Ik ga met forumpensioen :)



Toon eerste bericht

323 reacties

Ookal is het afscheid nabij, weet ik dat het niet voorgoed zou zijn , met een 😥 is weer een hele mooie herinering, die ik altijd bij me hou. Ik zal je niet vergeten in ieder geval, en het forum ook niet.  En hopelijk leest een moderator dit, dus kun je doorgeven om een wall te maken van legendarische forummers. En zet Kenshin daarin!

 Alvast bedankt. 

 

Het ga je goed lieve Kenshin! 

Liefs Gebruiker c 

Een knuffel een hug en een 😘🤗🍀🖐✌.

 

en dat was het dan…

doei Kenshin <3

Hey @TheMightySlayer 

 

Thanks voor je bericht :slight_smile:  Ik ga jou ook missen :yellow_heart:

 

Ik onderteken mijn reacties altijd met ‘Gr. Kenshin’. D’r blijft dus nog wel wat van m’n identiteit achter :slight_smile:  En dankje, ik zal het beste proberen maken van mijn verjaardag. 

 

Hi @Gebruiker c 

 

Mooi van je, om deel te nemen aan die cursussen. Je leert vast een hoop bij :slight_smile: Ik heb al een plekje op het oog om de juiste Gebruiker c-boom uit te kiezen. 

 

Hallo @Blue 

 

Doe uiteraard alsjeblieft wat goed voelt, en wat gezond voor je is :slight_smile: Als je één ding meeneemt van mij, mag dat het zijn; zorg goed voor jezelf :yellow_heart:  Ik denk aan je. 

 

Gr. Kenshin

Hey @Blue 

 

Waar ik een plekje in jouw hart heb, heb jij er eentje in het mijne veroverd. Je vriendelijkheid, je doorzettingsvermogen, je humor, enzovoort. Allemaal hebben ze een plaatsje gekregen. Ik zal je nooit vergeten :slight_smile:

 

Hi @Asy 

 

Thanks voor de verjaardagswens :slight_smile:  Blij om te horen dat je graag van me hoorde. Ik hoorde ook graag van jou. En geen zorgen hoor, je komt lief over, helemaal niet ‘cheesy’ :slight_smile:

 

*buiging*

Kenshin

en dat was het dan…

doei Kenshin <3

jep jammer genoeg wel 😔

maar ik ben en blijf trots dat kenshin voor zich zelf dit x kiest.

kenshin zal nooit helemaal weg zijn. zo lang wij met z'n alle kenshin niet vergeet zal kenshin hier blijven 

 

groetjes blue

mooi gezegd 💙

 

het geld ook voor jou he! 

de obstakels die jij nu hebt die ga jij overwinnen. elke die volgd ook. iedereen van dit forum staat achter je 💙

je kan het💪

 

groetjes blue

Hallo Kenshin :)

Je bent nu officieël verwijderd… Je blijft voor altijd in mijn hart. :hearts:

-TheMightySlayer <3

Hi

 

Ik haat dit dus want ik heb nog geen fatsoenlijk bericht neer kunnen zetten waarmee ik dit kan afsluiten

 

Lieve Kenshin,

Bedankt dat je vaak, altijd, voor me heb klaar gestaan. Niet alleen voor mij maar voor iedereen.

Ik heb veel van je geleerd, de manier waarop je mensen helpt is effectief, dit zal.je zeker helpen in de toekomst.

Ik denk dat de moderators, en wij als forumleden, blij mogen zijn dat je hier op het forum bent geweest.

Ik hoop dat het goed met je gaat, dat je soms nog even kijkt op het forum(hoeft niet te reageren)

 

Ik vind het lastig, iedereen zulke lieve berichtjes en toch kennen we elkaar niet.

Ik ga je missen ♥️

Hey @ronald2001 

 

‘Ik haat dit dus want ik heb nog geen fatsoenlijk bericht neer kunnen zetten waarmee ik dit kan afsluiten’

Bij deze heb je een mooi bericht geplaatst :slight_smile:

 

Dankje, Ronald, voor je mooie woorden. Ik zal zeker nog terugdenken aan het forum :yellow_heart:  Het ga je goed, vriend :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Hey lieve Kenshin, 

 

Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Oke, allereerst,  Gefeliciteerd met je 19e verjaardag alvast! 

Ik wil je heel erg bedanken voor alles ! Je hebt mij en heel veel anderen heel goed geholpen ! Bedankt daarvoor! 

Je geeft altijd goed en steunende reacties , dat is wat ik ook heel erg ga missen, net al jouw persoonlijkheid en karakter.  (Gewoon jij) 

Ik moet toegeven dat het niet veel mensen is gelukt om mij emotioneel te maken, maar het is jou gelukt!  Toen ik dit las moest ik 1 traantje wegpinken.  😥😢Ik wil vast zeggen dat ik je echt heel erg ga missen! Ik gun je alles en jij kunt het! Ik geloof in jou en jij hebt veel in je mars! Daar mag je trots op zijn! 

Ookal ga je weg , jij hebt een plekje in mijn hart en gedachten. Ik hoop dat we elkaar ooit is zullen zien.

Ik zal je heel erg missen, ik zie altijd bij een topic jouw naam staan met weer een goede reactie,  dat zal ik nog even aan moeten wennen. 

En KT is het mogelijk wat Blue zei dat Kenshin account kan blijven bestaan. Of misschien dat jullie een soort van wall maken van een aantal forummers ? Dat zou erg fijn zijn. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Met een diepe buiging en 🍀

Hallo iedereen

 

Vaarwel

Sayonara

Novaer

 

Dat laatste is ‘vaarwel’ in het Sindarijns. Letterlijk vertaald als ‘be well’. En dat wens ik jullie toe: dat het jullie goed gaat :yellow_heart:  Tuurlijk komen er in het leven moeilijke en fijne momenten, dalen en pieken, voorbij, maar dat kunnen jullie aan. Echt. Ik geloof in elk van jullie. 

 

Gr. Kenshin

Wederom wat wijze woorden van Kenshin. Houdt het dan nooit op? :eyes::cry::wink:

 

Hi @Gebruiker c 

 

Mooi van je, om deel te nemen aan die cursussen. Je leert vast een hoop bij :slight_smile: Ik heb al een plekje op het oog om de juiste Gebruiker c-boom uit te kiezen. 

ja, ik leer er inderdaad een hoop bij, net al bij jou, dankje daarvoor!  Ik heb veel van jou geleerd en ik leer nog steeds. Ik heb er alle vertrouwen in in die boom!

 

Gr. Kenshin

-

Hallo iedereen

hey lieve Kenshin.

Vaarwel

Sayonara

Novaer

 

Dat laatste is ‘vaarwel’ in het Sindarijns. Letterlijk vertaald als ‘be well’. En dat wens ik jullie toe: dat het jullie goed gaat :yellow_heart:

dat wens ik jou ook ! Ik heb het volste vertrouwen in jou en ik zal er altijd aan denken, bedankt!

 Tuurlijk komen er in het leven moeilijke en fijne momenten, dalen en pieken, voorbij, maar dat kunnen jullie aan. Echt. Ik geloof in elk van jullie. dankje wel Kenshin,  ik weet dat jij ze ook aankunt! Jij zal heel wat mensen voorzien van goed advies en zorg!

 

Gr. Kenshin

-

 

Hey lieve Kenshin, 

Het is nog niet echt tijd ,maar ik wil je vast dit zeggen.

Bedankt!  Bedankt dat jij hier voor ons was! Bedankt dat jij ons hielp en voor ons klaar stond! Bedankt voor je wijze adviezen! Bedankt voor je steun ! Bedankt voor het zijn van jezelf! En bedankt voor het zijn op het forum!  Ik en vele andere forummers zullen aan je denken! Jij gaat een nieuw hoofdstuk in je leven tegemoet,  ookal vind ik het jammer dat je gaat, het is fijn dat je er was. Alvast succes bij je behandeling en alvast gefeliciteerd!  

Ik zal hierbij je alvast uitzwaaien,  ik kan nog iets meer dan 30 minuutjes van je genieten! Jij zult er altijd zijn op dit forum en in een plekje in mijn hart en op mijn bureau! 

Ik vind het ook erg mooi hoe we elkaar toch niet kennen elkaar toch een beetje kennen, ik weet dat jij af en toe nog is wat dingetjes leest ,ookal reageer jij niet, ik weet dat jij er bent. Ik hoop uit het grond van mij hart dat goed gaat met jou! Ik twijfel er niet aan. Ik weet het!

Ik kan niet alles zeggen omdat ik niet uit mijn woorden kom,maar ik hoop dat dit een kleine (0,000001%)  is van wat ik wil zeggen/wou zeggen. 

 

Bedankt lieve Kenshin !

Bedankt dat jij hier was! En bedankt voor alle reacties, je hebt inmiddels al de 5800+ gehaald!  Bedankt voor je hulp!

Ik ga je missen! 

 

Met een diepe buiging rond ik dit af voor nu, ik zal een kaarsje morgen om 13:00 voor je branden. Hopelijk voel je dan een warmte en steun.

Misschien komen we elkaar weer is tegen, alleen weten we dan niet wie wie is,maar ookal is de wereld groot, hij is stiekem toch heel klein,  en als ik kijk naar wat er voor mij op de planning staat,  zal ik je vast een keer zien ,alleen weet ik niet of jij het bent. Ik zal een aantal keren dit jaar in grote steden in België zijn en dus hopelijk ook in jouw stad!  Een kleine hint waaraan je mij misschien kan zien😉. Ik ben ongeveer 195cm schoenmaat 49.5 tot 50 , dus redelijk grote schoenen , meestal in een net pak met parfum op van versace😉🤫.  En natuurlijk een bril op met de zwarte haren .

 

Lieve Kenshin.

Nogmaals bedankt,  ik hoop dat dit niet de laatste keer is dat we elkaar zullen zien!

 

Met een knuffel 🤗🤗🤗 en een diepe buiging sluit ik mijn bericht af. 

 

Het ga je goed!

 

Groetjes  en liefs 😘 Gebruiker c 

 

Ps. Ik heb net besloten om elke dag deze komende week om een kaarsje te branden voor steun en de warmte met daarbij een hele mooie boodschap. 

 

 

 

Edit: ik zie nu het mooie liedje, ik had hem al voorbij zien komen op google , met een aantal plaatjes , ik zal het liedje in mijn afspeel lijst gooien.

 

Hey @Blue 

 

Aw, geweldig! :blush:  Ik werd helemaal blij toen ik m’n afscheidscadeau zag. Ik ben nog steeds erg blij, en ik denk dat dat gevoel elke keer terug zal komen, wanneer ik naar deze groepsfoto kijk. 

 

 

Hi @Angovis 

 

Leuk dat je van je laat horen :slight_smile:  Het is fijn je nog eens te “zien”. Je bent een coole forummer die ik graag voorbij zag komen. 

 

 

Gr. Kenshin

hi,

 

ik blijf maar refreshen hier.

elke keer weer een nieuwe reactie

 

M&M;s en twin in the house

Gefeliciteerd met je verjaardag Kenshin!

Het ga je goed.

 

'’Rivers know this. There is no hurry. We shall get there some day'’
-A.A. Milne

Hi Kenshin,

 

‘Dat zinnetje maakte alles duidelijk en wij wisten dus dat het goed kwam.’

En daar excuseer ik me nog graag even voor. Voor de verwarring, en voor het schrikken. Maar tjah, persoonlijke omstandigheden dwingen je soms tot dingen die je anders misschien op een minder impulsieve manier had kunnen aanpakken. Voor zo’n gevallen heb je kintsukuroi nog, om de brokken te lijmen. 

wat er toen gebeurd is, zag ik aankomen, alleen wist ik niet hoe en wat precies. Op het moment was ik wel een beetje geschrokken, maar twin en ik hadden al snel aanwijzingen gevonden voor wat in onze ogen een meesterlijk plan was. Voor onszelf waren we er binnen een uurtje voor 99,9% uit, dus was er nauwelijks tijd om er ons down onder te voelen. Het gevoel van euforie en hoe slim alles was, nam de overhand. Om het plan te laten slagen konden wij er natuurlijk niet over praten. Wel moesten we voor 100% zekerheid hebben door meer info te verzamelen en dus bv meer reacties te lezen. Ik heb toen ook gewoon zoals iedereen zou verwachten na wat er gebeurd was enkele reacties gepost met wel gemeende woorden, alleen wisten we toen al hoe alles in elkaar zat. Het grappige en ook het lastige was dat jij ons op dat moment niet begreep en ons keer op keer extra aanwijzingen ging geven Maar we konden daar ook niet echt op reageren, anders zou dat het meesterlijke plan in de war kunnen schoppen. Wij vonden jou ‘onvoorzichtig’ worden, maar konden niks doen. Het enige wat we konden doen was anderen temperen in hun reacties.  Wij dachten 'Hoe lang nog’ kunnen wij dit vol houden.

Lees deze https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/stapelverliefd-op-jur-terwijl-ik-verkering-heb-met-luca-ik-wil-ze-het-liefst-allebei-maar-hoe-dan-34790?postid=277511#post277511 en enkele opvolgende reacties in de wetenschap dat wij het op dat moment al wisten, maar we konden het jou natuurlijk niet vertellen, snappie?

 

Voor zo’n gevallen heb je kintsukuroi nog, om de brokken te lijmen. 

 Kintsukuroi was al in werking getreden voordat er enige 'schade’ van betekenis was opgetreden. Wij denken dat het voor jou diverse malen urgenter was dat er duidelijkheid kwam. Ik heb in dit laatste paar alinea's expres wat aanwijzingen verstopt, vergelijkbaar met die jij ons toen ook gaf. We zijn benieuwd of je ze herkent :relaxed: 

 

Laten we er nog een liedje ingooien. ‘t Gaat vooral om de eerste zin: How can you miss someone you’ve never met? Verder wil ik met het liedje, dat niet zo vrolijk is, er geen droevige boel van maken, maar ‘k vond die eerste zin zo mooi. ‘t Zal zo zijn dat ik jullie mis zonder jullie ontmoet (als in “in het echt”) te hebben.

same here, dat is mooi, maar ook wel een beetje sad

oh ja, je stelde ons nog wat vragen in het liedje:

How can you miss someone you've never seen?     idk, maar ik weet wel dat het kan :wink:

Oh, tell me are your eyes brown, blue, or green?    wij hebben blauwe ogen :person_with_blond_hair_tone2::person_with_blond_hair_tone2:

And do you like it with sugar and cream?                     wij drinken geen koffie  no :coffee:

Or do you take it straight, oh, just like me?                  we like you, just the way you are :relaxed:

 

Dat tweede liedje met tekst vonden we ook heel mooi.

 

@Asy 

Oh jee. Dit was ik al weer helemaal vergeten. Zoveel mooie herineringen met jou @Pin en @M en Ms. ik kan me heel wat rare gesprekken herrineren met heen en weer verwijzingen naar onze andere topics (waar we overigens snel eens verbod op kregen) wat me wel heeft maken lachen en serieus een verschil heeft gemaakt.

ondanks alles was er ook tijd om af en toe te lachen en ik herinner me dat zeker ook wel, idd soms was het op het randje, maar ja

Toch wel leuk om herinneringen op te halen…

 

@Pin  en @Kenshin 

wat jullie in al die jaren hebben opgebouwd en neergezet hier is uniek, vooral ook wat er onderling op persoonlijk vlak tussen jullie is gegroeid

het is des te lastiger om dan te zien dat jij Pin, nu een zo'n moeilijke tijd doormaakt, wel supertof dat je toch nog zo'n mooie reactie heb geplaatst hier

 

@Blue 

 

MenMs we hebben de rollen goed verdeelt. Jij zorgt voor de hapjes en ik zorg voor het afscheids cadeautje van onze vrienden groep. 

 

zo is dat, gisteren had je al heel snel die beker gemaakt en nu weer een supermooie tekening of beter noem ik het een kunstwerk,, wij vinden 'm fantastisch, mooie compositie en kleuren

 

MenMs en twin hebben even een groeisbeurt gehad vandaar zijn ze langer…

hahaha, maar je moet er ook bij vertellen dat we met zijn 4-en op de achterbank zaten toen we naar die mooie boom toe zijn gereden. En wij weten hoe krap dat zit, want vroeger deden we dat ook met onze andere broers. Dan zitten we strak tegen elkaar aan dat we vanzelf wel langer en dunner werden… dus daar heb je je verklaring :slight_smile:

 

@iedereen,

Wat ik ook leuk vind is, dat bij de reacties niet alleen forummers staan die er al heel lang op zitten, maar ook forummers die hier nog niet zo lang actief zijn.

Het verbaast me nu ook weer niet, want Kenshin kan niemand ontgaan zijn.

Btw, ik zie onder de ‘nieuwe’ generatie forummers ook al verschillende die het hier echt heel goed doen.  Hopelijk blijven die hier nog een tijdje anderen helpen.

 

Ok, genoeg gezegd.

Het is nu weer tijd voor Kenshin en anderen.

 

Groetjes,

M&M’s

Neem allemaal maar een stukje verjaardagstaart :birthday:

 

Gr. Kenshin

Hey @Spookyzx 

 

Thanks voor je reactie :slight_smile:  Ik zal een stukje verjaardagstaart in jouw naam eten, goed? Ik ga je trouwens ook missen. 

 

Ik las je verhaal graag. D’r is dan ook het een en ander gebeurd in jouw leven de laatste tijd. In ieder geval hoop ik dat je je opa nog regelmatig te zien krijgt, en dat het helemaal in orde komt, in je nieuwe gezin. ‘k Heb er echter best vertrouwen in :slight_smile:

 

See ya! Haha nee, da’s jouw groet, ik geef wel gewoon een knuffel, als je dat fijn vindt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Zo hé, is me deze topic even opgeblazen... Nu sta ik er met mijn simpele verkaardagswensen schameltjes bij...

:yellow_heart:

Hi lieve Kenshin,

 

respect voor je besluit en ook dapper dat je het zo hebt kunnen  verwoorden.

 

Jouw keus is het enige wat telt en jouw gezondheid.

Ik, wij , twin en ik, maar ook andere familieleden en vrienden hebben jou via mij en twin leren kennen en hebben je altijd  een bijzonder iemand gevonden.

Je hebt het forum bijna als een missie beschouwd en bent er 100% voor gegaan, ook al waren er voor ons niet zichtbaar, ook andere dingen die je bezig hielden.

Nu is de tijd aangebroken om voor jezelf te kiezen. Om je voor te kunnen bereiden op wat komen gaat irl.

Het is naar om te horen dat je fysieke gezondheid je op dit moment een beetje in de steek laat, maar ik  lees ook hoop in je berichtje. Na een herstelperiode ga je beginnen aan een nieuwe opleiding. Daarna wil je professioneel mensen gaan helpen.

 

We weten zeker dat je daar goed werk gaat doen.

 

Succes met alles.

 

ik ga je vast nog een berichtje sturen, zolang het nog kan en we zijn nog van plan je een aardigheidje te sturen via dit topic. Twin is er nu mee bezig, maar ik weet niet of hij/we dat voor elkaar krijgen voordat je account wordt opgeheven. Misschien wil je daarom later nog eens een keertje kijken op het forum?

Maar zorg eerst goed voor jezelf.

 

Dag lieve Kenshin

Een hug van ons allemaal, een groepshug en daarna knuffelen we wel via een boom met jou.

 

Groetjes,

M&M's, twin, Newt, Luca, Jur, onze andere broers en zus en papa en mama en de rest zoals neefjes, Laurent, Claude, Justin en Christian, oh ja en Boy die verpleger die ken je vast ook nog wel en ik ben er vast nog een paar vergeten...Mats had je vast ook het beste gewenst, hopelijk kunnen we hem over jou vertellen, maar dan moeten we hem wel eerst vinden….

We gaan je missen hier op het forum, maar in gedachten blijf je bij ons

 

Dit keer geen liedje als afscheid, want je bent er nog en dat liedje komt nog wel….

 

Hi Kindertelefoon,

 

nou dat was het dan. een tijdperk afgesloten….

 

 

even een mededeling aan de Kindertelefoon:

 

ja wij weten dat je niet mag chatten, maar we hebben het lekker wel gedaan en het voelde goed :relaxed:

 

Dit was het enige dat we nog voor Kenshin konden doen. Laat het dus ajb zo staan met al die reacties en misschien is het ook wel leuk als dit topic niet gesloten wordt, zodat forumleden hier nog een boodschap achter kunnen laten ..

 

Fijn dat jullie dat doen :wink:

Bedankt.

 

Groetjes,

M&M's

 

 

hey

 

wat mooi dat je de keuze maakt voor je zelf dat je een keer voor je zelf kiest.. dat heb je verdient 💙 

 

ik hoop echt met heel me hard dat dat herstel proces goed gaat werken. 

 

voor de rest heb ik niks te zeggen. 

nogmaals succes in de toekomst!

 

groetjes blue

Hey Blue

 

Dankje :slight_smile:  Ik ga naar een goed, universitair ziekenhuis waar ze veel ervaring hebben met deze behandeling, dus ik denk dat dat wel in orde komt. 

 

Jij ook succes in je toekomst :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Ik wens je dan veel succes met je behandeling. Je moet idd eerst voor je gezondheid kiezen en dan het forum.

-TheMightySlayer <3

Reageer