Ik ga met forumpensioen :)



Toon eerste bericht

323 reacties

Hey @ronald2001 

 

‘"geniet” nog van de laatste dag, dat klinkt ook weer lekker dom maar oke’

Nee hoor, klinkt niet dom :slight_smile:  Ik ben trouwens blij nog eens van je te horen. 

 

Mijn gezondheid is niet zo goed nee, maar ik vind dat ik er met een gezonde instelling in sta. Het komt wel goed met me, denk ik. Maak je maar geen zorgen :slight_smile:

 

Jij ook het beste toegewenst voor in de toekomst, Ronald. Ik hoop dat je door de moeilijke momenten heen raakt, en dat je steun vindt in personen en dingen om je heen. 

 

Gr. Kenshin

Jullie zijn prachtig :)

 

Gr. Kenshin

@Kenshin  

 

Jullie zijn prachtig :)

 

Gr. Kenshin

 

Guus Meeuwis - Dat Komt Door Jou (Official Video)

 

   🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

 

Vaya con dios,

M&M's :heartpulse:     Twin:two_hearts:

Elk van jullie kan de wereld aan :) Ik geloof in jullie. 
 

Gr. Kenshin

Hey M&M’s

 

Haha ja, dat filmpje ken ik! Echt lachen. Die Ruben is dan ook wel een ‘speciale’, zoals ik dat dan zeg. Met de auto tegen een ding aanrijden, dan thuis lowkey tegen zijn ouders brullen en dan nog opnames voor een jeugdserie. Wel een leuke serie was ‘Het Gezin’, vond ik. 

 

Met m’n rijbewijs wacht ik nog wel even, denk ik. Ik woon dan ook in een grote stad waar het openbaar vervoer gewoon prima is. Iemand met mijn soort hoofd heeft dan ook vaak meer moeite met de hopen info en prikkels die je in het verkeer binnenkrijgt. 

 

Gr. Kenshin

 

Jullie hebben me zo veel moois leren kennen. Bedankt daarvoor 🤍

 

Gr. Kenshin

 

en jij hebt je er voor open gesteld, dat is ook niet iedereen gegeven

dat is een hele mooie eigenschap

we hebben het graag gedaan

je viel ons vanaf het begin al gelijk op

zo toegewijd en voorzichtig formulerend om niemand te kwetsen, echt mooi hoe jij kunt aanvoelen hoe gevoelig sommige dingen kunnen liggen, lief, troostend, maar ook duidelijk, zonder streng te zijn

je bent open minded en hebt geen vooroordelen, doet aan hoor en wederhoor en komt met duidelijke suggesties

 

schrok je nooit van alles wat wij schreven? ik bedoel wij noemen de dingen bij de naam en dat is niet voor iedereen heel fijn, Onze beschrijvingen zijn vaak nogal plastisch, het laat niet veel aan de verbeelding over

 

weet je wat ik nog wil vertellen over Mats, dat hij volgens ons een boodschap voor ons achter heeft gelaten op dat bushokje waar het allemaal gebeurd was

Misschien zitten we er naast, maar het waren zo 2 mickey mouse oren, weet je wel, dat zwarte en achter die tekening stond een vraagteken dan een R en dan een U, dus de boodschap Mickey where are you, hij noemde me eerst Mickey vanwege die hoodie

Daarachter stond onleesbaar …..@gmail.com, maar wat op de puntjes hoorde konden we maar vaag een paar letters herkennen, jammer genoeg.

Wij denken dus dat hij daar toch nog een keertje is geweest. We zagen het toen we inzoomden op een foto die we al langer hadden. Toen we bij het bushokje kwamen maanden later was er bijna helemaal niks meer van te zien, ook die oren niet meer

Dus we blijven hoop houden

Dat je het weet.

Ik wilde het gewoon nog even zeggen

 

Vind je het wachten lang duren of niet erg?

 

Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar dan weet je het wel gewoon al.

 

M&M's en twin

 

 

 

Hey Gebruiker c

 

Wat een nuttige info die je daar meegeeft 🙂 Bedankt daarvoor. Ik heb er wat van bijgeleerd. Fijne dag!
 

Gr. Kenshin

Oh ja, zo’n app is een goed idee. Ik ga er meteen naar op zoek 👍 Thanks voor de tip. 

 

Gr. Kenshin

Dankje, Blue :slight_smile: Hopelijk heb je lekker geslapen. 

 

Gr. Kenshin

 

  

Ik word wakker en Kenshin is er nog wel 😊

Kunnen we al die screenshots weer opnieuw maken lol 😂😉

ja precies, dan zijn we voor niks de hele tijd opgebleven en net nu we eindelijk  even in slaap waren gevallen was jij er ook @Pin 

wij vinden het wel leuk voor jullie @Kenshin en @Pin  , dat jullie elkaar nog even 'zien’ , daar hoopten we de hele tijd al op :relaxed:

Om hoe laat beginnen ze met werken daar bij de Kindertelefoon?

Ik gok iets van 11 uur

Wij  wilden @Kenshin niet alleen laten wachten, maar we wilden ook niet steeds  met van alles zeuren….

We zijn blij dat je lekker bezig bent met die cupcakes.

Om hoe laat mogen we komen om ze op te eten?

 

Groetjes,

M&M's

Kom er maar allemaal gezellig bij :slight_smile:  Cupcakes in overvloed. 

 

Gr. Kenshin

Mag ik ook meedoen? 

Tuurlijk, Gebruiker c :slight_smile:  Jij krijgt de grootste cupcake, goed?

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Mijn katten kunnen ook mee? Dan kunnen ze jou ook zien :wink:

-TheMightySlayer <3

Hey Gebruiker c

 

Die app hebben ze ook in de App Store :slight_smile:  Ik heb ‘m gedownload nu. Nogmaals bedankt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hee Kenshin,

Misschien een beetje een rare vraag, maar wanneer morgen ga je je account laten verwijderen? Blijf je bv op tot 00h00 of ga je lekker uitslapen en post je na wat taart een berichtje?

Je hoeft natuurlijk geen rekening met mij te houden, maar het leek me wel leuk om je soort van uit te zwaaien en online te zijn als jij voor het laatste online bent.

Kijk maar of je hier een antwoord op hebt en of je het überhaupt een leuk idee vindt.

Gr. Pin

Mijn post moet gecontroleerd worden door een moderator? Hoezo dat opeens? Hebben jullie dat ook?

Edit: Hmm deze kan ik dus wel gewoon plaatsen. Weird.

Hi Pin :slight_smile:

 

Het was inderdaad mijn plan om tot twaalf uur ‘s nachts online te blijven, en om één minuut na middernacht een bericht te plaatsen in het account verwijderen-topic :slight_smile:  Superleuk, je idee van het uitzwaaien :slight_smile:  Forceer jezelf echter niet, alsjeblieft. Als je moe bent of al enkele nachten niet goed hebt kunnen rusten, zie ik je liever die broodnodige nachtrust inhalen :slight_smile:  

 

Oh ja, @M en Ms, ik zie hierboven een reactie van je zonder tekst. Ging daar wat mis, of komt er nog een reactie?

 

Gr. Kenshin

Hallo Gebruiker c :)

Ik gok dat hij in totaal 250 uur op dit forum heeft doorgebracht.

Hallo Pin :)

Dat heb ik een keer gehad, dan staat er blijkbaar iets in wat gecontroleerd moet worden door moderators omdat het '’spam filter'’ een signaal geeft volgens mij.

-TheMightySlayer <3

Hi Gebruiker c

 

Leuk dat jij me komt uitzwaaien :blush:  Dat wordt vast een gezellige boel. En thanks, ik zal mijn best doen met de behandeling, en er het beste van maken op mijn verjaardag. 

 

De KT verwijdert accounts van negentienjarigen pas in november denk ik, maar omdat ik om onder andere medische redenen toch niet meer zou kunnen blijven, vraag ik zelf alvast om het verwijderen van mijn account. 

 

Super attent om mijn naam enzo te noteren :slight_smile:  Een echte gentleman ben je. Knuffel!

 

Gr. Kenshin

hoi lieve @Kenshin 

 

ik kom ff zwaaien 👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋

en ik heb vanacht ook toen ik in België was gezwaaid. ik hoop dat je de energie gevoelt hebt!

 

je hebt idd het volste recht om in een forum al fame te staan. 

 

ik ga je missen. 

je krijgt 100 dikke blauwe blue knuffels.

ik heb de boom op de camping aan geknuffeld 🤗

 

tot ooit misschien. 

 

groetjes Blue 

 

Mijn post moet gecontroleerd worden door een moderator? Hoezo dat opeens? Hebben jullie dat ook?

Edit: Hmm deze kan ik dus wel gewoon plaatsen. Weird.

 

wij denken dat dat komt omdat jij pas nieuw bent hier :joy:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi Blue 

 

:wave::wave::wave:

 

‘en ik heb vanacht ook toen ik in België was gezwaaid. ik hoop dat je de energie gevoelt hebt!’

Oh ok, daar kwam die walm positieve energie vandaan :slight_smile:  Nu begrijp ik het. 

 

Jij krijgt 200 groene knuffels van me terug :hugging: Ik zal ook snel mijn Blue-boom opzoeken. 

 

Gr. Kenshin

Hey TheMightySlayer

 

Hoe meer katten, hoe meer vreugd, zeg ik altijd :slight_smile:

 

Hi Gebruiker c

 

Als je denkt dat je me ziet lopen, mag je me altijd aanspreken, maar denk eraan dat er ook wel anderen zullen zijn met dat sierraad :wink:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Fijne verjaardag, en alle geluk.

Ik ga je missen!

 

Groetjes,

Stef

 

onnodige quote verwijderd

Reageer