Ik ga met forumpensioen :)



Toon eerste bericht

323 reacties

Niet een beetje vroeg daarvoor Kenshin? Moet nog ontbijten… ;)

als jij nu eerst een boterham wil eten en dan pas taart vinden wij het ook goed hoor @Pin 

 

Je vrienden M&M's en TWIN

Reputatie 3
Badge +1

@RedHex ,

De rede is dat ze zondag 19 word. En dan word je account op dit forum verwijderd. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Is het zo strict, ja? K dacht dat je account niet verwijderd werd maar dat je eerder gekickt wordt ofzo

Reputatie 4
Badge +1

@RedHex ,

De rede is dat ze zondag 19 word. En dan word je account op dit forum verwijderd. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

meen je? kan de kindertelefoon geen exceptie maken voor kenshin dan.. of gewoon een ander account aanmaken? 

Nu bedenk ik me net, @M en Ms jullie zijn toch ook al 17 , dus laat het ook weten als jullie gaan?!

Ja, ik weet ook niet helemaal hoe het gaat. Uiteindelijk komt er bij Kenshin haar naam te staan ipv Kenshin  Animous,  en dan dus ook geen gegevens te zien zoals profiel foto, of waarop de gereageerd heeft. Dat soort dingen. Ik hoop dat de kindertelefoon een soort van wall of fame kan maken met haar naam erop en haar account,  dat lijkt mij ook wat duidelijker,  dus KT is dit mogelijk? Dan kan Kenshin haar account niet meer gebruiken,  maar dan blijft ze toch altijd hier op het forum . 

 

Dus @Stef en @RedHex . Ik hoop dat dit wat duidelijker maakt. Ik ben natuurlijk niet van KT dus ik weet het niet 100% precies,  maar ik denk dat het voor zover wel klopt ,zo niet, verbeter me dan maar.

Daarom staan er ook bij veel oude topics van bijvoorbeeld 7 jaar geleden overal de naam Animous staan en ja , daarom.

 

En over of ze een ander account kan krijgen,  zo zit het helaas niet in elkaar. Dit is ook een regel die is bedacht met de rede dat als je 19 bent je word verwijderd (oftewel,  alles word verwijderd behalve de reacties alleen zie je niet meer dat ze van Kenshin zijn . Of alleen dat er onder zou staat gr. Kenshin ofzo.) Ik hoop dat KT dit ziet, over of het mogelijk is dat Kenshin haar account houd , maar er dan niet zelf meer in kan ,maar dat ze dan op de wall of fame komt ofzo en dat de naam en de logo etc blijft bestaan. 

Je kan natuurlijk het ook aan @Britta vragen of aan iemand anders van het KT team , in hun topics .

Hopelijk brengt het wat duidelijkheid! 🍀 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

edit: zoals @ronald2001 al zei. Daar is Kenshin te eerlijk voor denk ik. En 1 uitzondering dan moet dat bij anderen ook. Alleen hoop ik wel dat ze iets kunnen met het idee van de wall of fame.

Hey TheMightySlayer

 

Thanks :slight_smile:  Fijne dag nog! Groetjes aan Tyler en Thunder. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @RedHex , @ronald2001 en @Gebruiker c ,

Helaas kunnen we inderdaad geen uitzondering maken op onze regels!

Ik snap goed dat jullie vragen hierover hebben. Ik ga ze doorgeven en we komen erop terug. 

Groetjes,

Renske 
De Kindertelefoon 

wat hou ik toch van jullie humor,  wat ik wel grappig vind is dat ik altijd al op toon antwoord klik voordat ik het lees🤣😂, maar ik ben er wel lekker ingetrapt.  Net als de vorige🤣😂

Hey Renske,

Bedankt!  Ik zie het wel komen. Bedankt voor het door geven. Ik vind het idee van de wall of forummers wel leuk idee als dat mogelijk is natuurlijk.

Tnx

 

Groetjes Gebruiker c 

Dadelijk zit ik hier nog in mijn eentje jullie over 1 jaar te eren 😔

Hey, ik zie dat Ronald  de mooie batch heeft verdiendt . Gefeliciteerd 😂

@M en Ms dat was gemeen man😂

 

 

niet slecht bedoeld hè

 

ze durven nog niks te zeggen bij KT, hopelijk komt dat omdat ze van hun stoel zijn gevallen van het lachen :relaxed:

 

M&M's en TWIN

ik in ieder geval wel🤣😂.  

Arme KT er die morgen vroeg opstart😅

Met de nieuwe regeling november en als die gecancelled word dan ben ik plotseling weg 

Gelukkig is de nieuwe regeling er dan!

 

Dadelijk zit ik hier nog in mijn eentje jullie over 1 jaar te eren 😔

Ah vast niet. En wij zijn der ook in gedachten bij natuurlijk.


ja, dat is waar, maar dat is nog niet fijn denk ik

weltrusten @Pin !

 

Ik heb nog 1 uur pauze genomen😅🤣. Ik werk wel een uurtje door

Met de nieuwe regeling november en als die gecancelled word dan ben ik plotseling weg 

Gelukkig is de nieuwe regeling er dan!

 

Dadelijk zit ik hier nog in mijn eentje jullie over 1 jaar te eren 😔

Ah vast niet. En wij zijn der ook in gedachten bij natuurlijk.

 

ik kan dan wel mijn adres geven haha 

beter zelfs

ja echt

en dat bedenk ik nou net zelf

 

als je geband wordt dan laten ze je account nog staan (waarschijnlijk niet zo lang omdat ze toch al van me af willen dan, maar het valt te proberen

 

wie durft

 

 

M&M's en TWIN


ik zou dat met alle plezier doen! Maar of ik het durf, ja licht eraan. 

Hi @Kenshin en iedereen die dit leest,

 

de tijd is gekomen dat ook @M en Ms  en Twin afscheid moeten nemen van het forum, maar dat kan alleen als we een belofte inlossen aan jou, Kenshin.

We hadden je beloofd een ‘mooiere’ versie van de haiku, die we lang geleden voor je hebben gemaakt, te ontwerpen en die hier te plaatsen…… we hopen dat je 'm mooi vindt :relaxed:

 

 

We missen jou en @Pin en @Blue en strakjes ook nog @Gebruiker c  en verder iedereen hier waar we mee in contact gekomen zijn, maar wie weet ooit…..

 

 

Groetjes en het allerbeste,

M&M's en Twin

8 juni 2021

Hey, ik zie dat Ronald  de mooie batch heeft verdiendt . Gefeliciteerd 😂

 

oh ja de had ik ook gekregen toen Kenshin net dit topic opende

 

hzo heeft Ronald die nu gekregen, zoveel berichtjes hebben we nu ook weer niet gepost

@ronald2001  :joy:

 

M&M's  en TWIN

ik dacht als je daar 50 reacties op post ofzo dat je die dan krijgt🤣

Huh ja ik weet niet waarom ik die nu heb

 

Ik ben echt inactief als het maar kan. Toch leuk zo'n badge😂


dat zeker!

Welterusten iedereen :)

 

Gr. Kenshin

dankjewel Kenshin

 

we hebben van je genoten en wensen je het allerbeste en wie weet, ooit….

 

liefs,

M&M's en TWIN

mee eens! 

Ik hoop het

M en Ms schreef:

ik kan dan wel mijn adres geven haha 

beter zelfs

ja echt

en dat bedenk ik nou net zelf

 

als je geband wordt dan laten ze je account nog staan (waarschijnlijk niet zo lang omdat ze toch al van me af willen dan, maar het valt te proberen

 

wie durft

Laten we dit gesprek nu niet écht illegaal maken :eyes:

 

je hebt gelijk, Kenshin heeft ons net welterusten gewenst, dus dat is een teken, denk ik

 

Groetjes,

M&M's en TWIN


ja , ik denk het ook.

M en Ms schreef:

Kenshin heeft ons net welterusten gewenst, dus dat is een teken, denk ik

Misschien wel hè? Balen dat ik net die taart naar binnen heb gewerkt en nu klaarwakker ben :wink:

ach ja, ik ben zo vaak klaar wakker😉. Misschien ook door werk😅

M en Ms schreef:

Kenshin heeft ons net welterusten gewenst, dus dat is een teken, denk ik

Misschien wel hè? Balen dat ik net die taart naar binnen heb gewerkt en nu klaarwakker ben :wink:

iedereen is bij ons in Frankrijk welkom en als we weer thuis zijn in NL gezellig! Jullie mogen bij mij ook gezellig langskomen!  Als je het vond dan.

Het is misschien wel even zoeken zonder adres maar jullie zijn geen opgevers, dus ik zie jullie vanzelf wel komen en anders zie ik jullie her morgen wel weer als alle forumregels weer geldenach ja, we zullen elkaar vist wel ooit is tegen komen. Ik weet niet of jullie van concerten of eventen houden en daar heen gaan? Zoals lowlands,  pinkpop , en de privé etc,  ik zal daar zelek zijn! Wel voor werk, maar een tweeling is bijna niet te ontzien😉

 

wij gaan nog even in de jacuzzi om Kenshins's verjaardag te vieren

veel plezier daar!  Ik ga maar is die lampen uit zetten,  ze worden echt gek. Zo ze doen weer normaal.  Ik zit nu leker in kantine in vak A2A62B4 , niet dat jullie daar wat mee kunnen, maar ja. 

Groetjes allemaal,

groetjes terug!

M&M's en Twin

Groetjes Gebruiker c .

En kenshin,  ik zal je niet vergeten!  Veel geluk en succes met je behandeling en verjaardag!

 

Hallo @Gebruiker c 

 

Dankje voor je reactie :blush:  Wat lief dat je een kaarsje gaat branden. Graag zeg ik ook nog even dat ik jou echt een cool iemand vind. Iemand die het niet gemakkelijk heeft gehad, dat las ik in een ander topic, maar nog altijd iemand die klaarstaat voor anderen. En dat vind ik mooi. 

Dankjewel Kenshin!  Ik vind jou ook cool. Dankjewel, veel succes nog, en geniet er vandaag nog lekker van!

*buiging en knuffel*

Morgen op 10 augustus word ik negentien (dat had ik misschien niet zo duidelijk gezegd). Vandaag is dus mijn laatste dag hier. Ik maak er het beste van, samen met jullie :slight_smile:

 

 

Gr. Kenshin

Groetjes Gebruiker c 

hi

 

"geniet” nog van de laatste dag, dat klinkt ook weer lekker dom maar oke.

balen dat het slecht met je gaat, ik hoop dat het snel over is en dat je hulp krijgt van goede en lieve mensen.

 

soms is het lastig, iedereen is anders en helpt op zijn/haar eigen manier. dat jij nu weggaat is jammer voor iedereen omdat je op heel veel topics reageerde en je eigen manier heb van helpen, die ik nog niet veel tegengekomen ben op de site.

 

ik hoop dat alles goed gaat in de toekomst.

 

 

Reageer