Ik ga met forumpensioen :)



Toon eerste bericht

323 reacties

Laten we dit topic vooral niet over mij maken, maar ik ben 18, dus ik ben over een tijdje ook niet meer welkom :disappointed_relieved:

 

M en Ms schreef:

als jij nu eerst een boterham wil eten en dan pas taart vinden wij het ook goed hoor @Pin 

Ah top, dan pak ik een cracker ofzo. Wel licht ontbijten, zodat er meer taart in kan :wink:

Gebruiker c schreef:

Ahhww, jij ook al Pin?

Jep… 

Als het zover is, laat je het wel weten?! Ik wil ook voor jou goed afscheid nemen dan. En dan ook hetzelfde ritueel doen als bij Kenshin. 

Nee wss niet, als je uitzonderingen gaat maken dan willen meer dat,net als met contactgegevens wisselen.

Als 1 iemand het mag dan moeten meer het mogen…

 

Tuurlijk is dit jammer maar het is eenmaal de forum regels..

 

Daarnaast denk ik dat Kenshin te eerlijk is om een nieuw account aan te maken met een andere leeftijd 😅

Ik ga stuk @M en Ms 

Iedereen hier heeft morgen straks een waarschuwing voor off-topic en chat. Whoooops ;)

 

EDIT: Oh nee, da's dan vandaag lol

@M en Ms dat was gemeen man😂

@Pin ik heb al 2 waarschuwingen 😬

eens even testen of er iemand van de KT mee kijkt als ik hier mijn adres ga neerzetten

 

 

 

wie was erin getrapt, het is alleen een test :joy:

 

 

M&M's en TWIN

Ik ben echt benieuwd welke hartverzakking de moderator die dit leest gaat krijgen hihi. leedvermaak im sorry

Zielige moderator die dit moet lezen én Kenshin moet verwijderen :(

Ik denk dat ze daar lootjes moeten trekken wie de taak krijgt om kenshin te verwijderen

 

Kenshin kijkt vast nog mee en ziet dat het goed is

 

Afscheid nemen is altijd lastig, maar ik denk dat we het wel goed gedaan hebben met zijn allen

 

Ik bedank iedereen en morgen geen Kenshin meer bij de nieuwe reacties

Het zal wennen zijn

 

maar het glas is halfvol, dus ik neem nog een slokje  op de gezondheid van Kenshin

 

en zoals je weet Kenshin, dan schenk ik weer een beetje bij, zodat het opnieuw halfvol is :wink:

 

alle geluk , tot ziens

 

M&M's en TWIN

Welterusten iedereen!

 

EDIT: Of eet smakelijk? Ah heeft dezelfde vibes, dus maakt niet uit. Kies zelf maar ;)

Sleepwell

Gefeliciteerd Kenshin!🥳

Ik en heel veel anderen gaan je missen, maar in gedachten ben je er altijd bij.

Ik zal een kaarsje branden.

Veel geluk . Ik geloof in je!

 

Groetjes Gebruiker c 

Hallo Kenshin :)

Misschien kun je solliciteren om vrijwilliger te worden bij De Kindertelefoon. Ik zou het wel leuk vinden als ik dan ga chatten en ik chat dan met jou.

-TheMightySlayer <3

Heey Kenshin,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!🥳🎊🎈

See ya!

Spookyzx. 

M en Ms schreef:

ik kan dan wel mijn adres geven haha 

beter zelfs

ja echt

en dat bedenk ik nou net zelf

 

als je geband wordt dan laten ze je account nog staan (waarschijnlijk niet zo lang omdat ze toch al van me af willen dan, maar het valt te proberen

 

wie durft

Laten we dit gesprek nu niet écht illegaal maken :eyes:

Huh ja ik weet niet waarom ik die nu heb

 

Ik ben echt inactief als het maar kan. Toch leuk zo'n badge😂

Welterusten iedereen :)

 

Gr. Kenshin

dankjewel Kenshin

 

we hebben van je genoten en wensen je het allerbeste en wie weet, ooit….

 

liefs,

M&M's en TWIN

M en Ms schreef:

Kenshin heeft ons net welterusten gewenst, dus dat is een teken, denk ik

Misschien wel hè? Balen dat ik net die taart naar binnen heb gewerkt en nu klaarwakker ben :wink:

Ik ga wel slapen

 

Dankje kenshon

 

Mocht ik morgen wakker worden en is mijn account gebanned, dan bedankt iedereen. Jullie zijn stuk voor stuk toppers 

Ah je bent vast niet gebanned Ronald! Hoop dat de KT dit wel door de vingers ziet :flushed: Wil je morgen wat posten, zodat we weten dat het goed is gegaan allemaal?

 

EDIT:

M en Ms schreef:

en anders zie ik jullie her morgen wel weer als alle forumregels weer gelden

Ik ga stuk :joy:  Ga maar snel die jacuzzi in voor ik ook van m'n stoel rol.

M en Ms schreef:

Kenshin heeft ons net welterusten gewenst, dus dat is een teken, denk ik

Misschien wel hè? Balen dat ik net die taart naar binnen heb gewerkt en nu klaarwakker ben :wink:

iedereen is bij ons in Frankrijk welkom en als we weer thuis zijn in NL

Het is misschien wel even zoeken zonder adres maar jullie zijn geen opgevers, dus ik zie jullie vanzelf wel komen en anders zie ik jullie her morgen wel weer als alle forumregels weer gelden

 

wij gaan nog even in de jacuzzi om Kenshins's verjaardag te vieren

 

Groetjes allemaal,

M&M's en Twin

 

 

hot news

 

Kenshin heeft me nog een klavertje gegeven, wie weet krijgen jullie er ook nog eentje..

 

ik ga 'm inlijsten en sws screenshots maken voor dat de naam weg is

 

M&M's en Twin

 

Hi Kenshin,

 

Twin en ik hebben nadat je afscheid van ons nam jouw muziek opgezet

 

Lord of the Rings Music & Ambience | The Shire, A Peaceful Night in Bag End - Relaxing Evening Rain

 

en we zijn er eens rustig voor gaan zitten en hebben alle reacties nog eens doorgelezen.  Heel veel lieve reacties, soms met een lach, soms met een traan….. allemaal  gaan we je missen …. maar we weten dat je genoeg plannen hebt voor de toekomst, een toekomst buiten dit forum ...daar zal je vast ook weer harten verwarmen en mensen helpen. Die toekomst gunnen we je van harte.

Het is gek om te weten dat over een paar uurtjes dit account wordt opgeheven. Dan wordt jouw naam verwijderd bij al jouw 5832 reacties of misschien post je nog iets en dan worden het er 5833 of nog iets meer….. en dan heet je ineens ANONYMOUS en niet langer Kenshin

 

Kenshin kenden we, alhoewel niemand van ons je ooit irl heeft gesproken en als dat wel zo was dan hebben ze vast niet geweten dat jij, óók Kenshin was, want op het forum van de kindertelefoon ben je anoniem en kun je vrij uit praten en helpen we elkaar.

Door dit bericht toe te voegen aan al die andere reacties in dit topic willen we er voor zorgen dat forumleden die hier nieuw komen jou ook leren kennen. Vaak was jij de eerste die ze welkom heette op het forum, dat moet vast een geruststellend gevoel gegeven hebben bij hen.

Het zal wennen zijn als er strakjes geen nieuwe reacties van Kenshin meer bij komen, maar het is ook goed, goed dat je nu je leven buiten dit forum verder vorm kan gaan geven.

 

Het is goed zo.

 

Ik wil graag wat screenshots posten, maar als je het niks vindt, zeg het tegen de Kindertelefoon zodat ze het verwijderen. Wij zouden niet willen dat hier dingen te zien zijn die jij niet wilt, dus voel je niet bezwaard om dat aan te geven. We respecteren dat. No worries, zoals we wel vaker gebruikten op het forum.

 

En toen was die daar, een mailtje  waarvan je hoopt dat die nooit zou komen:

Kenshin heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic Account verwijderen

 

 

Je gaat dan even checken wat de reactie inhoudt en leest dan  het volgende:

 

We wisten dat het er aan zat te komen, maar het is toch even slikken, want Kenshin was niet zo maar iemand. Het ging er bij Kenshin niet om hoeveel reacties een forumlid postte, iedere reactie was even waardevol. Zelf begon Kenshin elke keer met frisse moed en heeft op die manier ruim 5800 reacties gepost.

 

 

 

Hèt topic:

 

Lieve Kenshin,

 

we zouden het snappen dat je misschien nog even wakker ligt en dan terug denkt aan de laatste uren op het forum en misschien wil je nog even rond kijken hier. Dat mag natuurlijk. We hebben ons best gedaan om alles netjes achter te laten voor jou. De deur hebben we op een kiertje laten staan…. loop een rondje ….kijk nog een laatste keer goed rond ….je mag, als je dat wilt ook even tussen ons in komen zitten op de bank….

 

deze tweeling zijn (jammer genoeg) niet de echte M&M's, deze zijn afkomstig uit de corona campagne
bron

 

Zouden wij maar één keertje op anderhalve meter van jou kunnen zitten…..

 

Wil je als je weggaat de deur achter je dicht doen, dat we weten dat het echt over is.

Met een extra klavertje :four_leaf_clover: sluit je de deur voorgoed……

 

Liefs :relaxed: ,

 

M&M's en Twin

10 augustus 2020 05.54

 

 

🍀

Reageer