ik strakjes nog wat 🤔

 

groetjes blue 

 

Hi iedereen,

Blue schreef:

Ik heb vrijdag van af 5 uur helemaal vrij voor jou hoor Pin 😉

Oef, hoop dat je niet hebt gewacht @Blue. Ben nu online!

Gebruiker c schreef:

Ik ben zeker van de partij,  alleen helaas wel vanaf 21.00😔

Dus als je kan wachten graag 😅

Ik ben er ook nu pas @Gebruiker c 

M en Ms schreef:

Het komt gewoon omdat er te weinig uren in een dag zitten

Of te weinig minuten in een uur? @M en Ms 

M en Ms schreef:

Gelukkig hebben we een liedje gepost, want anders hadden we wsch nu een probleem :joy:

Of nog een liedje te zoeken.

M en Ms schreef:

de videoclip (en ook bij de andere liedjes) toont voor een deel ook beelden uit de film. Veel plezier voor als je 'm gaat kijken

Haha ja idd. Heb de film gekeken en idd die clips kende ik dan al. Was een mooie film!

M en Ms schreef:

Uiteindelijk is zijn gezondheid belangrijker voor ons dan het geld. Gelukkig is ie nu weer op het goede pad.

Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ken niet veel mensen die dit zouden oplossen voor hun vrienden/vriendje. Dat siert jullie! 

M en Ms schreef:

ja, heb ik al geschreven….

Daar ga ik zo heen en nog even een reactie achterlaten :)

M en Ms schreef:

dankjewel en we hopen dat jouw dromen ook uitkomen

:heart:

M en Ms schreef:

en wij niet 100% weten of we vanavond bij dat afscheid kunnen zijn

Op zich nog wel een kans dat ik op dezelfde ungodly hours online ga zijn als jullie oops,

 

Mooi nummer van Di-Rect. Ik las eerst de tekst en daardoor moest ik denken aan Beautiful van Kygo. Toen ik het nummer luisterde wat minder, maar alsnog. Connectie is connectie. Vooral het volgende stuk van Beautiful:

So, if I let down my guard
If I rip up my scars
And I show you my heart
Am I beautiful?
If I tell you my secrets
Show my dark and my demons
Tell me, what do you see?
Am I beautiful?

https://genius.com/Kygo-and-sandro-cavazza-beautiful-lyrics

M en Ms schreef:

Misschien tot vanavond allemaal en anders..….:heart::heart:

Ik laat sws nog een reactie achter op jouw topic en anders idd :heart:

 

@Mariska H ah wat lief dat je wat post! Dat zijn inderdaad mooie quotes 🙂 Die tweede komt uit de live action movie van Disney, heb je die gezien? Echt een aanrader! 

Laat ik dan via jou de KT nog eens bedanken voor het creëren van zo'n mooie plek. Ik heb ontzettend veel gehad aan het forum en aan de KT en ben jullie daar heel dankbaar voor! Bedankt voor alles, jullie doen fantastisch werk!

Een mooie toepasselijke video van Christopher Robin om de Pooh quotes te beantwoorden:

https://youtu.be/9tRepZdoRmY

Dat is het einde wat Disney heeft bedacht. Het echte einde in de boeken gaat zo:

Then, suddenly again, Christopher Robin, who was Still looking at the world with his chin in his hands, called out “Pooh!”

“Yes?” said Pooh.

“When I'm-when- Pooh!”

“Yes, Christopher Robin?”

“I'm not going to do Nothing any more.”

“Never again?”

“Well, not so much. They don't let you.”

Pooh waited for him to go on, but he was silent again.

“Yes, Christopher Robin?” said Pooh helpfully.

“Pooh, when I'm-you know-when I'm not doing Nothing, will you come up here sometimes?”

“Just Me?”

“Yes, Pooh.”

“Will you be here too?”

“Yes, Pooh, I will be really. I promise I will be, Pooh.”

“That's good,” said Pooh.

“Pooh, promise you won't forget about me, ever. Not even when I'm a hundred.”

Pooh thought for a little.

“How old shall I be then?”

“Ninety-nine.”

Pooh nodded.

“I promise,” he said.

Still with his eyes on the world Christopher Robin put out a hand and felt for Pooh's paw.

“Pooh,” said Christopher Robin earnestly, “if I-if I'm not quite” he stopped and tried again-”. Pooh, whatever happens, you will understand, won't you?”

“Understand what?”

“Oh, nothing.” He laughed and jumped to his feet. “Come on!”

“Where?” said Pooh.

“Anywhere,” said Christopher Robin.

So they went off together. But wherever they go, and whatever happens to them on the way, in that enchanted place on the top of the Forest a little boy and his Bear will always be playing.

Bron: The House at Pooh Corner, A.A. Milne. Chapter Ten: In Which Christoper Robin and Pooh Come to an Enchanted Place, and We Leave Them There.

 

Gebruiker c schreef:

Het afscheid komt steeds dichterbij,  hoe jammer ik het vind dat ik niet lang meer kan genieten van jouw aanwezigheid hier op het forum,  ben ik toch blij , ik weet dat je de komende tijd veel te wachten staat.

Ja? Staat me veel te wachten? Ben benieuwd :wink: Ik ben ook wel blij en opgelucht dat ik alles nu fijn af kan sluiten. Hoe jammer ik het ook vind dat ik dit moet achterlaten, ik vind het ook fijn om verder te gaan.

Gebruiker c schreef:

Bedankt dat je hier was en mijn forum vriend bent en blijft 😊😘. ( ookal ben ik niet van de knuffels,  hier heb je een *virtuele knuffel 🤗🤗* ik zal je niet vergeten!  Je blijft zoals ik al eerder zei , net als vele in mijn hart en in mijn  gedachten.😊 .

:hugging:  Hier is de virtuele knuffel terug! Ik zal jou ook niet vergeten :)

 

Blue schreef:

na vanavond heb je een nieuw hoofdstuk 📖 en ik weet zeker dat jij ook gaat knallen 💪

Net als jij!! Samen strijden we door, ook al spreken we elkaar niet meer, we zijn altijd bij elkaar in onze gedachten.

 

TheMightySlayer schreef:

Ik ga je echt missen op het forum… :(  (En nu al helemaal op de laatste avond)

@TheMightySlayer :heart:

Simply Me schreef:

De tijd tikt ongenadig door en je afscheid kijkt om de hoek. Zoals je merkt gaat het forum je echt missen, Pin.

Bedankt voor alles! Het ga je goed met alles wat op je pad mag komen, voel je gesteund door allen hier💪😘

@Simply Me :heart:

 

Ik ga btw morgenochtend na wat slaap het definitieve verwijder verzoek plaatsen, dus dan weten jullie dat!

 

Gr. Pin

Guys, hou het graag beetje gezelligheid en bij het onderwerp,  want discussies is hier niet nodig.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey

 

Oef, hoop dat je niet hebt gewacht @Blue. Ben nu online!

was uiteindelijk pas om half 7 thuis 😅 begin nu wel moe te worden. 
ik ben al 16 uur op haha dus begin toe aan slaap te zijn. 
 

M en Ms schreef:

Het komt gewoon omdat er te weinig uren in een dag zitten

Of te weinig minuten in een uur? @M en Ms 

te weinig seconden in een minuut misschien 🤔 naja dat vond ik vandaag. Want we werken op tijd en ja soms moet het binnen een minuut gepakt/gevonden worden en dat is lastig. 

 

Ja? Staat me veel te wachten? Ben benieuwd :wink: 

ik lag dubbel toen ik dit net las. Soms vinden mensen idd dingen spannender dan jij zelf. Nou dat merk ik dan de laatste tijd 🙈

 

Blue schreef:

na vanavond heb je een nieuw hoofdstuk 📖 en ik weet zeker dat jij ook gaat knallen 💪

Net als jij!! Samen strijden we door, ook al spreken we elkaar niet meer, we zijn altijd bij elkaar in onze gedachten.

zeker 💪

 

groetjes blue

Hi @Just S. ,

 

Je zal me vast niet meer kennen, maar ik was hier 3 jaar geleden voor het laatst …..

^

Just S.

 

dat was op 11 november 2018 om precies te zijn, ik heb het even voor je opgezocht ……:wink:

Btw excuse us for asking, maar we vroegen ons af of je nog contact hebt met Sophie 

 

Idd, people come and people go….

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M’s en twin

Hi iedereen,

 

zijn we nog op tijd???

 

Vraagje: kunnen we nog even douchen, want je wilt niet naast ons zitten zoals we nu ruiken en er uitzien…..:upside_down:

 

Okay, cool, dan gaan we dat nu snel doen en daarna gaan we ff alle gemiste posts lezen. Twin staat er al bijna onder, dus ik ga me er snel achteraan.

 

Tot zo, als we weer lekker opgefrist zijn :slight_smile:

 

Groetjes,

M&M's:shower: en twin :shower:

Badge

Heey @M en Ms,

Leuk om jou ook weer is te spreken! 

dat was op 11 november 2018 om precies te zijn

Dat zou heel goed kunnen haha. Ook wel grappig om te zien dat zelfs na 3 jaar mijn oude acc nog steeds overeind staat. Damn wat is er veel gebeurt in 3 jaar. Ik heb eerst stage gedaan bij een  bedrijf in London, daarna naar het afstuderen ben ik daarna toe gegaan. Ik woon hier nu 2 jaar ongeveer, misschien heel iets langer. En ik ben me droom achterna gegaan. 

aar we vroegen ons af of je nog contact hebt met Sophie 

Absoluut zeker ja! Het gaat ook heel erg goed met haar.:ring:-:baby_tone3:

Haha je zal het wel begrijpen denk ik. Corona maakt het allemaal wat lastiger, maar een ding kan het sws niet tegen houden, 2 kleine maandjes,

Ik ga er weer vandoor!

Totziens!

^

Just S.

 

 

Oke, ik ben toch nog even online.
Ben weer wakker🌜
Ik denk dat ik wat ik wilde zeggen wel heb gezegd, dus wil als laatste nog zeggen:

Doei Pin, doei!!👋👏

Groetjes,
Simply Me

Wat een gezelligheid hier zo.

Hi

 

@Gebruiker c 

Wat een gezelligheid hier zo.

leuk dat je er nog/weer bent

 

@Blue 

ehhh als M en Ms en twin komen

dan blijf ik nog wel even op hoor want ik wil de gezelligheid van hun zeker niet missen!

oei, we hopen dat we je niet teleurstellen dan, maar wij hebben er wel zin in

 

zit alleen niet meer achter me ipad. dus ik kan niet meer blauw schrijven. 

oh mnu in welke kleur je schrijft. Belangrijkste is dat je er bent

 

@Pin 

ik heb net de gemiste reacties in dit topic gelezen, nu nog ff reageren, dus dat gaat even iets meer tijd kosten

 

Groetjes,

M&M's en twin

M en Ms schreef:

ik heb net de gemiste reacties in dit topic gelezen, nu nog ff reageren, dus dat gaat even iets meer tijd kosten

@M en Ms exact mijn gedachte toen ik bij jouw topic kwam, haha. Mijn reactie is daar niet gepost… Dat gebeurt heel vaak nu op het forum, dus idk of die nu ook opeens magisch gaat verschijnen, maar we gaan het meemaken. Heb 'm opgeslagen, dus je houdt 'm sws nog tegoed. Ik ga niet weg voor die online staat, haha.

Hi

hey

@M en Ms 

Wat een gezelligheid hier zo.

leuk dat je er nog/weer bent

ook leuk dat jullie er zijn

 

 

 

Heb m'n mail open staan nu dat ik berichten kan zien binnenkomen enzo en niet steeds hoef te refreshen. Ben maanden geleden gekapt m'n mails van de KT te wissen, omdat ik een mail speciaal hiervoor had aangemaakt. 778 mails :sweat_smile:  Volgende week alles ff wissen dan maar:sweat_smile:

Trouwens @M en Ms  ik vraag me af, jullie worden /zijn toch al achtien toch?

Ja M&M's zal ook verdwijnen met die schoonmaakbeurt in mei.

Stom woord eigenlijk, schoonmaakbeurt, alsof we oud vuil zijn :skull:

:fireworks::sparkler::rice_scene:

Fireworks?

Reputatie 6
Badge +12

Raar om hier anonymous te zien :(

Reageer