Ik ga met forumpensioen :)



Toon eerste bericht

323 reacties

ik zit trouwens is na te denken, ja ik weet het niet mijn sterkste kans, maar wat denken jullie dat Kenshin voor tijd heeft op dit forum? Ik bedoel het aantal uren minuten 

 

 

Geen idee. Ligt aan de moderator die dienst heef 🤷‍♂️

ik kom natuurlijk heel graag langs! Ik moet wel kijken hoe dat gaat met het OV momenteel,maar ik kijk er naar uit!

Oh, en telkens als ik in België ben zal ik heel goed kijken naar de kettingen en de sieraden. Misschien zie ik je dan nog. Of heb je liever dat ik je gang laat gaan?

Mijn post moet gecontroleerd worden door een moderator? Hoezo dat opeens? Hebben jullie dat ook?

Edit: Hmm deze kan ik dus wel gewoon plaatsen. Weird.

@Pin , voor zover ik weet bij mij niet

Hey kenshin,

Hey Gebruiker c

 

Die app hebben ze ook in de App Store :slight_smile:  Ik heb ‘m gedownload nu. Nogmaals bedankt :slight_smile:

👍👍👍

Gr. Kenshin

Ik zal je met alle liefde uitzwaaien! En je een mooie verjaardag wensen en succes met de behandeling! (En met een knuffel 🤗).

Ik had eigenlijk gedacht dat KT je account zelf ging verwijderen . Niet dat je daar om moest vragen. Maar ik snap de keuze, hopelijk komt er ooit een Wall van forummers ofzo en dan hopelijk kom jij er ook op te staan, ik heb je naam en het aantal voor de zekerheid al genoteerd als het zo ver is.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

hey TheMightySlayer, 

Kun je na gaan dat in 1 dag 24 uur zit , en kenshin dus heel wat dagen op het forum in die vorm heeft meegebracht 

Hey kenshin, 

 

Dat zal zeker een gezellige boel zijn! En misschien ook met wat minder leuke gedachtes. Gaan we je uitzwaaien in dit topic of heb je liever ergens anders? .

 

*De KT verwijdert accounts van negentienjarigen pas in november denk ik, maar omdat ik om onder andere medische redenen toch niet meer zou kunnen blijven, vraag ik zelf alvast om het verwijderen van mijn account. *  snap ik en respecteer ik. Maar ik dacht dat ik toen las in dat topic van Adrian  dat ze pas verwijderen op 10 augustus. (Dacht ik.)  Hoe leuk het ook zou zijn dat ik je naam een tijdje op het forum kan zien. Ipv. Animous nog Kenshin snap ik je keuze.

 

Knuffel terug 🤗🤗🤗!  🍀

Groetjes Gebruiker c 

 

 

Mijn post moet gecontroleerd worden door een moderator? Hoezo dat opeens? Hebben jullie dat ook?

Edit: Hmm deze kan ik dus wel gewoon plaatsen. Weird.

 

wij denken dat dat komt omdat jij pas nieuw bent hier :joy:

 

Groetjes,

M&M's en twin

haha, 😂  .

 

Als er iemand nieuw is denk ik dat ik een van de nieuwste ben , want TheMightySlayer,  is eerder op dit forum dan ik.😂

Hey TheMightySlayer

 

Hoe meer katten, hoe meer vreugd, zeg ik altijd :slight_smile:

 

Hi Gebruiker c

 

Als je denkt dat je me ziet lopen, mag je me altijd aanspreken, maar denk eraan dat er ook wel anderen zullen zijn met dat sierraad :wink:

 

Gr. Kenshin

hey kenshin, 

Oke, zal ik doen! Maar toch is het altijd gezellig om gewoon een praatje met iemand te doen. Ik zal niet gelijk zeggen Hey kenshin , als ik denk dat ik je zie lopen. Ik naar je toe lopen en dan even praten, en soms zeg ik het woord kenshin,  en kijk ik naar je reactie,  ookal zijn er duizenden van die kettingen. Dan ga ik die duizenden stuk voor stuk af als ik ze zie ,om te praten. Ik weet niet of je van festivals of evenementen houd,maar als je in NL en België  een groot event of festival is, dan is de kans groot dat ik daar zal zijn. Dan is het voor werk ,maar ik zal er dan zijn.

 

Groetjes  en liefs Gebruiker c 

🤗🤗

Hallo Kenshin :)

Ik ga je missen, je bent hier al zo lang op het forum… Het zou wel wennen zijn om ineens jou niet meer te zien. Jij bent zo'n waardevolle forummer geweest op dit forum!

:heart::heart:

-TheMightySlayer <3

Ik zal een kaarsje branden voor geluk!  Ik heb voor vanavond mijn pauze veranderd ,dus ik ga ook een kaarsje op het meer laten drijven. (Het is een zelf gemaakte kaars die biologisch uit elkaar gaat. Het is van dieren en planten resten. Dus het is ook niet schadelijk) daarna ga ik gelijk een boom knuffelen!  En dan als het kaarsje uit is op het water,(ongeveer 5 a 10 minuten) zal ik terug gaan en dat andere kaarsje hou ik lekker aan, ik heb je profiel foto al op een digitaal foto lijstje gezet.

 

Tot dan!🤗🖐

Groetjes Gebruiker c 

zullen we allemaal vast voor nu een  grote groeps knuffel geven 🤗?

Tuurlijk, Gebruiker c :slight_smile:  Groepsknuffel! Even de cupcakes aan de kant, allemaal bij elkaar, en huggen!

 

Gr. Kenshin

🤗🤗🤗🤗🤗🤗.

 

Reputatie 1
Badge +1

Voor dat je van dit forum af gaat wil ik je heel erg bedanken voor de adviezen en hulp die jij mij hebt gegeven heel erg bedankt 

Hey @e.anoniempje 

 

Bedankt voor je bericht :slight_smile:  Graag gedaan trouwens. Ik wens je het beste toe :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

of ik ben heel blind,maar ik zie dat Kenshin ookal heeft ze gereageerd steeds 5843 reacties heeft, terwijl dat meer moet zijn. Huh.  Dat stond er net ook al.

Badge

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin

👏👋

Hi Gebruiker c

 

Jij deed EHBO, dacht ik? Dus als ik met mijn onhandige voeten ergens overheen struikel op een festival, kan jij me verzorgen. Wel, ik heb m’n onhandige momenten, dus wie weet treffen we elkaar nog wel een keer :smile:

 

Gr. Kenshin

Ja, dat klopt! 

Ik heb me ook opgegeven voor het opbouwen en voor de kaartjes knippen etc. .

Ik zal met alle liefde voor je zorgen. Desnoods til/neem ik je mee naar de grote post.

We zullen zien!  Ik hoop van wel. En anders, ik denk aan je.

 

Groetjes/liefs Gebruiker c 

Ik vind festivals ook best vet dus misschien zie ik je wel een keer 😁 (als ik wat ouder ben natuurlijk).

wie weet. Ik hoop het.

Het is voor mijn werk , maar ik ben ook pas 15 (bijna 16) 

Hebben we trouwens een record verbroken in 7 dagen dit aantal reacties? 

Hi @Anoniempjeeee1234567 

 

:slight_smile::wave::four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

@Kenshin, misschien dat de KT je nog niet heeft verwijderd omdat je nog participeert in topics. Aan jou de keus om dat wel of niet te blijven doen natuurlijk. Ik weet niet of je 'haast’ hebt om verwijderd te worden.

Dat zou goed kunnen zijn. Maar misschien heeft het KT team het er wel heel moeilijk mee en zijn ze nu aan het vergaderen. Wat ik ook niet gek vind. 

Oh en precies op het moment dat ik de helpende hand badge verdiend heb. 
Hopelijk hielp het ook echt!

Ja, ik zag het . 

Een diepe buiging! Met bijna 5700 reacties weet ik zeker dat je heel veel kinderen heb geholpen. Daar mag je echt trots op zijn. Voor ieder topic heb je de tijd genomen om een zo uitgebreid mogelijke reactie te schrijven. We komen je overal tegen.

En dat is straks voorbij... Wij zullen natuurlijk ons best doen om jouw rol over te nemen en zoveel mogelijk kinderen te helpen, maar ik weet zeker dat je gemist gaat worden.

 

Alvast een fijne verjaardag.

 

Groetjess,

Lisa😘

Oeps, hij is dubbel verstuurt zie ik, negeer dit bericht maar .

Reageer