Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

Blue schreef:

haha over 12 uur heb ik een pb'uurtje. en als ik dan me bed niet uit ben he 🤣 dan komt Loes me er persoonlijk uit trekken oké. niet letterlijk maar je snapt wat ik bedoel. 

Oh maar 12 uur is nog ontzettend veel slaap joh.

in het weekend slaap ik meestal 14 tot 16 uur per nacht haha. als het niet nog meer is haha. dus 12 uur of nouja uit eindelijk nog korter is dan weinig 😜

Ik denk dat het wel tijd wordt om te gaan slapen guys. 

Blue ligt al onder z'n dekentje en heeft morgen pb uurtje.

Gebruiker c heeft altijd een druk schema, dus die kunnen we ook niet van z'n slaap houden :wink:

Simply Me ligt al te woelen in bed, dus die heeft ook wat rust nodig.

En ja voor M en Ms en twin zou 2h vroeg naar bed gaan betekenen en da's misschien ook wel een keer lekker voor ze :wink:

Oh ja en dan hebben we mij natuurlijk nog. Ik heb het koud en ga zo in bed liggen :sweat_smile:

Gewoon lekker allemaal uitslapen -  behalve Blue, want anders komt Loes hem z'n bed uit sleuren - en dan zien we morgen wel wat de schade is, wie er waarschuwingen hebben :sweat_smile:  en of er nog 50 ongeplaatste berichten bij zijn gekomen… Kunnen we allemaal nog ff lezen wat er is gebeurd en dan ga ik pleite. 

 

Truste mensen, was gezellig! :)

M en Ms schreef:

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

Ah da's Rintintin toch? Of is dat de Franse ofzo?

Tintin https://nl.wikipedia.org/wiki/Kuifje_(personage)

en Rin Tin Tin is een hond https://nl.wikipedia.org/wiki/Rin_Tin_Tin

 

Groetjes,

M&M's en twin

Ik denk dat het wel tijd wordt om te gaan slapen guys. 

Blue ligt al onder z'n dekentje en heeft morgen pb uurtje.

Gebruiker c heeft altijd een druk schema, dus die kunnen we ook niet van z'n slaap houden :wink:

haha, is goed, het valt eigenlijk nu wel mee , ik heb vandaag en morgen beetje tijd gemaakt hiervoor natuurlijk, want ja plannen kan ik goed haha 

Simply Me ligt al te woelen in bed, dus die heeft ook wat rust nodig.

En ja voor M en Ms en twin zou 2h vroeg naar bed gaan betekenen en da's misschien ook wel een keer lekker voor ze :wink:

 

Oh ja en dan hebben we mij natuurlijk nog. Ik heb het koud en ga zo in bed liggen :sweat_smile:

Gewoon lekker allemaal uitslapen -  behalve Blue, want anders komt Loes hem z'n bed uit sleuren - en dan zien we morgen wel wat de schade is, wie er waarschuwingen hebben :sweat_smile:  en of er nog 50 ongeplaatste berichten bij zijn gekomen… Kunnen we allemaal nog ff lezen wat er is gebeurd en dan ga ik pleite. 

ik ben wel erg benieuwd nu haha,

Truste mensen, was gezellig! :)

jij ook weltruste lieve Pin  , ik vond het ook erg gezellig 😊🤗

Groetjes Gebruiker c 

Ik denk dat het wel tijd wordt om te gaan slapen guys. 

goed plan

 

Blue ligt al onder z'n dekentje en heeft morgen pb uurtje.

haha ja. heb net me wekker gezet. en me beste vriend gezegd dat hij ook maar moet gaan slapen.

 

En ja voor M en Ms en twin zou 2h vroeg naar bed gaan betekenen en da's misschien ook wel een keer lekker voor ze :wink:

daar heb je volgens mij gelijk in 🤔

 

Gewoon lekker allemaal uitslapen -  behalve Blue, want anders komt Loes hem z'n bed uit sleuren - 

haha ja mag ze eerst door een hindernis baan zonder haar nek te breken 🤣

 

Kunnen we allemaal nog ff lezen wat er is gebeurd en dan ga ik pleite. 

goed plan. 

 

Truste mensen, was gezellig! :)

zeker jij ook! en de rest ook natuurlijk 🥱👋😴

 

M en Ms schreef:

das familie van Kuifje, je weet toch :wink:

Ah da's Rintintin toch? Of is dat de Franse ofzo?

Tintin https://nl.wikipedia.org/wiki/Kuifje_(personage)

en Rin Tin Tin is een hond https://nl.wikipedia.org/wiki/Rin_Tin_Tin

 

Groetjes,

M&M's en twin

Aaa confusion. Waarom nemen mensen dan ook zulke vergelijkbare namen. Of vernoemen zich naar bekende dingen, zoals tin en snoepjes ofzo :wink:

Gebruiker c schreef:

haha, is goed, het valt eigenlijk nu wel mee , ik heb vandaag en morgen beetje tijd gemaakt hiervoor natuurlijk, want ja plannen kan ik goed haha 

Chill, dus jij kan ook lekker uitslapen :wink:

Blue schreef:

haha ja. heb net me wekker gezet. en me beste vriend gezegd dat hij ook maar moet gaan slapen.

Wauw, wat verstandig en volwassen zeg:wink::hugging:

 

Truste! Nu peer ik 'm echt voor vannacht!

@iedereen die gaat slapen,

 

slaap lekker en tot over een aantal uurtjes.

 

Twin en ik gaan nu ff rustig alles nalezen en dan reageren. Slapen is voor later, dus het gaat geen vroegertje worden voor ons, maar dat zijn we wel gewend en het is voor een goede zaak, dus...

 

Tot zover vonden we het wel gezellig .

 

Tot snel allemaal.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Haha, jullie blijven bezig. Sowieso dat de Kindertelefoon alle berichten leest. Ik weet alleen niet of ze dit gaan doen: -onnodige quote verwijderd-😅

Ik lig inderdaad te woelen in bed.

Doei allemaal!
Welterusten!

Groetjes,
Simply Me

Gebruiker c schreef:

haha, is goed, het valt eigenlijk nu wel mee , ik heb vandaag en morgen beetje tijd gemaakt hiervoor natuurlijk, want ja plannen kan ik goed haha 

Chill, dus jij kan ook lekker uitslapen :wink: nou ja, soort van. Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Blue schreef:

haha ja. heb net me wekker gezet. en me beste vriend gezegd dat hij ook maar moet gaan slapen.

Wauw, wat verstandig en volwassen zeg:wink::hugging:

 

Truste! Nu peer ik 'm echt voor vannacht!is goed, weltruste 🤗. Vind eigenlijk nu ik erover nadenken eigenlijk erg jammer dat eigenlijk na morgen dit alles soort van weg gaat maar goed.

Groetjes Gebruiker c 

 Hi Pin,

 

Hi iedereen,

M en Ms schreef:

Het komt gewoon omdat er te weinig uren in een dag zitten

Of te weinig minuten in een uur? @M en Ms 

dat kan ook :relaxed:

 

Hey

te weinig seconden in een minuut misschien 🤔 naja dat vond ik vandaag. Want we werken op tijd en ja soms moet het binnen een minuut gepakt/gevonden worden en dat is lastig. 

nog beter haha :wink:

 

Ik heb er nog eens over nagedacht en denk dat het nog iets anders is. Twin en ik hebben altijd wel een plan, een soort agenda en normaal gesproken doen we alles wat in de planning staat, maar…...we zijn ook wel gevoelig voor afleiding…..zo komt het regelmatig voor dat er iets tussendoor komt en dan komen we soms een beetje in de knoop met ons schema en dan kan het wel eens onbedoeld laat worden…..zoals nu :grinning:

 

Heb de film gekeken en idd die clips kende ik dan al. Was een mooie film!

ok, nice

 

M en Ms schreef:

Uiteindelijk is zijn gezondheid belangrijker voor ons dan het geld. Gelukkig is ie nu weer op het goede pad.

Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ken niet veel mensen die dit zouden oplossen voor hun vrienden/vriendje. Dat siert jullie! 

Luca zit in ons hart, no matter what.  Zoals papa voor ons het geld van zijn droommotor gebruikte voor de advocaat en andere kosten voor onze misbruikzaak hebben wij ons gespaarde geld gebruikt om Luca weer op de rit te helpen. Eigenlijk was het iets waar we niet echt over na moesten denken, maar ik zal er nog iets over zeggen in mijn eigen topic

 

M en Ms schreef:

ja, heb ik al geschreven….

Daar ga ik zo heen en nog even een reactie achterlaten :)

oh das top

 

M en Ms schreef:

en wij niet 100% weten of we vanavond bij dat afscheid kunnen zijn

Op zich nog wel een kans dat ik op dezelfde ungodly hours online ga zijn als jullie oops,

haha, we gaan het meemaken

 

Mooi nummer van Di-Rect. Ik las eerst de tekst en daardoor moest ik denken aan Beautiful van Kygo. Toen ik het nummer luisterde wat minder, maar alsnog. Connectie is connectie. Vooral het volgende stuk van Beautiful:

So, if I let down my guard
If I rip up my scars
And I show you my heart
Am I beautiful?
If I tell you my secrets
Show my dark and my demons
Tell me, what do you see?
Am I beautiful?

das idd een mooi nummer en ik snap de connectie die je bedoelt

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Heyy

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?  En mijn kat Thunder zit nu eventjes naar het topic aan het kijken omdat ik hem op schoot neer heb gezet maar hij wil weer weg. Hij kan het waarschijnlijk nog niet aan dat jij weggaat :joy:

Tyler ligt gewoon boven lekker te slapen in zijn mandje.

-TheMightySlayer

Heyy

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

haha, dat valt toch wel mee🤭.

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?  En mijn kat Thunder zit nu eventjes naar het topic aan het kijken omdat ik hem op schoot neer heb gezet maar hij wil weer weg. Hij kan het waarschijnlijk nog niet aan dat jij weggaat :joy:

Tyler ligt gewoon boven lekker te slapen in zijn mandje. cute🤗 xD

-TheMightySlayer

Groetjes Gebruiker c 

Ben ik weer!

@Gebruiker c @TheMightySlayer @Blue @M en Ms @Simply Me 

Iedereen nog een beetje slapen? Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk wordt nu het definitieve afscheidsmoment wel héél dichtbij komt. Of is dat nog mijn ontbijt en ochtend(of middag?)misselijkheid? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zag nog dat M&M's een inhaalslag aan het maken is op zijn topic, dus daar wacht ik nog ff op. (Lol ik blijf het maar uitstellen hè. Maar nee, ik ga echt vandaag het verzoek in het topic van account verwijderen poppen.)

Ik heb overigens geen nieuwe, vreemde berichten gespot, jullie? En ik heb geen waarschuwing:joy:  

 

Simply Me schreef;

Sowieso dat de Kindertelefoon alle berichten leest. Ik weet alleen niet of ze dit gaan doen: -onnodige quote verwijderd-😅

Ik hoop het niet voor ze:sweat_smile:

Gebruiker c schreef:

Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Heerlijk, hoe laat was je wakker? Ik rond 11h :blush:

Gebruiker c schreef:

Vind eigenlijk nu ik erover nadenken eigenlijk erg jammer dat eigenlijk na morgen dit alles soort van weg gaat maar goed.

Is het ook, maar ik denk dan aan een quote die een goede forumvriend van me ooit gebruikte:

New beginnings are often disguised as painful endings

Sommigen weten misschien over wie ik het heb.

M en Ms schreef:

...we zijn ook wel gevoelig voor afleiding…

Als alles ook interessant is, hoe kunnen mensen dan kiezen??

TheMightySlayer schreef:

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

Haha ja oeps.

TheMightySlayer schreef:

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?

Nope, ik heb alleen met Kerst vakantie en in de zomer.

Geniet van het knuffelmoment met je kat :blush::hugging:

 

Ik wacht dus nog ff op M&M's en keer dan hier terug voor een final post en dan peer 'm voor goed. 

See ya!

Hoop dat die tags wel werken als je bewerkt. Voor de zekerheid:

@Gebruiker c @Blue @TheMightySlayer @M en Ms @Simply Me 

Hi @Pin ,

 

ik snap het helemaal :thumbsup:

We proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat we ook zolang mogelijk kunnen genieten van jouw aanwezigheid :relaxed:

 

Ik denk dat we nu aan he laatste stuk van onze inhaalslag zijn begonnen, dus het moment dat we je 'vrij laten’ komt zeker dichterbij, maar als je nog even kan wachten, dan zou dat echt tof zijn

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

we hebben een missie uit te voeren en de deadline is in aantocht

 

Nope, ik mocht niet posten:  Ze hebben ook besloten dat ik niet mocht posten dus reactie 2.0.

 

 

TheMightySlayer schreef:

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

Haha ja oeps. Heb ik in ieder geval weer wat om te doen :wink:

TheMightySlayer schreef:

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?

Nope, ik heb alleen met Kerst vakantie en in de zomer. Ik heb nu wel meivakantie gelukkig… Online les is nogal irritant soms want de verleiding om wat anders te doen is heel groot. Nog fijne kerst- en zomervakanties de komende jaren (een beetje vooruit wensen is nooit verkeerd, al helemaal niet als je weggaat)

Geniet van het knuffelmoment met je kat :blush::hugging: Doe ik! Het zijn echte '’liebe dichjes'’, Thunder knuffelt heel graag met mij inderdaad. :)

 

Ik wacht dus nog ff op M&M's en keer dan hier terug voor een final post en dan peer 'm voor goed. 

See ya!

 

 

zelfs hier lukt het niet om in één keer een reactie te posten, dus moeten we ook hier de 'truc’ uitvoeren

Dus ‘un moment svp’

 

Komt ie, tenminste als het goed is

 

 Hi @Pin ,

 

ik snap het helemaal :thumbsup:

We proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat we ook zolang mogelijk kunnen genieten van jouw aanwezigheid :relaxed:

 

Ik denk dat we nu aan he laatste stuk van onze inhaalslag zijn begonnen, dus het moment dat we je 'vrij laten’ komt zeker dichterbij, maar als je nog even kan wachten, dan zou dat echt tof zijn

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

we hebben een missie uit te voeren en de deadline is in aantocht

TheMightySlayer schreef:

Ik heb nu wel meivakantie gelukkig… Online les is nogal irritant soms want de verleiding om wat anders te doen is heel groot. Nog fijne kerst- en zomervakanties de komende jaren (een beetje vooruit wensen is nooit verkeerd, al helemaal niet als je weggaat)

Ah chill! Online les is inderdaad om te janken. Hopelijk hebben we daar na die zomervakantie niet meer zo'n last van!

M en Ms schreef:

We proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat we ook zolang mogelijk kunnen genieten van jouw aanwezigheid :relaxed:

Haha smiecht.

 M en Ms schreef:

Ik denk dat we nu aan he laatste stuk van onze inhaalslag zijn begonnen, dus het moment dat we je 'vrij laten’ komt zeker dichterbij, maar als je nog even kan wachten, dan zou dat echt tof zijn

[...]

we hebben een missie uit te voeren en de deadline is in aantocht

In spanning wacht ik af,

Gr. Pin

Heey,

Mwah, ik heb nog wel een beetje geslapen.
Ging vroeg mijn bed uit, maar heb net nog ff geslapen.

Het voelt zo gek, het afscheid.
Dat er dan straks ‘anonymous’ staat en dat het einde van het contact is, in ieder geval hier op het forum dan.

We zien je Final post wel verschijnen!
Tot dan weer

Groetjes,
Simply Me

 

TheMightySlayer schreef:

Ik heb nu wel meivakantie gelukkig… Online les is nogal irritant soms want de verleiding om wat anders te doen is heel groot. Nog fijne kerst- en zomervakanties de komende jaren (een beetje vooruit wensen is nooit verkeerd, al helemaal niet als je weggaat)

Ah chill! Online les is inderdaad om te janken. Hopelijk hebben we daar na die zomervakantie niet meer zo'n last van! Ja, hopelijk krijgen we snel Corona onder controle en kunnen we dan gewoon weer naar school zoals voor de Coronapandemie, in plaats van gedeeltelijk (bij mij 2 en 3 dagen om de week) naar school. 

 

 

Iedereen nog een beetje slapen?

ik heb mijn slaap medicatie pas genomen toen we welterusten zijde want anders was ik allang in slaap gevallen haha. Ja ik heb wel geslapen. Niet goed want mijn bed ligt voel met allemaal zooi 🤔😅

 

Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk wordt nu het definitieve afscheidsmoment wel héél dichtbij komt. Of is dat nog mijn ontbijt en ochtend(of middag?)misselijkheid? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik snap het wel ik kijk ook best wel tegen morgen aan. Het is zo definitief. Je kan niet meer terug na vandaag (of in mijn geval maandag want dan zet ik het verzoek)

 

 

Ik heb overigens geen nieuwe, vreemde berichten gespot, jullie? En ik heb geen waarschuwing:joy:  

 

nee maar ik ben ook pas 6 minuten wakker 🤣 en ik kan zo weer slapen (#depressie 😂) 

 

 

 

Gebruiker c schreef:

Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Heerlijk, hoe laat was je wakker? Ik rond 11h :blush:

 

zo vroeg 😱😂 oké nee 11 uur is normaal.

 

 

We proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat we ook zolang mogelijk kunnen genieten van jouw aanwezigheid :relaxed:

goed plan M en Ms of kwam twin op het plan? 
 

 

 

Ik denk dat we nu aan he laatste stuk van onze inhaalslag zijn begonnen, dus het moment dat we je 'vrij laten’ komt zeker dichterbij, maar als je nog even kan wachten, dan zou dat echt tof zijn

wat ik gemist heb lees ik lekker vanmiddag hoor. Nu ga ik opstaan 😊 en wachten op de eind post en kijhard hopen dat dat niet tussen 14:15 en 15:15 is want dan ben ik er niet 

 

groetjes blue 

Blue schreef:

en dan hopen dat pin niet vertrekken tijdens mijn pb'uurtje tussen kwart over 2 en kwart over drie 

:sweat_smile: we gaan het meemaken

Nope, ik mocht niet posten:

 

Ben ik weer!

@Gebruiker c @TheMightySlayer @Blue @M en Ms @Simply Me 

Iedereen nog een beetje slapen? Moet zeggen dat ik wel een beetje misselijk wordt nu het definitieve afscheidsmoment wel héél dichtbij komt. Of is dat nog mijn ontbijt en ochtend(of middag?)misselijkheid? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zag nog dat M&M's een inhaalslag aan het maken is op zijn topic, dus daar wacht ik nog ff op. (Lol ik blijf het maar uitstellen hè. Maar nee, ik ga echt vandaag het verzoek in het topic van account verwijderen poppen.)

Ik heb overigens geen nieuwe, vreemde berichten gespot, jullie? En ik heb geen waarschuwing:joy:  

 

Simply Me schreef;

Sowieso dat de Kindertelefoon alle berichten leest. Ik weet alleen niet of ze dit gaan doen: -onnodige quote verwijderd-😅

Ik hoop het niet voor ze:sweat_smile:

Gebruiker c schreef:

Voor mij is het uitslapen haha😅😂

Heerlijk, hoe laat was je wakker? Ik rond 11h 

haha lekker, ik kon uitslapen tot 7.30 😅😄

Gebruiker c schreef:

Vind eigenlijk nu ik erover nadenken eigenlijk erg jammer dat eigenlijk na morgen dit alles soort van weg gaat maar goed.

Is het ook, maar ik denk dan aan een quote die een goede forumvriend van me ooit gebruikte:

New beginnings are often disguised as painful endings dat is een mooie quote .

Sommigen weten misschien over wie ik het heb.

M en Ms schreef:

...we zijn ook wel gevoelig voor afleiding…

Als alles ook interessant is, hoe kunnen mensen dan kiezen??

TheMightySlayer schreef:

Ah, ik ben net wakker. In een keer 180 reacties in dit topic. Het topic is lekker volgespamd :stuck_out_tongue:

Haha ja oeps.

TheMightySlayer schreef:

Pin, heb jij trouwens nu ook vakantie?

Nope, ik heb alleen met Kerst vakantie en in de zomer.

Geniet van het knuffelmoment met je kat :blush::hugging:

 

Ik wacht dus nog ff op M&M's en keer dan hier terug voor een final post en dan peer 'm voor goed. 

See ya!

 

Groetjes Gebruiker c 

Het afscheid komt dichterbij,  maar ik denk dat ik nu wel afscheid ga nemen . Helaas. 

Want ik denk dat ik er helaas misschien niet bij kan zijn.

Alvast wens ik je all het geluk van de wereld toe ! Bedankt ! Bedankt dat je er bent en was!

Het ga je goed , mijn vriend.🙂😘🤗❤❤

Groetjes Gebruiker c 

Reageer