Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Doeidoei!

Hi Pin,

nog even een vervolg op mijn vorige post.

Twin en ik zijn eigenlijk niet zo’n fan van musicals, maar ondertussen hebben we al meerdere liedjes uit ‘The Greatest Showman’ gehoord die we wel nice vonden. We werden dus een beetje nieuwsgierig naar de rest en hebben de film laatst bekeken. Volgens mij kun je die wel via Netflix bekijken, want op yt vonden we alleen maar een gratis versie in Hindi…..

https://www.youtube.com/watch?v=6jZVsr7q-tE

Ik weet niet hoe jouw Hindi is, maar wij spreken het de laatste tijd niet zo vaak meer haha :wink: .

Zonder al te veel te verklappen vonden wij het een verhaal dat toepasbaar is voor een heleboel mensen en daarom misschien ook wel als inspiratie kan dienen.

In het kort: je hebt een droom:

https://www.youtube.com/watch?v=RkozLmiLBc0  (A Million Dreams)

 

Je wilt weg uit de situatie waarin je zit:

https://www.youtube.com/watch?v=yO28Z5_Eyls (Rewrite The Stars)

Dat allemaal kan door je hart te volgen. Daarbij is het wel fijn als je wat medestanders (anderen die ook wat zien in jouw droom) met je mee kunt krijgen, een plan te hebben en wat geluk helpt hierbij ook wel. Het is natuurlijk een heel avontuur met allerlei haken en ogen, maar de aanhouder wint. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Durf in het licht te staan en weet dat je goed bent zoals je bent. Wees daar trots op:

https://www.youtube.com/watch?v=CjxugyZCfuw (This Is Me)

 

Let wel, verlies je doel niet uit het oog en sla niet door. Altijd meer willen is ook niet goed:

https://www.youtube.com/watch?v=6jZVsr7q-tE (Never Enough)

 

Bovendien, vergeet niet waar je vandaan komt en op welke mensen je hebt kunnen bouwen en wat echt belangrijk is:

https://www.youtube.com/watch?v=XyIDxpUJ10Q (From Now On)

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de muziek ook leuk vindt.

 

Verder wensen we je natuurlijk alle goeds voor nu en de toekomst. We zijn blij dat we jou hier tegen hebben mogen komen en afgezien van alle tips die we gekregen hebben, hebben we ook wel plezier gemaakt, daar waar het kon. Wie weet kruisen onze wegen nog eens in de toekomst. Het zou zo maar kunnen en anders hebben we sws de mooie herinneringen aan de tijd die we hier samen hebben doorgebracht.

 

Het ga je goed Pin.

Waarschijnlijk spreken we elkaar nog wel even voordat je definitief van het forum ‘verdwijnt’.

 

Liefs,

Twin en M&M’s

 

Btw, ik heb ook nog iets gepost in het topic van Blue. Dat gaat over iemand die toen ie jong was weinig perspectief zag in het leven, maar die nu, met de juiste mensen om zich heen, een mooi leven leidt. Nieuwsgierig….??

Check de link: 

 

 

Hi iedereen,

Hier komt nog even mijn reactie op @M en Ms en verder zal het één van mijn laatste berichten zijn denk ik. Ik heb nu besloten dat vrijdag m'n laatste dag op 't forum gaat zijn (@Gebruiker c) en anders max zondag, omdat ik las dat @Blue dan ook weg gaat.

 

M en Ms schreef:

je hebt van die mensen die ‘altijd’ de boel in de war sturen en idd 'moeite hebben met deadlines en tijd’,

Myself included. Ik heb het nu ook een week uitgesteld omdat ik moe was, haha. Ik stel graag dingen uit.

M en Ms schreef:

 maar kennelijk is het moment dat nadat je 12 uur gewerkt hebt en daarna snel nog wat warms hebt gegeten en een lekkere warme douche hebt genomen niet het ideale moment om nog lang genoeg wakker te blijven om een reactie te typen….:joy:

Niet? Ik dacht dat jullie altijd op dat moment reacties schrijven? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

M en Ms schreef:

Oh nee hè, niet weer een liedje…..haha, jawel toch weer een liedje  :thinking:

Geen zorgen, dat had ik al verwacht en dat hoort bij jullie :)

M en Ms schreef:

Nou ja, aan de andere kant toch ook wel weer vertrouwd, want er gebeuren hier op het forum wel vaker onvoorspelbare dingen.

Mijn reactie vak springt ook vaak op en neer tijdens het typen. Een leuke ervaring, maar irritant als het iedere keer gebeurt (ik denk dat het komt door incognito en het gebrek aan cookies ofzo, maar idk, geen computer expert.

Het is een heel mooi nummer. Ik kende 'm al wel, maar niet met die videoclip. Ik heb The Greatest Showman ook niet gezien, maar wel op de reclame toen die net uit was. Misschien wel een goed voornemen om die dan maar eens te kijken :)

Ook een hele mooie boodschap. Ik denk ook dat er een kern van waarheid in zit, dat als je blijft dromen, je je toekomst open blijft houden voor alle mooie dingen die op je pad kunnen komen. Onbewust zal je dan ook wel meer kansen zien denk ik.

M en Ms schreef:

Ja, we werken nu in ff een paar maandjes in de bouw (bij het bedrijf van opa), zodat we ff snel wat geld kunnen verdienen voor onze komende studies.

Ai, om te voorkomen dat je straks met studieschuld je leven begint… Succes!

M en Ms schreef:

Meer hierover in mijn eigen topic, tenminste dat is het plan en dan ook een update over Luca en wat we de laatste tijd allemaal uitgespookt hebben toen we hier niet waren…

Geen idee of je dat al hebt geschreven, want anders is er mss een kans dat ik al weg ben. Ik zal t lezen, maar zal dan niet reageren. Het was een eer om ook jullie verhaal van zo dichtbij mee te mogen maken. Ik heb zo veel van jullie geleerd. Van jullie positieve mindset en hoe het leven dan inderdaad meer kansen lijkt te hebben. Hoe jullie uit alle naars iets positiefs hebben kunnen halen en hoe jullie bijna niet uit het veld zijn te slaan. Hoe belangrijk het is om goede vrienden en fijne familie te hebben en dat dat ook eigenlijk alles is wat je nodig hebt. En muziek. Jullie hebben mij echt geleerd om anders te kijken naar muziek, waardoor ik daar nu op een andere, betere manier naar kan kijken en luisteren :)

Heel erg bedankt voor de tijd op het forum. Het ga jullie goed!

 

Ow, tweede reactie. Let's go dan.

M en Ms schreef:

Ik weet niet hoe jouw Hindi is, maar wij spreken het de laatste tijd niet zo vaak meer haha :wink: .

Beetje weggezakt vrees ik:sweat_smile:  

M en Ms schreef:

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de muziek ook leuk vindt.

Je hebt me wel emotioneel gemaakt met je bericht en je liedjes. Waarom doe ik dit ook voor ik aan t werk moet…

De film staat btw niet op Netflix, dus dat wordt illegaal zoeken :imp:

M en Ms schreef:

Verder wensen we je natuurlijk alle goeds voor nu en de toekomst. We zijn blij dat we jou hier tegen hebben mogen komen en afgezien van alle tips die we gekregen hebben, hebben we ook wel plezier gemaakt, daar waar het kon. Wie weet kruisen onze wegen nog eens in de toekomst. Het zou zo maar kunnen en anders hebben we sws de mooie herinneringen aan de tijd die we hier samen hebben doorgebracht.

Hetzelfde geldt voor jullie. Bedankt voor alles guys.

M en Ms schreef:

Btw, ik heb ook nog iets gepost in het topic van Blue. Dat gaat over iemand die toen ie jong was weinig perspectief zag in het leven, maar die nu, met de juiste mensen om zich heen, een mooi leven leidt. Nieuwsgierig….??

Zeer nieuwsgierig, maar dat wordt m'n volgende pauze vrees ik:sweat_smile:

 

Gr. Pin

 

Reputatie 2
Badge +3

Hey pin goed dat je veel mensen hebt geholpen ben nieuw dus heb dat niet kunnen meemaken echt maar veel succes met je leven verder doei.

Hey @Pin ,

 

Bedankt voor het melden, had je voor vrijdag al een tijd? Zo nee, als het in de avond is , dan kan ik er wel bij zijn, hetzelfde geld voor zondag ,maar dat wist je denk ik wel.

Ik ga er vanuit dat het op vrijdag of zondag is, dus dan zet ik wel een wekker op vrijdag en zondag 😅. Weet nog niet hoelaat je wilt gaan maar , tagg me maar als je een vaste tijd hebt.😉.

 

Groetjes Gebruiker c 

hey 

 

Mijn reactie vak springt ook vaak op en neer tijdens het typen.

Daar had ik van de week ook last van, zeer irritant 🙄

 

Pin ga je gewoon weg of maakt je er een echt afscheid van? Of ga je gewoon weg? Ik ben er dan in iedergeval bij. 
 

groetjes blue 

Euh I guess dat ik 's avonds wel online ben dan!

@Pin  dus een klein feestje is prima dus?🙂

 

Groetjes Gebruiker c 

Jullie mogen gerust ook online komen, niks op tegen:wink:

Jullie mogen gerust ook online komen, niks op tegen:wink:

Ik ben zeker online haha. 
1x getagt/mailtje en ik ben online.

Ik heb vrijdag van af 5 uur helemaal vrij voor jou hoor Pin 😉
 

groetjes blue 

Ik ben zeker van de partij,  alleen helaas wel vanaf 21.00😔

Dus als je kan wachten graag 😅

 

Groetjes Gebruiker c 

 Hi @Pin ,

 

xx

M en Ms schreef:

 maar kennelijk is het moment dat nadat je 12 uur gewerkt hebt en daarna snel nog wat warms hebt gegeten en een lekkere warme douche hebt genomen niet het ideale moment om nog lang genoeg wakker te blijven om een reactie te typen….:joy:

Niet? Ik dacht dat jullie altijd op dat moment reacties schrijven? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

 

uhm, nee joh, is misschien eens een keertje eerder gebeurd….haha...je hebt ons door. Het komt gewoon omdat er te weinig uren in een dag zitten

 

M en Ms schreef:

Oh nee hè, niet weer een liedje…..haha, jawel toch weer een liedje  :thinking:

Geen zorgen, dat had ik al verwacht en dat hoort bij jullie :)

oh gelukkig, je was er al op voorbereid. Gelukkig hebben we een liedje gepost, want anders hadden we wsch nu een probleem :joy:

 

Het is een heel mooi nummer. Ik kende 'm al wel, maar niet met die videoclip. Ik heb The Greatest Showman ook niet gezien, maar wel op de reclame toen die net uit was. Misschien wel een goed voornemen om die dan maar eens te kijken :)

de videoclip (en ook bij de andere liedjes) toont voor een deel ook beelden uit de film. Veel plezier voor als je 'm gaat kijken

 

Ook een hele mooie boodschap. Ik denk ook dat er een kern van waarheid in zit, dat als je blijft dromen, je je toekomst open blijft houden voor alle mooie dingen die op je pad kunnen komen. Onbewust zal je dan ook wel meer kansen zien denk ik.

zo denken wij er ook over

 

M en Ms schreef:

Ja, we werken nu in ff een paar maandjes in de bouw (bij het bedrijf van opa), zodat we ff snel wat geld kunnen verdienen voor onze komende studies.

Ai, om te voorkomen dat je straks met studieschuld je leven begint… Succes!

ja,  we moeten onze buffer weer aanvullen, want we hebben een groot gedeelte  van Luca's geldproblemen ‘opgelost’ of iig betaald zodat ie nog een dak boven zijn hoofd had enzo. Btw, we hebben hem geen cash gegeven, maar rechtstreeks o.a. zijn huurachterstand en lening bij de bank enzo afgelost.  In die tijd had ie geen contact met zijn ouders omdat ie geld en spullen van ze had gestolen om zijn drugs te kunnen betalen. Wij konden niet niks doen en hem nog verder weg zien zakken in de ellende, terwijl hij beterschap beloofde, maar ja, wat zijn woorden waard waren wisten we natuurlijk niet. Uiteindelijk is zijn gezondheid belangrijker voor ons dan het geld. Gelukkig is ie nu weer op het goede pad.

 

M en Ms schreef:

Meer hierover in mijn eigen topic, tenminste dat is het plan en dan ook een update over Luca en wat we de laatste tijd allemaal uitgespookt hebben toen we hier niet waren…

Geen idee of je dat al hebt geschreven, want anders is er mss een kans dat ik al weg ben. Ik zal t lezen, maar zal dan niet reageren. Het was een eer om ook jullie verhaal van zo dichtbij mee te mogen maken. Ik heb zo veel van jullie geleerd. Van jullie positieve mindset en hoe het leven dan inderdaad meer kansen lijkt te hebben. Hoe jullie uit alle naars iets positiefs hebben kunnen halen en hoe jullie bijna niet uit het veld zijn te slaan. Hoe belangrijk het is om goede vrienden en fijne familie te hebben en dat dat ook eigenlijk alles is wat je nodig hebt. En muziek. Jullie hebben mij echt geleerd om anders te kijken naar muziek, waardoor ik daar nu op een andere, betere manier naar kan kijken en luisteren :)

ja, heb ik al geschreven….het opschrijven helpt voor ons en  misschien helpen we er anderen ook mee

Dankjewel voor de lieve woorden. Idd familie en vrienden/dierbaren first, spullen zijn wat dat betreft onbelangrijk

Tsja, muziek speelt wel een belangrijke rol en wat fijn dat je er nu ook meer voor jezelf uithaalt door er anders naar te kijken

 

Heel erg bedankt voor de tijd op het forum. Het ga jullie goed!

 

dankjewel en we hopen dat jouw dromen ook uitkomen

 

Ow, tweede reactie. Let's go dan.

M en Ms schreef:

Ik weet niet hoe jouw Hindi is, maar wij spreken het de laatste tijd niet zo vaak meer haha :wink: .

Beetje weggezakt vrees ik:sweat_smile:  

hahaha

 

M en Ms schreef:

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de muziek ook leuk vindt.

Je hebt me wel emotioneel gemaakt met je bericht en je liedjes. Waarom doe ik dit ook voor ik aan t werk moet…

dat was niet per se de bedoeling, maar het is altijd goed om je gevoel toe te laten en er naar te luisteren. Daar is niks mis mee.

Als we het toch over gevoel hebben dan heb ik daar ook nog een bijpassend liedje over. Ik had 'm willen bewaren tot het echte moment van afscheid, maar aangezien dat al best dichtbij komt en wij niet 100% weten of we vanavond bij dat afscheid kunnen zijn  ga ik 'm nu maar alvast posten.

 

Eerst een korte inleiding:

 

quote

Na ‘Wild Hearts’ deelt Di-rect nieuwe muziek.  De band heeft een bijzondere versie van ‘Naked’ opgenomen met het Residentie Orkest. “Kippenvel toen de eerste noten werden gespeeld door het volledige orkest”, deelde Di-rect op Instagram. Volgens Jamie Westland (drums), Frans ‘Spike’ van Zoest (gitaar), Bas van Wageningen (basgitaar), Paul Jan Bakker (gitaar) en Marcel Veenendaal. (zang) kwam alles in deze bijzondere versie van de single samen.

Frontman Veenendaal over ‘Naked’:  “Deze heeft een bijzondere route gehad en het liedje beschrijft wat iedereen in de groep gevoeld heeft”, legt Marcel uit. “Het gaat over de vraag of we wel gewoon daadwerkelijk vrij mogen zijn om te voelen of überhaupt te kunnen voelen”, vertelt Marcel. “Het is dus heel belangrijk om te blijven voelen, je innerlijke kompas te blijven volgen en vanuit je zielsbeweging te opereren.”

einde quote

 

Bron: https://www.hitzound.com/di-rect-ft-residentie-orkest-naked/

 

De videoclip is via bovenstaande link of anders rechtstreeks op yt te bekijken:

 

DI-RECT & RESIDENTIE ORKEST - NAKED

 

Lyrics:

Naked

Liedje van Di-rect

Songteksten

What if I said I'm scared?
What if I showed my ugly?
How would it make you feel?
Maybe a touch too real
Is it okay if I cry out loud
In a place where emotions don't count?
It might feel like I'm too much
Oh, can I laugh when no one else does?
When no one else does

Can I feel free at all?
I'd like to be myself for once
Without it being frowned upon
Can I feel free to feel at all?

Do you want me to shut up?
Would you call me rude if I don't stop?
Should I feel uncomfortable
When I start to lose control?
Are your lies too sacred?
Is my truth too naked?
Too naked

Can I feel free at all?
I'd like to be myself for once
Without it being frowned upon
Can I feel free to feel at all?

Will you please come close to me?
Forget what we used to be
Don't speak at all
Your shivers give me hope

What if I said I loved
All of the ugly stuff?
What if I showed my pain?
Maybe you feel the same

Bron: Musixmatch

Songwriters: Bas Van Wageningen / Jamie Westland / Frans Van Zoest / Marcel Veenendaal / Niels Zuiderhoek / Guus Van Der Steen

Songteksten voor Naked © Ubermass

 

 

 

De film staat btw niet op Netflix, dus dat wordt illegaal zoeken :imp:

oeps, succes dan maar. Wij hadden 'm rond de kerst op Net5 gezien, dus idk of ie op KIJK staat?

 

M en Ms schreef:

Verder wensen we je natuurlijk alle goeds voor nu en de toekomst. We zijn blij dat we jou hier tegen hebben mogen komen en afgezien van alle tips die we gekregen hebben, hebben we ook wel plezier gemaakt, daar waar het kon. Wie weet kruisen onze wegen nog eens in de toekomst. Het zou zo maar kunnen en anders hebben we sws de mooie herinneringen aan de tijd die we hier samen hebben doorgebracht.

Hetzelfde geldt voor jullie. Bedankt voor alles guys.

 

:heart::pushpin::heart: , als je goed kijkt sta je tussen ons in Pin :slight_smile:

 

M en Ms schreef:

Btw, ik heb ook nog iets gepost in het topic van Blue. Dat gaat over iemand die toen ie jong was weinig perspectief zag in het leven, maar die nu, met de juiste mensen om zich heen, een mooi leven leidt. Nieuwsgierig….??

Zeer nieuwsgierig, maar dat wordt m'n volgende pauze vrees ik:sweat_smile:

ok, cool

 

 

@Blue

xx

Mijn reactie vak springt ook vaak op en neer tijdens het typen.

Daar had ik van de week ook last van, zeer irritant 🙄

wij krijgen er ook het ‘op en neer’ van, ja eigenlijk is de uitdrukking het 'heen en weer’, maar dat klopt niet met wat er op ons scherm te zien is :joy:

 

 

Misschien tot vanavond allemaal en anders..….:heart::heart:

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

Ik kom dan nog wel even online. 😃

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Pin,

Omdat je afscheid neemt, voor jou twee citaten uit ‘Winnie The Pooh’:

“The things that make me different, are the things that make me, me” (Piglet)

”I always get to where I’m going by walking away from where I have been” (Pooh)

 

Alle goeds toegewenst!

(op persoonlijke titel) Mariska h

Hey Pin,

 

Het afscheid komt steeds dichterbij,  hoe jammer ik het vind dat ik niet lang meer kan genieten van jouw aanwezigheid hier op het forum,  ben ik toch blij , ik weet dat je de komende tijd veel te wachten staat. Ik ben super trost op jou en wil je heel erg bedanken voor je steun aan iedereen hier, je tips , je adviezen,  en vooral je aanwezigheid hier op het forum. 

Bedankt! 

Bedankt dat je hier was en mijn forum vriend bent en blijft 😊😘. ( ookal ben ik niet van de knuffels,  hier heb je een *virtuele knuffel 🤗🤗* ik zal je niet vergeten!  Je blijft zoals ik al eerder zei , net als vele in mijn hart en in mijn  gedachten.😊 .

Oh en zeker ook in mijn telefoon en de posters en bestanden in mijn kamer en mijn pc's 😊😉.

 

We gaan er samen hier hopelijk een mooi afscheids feestje houden.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Super leuk dat KT ook een leuke afscheids reactie heeft gepost!

Hey 

 

het eind komt er idd aan 🥲 jammer maar het is ook goed. 
na vanavond heb je een nieuw hoofdstuk 📖 en ik weet zeker dat jij ook gaat knallen 💪


misschien bedenk ik strakjes nog wat 🤔

 

groetjes blue 

 

Heyyy

Ik ga je echt missen op het forum… :(  (En nu al helemaal op de laatste avond)

Maar het is wel zoals Blue zegt een begin van een nieuwe periode.  Ik wens je nog heel veel geluk toe in de toekomst!

-TheMightySlayer <3

 

Heey,

De tijd tikt ongenadig door en je afscheid kijkt om de hoek. Zoals je merkt gaat het forum je echt missen, Pin.

Bedankt voor alles! Het ga je goed met alles wat op je pad mag komen, voel je gesteund door allen hier💪😘

Groetjes,
Simply Me

 

Hi iedereen,

Blue schreef:

Ik heb vrijdag van af 5 uur helemaal vrij voor jou hoor Pin 😉

Oef, hoop dat je niet hebt gewacht @Blue. Ben nu online!

Gebruiker c schreef:

Ik ben zeker van de partij,  alleen helaas wel vanaf 21.00😔

Dus als je kan wachten graag 😅

Ik ben er ook nu pas @Gebruiker c 

M en Ms schreef:

Het komt gewoon omdat er te weinig uren in een dag zitten

Of te weinig minuten in een uur? @M en Ms 

M en Ms schreef:

Gelukkig hebben we een liedje gepost, want anders hadden we wsch nu een probleem :joy:

Of nog een liedje te zoeken.

M en Ms schreef:

de videoclip (en ook bij de andere liedjes) toont voor een deel ook beelden uit de film. Veel plezier voor als je 'm gaat kijken

Haha ja idd. Heb de film gekeken en idd die clips kende ik dan al. Was een mooie film!

M en Ms schreef:

Uiteindelijk is zijn gezondheid belangrijker voor ons dan het geld. Gelukkig is ie nu weer op het goede pad.

Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ken niet veel mensen die dit zouden oplossen voor hun vrienden/vriendje. Dat siert jullie! 

M en Ms schreef:

ja, heb ik al geschreven….

Daar ga ik zo heen en nog even een reactie achterlaten :)

M en Ms schreef:

dankjewel en we hopen dat jouw dromen ook uitkomen

:heart:

M en Ms schreef:

en wij niet 100% weten of we vanavond bij dat afscheid kunnen zijn

Op zich nog wel een kans dat ik op dezelfde ungodly hours online ga zijn als jullie oops,

 

Mooi nummer van Di-Rect. Ik las eerst de tekst en daardoor moest ik denken aan Beautiful van Kygo. Toen ik het nummer luisterde wat minder, maar alsnog. Connectie is connectie. Vooral het volgende stuk van Beautiful:

So, if I let down my guard
If I rip up my scars
And I show you my heart
Am I beautiful?
If I tell you my secrets
Show my dark and my demons
Tell me, what do you see?
Am I beautiful?

https://genius.com/Kygo-and-sandro-cavazza-beautiful-lyrics

M en Ms schreef:

Misschien tot vanavond allemaal en anders..….:heart::heart:

Ik laat sws nog een reactie achter op jouw topic en anders idd :heart:

 

@Mariska H ah wat lief dat je wat post! Dat zijn inderdaad mooie quotes 🙂 Die tweede komt uit de live action movie van Disney, heb je die gezien? Echt een aanrader! 

Laat ik dan via jou de KT nog eens bedanken voor het creëren van zo'n mooie plek. Ik heb ontzettend veel gehad aan het forum en aan de KT en ben jullie daar heel dankbaar voor! Bedankt voor alles, jullie doen fantastisch werk!

Een mooie toepasselijke video van Christopher Robin om de Pooh quotes te beantwoorden:

https://youtu.be/9tRepZdoRmY

Dat is het einde wat Disney heeft bedacht. Het echte einde in de boeken gaat zo:

Then, suddenly again, Christopher Robin, who was Still looking at the world with his chin in his hands, called out “Pooh!”

“Yes?” said Pooh.

“When I'm-when- Pooh!”

“Yes, Christopher Robin?”

“I'm not going to do Nothing any more.”

“Never again?”

“Well, not so much. They don't let you.”

Pooh waited for him to go on, but he was silent again.

“Yes, Christopher Robin?” said Pooh helpfully.

“Pooh, when I'm-you know-when I'm not doing Nothing, will you come up here sometimes?”

“Just Me?”

“Yes, Pooh.”

“Will you be here too?”

“Yes, Pooh, I will be really. I promise I will be, Pooh.”

“That's good,” said Pooh.

“Pooh, promise you won't forget about me, ever. Not even when I'm a hundred.”

Pooh thought for a little.

“How old shall I be then?”

“Ninety-nine.”

Pooh nodded.

“I promise,” he said.

Still with his eyes on the world Christopher Robin put out a hand and felt for Pooh's paw.

“Pooh,” said Christopher Robin earnestly, “if I-if I'm not quite” he stopped and tried again-”. Pooh, whatever happens, you will understand, won't you?”

“Understand what?”

“Oh, nothing.” He laughed and jumped to his feet. “Come on!”

“Where?” said Pooh.

“Anywhere,” said Christopher Robin.

So they went off together. But wherever they go, and whatever happens to them on the way, in that enchanted place on the top of the Forest a little boy and his Bear will always be playing.

Bron: The House at Pooh Corner, A.A. Milne. Chapter Ten: In Which Christoper Robin and Pooh Come to an Enchanted Place, and We Leave Them There.

 

Gebruiker c schreef:

Het afscheid komt steeds dichterbij,  hoe jammer ik het vind dat ik niet lang meer kan genieten van jouw aanwezigheid hier op het forum,  ben ik toch blij , ik weet dat je de komende tijd veel te wachten staat.

Ja? Staat me veel te wachten? Ben benieuwd :wink: Ik ben ook wel blij en opgelucht dat ik alles nu fijn af kan sluiten. Hoe jammer ik het ook vind dat ik dit moet achterlaten, ik vind het ook fijn om verder te gaan.

Gebruiker c schreef:

Bedankt dat je hier was en mijn forum vriend bent en blijft 😊😘. ( ookal ben ik niet van de knuffels,  hier heb je een *virtuele knuffel 🤗🤗* ik zal je niet vergeten!  Je blijft zoals ik al eerder zei , net als vele in mijn hart en in mijn  gedachten.😊 .

:hugging:  Hier is de virtuele knuffel terug! Ik zal jou ook niet vergeten :)

 

Blue schreef:

na vanavond heb je een nieuw hoofdstuk 📖 en ik weet zeker dat jij ook gaat knallen 💪

Net als jij!! Samen strijden we door, ook al spreken we elkaar niet meer, we zijn altijd bij elkaar in onze gedachten.

 

TheMightySlayer schreef:

Ik ga je echt missen op het forum… :(  (En nu al helemaal op de laatste avond)

@TheMightySlayer :heart:

Simply Me schreef:

De tijd tikt ongenadig door en je afscheid kijkt om de hoek. Zoals je merkt gaat het forum je echt missen, Pin.

Bedankt voor alles! Het ga je goed met alles wat op je pad mag komen, voel je gesteund door allen hier💪😘

@Simply Me :heart:

 

Ik ga btw morgenochtend na wat slaap het definitieve verwijder verzoek plaatsen, dus dan weten jullie dat!

 

Gr. Pin

Hey

 

Oef, hoop dat je niet hebt gewacht @Blue. Ben nu online!

was uiteindelijk pas om half 7 thuis 😅 begin nu wel moe te worden. 
ik ben al 16 uur op haha dus begin toe aan slaap te zijn. 
 

M en Ms schreef:

Het komt gewoon omdat er te weinig uren in een dag zitten

Of te weinig minuten in een uur? @M en Ms 

te weinig seconden in een minuut misschien 🤔 naja dat vond ik vandaag. Want we werken op tijd en ja soms moet het binnen een minuut gepakt/gevonden worden en dat is lastig. 

 

Ja? Staat me veel te wachten? Ben benieuwd :wink: 

ik lag dubbel toen ik dit net las. Soms vinden mensen idd dingen spannender dan jij zelf. Nou dat merk ik dan de laatste tijd 🙈

 

Blue schreef:

na vanavond heb je een nieuw hoofdstuk 📖 en ik weet zeker dat jij ook gaat knallen 💪

Net als jij!! Samen strijden we door, ook al spreken we elkaar niet meer, we zijn altijd bij elkaar in onze gedachten.

zeker 💪

 

groetjes blue

@Blue 

Blue schreef:

was uiteindelijk pas om half 7 thuis 😅 begin nu wel moe te worden. 
ik ben al 16 uur op haha dus begin toe aan slaap te zijn. 

Haha ja same, maar merk dat ik nog heel veel berichten van M&M's achterloop waar hij nog een reactie van me tegoed heeft :sweat_smile:  Dus ik blijf nog ff forummen.

Blue schreef:

ik lag dubbel toen ik dit net las. Soms vinden mensen idd dingen spannender dan jij zelf. Nou dat merk ik dan de laatste tijd 🙈

Ja true, maar soms komt dat bij mij ook omdat ik dingen wegdruk :see_no_evil:

 

Hey 

 

Das ook gek, ik schrijf nu voor het laatst gericht een bericht naar jou. 
 

lieve Pin 

Ik wens je heel veel succes met alles wat komen gaat 💙

misschien denk je wel eens aan me als je een 💙 of een Pokémon ziet haha. 
 

 

Ja true, maar soms komt dat bij mij ook omdat ik dingen wegdruk :see_no_evil:

Ja maar ik denk dat iedereen wel eens wat weg drukt om het leven wat makkelijker te maken. 
 

ik zal je missen. En je goede raad ook. Maar je blijft gelukkig toch altijd een klein beetje bij mij 😊 zo als je al zij. 


Groetjes blue 

Hi iedereen,

 

zijn we nog op tijd???

 

Vraagje: kunnen we nog even douchen, want je wilt niet naast ons zitten zoals we nu ruiken en er uitzien…..:upside_down:

 

Okay, cool, dan gaan we dat nu snel doen en daarna gaan we ff alle gemiste posts lezen. Twin staat er al bijna onder, dus ik ga me er snel achteraan.

 

Tot zo, als we weer lekker opgefrist zijn :slight_smile:

 

Groetjes,

M&M's:shower: en twin :shower:

Blue schreef:

Das ook gek, ik schrijf nu voor het laatst gericht een bericht naar jou. 

Idd gek @Blue!

Blue schreef:

misschien denk je wel eens aan me als je een 💙 of een Pokémon ziet haha. 

Sws

Ik ga je missen, Blue! Het ga je goed en bedankt voor alles :)

 

M en Ms schreef:

zijn we nog op tijd???

@M en Ms Vraag me eerder af of ik het wel ga redden met jullie topic :sweat_smile:  Kom er 2 uur geleden achter dat ik 6 maanden achterloop :sweat_smile::sweat_smile:

M en Ms schreef:

Vraagje: kunnen we nog even douchen, want je wilt niet naast ons zitten zoals we nu ruiken en er uitzien…..:upside_down:

Ja dus, ik ben nog wel even zoet met jullie topic lezen en reageren :)

M en Ms schreef:

Tot zo, als we weer lekker opgefrist zijn :slight_smile:

See you later!

 

Gr. Pin

Oke, ik ben toch nog even online.
Ben weer wakker🌜
Ik denk dat ik wat ik wilde zeggen wel heb gezegd, dus wil als laatste nog zeggen:

Doei Pin, doei!!👋👏

Groetjes,
Simply Me

Reageer