Ik ga met forumpensioen :)



Toon eerste bericht

323 reacties

@M en Ms , dat is mooi gezegd!

Was me een eer je te hebben mogen meemaken over de afgelopen jaren. Geniet van je pensioen. 

Ps. Omdat jullie van de muziek zijn net als Kenshin, heb ik weer iets toe te voegen.

.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi Kenshin en Blue en iedereen,

 

wat mooi en @Blue had wel het meeste georganiseerd, dus voor ons wat het een makkie. Het was gezellig zo met z'n allen en 'gelukkig hebben we de foto's nog'.

 

Blue heeft er wel voor gezorgd dat de foto's er zijn, wij zijn nog bezig met een mooie versie van jouw haiku Kenshin, maar ja, het is ook vakantie en dan is die er weer en dan die, dus die moeten we nog af maken. we willen het niet afraffelen.

Gaat het goed met je en ben je al goed aan het herstellen? Nou ja, even volhouden en dan ben je hopelijk klaar voor je nieuwe opleiding. Geniet van elke dag.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 4
Badge +1

Hallo @RedHex 

 

Ik word wat verlegen van jouw complimentjes :blush:  En zoals al gezegd werd is dat de reden dat ik van het forum vertrek, dat ik negentien word. Het forum is voor jongeren tot en met achttien jaar. Ik zou trouwens niet willen dat er voor mij een uitzondering wordt gemaakt. De forumregels horen er voor iedereen te zijn. 

 

hahah, niet verlegen zijn. ik spreek de waarheid. en ik denk dat er meer mensen het met mij eens zijn dat je een geweldig persoon bent. door jou heb ik nu n account aangemaakt en nu (probeer) ik ook andere te helpen. je bent een geweldige motivatie voor iedereen hier. 

ik kan niet meer trotser zijn op een persoon zoals jij hoe je mensen helpt met problemem:smile:

och zondag komt steeds dichterbij:disappointed_relieved::disappointed:

 

en amai ga werken bij de kindertelefoon ja!!! goed idee van @TheMightySlayer :grinning:

 

en ik weet niet of je het wilt, maar een  virtuele knuffel van mij:smiley:

 

GrtZz

Hi iedereen

 

Mag ik nog één liedje delen? Dit hier. ‘t Is niet de officiële videoclip die ik hier link, maar de Kenshin-versie, met fragmenten uit de film Rurouni Kenshin :slight_smile:  Hier wat lyrics:

 

Just give me a reason
To keep my heart beating
Don't worry, it's safe right here in my arms

I'll risk everything if it's for you
A whisper into the night
Telling me it's not my time and don't give up

Just tell me why baby
They might call me crazy
For saying I'll fight until there is no more

 

Enjoy :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hi iedereen

 

Mag ik nog één liedje delen? Dit hier. ‘t Is niet de officiële videoclip die ik hier link, maar de Kenshin-versie, met fragmenten uit de film Rurouni Kenshin :slight_smile:  Hier wat lyrics:

 

Just give me a reason
To keep my heart beating
Don't worry, it's safe right here in my arms

I'll risk everything if it's for you
A whisper into the night
Telling me it's not my time and don't give up

Just tell me why baby
They might call me crazy
For saying I'll fight until there is no more

 

Enjoy :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

 

wat heb jij toch steeds met NIET officiele videoclips hahaha

 

Wel een mooi nummer

 

M&M's en TWIN

Hey @TheMightySlayer 

 

‘Mijn katjes begonnen meteen te spinnen. <3’

:blush:

 

En inderdaad, wie weet tot later nog een keer :slight_smile:

 

 

Hi @M en Ms 

 

Het is me nog wennen aan die nieuwe profielfoto van je, maar ik vind ‘m helemaal geweldig :slight_smile:  Bedankt voor de hapjes, trouwens. Die maken het nog een stuk knusser :cocktail:

 

 

Hallo @Gebruiker c 

 

Thanks voor de verjaardagswens (dat rijmt) :blush:  En ‘t is wederzijds, dat gemis; ik ga jou ook missen. De sterke jij, de doorzetter, de lieve reactie-plaatser. In ieder geval bedankt voor je reactie hier, het doet me enorm veel plezier (nog een rijmpje). 

 

*buiging* terug

 

 

@Kaas123

Bedankt voor je lieve reactie, en voor de verjaardagswensen :slight_smile:  ‘t Wordt een heel dubbele verjaardag; aan de ene kant cool dat ik een jaartje ouder word, aan de andere kant lastig dat ik het forum moet verlaten. Maar ja, gelukkig zijn jullie er nog. Ik vertrek dan ook in alle gerustheid dat jullie hier nog wel een tijdje blijven :slight_smile:

 

 

@iedereen    

Jullie hebben allemaal een plekje in mijn hart veroverd. Een heel mooi plekje, omgeven door bomen, goede sfeer en de hapjes van M en Ms. Ik zal jullie nooit vergeten :green_heart:

 

Gr. Kenshin

Hey @Kenshin ,

 

Graag gedaan! Bedankt dat je hier was en bedankt voor de hulp en de complimenten! Je zit wel in de rijm vipe😊. Ik niet op de woorden komen die ik wil ,maar bedankt voor alles❤😊🥰😘

*buiging* en een virtuele knuffel🍀❤.

 

Wat een mooie bomen staan hier 😊 . Ik ga je nu al missen, maar je begint straks in een nieuw hoofdstuk in je leven , ik wens je alle mooie dingen in de wereld toe en ik geloof in jou!🍀

 

*Een knuffel **en een buiging*

 

Groetjes Gebruiker c 

  

hi,

 

ik blijf maar refrehen hier.

elke keer weer een nieuwe reactie

 

M&M;s en twin in the house

Lol same. 3 tabbladen open staan met topics die burning hot zijn deze avond.

 

Mooi nummer Kenshin :)

slim Pin

Heel erg bedankt, Gebruiker c :slight_smile:  Moge evenwel alle geluk die jij verdient, jouw kant op komen :four_leaf_clover:

 

*buiging*

 

Gr. Kenshin

@M en Ms niet officiele videoclips zijn soms zoveel beter dan de originele

 

Maarja ik weet niet hoe iedereen liedjes en tv programma's uit zijn broek tovert alsof het niks is

check mijn handtekening en wie ziet het verschil met daarnet?

 

M&M's en TWIN

Ik heb hier alvast wat dingetjes. Voor het uitzwaaien! hier en hier.

 

Liefs Gebruiker c 

goed voorbereid

Heey Kenshin,

Alvast een hele mooie verjaardag gewenst🥳 of zoals we het in Italië zullen zeggen Tanti auguri di buon compleanno!🎉

Ik wil je heel erg bedanken voor alles wat je hier gedaan hebt op het forum. Je hebt mij enorm veel geholpen en heel veel goed advies gegeven. En dat deed je ook bij andere hier.

Ik ga je missen Kenshin❤

Veel succes in de toekomst.

See ya!

Spookyzx. 

 

Gefeliciteerd met je verjaardag Kenshin!

Het ga je goed.

 

'’Rivers know this. There is no hurry. We shall get there some day'’
-A.A. Milne

 

 

kusjes van M&M;s en twin

 

Fijne verjaardag

Bedankt, Pin. Bedankt, iedereen. Bedankt, Kindertelefoon :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

:thumbsup_tone2:

Hey Kenshin, 

Heel erg bedankt, Gebruiker c :slight_smile:  Moge evenwel alle geluk die jij verdient, jouw kant op komen :four_leaf_clover:

bedankt! 🍀😊  

*buiging*

*buiging terug* *+knuffel*

Ik weet ook niet wat ik heb, ik zit nu momenteel even in een knuffelbeer vipe😅 , dit is de eerste keer dus hopelijk is het niet storend. 

Gr. Kenshin

Groetjes terug. 

 

@M en Ms 

 

 

 

@iedereen,

Wat ik ook leuk vind is, dat bij de reacties niet alleen forummers staan die er al heel lang op zitten, maar ook forummers die hier nog niet zo lang actief zijn.daar ben ik het mee eens. Dat is zeker erg leuk , iedereen die een topic leest ziet meestal wel een reactie van Kenshin staan. En dat vind ik ook leuk aan dit forum , je leert elkaar ook een beetje beter kennen en iedereen geeft om elkaar.

Het verbaast me nu ook weer niet, want Kenshin kan niemand ontgaan zijn.nee, dat zeker niet. Maar Kenshin is net als@Pin en@Blue   en nog veel andere een hele mooie aanwinst op het forum.  Bedankt daarvoor! 

Btw, ik zie onder de ‘nieuwe’ generatie forummers ook al verschillende die het hier echt heel goed doen.  Hopelijk blijven die hier nog een tijdje anderen helpen.

ja, haha. Daar ben ik het mee eens , het is ook leuk dat er verschillen zijn , en zij zullen het ongetwijfeld goed doen.( ik moet niks zeggen eigenlijk ,😅want ik ben hier nog geen 4 maanden😅 .) Ik hoop ook dat zei nog even blijven. Ik zelf zal hier nog zeker even rond gaan , misschien niet altijd even actief, maar ik zal ze altijd blijven lezen en soms reageren. 😊. 

Ok, genoeg gezegd.

Het is nu weer tijd voor Kenshin en anderen.

 

Groetjes,

M&M’s

Groetjes Gebruiker c 

Niet een beetje vroeg daarvoor Kenshin? Moet nog ontbijten… ;)

hier nog een felicitatie. En hier. En de mooie taart.

 

 

Ps. Mijn lampen gaan helemaal op holll,  ze vinden het ook jammer, oh nu gaan ze rood, nu weer paars, nu roze, nu blau en nu weer wit en nu weer groen. 

 

 

 

​​​​​​xxxx

@Gebruiker c

‘dit is de eerste keer dus hopelijk is het niet storend’

Jouw knuffel vibes storen nooit :blush:  Kom eens hier, voor nog een extra knuffel, als je in de mood bent :hugging:

natuurlijk! 🤗

Ik zelf zal hier nog zeker even rond gaan , misschien niet altijd even actief, maar ik zal ze altijd blijven lezen en soms reageren.’

Da’s fijn :slight_smile: 

👍

 

Gr. Kenshin

Groetjes Gebruiker c 

:yellow_heart:

ben je er nou alweer haha

 

love you

 

M&M's en TWIN

Reputatie 4
Badge +1

ik heb speciaal voor dit bericht een account gemaakt voor dit forum.. ik moet dit toch even kwijt

 

ik denk dat wij allen een voorbeeld moeten nemen aan Kenshin. hoe zij erg veel mensen op dit forum heeft geholpen door gewoon achter een beeldscherm te zitten en te praten met ze.

 

we hebben meer van dit soort goede zielen nodig op deze wereld. de hoeveelheid advies die ze heeft gegeven heeft mij ook erg veel geholpen met prive dingen.. dus bedankt.

 

je bent een goed persoon en ik vind het erg jammer dat je moet gaan

 

dit moest mijn hart toch eventjes kwijt

 

en alvast gefeliciteerd nog!!

 

Grtzzz

 

Hey lieve Kenshin, 

 

Aller eerst , dapper dat je hebt verteld hoe het zit! Je hebt een dappere beslissing gemaakt.  Jouw beslissing respecteer ik. Ik wil je nogmaals bedanken voor alles!

 

Ik vind het niet prettig om te horen dat jou fysieke gezondheid niet hoort zoals het hoort te zijn!gelukkig krijg je dan een behandeling. Fijn dat je mensen zal blijven helpen, daar ben je namelijk er goed in! De zorg sector vind ik ook bij jou passen, je hebt een zacht ,warm , goede,lieve ,vertrouwelijk(betrouwbaar),aardige en zorgzame persoonlijkheid !

Ik wens je vast veel succes en sterkte bij je behandeling!  En succes bij je opleiding,  je gaat het goed naar je zin hebben daar denk ik.

Ik ben blij om te horen dat je niet uitsluit om je daar voor op te geven, als dat zo is, nogmaals bedankt!  Jij gaat veel mensen helpen. Misschien onder een andere naam of stem, jij kan dat! Ik heb er de volle vertrouwen in!

 Het doet me goed dat je nog eens rond zwerft in dit forum! Tot dan, ookal reageer je niet, ik weet dat je er bent.

Groetjes Gebruiker c 

 

*diepe buiging en een knuffel *

Ps. Je hebt een hele mooie boom gekregen !

Neem allemaal maar een stukje verjaardagstaart :birthday:

 

Gr. Kenshin

 

lekker, taart kun je ons voor wakker maken, zeker die van Kenshin

 

 

BTW volgend jaar zelfde tijd?

 

M&M's en TWIN

Hey @RedHex 

 

Heel erg bedankt voor je lieve bericht :slight_smile:  En thanks voor de verjaardagswensen. Ik wens je het beste toe :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reageer