Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Hey @Blue 

 

Aw, geweldig! :blush:  Ik werd helemaal blij toen ik m’n afscheidscadeau zag. Ik ben nog steeds erg blij, en ik denk dat dat gevoel elke keer terug zal komen, wanneer ik naar deze groepsfoto kijk. 

 

 

Hi @Angovis 

 

Leuk dat je van je laat horen :slight_smile:  Het is fijn je nog eens te “zien”. Je bent een coole forummer die ik graag voorbij zag komen. 

 

 

Gr. Kenshin

Hey @TheMightySlayer 

 

‘Mijn katjes begonnen meteen te spinnen. <3’

:blush:

 

En inderdaad, wie weet tot later nog een keer :slight_smile:

 

 

Hi @M en Ms 

 

Het is me nog wennen aan die nieuwe profielfoto van je, maar ik vind ‘m helemaal geweldig :slight_smile:  Bedankt voor de hapjes, trouwens. Die maken het nog een stuk knusser :cocktail:

 

 

Hallo @Gebruiker c 

 

Thanks voor de verjaardagswens (dat rijmt) :blush:  En ‘t is wederzijds, dat gemis; ik ga jou ook missen. De sterke jij, de doorzetter, de lieve reactie-plaatser. In ieder geval bedankt voor je reactie hier, het doet me enorm veel plezier (nog een rijmpje). 

 

*buiging* terug

 

 

@Kaas123

Bedankt voor je lieve reactie, en voor de verjaardagswensen :slight_smile:  ‘t Wordt een heel dubbele verjaardag; aan de ene kant cool dat ik een jaartje ouder word, aan de andere kant lastig dat ik het forum moet verlaten. Maar ja, gelukkig zijn jullie er nog. Ik vertrek dan ook in alle gerustheid dat jullie hier nog wel een tijdje blijven :slight_smile:

 

 

@iedereen    

Jullie hebben allemaal een plekje in mijn hart veroverd. Een heel mooi plekje, omgeven door bomen, goede sfeer en de hapjes van M en Ms. Ik zal jullie nooit vergeten :green_heart:

 

Gr. Kenshin

Hey @Kenshin ,

 

Graag gedaan! Bedankt dat je hier was en bedankt voor de hulp en de complimenten! Je zit wel in de rijm vipe😊. Ik niet op de woorden komen die ik wil ,maar bedankt voor alles❤😊🥰😘

*buiging* en een virtuele knuffel🍀❤.

 

Wat een mooie bomen staan hier 😊 . Ik ga je nu al missen, maar je begint straks in een nieuw hoofdstuk in je leven , ik wens je alle mooie dingen in de wereld toe en ik geloof in jou!🍀

 

*Een knuffel **en een buiging*

 

Groetjes Gebruiker c 

Heel erg bedankt, Gebruiker c :slight_smile:  Moge evenwel alle geluk die jij verdient, jouw kant op komen :four_leaf_clover:

 

*buiging*

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Alvast gefeliciteerd! 🥳🎉 

Je hebt zoveel mensen geholpen en daar is iedereen je heel erg dankbaar voor. We gaan je missen en wensen je alle geluk! 

Hey @Mangoveld 

 

Heel erg bedankt voor je reactie :slight_smile:  Jij ook alle geluk. Verder zal ik het beste proberen maken van mijn verjaardag. 

 

Gr. Kenshin

Heey Kenshin,

Alvast een hele mooie verjaardag gewenst🥳 of zoals we het in Italië zullen zeggen Tanti auguri di buon compleanno!🎉

Ik wil je heel erg bedanken voor alles wat je hier gedaan hebt op het forum. Je hebt mij enorm veel geholpen en heel veel goed advies gegeven. En dat deed je ook bij andere hier.

Ik ga je missen Kenshin❤

Veel succes in de toekomst.

See ya!

Spookyzx. 

 

Hi Kenshin,

 

‘Dat zinnetje maakte alles duidelijk en wij wisten dus dat het goed kwam.’

En daar excuseer ik me nog graag even voor. Voor de verwarring, en voor het schrikken. Maar tjah, persoonlijke omstandigheden dwingen je soms tot dingen die je anders misschien op een minder impulsieve manier had kunnen aanpakken. Voor zo’n gevallen heb je kintsukuroi nog, om de brokken te lijmen. 

wat er toen gebeurd is, zag ik aankomen, alleen wist ik niet hoe en wat precies. Op het moment was ik wel een beetje geschrokken, maar twin en ik hadden al snel aanwijzingen gevonden voor wat in onze ogen een meesterlijk plan was. Voor onszelf waren we er binnen een uurtje voor 99,9% uit, dus was er nauwelijks tijd om er ons down onder te voelen. Het gevoel van euforie en hoe slim alles was, nam de overhand. Om het plan te laten slagen konden wij er natuurlijk niet over praten. Wel moesten we voor 100% zekerheid hebben door meer info te verzamelen en dus bv meer reacties te lezen. Ik heb toen ook gewoon zoals iedereen zou verwachten na wat er gebeurd was enkele reacties gepost met wel gemeende woorden, alleen wisten we toen al hoe alles in elkaar zat. Het grappige en ook het lastige was dat jij ons op dat moment niet begreep en ons keer op keer extra aanwijzingen ging geven Maar we konden daar ook niet echt op reageren, anders zou dat het meesterlijke plan in de war kunnen schoppen. Wij vonden jou ‘onvoorzichtig’ worden, maar konden niks doen. Het enige wat we konden doen was anderen temperen in hun reacties.  Wij dachten 'Hoe lang nog’ kunnen wij dit vol houden.

Lees deze https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/stapelverliefd-op-jur-terwijl-ik-verkering-heb-met-luca-ik-wil-ze-het-liefst-allebei-maar-hoe-dan-34790?postid=277511#post277511 en enkele opvolgende reacties in de wetenschap dat wij het op dat moment al wisten, maar we konden het jou natuurlijk niet vertellen, snappie?

 

Voor zo’n gevallen heb je kintsukuroi nog, om de brokken te lijmen. 

 Kintsukuroi was al in werking getreden voordat er enige 'schade’ van betekenis was opgetreden. Wij denken dat het voor jou diverse malen urgenter was dat er duidelijkheid kwam. Ik heb in dit laatste paar alinea's expres wat aanwijzingen verstopt, vergelijkbaar met die jij ons toen ook gaf. We zijn benieuwd of je ze herkent :relaxed: 

 

Laten we er nog een liedje ingooien. ‘t Gaat vooral om de eerste zin: How can you miss someone you’ve never met? Verder wil ik met het liedje, dat niet zo vrolijk is, er geen droevige boel van maken, maar ‘k vond die eerste zin zo mooi. ‘t Zal zo zijn dat ik jullie mis zonder jullie ontmoet (als in “in het echt”) te hebben.

same here, dat is mooi, maar ook wel een beetje sad

oh ja, je stelde ons nog wat vragen in het liedje:

How can you miss someone you've never seen?     idk, maar ik weet wel dat het kan :wink:

Oh, tell me are your eyes brown, blue, or green?    wij hebben blauwe ogen :person_with_blond_hair_tone2::person_with_blond_hair_tone2:

And do you like it with sugar and cream?                     wij drinken geen koffie  no :coffee:

Or do you take it straight, oh, just like me?                  we like you, just the way you are :relaxed:

 

Dat tweede liedje met tekst vonden we ook heel mooi.

 

@Asy 

Oh jee. Dit was ik al weer helemaal vergeten. Zoveel mooie herineringen met jou @Pin en @M en Ms. ik kan me heel wat rare gesprekken herrineren met heen en weer verwijzingen naar onze andere topics (waar we overigens snel eens verbod op kregen) wat me wel heeft maken lachen en serieus een verschil heeft gemaakt.

ondanks alles was er ook tijd om af en toe te lachen en ik herinner me dat zeker ook wel, idd soms was het op het randje, maar ja

Toch wel leuk om herinneringen op te halen…

 

@Pin  en @Kenshin 

wat jullie in al die jaren hebben opgebouwd en neergezet hier is uniek, vooral ook wat er onderling op persoonlijk vlak tussen jullie is gegroeid

het is des te lastiger om dan te zien dat jij Pin, nu een zo'n moeilijke tijd doormaakt, wel supertof dat je toch nog zo'n mooie reactie heb geplaatst hier

 

@Blue 

 

MenMs we hebben de rollen goed verdeelt. Jij zorgt voor de hapjes en ik zorg voor het afscheids cadeautje van onze vrienden groep. 

 

zo is dat, gisteren had je al heel snel die beker gemaakt en nu weer een supermooie tekening of beter noem ik het een kunstwerk,, wij vinden 'm fantastisch, mooie compositie en kleuren

 

MenMs en twin hebben even een groeisbeurt gehad vandaar zijn ze langer…

hahaha, maar je moet er ook bij vertellen dat we met zijn 4-en op de achterbank zaten toen we naar die mooie boom toe zijn gereden. En wij weten hoe krap dat zit, want vroeger deden we dat ook met onze andere broers. Dan zitten we strak tegen elkaar aan dat we vanzelf wel langer en dunner werden… dus daar heb je je verklaring :slight_smile:

 

@iedereen,

Wat ik ook leuk vind is, dat bij de reacties niet alleen forummers staan die er al heel lang op zitten, maar ook forummers die hier nog niet zo lang actief zijn.

Het verbaast me nu ook weer niet, want Kenshin kan niemand ontgaan zijn.

Btw, ik zie onder de ‘nieuwe’ generatie forummers ook al verschillende die het hier echt heel goed doen.  Hopelijk blijven die hier nog een tijdje anderen helpen.

 

Ok, genoeg gezegd.

Het is nu weer tijd voor Kenshin en anderen.

 

Groetjes,

M&M’s

Hey @Spookyzx 

 

Thanks voor je reactie :slight_smile:  Ik zal een stukje verjaardagstaart in jouw naam eten, goed? Ik ga je trouwens ook missen. 

 

Ik las je verhaal graag. D’r is dan ook het een en ander gebeurd in jouw leven de laatste tijd. In ieder geval hoop ik dat je je opa nog regelmatig te zien krijgt, en dat het helemaal in orde komt, in je nieuwe gezin. ‘k Heb er echter best vertrouwen in :slight_smile:

 

See ya! Haha nee, da’s jouw groet, ik geef wel gewoon een knuffel, als je dat fijn vindt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Zo hé, is me deze topic even opgeblazen... Nu sta ik er met mijn simpele verkaardagswensen schameltjes bij...

Hey Kenshin, 

Heel erg bedankt, Gebruiker c :slight_smile:  Moge evenwel alle geluk die jij verdient, jouw kant op komen :four_leaf_clover:

bedankt! 🍀😊  

*buiging*

*buiging terug* *+knuffel*

Ik weet ook niet wat ik heb, ik zit nu momenteel even in een knuffelbeer vipe😅 , dit is de eerste keer dus hopelijk is het niet storend. 

Gr. Kenshin

Groetjes terug. 

 

@M en Ms 

 

 

 

@iedereen,

Wat ik ook leuk vind is, dat bij de reacties niet alleen forummers staan die er al heel lang op zitten, maar ook forummers die hier nog niet zo lang actief zijn.daar ben ik het mee eens. Dat is zeker erg leuk , iedereen die een topic leest ziet meestal wel een reactie van Kenshin staan. En dat vind ik ook leuk aan dit forum , je leert elkaar ook een beetje beter kennen en iedereen geeft om elkaar.

Het verbaast me nu ook weer niet, want Kenshin kan niemand ontgaan zijn.nee, dat zeker niet. Maar Kenshin is net als@Pin en@Blue   en nog veel andere een hele mooie aanwinst op het forum.  Bedankt daarvoor! 

Btw, ik zie onder de ‘nieuwe’ generatie forummers ook al verschillende die het hier echt heel goed doen.  Hopelijk blijven die hier nog een tijdje anderen helpen.

ja, haha. Daar ben ik het mee eens , het is ook leuk dat er verschillen zijn , en zij zullen het ongetwijfeld goed doen.( ik moet niks zeggen eigenlijk ,😅want ik ben hier nog geen 4 maanden😅 .) Ik hoop ook dat zei nog even blijven. Ik zelf zal hier nog zeker even rond gaan , misschien niet altijd even actief, maar ik zal ze altijd blijven lezen en soms reageren. 😊. 

Ok, genoeg gezegd.

Het is nu weer tijd voor Kenshin en anderen.

 

Groetjes,

M&M’s

Groetjes Gebruiker c 

Hey @M en Ms 

 

‘Wij vonden jou ‘onvoorzichtig’ worden, maar konden niks doen.’

Tjah, als je graag wat duidelijk wilt maken wanneer het een en ander verandert, word je er misschien snel wat enthousiast in. 

 

‘Btw, ik zie onder de ‘nieuwe’ generatie forummers ook al verschillende die het hier echt heel goed doen.’

Daar heb je gelijk in  :slight_smile:

 

 

@Stef 

‘Nu sta ik er met mijn simpele verkaardagswensen schameltjes bij...’

Oh nee hoor, ik was heel blij met je bericht :blush:  ‘t Is gewoon al leuk om van je te horen. 

 

 

@Gebruiker c 

‘dit is de eerste keer dus hopelijk is het niet storend’

Jouw knuffel vibes storen nooit :blush:  Kom eens hier, voor nog een extra knuffel, als je in de mood bent :hugging:

 

Ik zelf zal hier nog zeker even rond gaan , misschien niet altijd even actief, maar ik zal ze altijd blijven lezen en soms reageren.’

Da’s fijn :slight_smile:

 

 

Gr. Kenshin

 

​​​​​​xxxx

@Gebruiker c

‘dit is de eerste keer dus hopelijk is het niet storend’

Jouw knuffel vibes storen nooit :blush:  Kom eens hier, voor nog een extra knuffel, als je in de mood bent :hugging:

natuurlijk! 🤗

Ik zelf zal hier nog zeker even rond gaan , misschien niet altijd even actief, maar ik zal ze altijd blijven lezen en soms reageren.’

Da’s fijn :slight_smile: 

👍

 

Gr. Kenshin

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 4
Badge +1

ik heb speciaal voor dit bericht een account gemaakt voor dit forum.. ik moet dit toch even kwijt

 

ik denk dat wij allen een voorbeeld moeten nemen aan Kenshin. hoe zij erg veel mensen op dit forum heeft geholpen door gewoon achter een beeldscherm te zitten en te praten met ze.

 

we hebben meer van dit soort goede zielen nodig op deze wereld. de hoeveelheid advies die ze heeft gegeven heeft mij ook erg veel geholpen met prive dingen.. dus bedankt.

 

je bent een goed persoon en ik vind het erg jammer dat je moet gaan

 

dit moest mijn hart toch eventjes kwijt

 

en alvast gefeliciteerd nog!!

 

Grtzzz

 

Hey @RedHex 

 

Heel erg bedankt voor je lieve bericht :slight_smile:  En thanks voor de verjaardagswensen. Ik wens je het beste toe :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

hey @Kenshin ,

Misschien een brutale vraag,  maar wat ga jij eigenlijk doen met die extra tijd straks?( Bijvoorbeeld ga jij kijken naar een huisdier ofzo, of ga je lekker mediteren in een park? ) sorry,  maar ik ben beetje nieuwsgierig,  je hoeft natuurlijk niet te beantwoorden. 

Ik zie het wel.

 

Groetjes Gebruiker c 🍀

Reputatie 4
Badge +1

Hey @RedHex 

 

Heel erg bedankt voor je lieve bericht :slight_smile:  En thanks voor de verjaardagswensen. Ik wens je het beste toe :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

 

 

het is geen probleem. maar ik ben echt serieus. mensen moeten een voorbeeld aan jou nemen… persoonlijk ben jij inspiratie voor mij om een beter persoon te zijn.. en om advies aan andere te geven (Buiten dit forum) en nu een account heb aangemaakt om zelf (proberen) het beste advies te geven met hetgene wat ik weet. 

 

dus ik vind het erg jammer dat je niet meer op dit forum komt naar zondag..

 

is er eigenlijk een reden voor waarom als ik vragen mag? want ik weet de reden eigenlijk niet sorry. 

 

 

Grtzz

@RedHex ,

De rede is dat ze zondag 19 word. En dan word je account op dit forum verwijderd. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +1

@RedHex ,

De rede is dat ze zondag 19 word. En dan word je account op dit forum verwijderd. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Is het zo strict, ja? K dacht dat je account niet verwijderd werd maar dat je eerder gekickt wordt ofzo

Reputatie 4
Badge +1

@RedHex ,

De rede is dat ze zondag 19 word. En dan word je account op dit forum verwijderd. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

meen je? kan de kindertelefoon geen exceptie maken voor kenshin dan.. of gewoon een ander account aanmaken? 

Nee wss niet, als je uitzonderingen gaat maken dan willen meer dat,net als met contactgegevens wisselen.

Als 1 iemand het mag dan moeten meer het mogen…

 

Tuurlijk is dit jammer maar het is eenmaal de forum regels..

 

Daarnaast denk ik dat Kenshin te eerlijk is om een nieuw account aan te maken met een andere leeftijd 😅

Ja, ik weet ook niet helemaal hoe het gaat. Uiteindelijk komt er bij Kenshin haar naam te staan ipv Kenshin  Animous,  en dan dus ook geen gegevens te zien zoals profiel foto, of waarop de gereageerd heeft. Dat soort dingen. Ik hoop dat de kindertelefoon een soort van wall of fame kan maken met haar naam erop en haar account,  dat lijkt mij ook wat duidelijker,  dus KT is dit mogelijk? Dan kan Kenshin haar account niet meer gebruiken,  maar dan blijft ze toch altijd hier op het forum . 

 

Dus @Stef en @RedHex . Ik hoop dat dit wat duidelijker maakt. Ik ben natuurlijk niet van KT dus ik weet het niet 100% precies,  maar ik denk dat het voor zover wel klopt ,zo niet, verbeter me dan maar.

Daarom staan er ook bij veel oude topics van bijvoorbeeld 7 jaar geleden overal de naam Animous staan en ja , daarom.

 

En over of ze een ander account kan krijgen,  zo zit het helaas niet in elkaar. Dit is ook een regel die is bedacht met de rede dat als je 19 bent je word verwijderd (oftewel,  alles word verwijderd behalve de reacties alleen zie je niet meer dat ze van Kenshin zijn . Of alleen dat er onder zou staat gr. Kenshin ofzo.) Ik hoop dat KT dit ziet, over of het mogelijk is dat Kenshin haar account houd , maar er dan niet zelf meer in kan ,maar dat ze dan op de wall of fame komt ofzo en dat de naam en de logo etc blijft bestaan. 

Je kan natuurlijk het ook aan @Britta vragen of aan iemand anders van het KT team , in hun topics .

Hopelijk brengt het wat duidelijkheid! 🍀 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

edit: zoals @ronald2001 al zei. Daar is Kenshin te eerlijk voor denk ik. En 1 uitzondering dan moet dat bij anderen ook. Alleen hoop ik wel dat ze iets kunnen met het idee van de wall of fame.

Reputatie 1
Badge

Ook al ken ik je niet vind ik het heel jammer dat je weggaat van het forum, we gaan je zeker missen! Ik wens je het allerbeste toe ,

 

Vriendelijke groeten van mij! :)

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @RedHex , @ronald2001 en @Gebruiker c ,

Helaas kunnen we inderdaad geen uitzondering maken op onze regels!

Ik snap goed dat jullie vragen hierover hebben. Ik ga ze doorgeven en we komen erop terug. 

Groetjes,

Renske 
De Kindertelefoon 

Hey Renske,

Bedankt!  Ik zie het wel komen. Bedankt voor het door geven. Ik vind het idee van de wall of forummers wel leuk idee als dat mogelijk is natuurlijk.

Tnx

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey @Blue 

 

Aw, geweldig! :blush:  Ik werd helemaal blij toen ik m’n afscheidscadeau zag. Ik ben nog steeds erg blij, en ik denk dat dat gevoel elke keer terug zal komen, wanneer ik naar deze groepsfoto kijk. 

 

 

Hi @Angovis 

 

Leuk dat je van je laat horen :slight_smile:  Het is fijn je nog eens te “zien”. Je bent een coole forummer die ik graag voorbij zag komen. 

 

 

Gr. Kenshin

Na elke reactie gelezen te hebben ga ik maar is schrijven.

Lieve Kenshin, 

Jij kent me waarschijnlijk niet maar ik ben vrij nieuw op dit forum (een stuk of 3 maanden) maar ik heb jou echt verschrikkelijk veel gezien op dit forum en jij hebt zoveel mensen geholpen en blij gemaakt. Ik wil je super erg bedanken en vind het echt jammer dat je weg moet want je hebt zoveel mensen een steuntje in de rug gegeven samen met heel veel andere forum leden. 
Jij bent super speciaal geweest voor heel veel mensen op dit forum en ik wil je echt super erg bedanken voor je hulp en tijd die je hebt besteed aan dit forum!

Iedereen hier gaat je missen! 😢 

Fijne vierjaardag 🧁 🥳 en nogmaals bedankt!
 

Groetjes,

Matthijs,

 

Ps ik wilde nog een lied toevoegen die ik persoonlijk heel mooi vind en hierbij ook erg goed vind passen. Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.

 

Reageer