Ik kom doei zeggen



Toon eerste bericht

210 reacties

M en Ms schreef:

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

Ah da's Rintintin toch? Of is dat de Franse ofzo?

M en Ms schreef:

precies dat en we testen het systeem ook nog eens gratis

Toch heb ik ergens het gevoel dat ze bepaalde reacties niet gaan missen, want ze blijven toch graag onderdelen uit je reacties wegplukken :upside_down:

Blue schreef:

haha over 12 uur heb ik een pb'uurtje. en als ik dan me bed niet uit ben he 🤣 dan komt Loes me er persoonlijk uit trekken oké. niet letterlijk maar je snapt wat ik bedoel. 

Oh maar 12 uur is nog ontzettend veel slaap joh.

Euh I guess dat ik 's avonds wel online ben dan!

Ik denk dat het wel tijd wordt om te gaan slapen guys. 

Blue ligt al onder z'n dekentje en heeft morgen pb uurtje.

Gebruiker c heeft altijd een druk schema, dus die kunnen we ook niet van z'n slaap houden :wink:

haha, is goed, het valt eigenlijk nu wel mee , ik heb vandaag en morgen beetje tijd gemaakt hiervoor natuurlijk, want ja plannen kan ik goed haha 

Simply Me ligt al te woelen in bed, dus die heeft ook wat rust nodig.

En ja voor M en Ms en twin zou 2h vroeg naar bed gaan betekenen en da's misschien ook wel een keer lekker voor ze :wink:

 

Oh ja en dan hebben we mij natuurlijk nog. Ik heb het koud en ga zo in bed liggen :sweat_smile:

Gewoon lekker allemaal uitslapen -  behalve Blue, want anders komt Loes hem z'n bed uit sleuren - en dan zien we morgen wel wat de schade is, wie er waarschuwingen hebben :sweat_smile:  en of er nog 50 ongeplaatste berichten bij zijn gekomen… Kunnen we allemaal nog ff lezen wat er is gebeurd en dan ga ik pleite. 

ik ben wel erg benieuwd nu haha,

Truste mensen, was gezellig! :)

jij ook weltruste lieve Pin  , ik vond het ook erg gezellig 😊🤗

Groetjes Gebruiker c 

Jullie mogen gerust ook online komen, niks op tegen:wink:

M en Ms schreef:

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

Ah da's Rintintin toch? Of is dat de Franse ofzo?

Tintin https://nl.wikipedia.org/wiki/Kuifje_(personage)

en Rin Tin Tin is een hond https://nl.wikipedia.org/wiki/Rin_Tin_Tin

 

Groetjes,

M&M's en twin

Aaa confusion. Waarom nemen mensen dan ook zulke vergelijkbare namen. Of vernoemen zich naar bekende dingen, zoals tin en snoepjes ofzo :wink:

Jullie mogen gerust ook online komen, niks op tegen:wink:

Ik ben zeker online haha. 
1x getagt/mailtje en ik ben online.

Ik heb vrijdag van af 5 uur helemaal vrij voor jou hoor Pin 😉
 

groetjes blue 

@iedereen die gaat slapen,

 

slaap lekker en tot over een aantal uurtjes.

 

Twin en ik gaan nu ff rustig alles nalezen en dan reageren. Slapen is voor later, dus het gaat geen vroegertje worden voor ons, maar dat zijn we wel gewend en het is voor een goede zaak, dus...

 

Tot zover vonden we het wel gezellig .

 

Tot snel allemaal.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Haha, jullie blijven bezig. Sowieso dat de Kindertelefoon alle berichten leest. Ik weet alleen niet of ze dit gaan doen: -onnodige quote verwijderd-😅

Ik lig inderdaad te woelen in bed.

Doei allemaal!
Welterusten!

Groetjes,
Simply Me

Heyy

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?  En mijn kat Thunder zit nu eventjes naar het topic aan het kijken omdat ik hem op schoot neer heb gezet maar hij wil weer weg. Hij kan het waarschijnlijk nog niet aan dat jij weggaat :joy:

Tyler ligt gewoon boven lekker te slapen in zijn mandje.

-TheMightySlayer

 

 

Hoi iedereen!

hey Pin,

 

Hey @Gebruiker c,

Volgens mij kennen we elkaar nog niet eens zo heel erg lang via het forum, maar in die korte tijd heb ik jou echt in mijn hart gesloten :)klopt, we kennen elkaar nog niet zo heel erg lang. Fijn om te horen dat ik bij jou ook een plekje heb 😊

Ik hoop dat je nog leert om wat liever voor jezelf te zijn, om hulp te accepteren en om af en toe een stapje terug te doen om even tot rust te komen. Ik zal het proberen en onthouden. Ik heb van jou en wat andere mensen veel geleerd en daar ben ik erg blij mee! Dat zal ik niet vergeten.  Net als de steun die ik heb gekregen. Ik zal proberen een stapje terug te doen.🙂

Ik heb heel veel respect voor jouw doorzettingsvermogen. Ga zo door en hopelijk komen we elkaar eens tegen!

bedankt! Ik ga zeker nog even door , en we zullen elkaar vast en zeker tegenkomen ookal weten we dat niet. (Tip. Ik ben best lang en draag vaak een horloge en een ketting 😉 *en grote voeten xD* ) ( voor de kindertelefoon , even voor de duidelijkheid,  dit is heel algemeen dus het geeft niet echt iets weer, dat gezegd te hebben)

En heel lief, je handtekening:blush: fijn om te horen dat je hem lief vind😊

Ik weet nog niet precies wanneer ik wegga, maar het zal waarschijnlijk nog wel in april zijn. Ik laat 't weten als ik een definitieve datum heb! oke, is goed, bedankt.

Wat een mooi nummer trouwens! bedankt! Ik vond hem er wel goed bij passen.

 

 

Gr. Pin

Groetjes Gebruiker c 

 

 

(Ik had een heel bericht getypt eerst, maar die is ineens foetsie verdwenen dus dit was ongeveer beetje de kortere versie ervan) 

Reputatie 6
Badge +12

Ik ben fan van jou en je Winnie the Pooh handtekening

Nope, ik mocht niet posten:  Ze hebben ook besloten dat ik niet mocht posten dus reactie 2.0.

 

 

TheMightySlayer schreef:

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

Haha ja oeps. Heb ik in ieder geval weer wat om te doen :wink:

TheMightySlayer schreef:

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?

Nope, ik heb alleen met Kerst vakantie en in de zomer. Ik heb nu wel meivakantie gelukkig… Online les is nogal irritant soms want de verleiding om wat anders te doen is heel groot. Nog fijne kerst- en zomervakanties de komende jaren (een beetje vooruit wensen is nooit verkeerd, al helemaal niet als je weggaat)

Geniet van het knuffelmoment met je kat :blush::hugging: Doe ik! Het zijn echte '’liebe dichjes'’, Thunder knuffelt heel graag met mij inderdaad. :)

 

Ik wacht dus nog ff op M&M's en keer dan hier terug voor een final post en dan peer 'm voor goed. 

See ya!

 

 

hey

 

Pin schreef:
Wat ben ik ontzettend trots op jou! 

het eerste wat ik dacht; shit waarom is pin nu weer trots 🙈

 

Een Blue die voor zichzelf heeft leren vechten en die blijft vechten.

hier doe ik ook zeer zeker me best voor 😊 en ik blijf zeker door vechten. En jij toch ook 💪

 

De tekening is echt heel mooi Blue!

ik ben blij dat je hem mooi vind want heb er me best op gedaan. 
 

Je hebt echt een talent!

nou daar verschillen we van mening 😂. Jij hebt mij tenslotte het idee gegeven hè! 
toen ik jou om een quote vroeg kreeg ik die. En ja wat moet je daar nou mee op een ballon 🎈 na? Want ik snapte de quote niet helemaal 😂. Slecht in engels zijn en het ook nog eens letterlijk willen nemen. Dus er moest een pooh (jij dus) op komen en een Pikachu (ik natuurlijk) op komen. En ik wilde toch een gebaar maken van dankjewel. Dus dat werd een knuffel. Want dat zegt dankjewel. Al hou ik niet van knuffels, wel van die knuffels die op me bed liggen. maar niet van die andere maar aan jou geef ik er graag 1. 

 

Bedankt voor alles, Blue!

jij ook! Ik ga je missen en ik zal je nooit vergeten. 

 

groetjes blue 

zelfs hier lukt het niet om in één keer een reactie te posten, dus moeten we ook hier de 'truc’ uitvoeren

Dus ‘un moment svp’

 

Komt ie, tenminste als het goed is

 

 Hi @Pin ,

 

ik snap het helemaal :thumbsup:

We proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat we ook zolang mogelijk kunnen genieten van jouw aanwezigheid :relaxed:

 

Ik denk dat we nu aan he laatste stuk van onze inhaalslag zijn begonnen, dus het moment dat we je 'vrij laten’ komt zeker dichterbij, maar als je nog even kan wachten, dan zou dat echt tof zijn

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

we hebben een missie uit te voeren en de deadline is in aantocht

TheMightySlayer schreef:

Ik heb nu wel meivakantie gelukkig… Online les is nogal irritant soms want de verleiding om wat anders te doen is heel groot. Nog fijne kerst- en zomervakanties de komende jaren (een beetje vooruit wensen is nooit verkeerd, al helemaal niet als je weggaat)

Ah chill! Online les is inderdaad om te janken. Hopelijk hebben we daar na die zomervakantie niet meer zo'n last van!

M en Ms schreef:

We proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat we ook zolang mogelijk kunnen genieten van jouw aanwezigheid :relaxed:

Haha smiecht.

 M en Ms schreef:

Ik denk dat we nu aan he laatste stuk van onze inhaalslag zijn begonnen, dus het moment dat we je 'vrij laten’ komt zeker dichterbij, maar als je nog even kan wachten, dan zou dat echt tof zijn

[...]

we hebben een missie uit te voeren en de deadline is in aantocht

In spanning wacht ik af,

Gr. Pin

 

  

Nope, ik mocht niet posten:

 

Ben ik weer!

@Gebruiker c @TheMightySlayer @Blue @M en Ms @Simply Me 

Iedereen nog een beetje slapen? Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk wordt nu het definitieve afscheidsmoment wel héél dichtbij komt. Of is dat nog mijn ontbijt en ochtend(of middag?)misselijkheid? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

kun je ook misselijk zijn als je nog niet hebt ontbeten?

 

Ik zag nog dat M&M's een inhaalslag aan het maken is op zijn topic, dus daar wacht ik nog ff op. (Lol ik blijf het maar uitstellen hè. Maar nee, ik ga echt vandaag het verzoek in het topic van account verwijderen poppen.)

wij werken het beste onder tijdsdruk, nou ja, wij werken onder tijdsdruk, want anders denken we dat we nog alle tijd hebben en dat werkt niet :rofl:

 

Ik heb overigens geen nieuwe, vreemde berichten gespot, jullie? En ik heb geen waarschuwing:joy:  

 

same here

we worden wel steeds gebeld door onbekende nummers en jij? :joy:

 

Gebruiker c schreef:

Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Heerlijk, hoe laat was je wakker? Ik rond 11h :blush:

oh, wij hebben lekker dat 14.45 uur in bed gelegen. We waren wel al iets eerder wakker….ik denk rond 8.00 uur ofzo

 

Gebruiker c schreef:

Vind eigenlijk nu ik erover nadenken eigenlijk erg jammer dat eigenlijk na morgen dit alles soort van weg gaat maar goed.

Is het ook, maar ik denk dan aan een quote die een goede forumvriend van me ooit gebruikte:

New beginnings are often disguised as painful endings

Sommigen weten misschien over wie ik het heb.

 

yep, ik hoop dat alles goed gaat met diegenen en wie weet is ze dichterbij ons dan we denken. Het beste ook voor jou en ja, we weten het, we hadden je nog iets beloofd en belofte maakt schuld, dus ja, we gaan er echt ons best voor doen. Ik denk dat ik het in jouw topic (afscheid)  en mijn topic (Luca/Jur) ga zetten.  ASAP, maar wsch niet zo snel als vandaag. Ben ik alweer aan het uitstellen….

 

M en Ms schreef:

...we zijn ook wel gevoelig voor afleiding…

Als alles ook interessant is, hoe kunnen mensen dan kiezen??

dat is het lastige, want we kunnen ook slecht 'nee’ zeggen

 

Ik wacht dus nog ff op M&M's en keer dan hier terug voor een final post en dan peer 'm voor goed. 

je bent net als mama en de rest van de familie. Iedereen moet altijd op M&M's wachten, omdat ze zo nodig nog iets moeten afmaken of doen of pakken of gewoon omklungelen omdat ze eerst dat liedje af willen luisteren op de radio, terwijl ze het ook in hun telefoon op hun playlist hebben staan.

Ik kan daar echt boos :rage: om worden :grinning:

 

andere reacties volgen nog waarschijnlijk :wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Is 10 reacties per dag gemiddeld veel?

Ja dat is best veel, dus dat zegt hoeveel Pin hier betekent voor ons allemaal, dus ja.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 2
Badge +1

Jij hebt mij zoveel geholpen zonder dat je dat wist

Fijn KT pensioen bro

Thanks

Haha, is goed!

Neem lekker ff je rust, truste!

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +12

Doeidoei!

Heey Pin en alle anderen,

Ondertussen heb je je berichtje geplaats in het topic account verwijderen...

Nogmaals bedankt voor alles!

De liedjes die je gedeeld hebt ga ik zeker nog luisteren.

Voor jou heb ik ook een liedje, (het gaat me niet zozeer om de muziek), maar om de tekst:

 

"Time To Say Goodbye"
When I am alone I sit and dream
And when I dream the words are missing
Yes, I know that in a room so full of light
That all the light is missing
But I don't see you with me, with me

Close up the windows,
Bring the sun to my room
Through the door you've opened
Close, inside of me the light you see
That you met in the darkness

Time to say goodbye
Horizons are never far
Would I have to find them alone
Without true light of my own?
With you I will go
On ships over seas
That I now know
No, they don't exist anymore
It's time to say goodbye

When you were so far away
I sat alone and dreamt of the horizon
Then I know that you were here with me
Building bridges over land and sea
Shine a blinding light for you and me
To see, for us to be


Time to say goodbye
Horizons are never far
Would I have to find them alone
Without true light of my own?
With you I will go
On ships over seas
That I now know
No, they don't exist anymore
Without true light of my own

With you I will go
Horizons are never far
Would I have to find them alone
Without true light of my own?
With you I will go
On ships over seas
That I now know
No, they don't exist anymore
Anymore


Misschien meer om de symboliek. Over het vinden van het licht in de duisternis, varen met schepen over de zee, het bouwen van bruggen over land en zee. “Knowing a person is like music, what attracts us to them is their melody, and as we get to know who they are, we learn their lyrics”

Ookal hebben we elkaar nooit real life ontmoet, hier op het forum hebben we elkaar mogen helpen een beetje licht in de duisternis (depressie) te vinden. Hopelijk mag dat licht altijd blijven doorstralen, het zal bij mij altijd blijven schijnen!:star2::kissing_heart:

Groetjes,

Simply Me

Ik kom dan nog wel even online. 😃

Reputatie 6
Badge +12

Hallo Oink :)

Het gaat niet echt om de reacties, het gaat er meer om dat het forum mensen helpt. Je hoeft niet per se te laten zien dat je extreem actief bent door te flexen met je gemiddeldes. Ook al heb je maar 1 reactie in totaal, die ene reactie kan toch weer mensen helpen.

-TheMightySlayer <3

Bedoel je hiermee dat mijn reacties allemaal bullshit zijn ?

Hallo Oink :)

Zeker niet. Jouw reacties zijn goed, en ook waardevol voor het forum. Ik bedoel in het algemeen dat kwantiteit minder belangrijk is dan kwaliteit.

-TheMightySlayer <3

Reageer