Ik kom doei zeggen



Toon eerste bericht

210 reacties

Hey iedereen,

​​​​@Pin 

@Gebruiker c

Gebruiker c schreef:

Ik zal het proberen en onthouden. Ik heb van jou en wat andere mensen veel geleerd en daar ben ik erg blij mee! Dat zal ik niet vergeten.  Net als de steun die ik heb gekregen. Ik zal proberen een stapje terug te doen.🙂

:blush:  Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat!  

Dat zal ik zeker niet vergeten😊!

Gebruiker c schreef:

(Tip. Ik ben best lang en draag vaak een horloge en een ketting 😉 *en grote voeten xD* )

Hmm zoals de gemiddelde Nederlander dus:joy:

haha, uhm soort van, ik ben ongeveer 1.97 a 2m dus ja niet de gemiddelde Nederlander en schoenmaat 50 haha , maar goed.

 

Dan nog een bericht centraal. Ik denk dat ik volgende week in 't weekend definitief wegga :)

ah oke, bedankt voor het melden! 

laat de dag vantevoren maar weten welke dag en hoelaat, dan kunnen we nog misschien hetzelfde doen toen bij Kenshin. 😊

Gr. Pin

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +12

<c5> doei! </c>

Hi @Pin ,

 

ik snap het helemaal :thumbsup:

We proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat we ook zolang mogelijk kunnen genieten van jouw aanwezigheid :relaxed:

 

Ik denk dat we nu aan he laatste stuk van onze inhaalslag zijn begonnen, dus het moment dat we je 'vrij laten’ komt zeker dichterbij, maar als je nog even kan wachten, dan zou dat echt tof zijn

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

we hebben een missie uit te voeren en de deadline is in aantocht

 

Reputatie 6
Badge +12

Hey iedereen,

 

@Gebruiker c

Gebruiker c schreef:

Ik zal het proberen en onthouden. Ik heb van jou en wat andere mensen veel geleerd en daar ben ik erg blij mee! Dat zal ik niet vergeten.  Net als de steun die ik heb gekregen. Ik zal proberen een stapje terug te doen.🙂

:blush:  Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat!

Gebruiker c schreef:

(Tip. Ik ben best lang en draag vaak een horloge en een ketting 😉 *en grote voeten xD* )

Hmm zoals de gemiddelde Nederlander dus:joy:

 

@TheMightySlayer

TheMightySlayer schreef:

Ik ga zeker door, ik mag nog 3 jaartjes doorbrengen op dit fantastische forum.  En de groeten nog van mijn lieve katjes Tyler en Thunder! 

Ah thanks! :cat:

TheMightySlayer schreef:

PS: ik denk in een keer weer aan Kenshin met dit afscheid… Ik mis Kenshin nog steeds.

Ik ook en wie niet? :disappointed::slight_smile:

 

@TheShadowOfMortis

TheShadowOfMortis schreef:

Ik ben fan van jou en je Winnie the Pooh handtekening

Dankjewel :blush:  

Ik zie een aantal reacties van jou waarin je je zorgen maakt om de hoeveelheid reacties die je schrijft. Als ik iets heb geleerd is het inderdaad dat het aantal reacties niet uitmaakt. Iedere reactie staat voor een echt persoon ergens in Nederland/België die je helpt. Iedere reactie is belangrijk, niet het aantal. Daarom zijn we gelukkig ook met zo veel op het forum! Of je nu 10, 20, 50, 1 of 0 reacties per dag plaatst, je bent al een topper voor het proberen en voor het aanwezig zijn voor mensen die om hulp vragen of hun verhaal delen!

Okay. Pooh felt that he ought to say something helpful back, but didn’t quite now what. So he decided to do something helpful instead <Let me do it for you, Pooh said> extra deeltje 😂 

@Tada no Emma

Fijn dat ik je heb kunnen helpen! Graag gedaan! :blush:

 

@Flopflop14

Wat leuk om te lezen dat je wat hebt kunnen halen uit mijn reacties! Reacties plaatsen kan inderdaad een fijne motivatie zijn en iets heel moois om te doen. Ik hoop dat je nog veel anderen kan helpen op het forum!

 

 

Dan nog een bericht centraal. Ik denk dat ik volgende week in 't weekend definitief wegga :)

Alvast dag!

Gr. Pin

 

Die quote komt ui hoofstuk 4 met eeyore

 

Iedereen nog een beetje slapen?

ik heb mijn slaap medicatie pas genomen toen we welterusten zijde want anders was ik allang in slaap gevallen haha. Ja ik heb wel geslapen. Niet goed want mijn bed ligt voel met allemaal zooi 🤔😅

 

Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk wordt nu het definitieve afscheidsmoment wel héél dichtbij komt. Of is dat nog mijn ontbijt en ochtend(of middag?)misselijkheid? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik snap het wel ik kijk ook best wel tegen morgen aan. Het is zo definitief. Je kan niet meer terug na vandaag (of in mijn geval maandag want dan zet ik het verzoek)

 

 

Ik heb overigens geen nieuwe, vreemde berichten gespot, jullie? En ik heb geen waarschuwing:joy:  

 

nee maar ik ben ook pas 6 minuten wakker 🤣 en ik kan zo weer slapen (#depressie 😂) 

 

 

 

Gebruiker c schreef:

Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Heerlijk, hoe laat was je wakker? Ik rond 11h :blush:

 

zo vroeg 😱😂 oké nee 11 uur is normaal.

 

 

We proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat we ook zolang mogelijk kunnen genieten van jouw aanwezigheid :relaxed:

goed plan M en Ms of kwam twin op het plan? 
 

 

 

Ik denk dat we nu aan he laatste stuk van onze inhaalslag zijn begonnen, dus het moment dat we je 'vrij laten’ komt zeker dichterbij, maar als je nog even kan wachten, dan zou dat echt tof zijn

wat ik gemist heb lees ik lekker vanmiddag hoor. Nu ga ik opstaan 😊 en wachten op de eind post en kijhard hopen dat dat niet tussen 14:15 en 15:15 is want dan ben ik er niet 

 

groetjes blue 

Reputatie 6
Badge +12

Is 10 reacties per dag gemiddeld veel?

Hallo Oink :)

Ja, dat is gemiddeld veel. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

😎 😂 😂 😂 

Hey Pin,

 

Lang niet gezien. Ik ben al een tijdje terug van het forum verdwenen.

Bedankt voor alles, ik heb zoveel van je geleerd en steun bij je gevonden, en ik hoop dat je een beetje hetzelfde voelt.

Zoveel inside jokes (die we overigens niet meer mochten gebruiken omdat niemand anders ze snapte) en zoveel keer dat ik gelachen heb om je reacties.

Ik hoop dat je weet dat is je never ever ga vergeten en dat ik veel van je geleerd heb :)

Veel succes met de rest van je leven en ga een boom knuffelen.

~Asy

Nope, ik mocht niet posten:

 

Ben ik weer!

@Gebruiker c @TheMightySlayer @Blue @M en Ms @Simply Me 

Iedereen nog een beetje slapen? Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk wordt nu het definitieve afscheidsmoment wel héél dichtbij komt. Of is dat nog mijn ontbijt en ochtend(of middag?)misselijkheid? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zag nog dat M&M's een inhaalslag aan het maken is op zijn topic, dus daar wacht ik nog ff op. (Lol ik blijf het maar uitstellen hè. Maar nee, ik ga echt vandaag het verzoek in het topic van account verwijderen poppen.)

Ik heb overigens geen nieuwe, vreemde berichten gespot, jullie? En ik heb geen waarschuwing:joy:  

 

Simply Me schreef;

Sowieso dat de Kindertelefoon alle berichten leest. Ik weet alleen niet of ze dit gaan doen: -onnodige quote verwijderd-😅

Ik hoop het niet voor ze:sweat_smile:

Gebruiker c schreef:

Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Heerlijk, hoe laat was je wakker? Ik rond 11h 

haha lekker, ik kon uitslapen tot 7.30 😅😄

Gebruiker c schreef:

Vind eigenlijk nu ik erover nadenken eigenlijk erg jammer dat eigenlijk na morgen dit alles soort van weg gaat maar goed.

Is het ook, maar ik denk dan aan een quote die een goede forumvriend van me ooit gebruikte:

New beginnings are often disguised as painful endings dat is een mooie quote .

Sommigen weten misschien over wie ik het heb.

M en Ms schreef:

...we zijn ook wel gevoelig voor afleiding…

Als alles ook interessant is, hoe kunnen mensen dan kiezen??

TheMightySlayer schreef:

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

Haha ja oeps.

TheMightySlayer schreef:

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?

Nope, ik heb alleen met Kerst vakantie en in de zomer.

Geniet van het knuffelmoment met je kat :blush::hugging:

 

Ik wacht dus nog ff op M&M's en keer dan hier terug voor een final post en dan peer 'm voor goed. 

See ya!

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer