Ik kom doei zeggen



Toon eerste bericht

210 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Pin,

Op het laatste moment stuur ik toch ook nog een berichtje, hopelijk ben ik nog op tijd, we zullen zien. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik zit nog niet heel lang op het forum, maar ik ben je reacties vaak tegengekomen. Je was altijd een trouwe forummer, en ik vind het mooi om te zien hoeveel vrienden je hier gemaakt hebt. 

Ik zou nog wel mijn hele reactie vol kunnen schrijven met allemaal dingen die je al lang gehoord hebt, maar ik doe het niet. Ik wil alleen even zeggen dat je een mooie aanvulling was voor het forum, dat je zoveel mensen hebt kunnen helpen, en dat iedereen je heel erg gaat missen. Het voelt echt een beetje als een nieuw tijdperk, zoals ik al eerder las. Het zal wel stil zijn.

Veel succes Pin, het ga je goed. 

 

Groetjes,

Paardebloem

 

(en nu hopen dat deze reactie niet goedgekeurd moet worden)

 Hi @Pin ,

 

xx

M en Ms schreef:

 maar kennelijk is het moment dat nadat je 12 uur gewerkt hebt en daarna snel nog wat warms hebt gegeten en een lekkere warme douche hebt genomen niet het ideale moment om nog lang genoeg wakker te blijven om een reactie te typen….:joy:

Niet? Ik dacht dat jullie altijd op dat moment reacties schrijven? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

 

uhm, nee joh, is misschien eens een keertje eerder gebeurd….haha...je hebt ons door. Het komt gewoon omdat er te weinig uren in een dag zitten

 

M en Ms schreef:

Oh nee hè, niet weer een liedje…..haha, jawel toch weer een liedje  :thinking:

Geen zorgen, dat had ik al verwacht en dat hoort bij jullie :)

oh gelukkig, je was er al op voorbereid. Gelukkig hebben we een liedje gepost, want anders hadden we wsch nu een probleem :joy:

 

Het is een heel mooi nummer. Ik kende 'm al wel, maar niet met die videoclip. Ik heb The Greatest Showman ook niet gezien, maar wel op de reclame toen die net uit was. Misschien wel een goed voornemen om die dan maar eens te kijken :)

de videoclip (en ook bij de andere liedjes) toont voor een deel ook beelden uit de film. Veel plezier voor als je 'm gaat kijken

 

Ook een hele mooie boodschap. Ik denk ook dat er een kern van waarheid in zit, dat als je blijft dromen, je je toekomst open blijft houden voor alle mooie dingen die op je pad kunnen komen. Onbewust zal je dan ook wel meer kansen zien denk ik.

zo denken wij er ook over

 

M en Ms schreef:

Ja, we werken nu in ff een paar maandjes in de bouw (bij het bedrijf van opa), zodat we ff snel wat geld kunnen verdienen voor onze komende studies.

Ai, om te voorkomen dat je straks met studieschuld je leven begint… Succes!

ja,  we moeten onze buffer weer aanvullen, want we hebben een groot gedeelte  van Luca's geldproblemen ‘opgelost’ of iig betaald zodat ie nog een dak boven zijn hoofd had enzo. Btw, we hebben hem geen cash gegeven, maar rechtstreeks o.a. zijn huurachterstand en lening bij de bank enzo afgelost.  In die tijd had ie geen contact met zijn ouders omdat ie geld en spullen van ze had gestolen om zijn drugs te kunnen betalen. Wij konden niet niks doen en hem nog verder weg zien zakken in de ellende, terwijl hij beterschap beloofde, maar ja, wat zijn woorden waard waren wisten we natuurlijk niet. Uiteindelijk is zijn gezondheid belangrijker voor ons dan het geld. Gelukkig is ie nu weer op het goede pad.

 

M en Ms schreef:

Meer hierover in mijn eigen topic, tenminste dat is het plan en dan ook een update over Luca en wat we de laatste tijd allemaal uitgespookt hebben toen we hier niet waren…

Geen idee of je dat al hebt geschreven, want anders is er mss een kans dat ik al weg ben. Ik zal t lezen, maar zal dan niet reageren. Het was een eer om ook jullie verhaal van zo dichtbij mee te mogen maken. Ik heb zo veel van jullie geleerd. Van jullie positieve mindset en hoe het leven dan inderdaad meer kansen lijkt te hebben. Hoe jullie uit alle naars iets positiefs hebben kunnen halen en hoe jullie bijna niet uit het veld zijn te slaan. Hoe belangrijk het is om goede vrienden en fijne familie te hebben en dat dat ook eigenlijk alles is wat je nodig hebt. En muziek. Jullie hebben mij echt geleerd om anders te kijken naar muziek, waardoor ik daar nu op een andere, betere manier naar kan kijken en luisteren :)

ja, heb ik al geschreven….het opschrijven helpt voor ons en  misschien helpen we er anderen ook mee

Dankjewel voor de lieve woorden. Idd familie en vrienden/dierbaren first, spullen zijn wat dat betreft onbelangrijk

Tsja, muziek speelt wel een belangrijke rol en wat fijn dat je er nu ook meer voor jezelf uithaalt door er anders naar te kijken

 

Heel erg bedankt voor de tijd op het forum. Het ga jullie goed!

 

dankjewel en we hopen dat jouw dromen ook uitkomen

 

Ow, tweede reactie. Let's go dan.

M en Ms schreef:

Ik weet niet hoe jouw Hindi is, maar wij spreken het de laatste tijd niet zo vaak meer haha :wink: .

Beetje weggezakt vrees ik:sweat_smile:  

hahaha

 

M en Ms schreef:

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de muziek ook leuk vindt.

Je hebt me wel emotioneel gemaakt met je bericht en je liedjes. Waarom doe ik dit ook voor ik aan t werk moet…

dat was niet per se de bedoeling, maar het is altijd goed om je gevoel toe te laten en er naar te luisteren. Daar is niks mis mee.

Als we het toch over gevoel hebben dan heb ik daar ook nog een bijpassend liedje over. Ik had 'm willen bewaren tot het echte moment van afscheid, maar aangezien dat al best dichtbij komt en wij niet 100% weten of we vanavond bij dat afscheid kunnen zijn  ga ik 'm nu maar alvast posten.

 

Eerst een korte inleiding:

 

quote

Na ‘Wild Hearts’ deelt Di-rect nieuwe muziek.  De band heeft een bijzondere versie van ‘Naked’ opgenomen met het Residentie Orkest. “Kippenvel toen de eerste noten werden gespeeld door het volledige orkest”, deelde Di-rect op Instagram. Volgens Jamie Westland (drums), Frans ‘Spike’ van Zoest (gitaar), Bas van Wageningen (basgitaar), Paul Jan Bakker (gitaar) en Marcel Veenendaal. (zang) kwam alles in deze bijzondere versie van de single samen.

Frontman Veenendaal over ‘Naked’:  “Deze heeft een bijzondere route gehad en het liedje beschrijft wat iedereen in de groep gevoeld heeft”, legt Marcel uit. “Het gaat over de vraag of we wel gewoon daadwerkelijk vrij mogen zijn om te voelen of überhaupt te kunnen voelen”, vertelt Marcel. “Het is dus heel belangrijk om te blijven voelen, je innerlijke kompas te blijven volgen en vanuit je zielsbeweging te opereren.”

einde quote

 

Bron: https://www.hitzound.com/di-rect-ft-residentie-orkest-naked/

 

De videoclip is via bovenstaande link of anders rechtstreeks op yt te bekijken:

 

DI-RECT & RESIDENTIE ORKEST - NAKED

 

Lyrics:

Naked

Liedje van Di-rect

Songteksten

What if I said I'm scared?
What if I showed my ugly?
How would it make you feel?
Maybe a touch too real
Is it okay if I cry out loud
In a place where emotions don't count?
It might feel like I'm too much
Oh, can I laugh when no one else does?
When no one else does

Can I feel free at all?
I'd like to be myself for once
Without it being frowned upon
Can I feel free to feel at all?

Do you want me to shut up?
Would you call me rude if I don't stop?
Should I feel uncomfortable
When I start to lose control?
Are your lies too sacred?
Is my truth too naked?
Too naked

Can I feel free at all?
I'd like to be myself for once
Without it being frowned upon
Can I feel free to feel at all?

Will you please come close to me?
Forget what we used to be
Don't speak at all
Your shivers give me hope

What if I said I loved
All of the ugly stuff?
What if I showed my pain?
Maybe you feel the same

Bron: Musixmatch

Songwriters: Bas Van Wageningen / Jamie Westland / Frans Van Zoest / Marcel Veenendaal / Niels Zuiderhoek / Guus Van Der Steen

Songteksten voor Naked © Ubermass

 

 

 

De film staat btw niet op Netflix, dus dat wordt illegaal zoeken :imp:

oeps, succes dan maar. Wij hadden 'm rond de kerst op Net5 gezien, dus idk of ie op KIJK staat?

 

M en Ms schreef:

Verder wensen we je natuurlijk alle goeds voor nu en de toekomst. We zijn blij dat we jou hier tegen hebben mogen komen en afgezien van alle tips die we gekregen hebben, hebben we ook wel plezier gemaakt, daar waar het kon. Wie weet kruisen onze wegen nog eens in de toekomst. Het zou zo maar kunnen en anders hebben we sws de mooie herinneringen aan de tijd die we hier samen hebben doorgebracht.

Hetzelfde geldt voor jullie. Bedankt voor alles guys.

 

:heart::pushpin::heart: , als je goed kijkt sta je tussen ons in Pin :slight_smile:

 

M en Ms schreef:

Btw, ik heb ook nog iets gepost in het topic van Blue. Dat gaat over iemand die toen ie jong was weinig perspectief zag in het leven, maar die nu, met de juiste mensen om zich heen, een mooi leven leidt. Nieuwsgierig….??

Zeer nieuwsgierig, maar dat wordt m'n volgende pauze vrees ik:sweat_smile:

ok, cool

 

 

@Blue

xx

Mijn reactie vak springt ook vaak op en neer tijdens het typen.

Daar had ik van de week ook last van, zeer irritant 🙄

wij krijgen er ook het ‘op en neer’ van, ja eigenlijk is de uitdrukking het 'heen en weer’, maar dat klopt niet met wat er op ons scherm te zien is :joy:

 

 

Misschien tot vanavond allemaal en anders..….:heart::heart:

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

Reputatie 6
Badge +12

Guys, hou het graag beetje gezelligheid en bij het onderwerp,  want discussies is hier niet nodig.

 

Groetjes Gebruiker c 

Okay sorry!

Hi @Pin  ,

 

 

:wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

@Blue 

Blue schreef:

was uiteindelijk pas om half 7 thuis 😅 begin nu wel moe te worden. 
ik ben al 16 uur op haha dus begin toe aan slaap te zijn. 

Haha ja same, maar merk dat ik nog heel veel berichten van M&M's achterloop waar hij nog een reactie van me tegoed heeft :sweat_smile:  Dus ik blijf nog ff forummen.

Blue schreef:

ik lag dubbel toen ik dit net las. Soms vinden mensen idd dingen spannender dan jij zelf. Nou dat merk ik dan de laatste tijd 🙈

Ja true, maar soms komt dat bij mij ook omdat ik dingen wegdruk :see_no_evil:

 

Hi @Pin  en iedereen die mee leest,

 

bijna vergeten op te schrijven, nog iets om alvast over na te denken. Wij vinden het wel iets hebben.

 

‘...I close my eyes to see…’

 

klinkt wel apart toch. Je ogen dicht doen om te zien…..

Later meer uitleg.

 

Nu gaan we eerst nog ff slapen en dan werken van 10.00 tot 22.00 uur, dus tot later :wink:

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

Hey PIN,

Wat jamer dat je KT verlaat, maar aan alles komt een einde. Iedereen zal je hier missen. je hebt altijd super hard je best gedaan om mensen te helpen, en daarom zal niemand je vergeten! Ik ben nog niet zo lang op dit forum, en ik ben ook niet zo actief, maar jij was altijd een voorbeeld voor iedereen. 

Veel succes nog verder!

Blue schreef:

Das ook gek, ik schrijf nu voor het laatst gericht een bericht naar jou. 

Idd gek @Blue!

Blue schreef:

misschien denk je wel eens aan me als je een 💙 of een Pokémon ziet haha. 

Sws

Ik ga je missen, Blue! Het ga je goed en bedankt voor alles :)

 

M en Ms schreef:

zijn we nog op tijd???

@M en Ms Vraag me eerder af of ik het wel ga redden met jullie topic :sweat_smile:  Kom er 2 uur geleden achter dat ik 6 maanden achterloop :sweat_smile::sweat_smile:

M en Ms schreef:

Vraagje: kunnen we nog even douchen, want je wilt niet naast ons zitten zoals we nu ruiken en er uitzien…..:upside_down:

Ja dus, ik ben nog wel even zoet met jullie topic lezen en reageren :)

M en Ms schreef:

Tot zo, als we weer lekker opgefrist zijn :slight_smile:

See you later!

 

Gr. Pin

Jij ook @Gebruiker c, nog niet toe aan slaap?

Vraag me overigens af welke woorden dat algoritme triggeren dat je reactie niet wordt gepost. Zo meteen reageert iemand hier iets en lezen we 't in de ochtend pas :sweat_smile: Fun

Ik heb speciaal hiervoor beetje tijd gemaakt.🙂

Ah:heart:  Ik moest er ook ff voor zitten. Zat der helemaal doorheen, maar toch wel belangrijk om nog ff online te zijn voor ik spijt zou krijgen haha

Vraag me overigens af welke woorden dat algoritme triggeren dat je reactie niet wordt gepost. Zo meteen reageert iemand hier iets en lezen we 't in de ochtend pas :sweat_smile: Fun

Haha ja, ik denk dat dat echt wel is zou komen hoor

 

Ja, ga morgenmiddag dan denk ik pas het verwijderverzoek plaatsen, zodat ik eventueel achtergehouden berichten nog kan lezen en dat die van mij ook nog geplaatst kunnen worden:sweat_smile:

Ja oke, ik heb denk iets getriggerd want m'n bericht staat hier nog niet bij 😂

Noo:joy::sweat_smile:

Ah oke, tagg me dan wel ff aub ? Hoelaat denk je morgen vroeg? Ik wil nog ff het laatste moment bij je zijn . (Vat dit niet raar op btw) 

Oh pff ik ga gwn uitslapen en zie wel:sweat_smile: Zal je wel taggen!

Ah oke, haha mooi. Tnx ik hoop dat ik dan nog optijd ben . Maar je weet wel hoeveel je voor me betekent . 

Anders ook geen ramp hè, bericht staat wel gwn op 't forum nog, alleen dan Anonymous. Wel rare gedachte.

Denk wel dat als je acc weg is je geen mails meer ontvangt hoop ik haha , want anders krijg je denk nog veel mails

Dat mag ik hopen, maar ik heb geen ervaring daarmee:joy: Dat zouden we aan Ronald of Mr.S moeten vragen haha.

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

 

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔

Gebruiker c schreef:

Haha , ik hoop dat 't met hun ook goed gaat en met Kenshin 

Ja me2 :heart:

Blue schreef:

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

Ah slim!

Blue schreef:

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔

Oe zondag ook denk je?

1 ding is zeker , we zullen allemaal uiteindelijk gaan, maar we blijven toch nog even hier bestaan.

Klinkt net als Pooh haha.

Ps. Ik vind toch nog dat er een wall of fame /legends moet komen

Hmm neh, iedereen is legend op het forum. En sws over een jaar weten de meeste forummers niet meer wie ik ben, ook al kunnen ze m'n naam niet gebruiken haha:stuck_out_tongue::sunglasses:

 

 

jep gebeurd zeker bij mij. dat is mijn sterkste kant 💪 afgeleid zijn. daarom duren reacties schrijven ook vet lang want ik doe 10.000 dingen gelijkelijkertijd. 

 

ik zie die emoji ook ff niet. maar twin tovert hem vast te voorschijn 👀

Blue schreef:

 ik weet wel dat ik zo me raam dicht mag doen vanwege irritante vogels van over een paar uur.

Dat je überhaupt je raam open hebt. Heb 'm potdicht en bevries van de kou…

Blue schreef:

jep geeft wel een soort veilig gevoel of zo. maar zouden ze onze namen er uit gooien na zo veel jaar? want ja anders houden ze geen namen meer over

Ja, die regeling beschermt je naam maar een beperkte periode, weet niet eens meer hoe lang eigenlijk :sweat_smile:  Maar na die tijd is het toch niet meer relevant, omdat jij en je berichten dan probs zijn vergeten. Dan kan er een nieuwe legend Pin heten lol.

Ah ja zou echt leuk zijn, maar helaas. Hier scheiden onze paden...

Oké daar ging m'n reactie:joy: Ik had gwn een dialoogje getypt, maar een moderator moet er naar kijken…

Dan gebruiken we de techniek van @M en Ms en ga ik het in bewerken nog eens typen:

“Hallo meneer, bent u gebruiker c?”

“Sorry?”

“Ik ben Pin, just saying. Zegt u dat iets?”

“Gaat alles goed met u?”

“Ja never mind, fijne dag nog”

*rent snel weg*

'’...” 

*confused thoughs*

Hi iedereen,

 

@Gebruiker c 

Gebruiker c schreef:

laat de dag vantevoren maar weten welke dag en hoelaat, dan kunnen we nog misschien hetzelfde doen toen bij Kenshin. 😊

Ik was van plan zaterdag avond, maar nu zie ik dat er weer iemand is komen koekeloeren die soms een beetje moeite heeft met deadlines en tijd ;) dus stay tuned.

 

@TheShadowOfMortis 

TheShadowOfMortis

Die quote komt ui hoofstuk 4 met eeyore

Klopt, uit Winnie-the-Pooh (dus t eerste boek), hoofdstuk 4, In Which Eeyore Loses A Tail And Pooh Finds One.

 

@Asy 

Lang niet gezien. Ik ben al een tijdje terug van het forum verdwenen.

Wat fijn dat je toch nog even langs bent gekomen :) Ik hoop dat alles goed met je gaat!

Bedankt voor alles, ik heb zoveel van je geleerd en steun bij je gevonden, en ik hoop dat je een beetje hetzelfde voelt.

Sowieso! Mijn passie voor bomen heb ik deels aan jou te danken!

Zoveel inside jokes (die we overigens niet meer mochten gebruiken omdat niemand anders ze snapte) en zoveel keer dat ik gelachen heb om je reacties.

Haha ja! Toen ik al m'n reacties teruglas was dit een mooi moment :)

Veel succes met de rest van je leven en ga een boom knuffelen.

Altijd.

 

@Just S. 

Je zal me vast niet meer kennen, maar ik was hier 3 jaar geleden voor het laatst en je hebt me toen die tijd enorm veel geholpen!

Hoe kan ik jou nou vergeten? Meneertje S… :)

Je was toen al een echte legende van de kindertelefoon, en dat heb je mooi vast gehouden zo te zien! Jammer om te zien dat ergens in die 3 jaar 100Divergent11 weg is gegaan, had het wel leuk gevonden om haar ook nog is te zien. Met haar Japanse weetjes:smile:.  Jullie waren met ze tweeën de legendes toen. 

100Divergent11 is inderdaad al een lange tijd weg :(

Ik kijk altijd eens in de zoveel tijd op het forum gewoon om te zien hoe het gaat met jou en de andere langer zittende forummers. Best gek om te denken dat straks na mei bijna alle grotere forummers weg moeten. Ach ja. oude gaan weg en nieuwe stijgen op. 

Fijn dat je dan net even intunede nu er een paar weggaan! Inderdaad, het is tijd voor een nieuw groepje om legendes te worden ;)

Ik wens je heel veel succes in de toekomst! En dat gaat vast goed komen. Maak er iets moois van:heart:

Jij ook en ik hoop dat 't goed met je gaat!

Oh ik heb al antwoorden zo te zien.

Just S. schreef:

Damn wat is er veel gebeurt in 3 jaar. Ik heb eerst stage gedaan bij een  bedrijf in London, daarna naar het afstuderen ben ik daarna toe gegaan. Ik woon hier nu 2 jaar ongeveer, misschien heel iets langer. En ik ben me droom achterna gegaan. 

Wauw, wat knap zeg! Er is idd veel gebeurd in 3 jaar!

Just S. schreef:

Absoluut zeker ja! Het gaat ook heel erg goed met haar.:ring:-:baby_tone3:

Oh wow! Gefeliciteerd en het beste voor jullie!

 

@M en Ms 

M en Ms schreef:

Groetjes,

M&M's en twin

Altijd fijn om dit te lezen. I will stay tuned.

M en Ms schreef:

‘...I close my eyes to see…’

Kijken kan natuurlijk op veel manieren. Niet alleen met je ogen. Dat hebben jullie me geleerd.

 

Dankjewel @ItzzJustme :blush:

 

Gr. Pin

 

Dat je überhaupt je raam open hebt. Heb 'm potdicht en bevries van de kou…

ik ben warmbloedig. maar door mijn voedings te kort heb ik het vaak koud. maar nu heb ik het warm haha. mijn kamer zit ook aan de zon kant. dus als die dicht zit overdag is het een sauna.

en daar kan ik niet tegen. 

 

 

Ja, die regeling beschermt je naam maar een beperkte periode, weet niet eens meer hoe lang eigenlijk :sweat_smile:  

ik heb ooit dat topic gevolgd maar ben er ook ooit halverwege mee gekapt haha. 

 

 

Dan kan er een nieuwe legend Pin heten lol.

die Pin moet wel van Pooh fan zijn. en die blue moet wel echt veel van blauw houden 🤣 dat zijn mijn eisen nee oké. als je je zelf blue noemt hou je van blauw haha

 

zelewe de schoonmaak beurt een opfris beurt noemen. zo als die douche van M en Ms en twin. niet dat wij een virus zijn maar je snapt het vast. 

 

 

Ik vraag me wel af van stel jezelf voor. Iedereen die nu eigenlijk weg is of gaat krijgt de kans om over 5 jaar hier terug te komen en met elkaar te praten met waar ze nu staan. Dat zou ik oprecht leuk vinden, maar ik weet dat dat juist niet kan en mag en ook niet de bedoeling is , maar het idee zou wel leuk zijn.

oeh een reunie leuk! lijkt me tof. alleen kan dat niet 🥺 maar is wel een tof idee.

 

@Asy 

Asy schreef:

maar ik heb een tijdje terug mijn 16e verjaardag gehaalt (wat ik nooit dacht to gaan redden) en ik denk dat ik 18 en 21 ook ga redden :)

Oh woww damn wat knap! Ik ken het gevoel! Ik hoop dat je doelen wat verder gaan dan 21, maar het is alvast een mooi doel om mee te beginnen! Nog gefeliciteerd trouwens!

@Gebruiker c 

Gebruiker c schreef:

haha , is goed👍 doe wanneer voor jou het fijnste moment is (als je het maar laat weten vind ik het goed 😉😄)

Komt goed!

 

Reageer