Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

hey lieve Pin

ooh ik moet zeggen Doei Lieve Pin,

 

ik wil nu toch maar afscheid nemen want ik ben zo even offline. dus ik schrijf nu een berichtje van uit me bedje met me luch 😂

 

lieve Pin

heel veel succes in de toekomst. met alles wat komen gaat.

als er een tegenslag is of iets wat moeilijk is weet ik gewoon dat je er doorheen komt. ik vertrouw in jou!

ik wil nog zoveel zeggen maar ik heb nog 7 minuten tot ik weg moet 😂 dus ik hou het kort.

ergens in jou hart heb je een blauw plaatsje gecreëerd en daar zitten alle formurs. want we staan allemaal achter je. we geloven allemaal dat jij je in de toekomst gaat knallen. 

en als je het even niet meer weet moet je maar om hulp vragen met rook signalen. misschien komt iemand je dan helpen 😅 oké sorry ik zag gister tijdens het wachten tot je online kwam iemand die zo om hulp vroeg. 

wat ik wil zeggen al zijn we niet meer in je scherm te vinden we zijn diep van binnen te vinden. en we zullen altijd in je geloven. 

 

oké lang genoeg getypt blijkbaar want Loes is er 😂

doei doei 

groetjes blue 

Edit: 

Loes werd gebeld toen ze binnen kwam of ze ff snel iets kon doen. dus ik ben nu nog hier haha

Haha, dat zul je altijd weer zien blue. 

 

 

 

  

Nope, ik mocht niet posten:

 

Ben ik weer!

@Gebruiker c @TheMightySlayer @Blue @M en Ms @Simply Me 

Iedereen nog een beetje slapen? Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk wordt nu het definitieve afscheidsmoment wel héél dichtbij komt. Of is dat nog mijn ontbijt en ochtend(of middag?)misselijkheid? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

kun je ook misselijk zijn als je nog niet hebt ontbeten?

 

Ik zag nog dat M&M's een inhaalslag aan het maken is op zijn topic, dus daar wacht ik nog ff op. (Lol ik blijf het maar uitstellen hè. Maar nee, ik ga echt vandaag het verzoek in het topic van account verwijderen poppen.)

wij werken het beste onder tijdsdruk, nou ja, wij werken onder tijdsdruk, want anders denken we dat we nog alle tijd hebben en dat werkt niet :rofl:

 

Ik heb overigens geen nieuwe, vreemde berichten gespot, jullie? En ik heb geen waarschuwing:joy:  

 

same here

we worden wel steeds gebeld door onbekende nummers en jij? :joy:

 

Gebruiker c schreef:

Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Heerlijk, hoe laat was je wakker? Ik rond 11h :blush:

oh, wij hebben lekker dat 14.45 uur in bed gelegen. We waren wel al iets eerder wakker….ik denk rond 8.00 uur ofzo

 

Gebruiker c schreef:

Vind eigenlijk nu ik erover nadenken eigenlijk erg jammer dat eigenlijk na morgen dit alles soort van weg gaat maar goed.

Is het ook, maar ik denk dan aan een quote die een goede forumvriend van me ooit gebruikte:

New beginnings are often disguised as painful endings

Sommigen weten misschien over wie ik het heb.

 

yep, ik hoop dat alles goed gaat met diegenen en wie weet is ze dichterbij ons dan we denken. Het beste ook voor jou en ja, we weten het, we hadden je nog iets beloofd en belofte maakt schuld, dus ja, we gaan er echt ons best voor doen. Ik denk dat ik het in jouw topic (afscheid)  en mijn topic (Luca/Jur) ga zetten.  ASAP, maar wsch niet zo snel als vandaag. Ben ik alweer aan het uitstellen….

 

M en Ms schreef:

...we zijn ook wel gevoelig voor afleiding…

Als alles ook interessant is, hoe kunnen mensen dan kiezen??

dat is het lastige, want we kunnen ook slecht 'nee’ zeggen

 

Ik wacht dus nog ff op M&M's en keer dan hier terug voor een final post en dan peer 'm voor goed. 

je bent net als mama en de rest van de familie. Iedereen moet altijd op M&M's wachten, omdat ze zo nodig nog iets moeten afmaken of doen of pakken of gewoon omklungelen omdat ze eerst dat liedje af willen luisteren op de radio, terwijl ze het ook in hun telefoon op hun playlist hebben staan.

Ik kan daar echt boos :rage: om worden :grinning:

 

andere reacties volgen nog waarschijnlijk :wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Oké, daar gaan we dan guys. Even taggen:

@Blue @Gebruiker c @M en Ms @Simply Me @TheMightySlayer 

Bedankt nog voor jullie laatste reacties, ik heb ze gelezen en dat doet me veel :blush: Het is echt tijd nu :confused: M&M’s heeft z’n best gedaan het te rekken :wink: , maar ik heb de laatste reactie achtergelaten in zijn topic en dit wordt de laatste hier in mijn topic. Dan rest alleen nog de reactie om mijn account te laten verwijderen…

Ik wil nog voor de zekerheid hier plaatsen dat ik ervan uitga dat ook als ik weg ben er geen dingen worden gedeeld over mij die persoonlijk met mij te maken hebben, zoals ik ook heb gevraagd in de originele post. Nu weet ik dat de groep waarmee ik het vannacht bond heb gemaakt (:wink: ) dat sws niet doet, maar dit is gwn een herinnering voor als er een onschuldige forummer dit leest en het ff vergeten was ofzo.

 

Toen Kenshin wegging was ik vrij emotioneel. Kenshin heeft toen wat liedjes achtergelaten waar die op dat moment naar luisterde. Als ik daar naar luister voel ik me dichter bij Kenshin ofzo, of ik kan weer dichter bij goede herinneringen komen. Ze heb ik ook een liedje van @Blue en nu een shitload aan The Greatest Showman liedjes van @M en Ms haha. Ik heb daarom een tijdje zitten twijfelen of ik dit ook wilde doen, omdat het wel iets is wat ik eng vind om op het internet te laten. Maar ja, ik bedacht me dat ik in M&M’s topic ook al liedjes aan het strooien was, dus ik ga er toch eentje achterlaten:

Another Place – Bastille

Versie 1: https://youtu.be/cKRwmHppvTE

Versie 2: https://youtu.be/85Ur_SJU1Qg

Dit vinden jullie misschien een merkwaardige keuze en misschien is het dat ook wel. Het is in mijn ogen origineel bedoeld als liefdesliedje van iemand die like trapped is in z’n hoofd met z’n ex en sad is dat het niet werkte tussen hen. Naja, da’s wat ik ervan maak met de videoclip en blijkbaar is er een versie met en zonder Alessia Cara (persoonlijk prefereer ik die zonder haar, maar dat mogen jullie voor jullie zelf bepalen, allebei de versies zijn gelinkt hierboven). Maar goed, hier is een stukje uit de lyrics wat je ook heel anders op kan vatten:

So don't make promises to me that you're gonna break
We only ever wanted one thing from this
Don't paint wonderful lies on me that wash away
We only ever wanted one thing from this
Oh, in another place
In another time, what could we have been?
Oh, in another place
In another time, what could we have been?

https://genius.com/Bastille-and-alessia-cara-another-place-remix-lyrics

Dit is het refrein en de reden dat ik van dit nummer houd, lol, want het klinkt zo lekker. Maar goed, het dikgedrukte spreekt voor mij een beetje voor zichzelf. Toen ik hier kwam wilde ik hulp, antwoord op mijn vragen. Wat ik terugkreeg was iets wat ik totaal niet had verwacht. Wat heb ik een fantastische forumvrienden mogen ontmoeten hier en ik had gewild dat we elkaar ergens anders waren tegengekomen, waardoor we contact hadden kunnen blijven houden. Dat lukt nu helaas niet en dat maakt de memories hier ook wel bittersweet. Desondanks ben ik echt ontzettend blij met jullie, jullie hulp, steun en aanwezigheid. Ik kwam hier op m’n 14e en ga nu 5 jaar later weg. Ik heb mezelf en zo veel andere forummers zien groeien hier. Echt ontzettend bedankt voor deze jaren, ook @Kindertelefoon. Ik heb ontzettend veel aan jullie gehad!

Misschien tot ziens, in another time and in another place en anders geldt deze Pooh-geïnspireerde quote:

You may be gone from my sight, but you are never gone from my heart.

 

Gr. Pin

 

PS. Drop eventueel je liedjes nog in het topic, ik zal ze luisteren!

Bedankt lieve Pin !

Bedankt! ✌👋🤗.

Ik ben blij dat ik toch nog kom deelnemen aan je afscheid.  Het ga je goed mijn vriend! Hopelijk tot weerziens. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

even tijd om adem te halen en alles op ons in te laten werken

 

Het einde van een tijdperk hier, maar nog met een heel leven voor hem gaan er vast op meerdere plekken nog mooie dingen gebeuren….

 

We kunnen alleen maar dankbaar en trots zijn op wat Pin ons gebracht heeft

 

 

Groetjes,

twin (de vleugels van mijn vlucht)

M&M's

 

 

Heey Pin en alle anderen,

Ondertussen heb je je berichtje geplaats in het topic account verwijderen...

Nogmaals bedankt voor alles!

De liedjes die je gedeeld hebt ga ik zeker nog luisteren.

Voor jou heb ik ook een liedje, (het gaat me niet zozeer om de muziek), maar om de tekst:

 

"Time To Say Goodbye"
When I am alone I sit and dream
And when I dream the words are missing
Yes, I know that in a room so full of light
That all the light is missing
But I don't see you with me, with me

Close up the windows,
Bring the sun to my room
Through the door you've opened
Close, inside of me the light you see
That you met in the darkness

Time to say goodbye
Horizons are never far
Would I have to find them alone
Without true light of my own?
With you I will go
On ships over seas
That I now know
No, they don't exist anymore
It's time to say goodbye

When you were so far away
I sat alone and dreamt of the horizon
Then I know that you were here with me
Building bridges over land and sea
Shine a blinding light for you and me
To see, for us to be


Time to say goodbye
Horizons are never far
Would I have to find them alone
Without true light of my own?
With you I will go
On ships over seas
That I now know
No, they don't exist anymore
Without true light of my own

With you I will go
Horizons are never far
Would I have to find them alone
Without true light of my own?
With you I will go
On ships over seas
That I now know
No, they don't exist anymore
Anymore


Misschien meer om de symboliek. Over het vinden van het licht in de duisternis, varen met schepen over de zee, het bouwen van bruggen over land en zee. “Knowing a person is like music, what attracts us to them is their melody, and as we get to know who they are, we learn their lyrics”

Ookal hebben we elkaar nooit real life ontmoet, hier op het forum hebben we elkaar mogen helpen een beetje licht in de duisternis (depressie) te vinden. Hopelijk mag dat licht altijd blijven doorstralen, het zal bij mij altijd blijven schijnen!:star2::kissing_heart:

Groetjes,

Simply Me

hey

 

Jep, mijn laatste reactie wil niet gepost worden:joy:

das een teken dat je niet mag gaan als ik offline ben 🙄 want ik ben nu pas terug.

 

 

 

Als ik daar naar luister voel ik me dichter bij Kenshin ofzo, of ik kan weer dichter bij goede herinneringen komen.

dat heb ik ook met 2 liedjes van Kenshin. 

 

Ze heb ik ook een liedje van @Blue 

oh ooh wat is dat voor liedje. dat woord nu voor eeuwig een vraag teken. oké tot over een kwartier want dan ben ik het vergeten 

zou het dit liedje zijn. want dat liedje is nu speciale voor mij. luister het liedje op de positieve manier als je hem wilt luisteren. 

ik wouw dat liedje eigenlijk bewaren tot morgen avond. ooh je krijgt de groetjes van Loes 😂 het groepje van vanacht krijgen allemaal de groetjes. ze denkt dat we gewoon via insta samen een halve nacht hebben doorgehaald. 

 

nou tot ziens lieve pin

 

Groetjes blue (voor de laatste x naar jou toe) 

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Pin,

Op het laatste moment stuur ik toch ook nog een berichtje, hopelijk ben ik nog op tijd, we zullen zien. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik zit nog niet heel lang op het forum, maar ik ben je reacties vaak tegengekomen. Je was altijd een trouwe forummer, en ik vind het mooi om te zien hoeveel vrienden je hier gemaakt hebt. 

Ik zou nog wel mijn hele reactie vol kunnen schrijven met allemaal dingen die je al lang gehoord hebt, maar ik doe het niet. Ik wil alleen even zeggen dat je een mooie aanvulling was voor het forum, dat je zoveel mensen hebt kunnen helpen, en dat iedereen je heel erg gaat missen. Het voelt echt een beetje als een nieuw tijdperk, zoals ik al eerder las. Het zal wel stil zijn.

Veel succes Pin, het ga je goed. 

 

Groetjes,

Paardebloem

 

(en nu hopen dat deze reactie niet goedgekeurd moet worden)

Reputatie 6
Badge +12

Raar om hier anonymous te zien :(

Reageer