Ik kom doei zeggen



Toon eerste bericht

210 reacties

Oké daar ging m'n reactie:joy: Ik had gwn een dialoogje getypt, maar een moderator moet er naar kijken...

Haha altijd irritant,  misschien komt ie morgen xD 😆.

 

Trouwens,  iemand zei mij laatst.

Door achter te laten wat je niet meer nodig hebt creëer je ruimte om te vinden wat jou vooruit brengt.

En ik weet lieve Pin, dat jij die ruimte vind

Hi iedereen,

hey

 

Gebruiker c schreef:

laat de dag vantevoren maar weten welke dag en hoelaat, dan kunnen we nog misschien hetzelfde doen toen bij Kenshin. 😊

Ik was van plan zaterdag avond, maar nu zie ik dat er weer iemand is komen koekeloeren die soms een beetje moeite heeft met deadlines en tijd ;) dus stay tuned.haha , is goed👍 

doe wanneer voor jou het fijnste moment is (als je het maar laat weten vind ik het goed 😉😄)

 

 

 

Gr. Pin

Groetjes Gebruiker c 

 

“Hallo meneer, bent u gebruiker c?”

“Sorry?”

“Ik ben Pin, just saying. Zegt u dat iets?”

“Gaat alles goed met u?”

“Ja never mind, fijne dag nog”

*rent snel weg*

'’...” 

*confused thoughs*

Haha , ik zie het al helemaal voor me 😂😂

Ach ja , ideeën heten niet voor niks ideeën.  Anders zouden ze vast wel anders heten . Ideeën zijn dingen en gedachtes als momentopname.  Het schiet ineens naarbinnen en later vergeet je het weer 

Btw, voelde ff de behoefte :8 in de conversatie te sliden.

 is goed,  snap ik

 

Vraag me ook af of de achterblijvers een waarschuwing gaan krijgen voor onze chat festijnen :upside_down:  Of mss ik ook wel nog vlak voor ik 'm peer.

Dat zou me echt niet uitmaken eerlijk gezegd,  al zou ik mijn account verwijderd worden. Dat vind ik prima , als ik nu maar heb kunnen lachen en big wat gezellig heb kunnen doen met z'n allen. Maar ik denk al wat KT  gaat doen.

Vraag me ook af of de achterblijvers een waarschuwing gaan krijgen voor onze chat festijnen :upside_down:  Of mss ik ook wel nog vlak voor ik 'm peer.

 

das alleen als ze er achter komen dat twin en ik ons telefoonnummer hier zetten

ons telefoonnummer

maar dat zou ik ook niet terecht vinden btw :wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Pin, 

Al kenner we elkaar ook niet zo lang, je hebt me wel echt superveel geholpen met het verbeteren van m’n tips voor anderen. Bedankt daarvoor. Ik hoop dat het anderen mensen op dit forum helpen ook zo’n motivatie is voor jou, voor mij in ieder geval wel. Doei, Thx voor alles! ❤️❤️
 

-flopflop14 

@Blue@Gebruiker c@M en Ms@xLotx@Anoniem06@TheMightySlayer@MensPersoon , @Asy  

Reputatie 2
Badge +3

Hey pin goed dat je veel mensen hebt geholpen ben nieuw dus heb dat niet kunnen meemaken echt maar veel succes met je leven verder doei.

 

Klinkt alsof deze deken meer voor me kan doen dan m'n therapeut pfff.

waar denk je dat ik de hele dag onder zit/lig als ik thuis ben 🤣 . ik heb 2 stuks. 1tje als dekbed en 1 voor als ik op een bank zit of als ik achter me bureau zit. het is serieus als ik me kut voel word ik er rustig van. het is een wonder deken.

heb je toch nog iets nuttigs aan deze nacht 🤣

Ach ja, ik denk dat KT dit voor nu een goede rede vind hoor.

Hey @Pin ,

 

Bedankt voor het melden, had je voor vrijdag al een tijd? Zo nee, als het in de avond is , dan kan ik er wel bij zijn, hetzelfde geld voor zondag ,maar dat wist je denk ik wel.

Ik ga er vanuit dat het op vrijdag of zondag is, dus dan zet ik wel een wekker op vrijdag en zondag 😅. Weet nog niet hoelaat je wilt gaan maar , tagg me maar als je een vaste tijd hebt.😉.

 

Groetjes Gebruiker c 

Dit kan misschien  

 

 

 

@Gebruiker c ,

 

wie is Guus Meeuwis

 

Groetjes,

M&M's en twin :joy:

Haha een goeie zanger die dit lied heeft gezongen

Ik snap wat je bedoelt Pin, maar KT weet denk ik wel dat wij hier de regels wel kennen en ook niet ons telefoon nummer gaan geven 😆 .

Maar wel fijn dat ze er altijd voor ons zijn.


oh ja , had  de tijd niet eens gezien 

Nou niet echt een powernapje, ik probeer te slapen, maar ja dat vordert niet zo. En toen dacht ik ik ga maar even hier kijken. En wat een gezelligheid!

Er is zeker een gezelligheid hier 😂 

Hoe  meer zielen hoe meer vreugd 

M en Ms schreef:

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

Ah da's Rintintin toch? Of is dat de Franse ofzo?

M en Ms schreef:

precies dat en we testen het systeem ook nog eens gratis

Toch heb ik ergens het gevoel dat ze bepaalde reacties niet gaan missen, want ze blijven toch graag onderdelen uit je reacties wegplukken :upside_down:

haha klopt

 

@Pin  dus een klein feestje is prima dus?🙂

 

Groetjes Gebruiker c 

Ik ben zeker van de partij,  alleen helaas wel vanaf 21.00😔

Dus als je kan wachten graag 😅

 

Groetjes Gebruiker c 

Gebruiker c schreef:

haha, is goed, het valt eigenlijk nu wel mee , ik heb vandaag en morgen beetje tijd gemaakt hiervoor natuurlijk, want ja plannen kan ik goed haha 

Chill, dus jij kan ook lekker uitslapen :wink: nou ja, soort van. Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Blue schreef:

haha ja. heb net me wekker gezet. en me beste vriend gezegd dat hij ook maar moet gaan slapen.

Wauw, wat verstandig en volwassen zeg:wink::hugging:

 

Truste! Nu peer ik 'm echt voor vannacht!is goed, weltruste 🤗. Vind eigenlijk nu ik erover nadenken eigenlijk erg jammer dat eigenlijk na morgen dit alles soort van weg gaat maar goed.

Groetjes Gebruiker c 

 Hi Pin,

 

Hi iedereen,

M en Ms schreef:

Het komt gewoon omdat er te weinig uren in een dag zitten

Of te weinig minuten in een uur? @M en Ms 

dat kan ook :relaxed:

 

Hey

te weinig seconden in een minuut misschien 🤔 naja dat vond ik vandaag. Want we werken op tijd en ja soms moet het binnen een minuut gepakt/gevonden worden en dat is lastig. 

nog beter haha :wink:

 

Ik heb er nog eens over nagedacht en denk dat het nog iets anders is. Twin en ik hebben altijd wel een plan, een soort agenda en normaal gesproken doen we alles wat in de planning staat, maar…...we zijn ook wel gevoelig voor afleiding…..zo komt het regelmatig voor dat er iets tussendoor komt en dan komen we soms een beetje in de knoop met ons schema en dan kan het wel eens onbedoeld laat worden…..zoals nu :grinning:

 

Heb de film gekeken en idd die clips kende ik dan al. Was een mooie film!

ok, nice

 

M en Ms schreef:

Uiteindelijk is zijn gezondheid belangrijker voor ons dan het geld. Gelukkig is ie nu weer op het goede pad.

Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ken niet veel mensen die dit zouden oplossen voor hun vrienden/vriendje. Dat siert jullie! 

Luca zit in ons hart, no matter what.  Zoals papa voor ons het geld van zijn droommotor gebruikte voor de advocaat en andere kosten voor onze misbruikzaak hebben wij ons gespaarde geld gebruikt om Luca weer op de rit te helpen. Eigenlijk was het iets waar we niet echt over na moesten denken, maar ik zal er nog iets over zeggen in mijn eigen topic

 

M en Ms schreef:

ja, heb ik al geschreven….

Daar ga ik zo heen en nog even een reactie achterlaten :)

oh das top

 

M en Ms schreef:

en wij niet 100% weten of we vanavond bij dat afscheid kunnen zijn

Op zich nog wel een kans dat ik op dezelfde ungodly hours online ga zijn als jullie oops,

haha, we gaan het meemaken

 

Mooi nummer van Di-Rect. Ik las eerst de tekst en daardoor moest ik denken aan Beautiful van Kygo. Toen ik het nummer luisterde wat minder, maar alsnog. Connectie is connectie. Vooral het volgende stuk van Beautiful:

So, if I let down my guard
If I rip up my scars
And I show you my heart
Am I beautiful?
If I tell you my secrets
Show my dark and my demons
Tell me, what do you see?
Am I beautiful?

das idd een mooi nummer en ik snap de connectie die je bedoelt

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Heyy

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

haha, dat valt toch wel mee🤭.

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?  En mijn kat Thunder zit nu eventjes naar het topic aan het kijken omdat ik hem op schoot neer heb gezet maar hij wil weer weg. Hij kan het waarschijnlijk nog niet aan dat jij weggaat :joy:

Tyler ligt gewoon boven lekker te slapen in zijn mandje. cute🤗 xD

-TheMightySlayer

Groetjes Gebruiker c 

Ben ik weer!

@Gebruiker c @TheMightySlayer @Blue @M en Ms @Simply Me 

Iedereen nog een beetje slapen? Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk wordt nu het definitieve afscheidsmoment wel héél dichtbij komt. Of is dat nog mijn ontbijt en ochtend(of middag?)misselijkheid? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zag nog dat M&M's een inhaalslag aan het maken is op zijn topic, dus daar wacht ik nog ff op. (Lol ik blijf het maar uitstellen hè. Maar nee, ik ga echt vandaag het verzoek in het topic van account verwijderen poppen.)

Ik heb overigens geen nieuwe, vreemde berichten gespot, jullie? En ik heb geen waarschuwing:joy:  

 

Simply Me schreef;

Sowieso dat de Kindertelefoon alle berichten leest. Ik weet alleen niet of ze dit gaan doen: -onnodige quote verwijderd-😅

Ik hoop het niet voor ze:sweat_smile:

Gebruiker c schreef:

Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Heerlijk, hoe laat was je wakker? Ik rond 11h :blush:

Gebruiker c schreef:

Vind eigenlijk nu ik erover nadenken eigenlijk erg jammer dat eigenlijk na morgen dit alles soort van weg gaat maar goed.

Is het ook, maar ik denk dan aan een quote die een goede forumvriend van me ooit gebruikte:

New beginnings are often disguised as painful endings

Sommigen weten misschien over wie ik het heb.

M en Ms schreef:

...we zijn ook wel gevoelig voor afleiding…

Als alles ook interessant is, hoe kunnen mensen dan kiezen??

TheMightySlayer schreef:

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

Haha ja oeps.

TheMightySlayer schreef:

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?

Nope, ik heb alleen met Kerst vakantie en in de zomer.

Geniet van het knuffelmoment met je kat :blush::hugging:

 

Ik wacht dus nog ff op M&M's en keer dan hier terug voor een final post en dan peer 'm voor goed. 

See ya!

Reageer