Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Ah je bent vast niet gebanned Ronald! Hoop dat de KT dit wel door de vingers ziet :flushed: Wil je morgen wat posten, zodat we weten dat het goed is gegaan allemaal?

 

EDIT:

M en Ms schreef:

en anders zie ik jullie her morgen wel weer als alle forumregels weer gelden

Ik ga stuk :joy:  Ga maar snel die jacuzzi in voor ik ook van m'n stoel rol.

M en Ms schreef:

Kenshin heeft ons net welterusten gewenst, dus dat is een teken, denk ik

Misschien wel hè? Balen dat ik net die taart naar binnen heb gewerkt en nu klaarwakker ben :wink:

iedereen is bij ons in Frankrijk welkom en als we weer thuis zijn in NL

Het is misschien wel even zoeken zonder adres maar jullie zijn geen opgevers, dus ik zie jullie vanzelf wel komen en anders zie ik jullie her morgen wel weer als alle forumregels weer gelden

 

wij gaan nog even in de jacuzzi om Kenshins's verjaardag te vieren

 

Groetjes allemaal,

M&M's en Twin

 

 

hot news

 

Kenshin heeft me nog een klavertje gegeven, wie weet krijgen jullie er ook nog eentje..

 

ik ga 'm inlijsten en sws screenshots maken voor dat de naam weg is

 

M&M's en Twin

Ah je bent vast niet gebanned Ronald! Hoop dat de KT dit wel door de vingers ziet :flushed: Wil je morgen wat posten, zodat we weten dat het goed is gegaan allemaal?

 

EDIT:

M en Ms schreef:

en anders zie ik jullie her morgen wel weer als alle forumregels weer gelden

Ik ga stuk :joy:  Ga maar snel die jacuzzi in voor ik ook van m'n stoel rol.

nou nog eentje dan en dan ga ik echt in de jacuzzi

 

 

RUNDFUNK AFL01.05 ONVOLDOENDE (ENGLISH SUBTITLES)

 

slaap lekker iedereen

 

groetjes,

M&M's en twin

M en Ms schreef:

Kenshin heeft ons net welterusten gewenst, dus dat is een teken, denk ik

Misschien wel hè? Balen dat ik net die taart naar binnen heb gewerkt en nu klaarwakker ben :wink:

iedereen is bij ons in Frankrijk welkom en als we weer thuis zijn in NL gezellig! Jullie mogen bij mij ook gezellig langskomen!  Als je het vond dan.

Het is misschien wel even zoeken zonder adres maar jullie zijn geen opgevers, dus ik zie jullie vanzelf wel komen en anders zie ik jullie her morgen wel weer als alle forumregels weer geldenach ja, we zullen elkaar vist wel ooit is tegen komen. Ik weet niet of jullie van concerten of eventen houden en daar heen gaan? Zoals lowlands,  pinkpop , en de privé etc,  ik zal daar zelek zijn! Wel voor werk, maar een tweeling is bijna niet te ontzien😉

 

wij gaan nog even in de jacuzzi om Kenshins's verjaardag te vieren

veel plezier daar!  Ik ga maar is die lampen uit zetten,  ze worden echt gek. Zo ze doen weer normaal.  Ik zit nu leker in kantine in vak A2A62B4 , niet dat jullie daar wat mee kunnen, maar ja. 

Groetjes allemaal,

groetjes terug!

M&M's en Twin

Groetjes Gebruiker c .

En kenshin,  ik zal je niet vergeten!  Veel geluk en succes met je behandeling en verjaardag!

Jij ook M en Ms en Twin!

Doe hem maar de groeten van mij.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Ik ga maar vast mijn sleutels pakken , want ik zie al weer een vrachtwagen.

Later!

  

  

Hey M&M’s

 

Wat zijn jullie kenners van de Belgische tv :slight_smile:

 

Iedereen is welkom straks :blush:

 

Gr. Kenshin

 

 we hebben overal verstand van sinds we google ontdekt hebben

 

ik denk dat ik die maar eens op een tegeltje ga zetten ….

 

Groetjes,

M&M's en twin

@M en Ms , je kent de site wel neem ik aan ?!😅😁

 @ronald2001  

Hi Kenshin

 

Ik ben erg moe dus denk niet dat ik erbij kan zijn

 

Alvast veel plezier met het afscheidsfeest en hou allemaal wel even een virtueel 1.5 meter

 

 

Fijn dat je er toch bij kon zijn :relaxed:

Dankjewel

 

Groetjes,

M&M's

Hi Gebruiker c,

 

  

@M en Ms , je kent de site wel neem ik aan ?!😅😁

 

net ontdekt, toen ik bij de ‘g’ keek in de winkler prins 26 delige encyclopedie addendum deel 128 sub 12 bij de errata op blz, 1342 bis 2, 3 steken overslaan en weer doorhalen

 

ik denk dat google makkelijker werkt, maar ben er nog niet zeker van… eerst maar eens zien dat nieuwerwetse gedoe

ik ga de encyclopedie zeker nog niet weggooien, alhoewel we dan ineens wel ruimte zouden hebben voor een extra 2-persoonsbed en een stuk of 4 bureaus en een badkamer en-suite

 

btw, ik ben rustig ff alles aan het doorlezen, om één of andere reden was dat er zopas niet van gekomen

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hi Gebruiker c,

 

  

@M en Ms , je kent de site wel neem ik aan ?!😅😁

 

net ontdekt, toen ik bij de ‘g’ keek in de winkler prins 26 delige encyclopedie addendum deel 128 sub 12 bij de errata op blz, 1342 bis 2, 3 steken overslaan en weer doorhalen .

Vergeet geen adem te halen🤣

 

ik denk dat google makkelijker werkt, maar ben er nog niet zeker van… eerst maar eens zien dat nieuwerwetse gedoe. Oke, veel plezier ermee!

ik ga de encyclopedie zeker nog niet weggooien, alhoewel we dan ineens wel ruimte zouden hebben voor een extra 2-persoonsbed en een stuk of 4 bureaus en een badkamer en-suite. Haha, nice.

 

btw, ik ben rustig ff alles aan het doorlezen, om één of andere reden was dat er zopas niet van gekomen. Dan zijn we het beiden aan het doen 😅,  kan gebeuren toch. Ik loop ook wat achter, maar dat komt denk dat ik bijna gisteren de hele dag heb gewerkt en nu dus ook. 

 

Groetjes,

M&M's en twin

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

@Kenshin

  

 

Willen jullie nog wat van me weten? Ik draag een kettinkje met een boom. Dat kettinkje kan ik in m’n handpalm nemen, wanneer ik aan jullie denkt. 

 

Ik blijf dit topic trouwens volgen, ook na morgen. Ik zal dankbaar zijn voor elke reactie die voorbij komt, ook al kan ik dat dan niet meer laten merken. 

 

Gr. Kenshin

 

wat een mooi aandenken en wat een mooi gebaar, wij hopen dat het je kracht geeft op de momenten dat jij dat nodig hebt

 

   

‘BTW volgend jaar zelfde tijd?’

Zeker :slight_smile:  En moest je m’n edit in een vorige reactie gemist hebben; ik vind je handtekening geweldig :blush:

 

Gr. Kenshin

Ik zie alles, dat weet je toch :wink:

…..en dankjewel

 

 

  @ronald2001 

Hoe bedoel je @M en Ms 

voor zover ik weet wordt een account bij een ban niet of iig niet direct verwijderd, want stel dat er een discussie is of het wel of niet echt een ban is, dan zouden ze in geval het toch geen ban is het account weer 'vrij kunnen geven’, want éénmaal verwijderd is voor goed verwijderd

 

oh ja, deze had je nog verdiend met je lieve reacties op het topic van Kenshin. We hebben er even een screenshot van gemaakt...

 

 

Groetjes,

M&M's en Twin

 

 

Hi Kenshin,

 

Twin en ik hebben nadat je afscheid van ons nam jouw muziek opgezet

 

Lord of the Rings Music & Ambience | The Shire, A Peaceful Night in Bag End - Relaxing Evening Rain

 

en we zijn er eens rustig voor gaan zitten en hebben alle reacties nog eens doorgelezen.  Heel veel lieve reacties, soms met een lach, soms met een traan….. allemaal  gaan we je missen …. maar we weten dat je genoeg plannen hebt voor de toekomst, een toekomst buiten dit forum ...daar zal je vast ook weer harten verwarmen en mensen helpen. Die toekomst gunnen we je van harte.

Het is gek om te weten dat over een paar uurtjes dit account wordt opgeheven. Dan wordt jouw naam verwijderd bij al jouw 5832 reacties of misschien post je nog iets en dan worden het er 5833 of nog iets meer….. en dan heet je ineens ANONYMOUS en niet langer Kenshin

 

Kenshin kenden we, alhoewel niemand van ons je ooit irl heeft gesproken en als dat wel zo was dan hebben ze vast niet geweten dat jij, óók Kenshin was, want op het forum van de kindertelefoon ben je anoniem en kun je vrij uit praten en helpen we elkaar.

Door dit bericht toe te voegen aan al die andere reacties in dit topic willen we er voor zorgen dat forumleden die hier nieuw komen jou ook leren kennen. Vaak was jij de eerste die ze welkom heette op het forum, dat moet vast een geruststellend gevoel gegeven hebben bij hen.

Het zal wennen zijn als er strakjes geen nieuwe reacties van Kenshin meer bij komen, maar het is ook goed, goed dat je nu je leven buiten dit forum verder vorm kan gaan geven.

 

Het is goed zo.

 

Ik wil graag wat screenshots posten, maar als je het niks vindt, zeg het tegen de Kindertelefoon zodat ze het verwijderen. Wij zouden niet willen dat hier dingen te zien zijn die jij niet wilt, dus voel je niet bezwaard om dat aan te geven. We respecteren dat. No worries, zoals we wel vaker gebruikten op het forum.

 

En toen was die daar, een mailtje  waarvan je hoopt dat die nooit zou komen:

Kenshin heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic Account verwijderen

 

 

Je gaat dan even checken wat de reactie inhoudt en leest dan  het volgende:

 

We wisten dat het er aan zat te komen, maar het is toch even slikken, want Kenshin was niet zo maar iemand. Het ging er bij Kenshin niet om hoeveel reacties een forumlid postte, iedere reactie was even waardevol. Zelf begon Kenshin elke keer met frisse moed en heeft op die manier ruim 5800 reacties gepost.

 

 

 

Hèt topic:

 

Lieve Kenshin,

 

we zouden het snappen dat je misschien nog even wakker ligt en dan terug denkt aan de laatste uren op het forum en misschien wil je nog even rond kijken hier. Dat mag natuurlijk. We hebben ons best gedaan om alles netjes achter te laten voor jou. De deur hebben we op een kiertje laten staan…. loop een rondje ….kijk nog een laatste keer goed rond ….je mag, als je dat wilt ook even tussen ons in komen zitten op de bank….

 

deze tweeling zijn (jammer genoeg) niet de echte M&M's, deze zijn afkomstig uit de corona campagne
bron

 

Zouden wij maar één keertje op anderhalve meter van jou kunnen zitten…..

 

Wil je als je weggaat de deur achter je dicht doen, dat we weten dat het echt over is.

Met een extra klavertje :four_leaf_clover: sluit je de deur voorgoed……

 

Liefs :relaxed: ,

 

M&M's en Twin

10 augustus 2020 05.54

 

 

🍀

Jullie zijn prachtig :)

 

Gr. Kenshin

@Kenshin  

 

Jullie zijn prachtig :)

 

Gr. Kenshin

 

Guus Meeuwis - Dat Komt Door Jou (Official Video)

 

   🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

 

Vaya con dios,

M&M's :heartpulse:     Twin:two_hearts:

Elk van jullie kan de wereld aan :) Ik geloof in jullie. 
 

Gr. Kenshin

@Kenshin 

Elk van jullie kan de wereld aan :) Ik geloof in jullie. 
 

Gr. Kenshin

 

wat een mooie quote voor iedereen

 

Diggy Dex - Alles Is Nu

 

Need I say more….

 

nog één liedje van Twin voor jou

 

wat een quality time gun je ons, echt heel dankbaar, voor alles

we pinken een traantje weg en dat voelt goed

elk afscheid is een nieuw begin

 

Liefs,

Twin:cry:  M&M's:cry:

Jullie hebben me zo veel moois leren kennen. Bedankt daarvoor 🤍

 

Gr. Kenshin

 

Jullie hebben me zo veel moois leren kennen. Bedankt daarvoor 🤍

 

Gr. Kenshin

 

en jij hebt je er voor open gesteld, dat is ook niet iedereen gegeven

dat is een hele mooie eigenschap

we hebben het graag gedaan

je viel ons vanaf het begin al gelijk op

zo toegewijd en voorzichtig formulerend om niemand te kwetsen, echt mooi hoe jij kunt aanvoelen hoe gevoelig sommige dingen kunnen liggen, lief, troostend, maar ook duidelijk, zonder streng te zijn

je bent open minded en hebt geen vooroordelen, doet aan hoor en wederhoor en komt met duidelijke suggesties

 

schrok je nooit van alles wat wij schreven? ik bedoel wij noemen de dingen bij de naam en dat is niet voor iedereen heel fijn, Onze beschrijvingen zijn vaak nogal plastisch, het laat niet veel aan de verbeelding over

 

weet je wat ik nog wil vertellen over Mats, dat hij volgens ons een boodschap voor ons achter heeft gelaten op dat bushokje waar het allemaal gebeurd was

Misschien zitten we er naast, maar het waren zo 2 mickey mouse oren, weet je wel, dat zwarte en achter die tekening stond een vraagteken dan een R en dan een U, dus de boodschap Mickey where are you, hij noemde me eerst Mickey vanwege die hoodie

Daarachter stond onleesbaar …..@gmail.com, maar wat op de puntjes hoorde konden we maar vaag een paar letters herkennen, jammer genoeg.

Wij denken dus dat hij daar toch nog een keertje is geweest. We zagen het toen we inzoomden op een foto die we al langer hadden. Toen we bij het bushokje kwamen maanden later was er bijna helemaal niks meer van te zien, ook die oren niet meer

Dus we blijven hoop houden

Dat je het weet.

Ik wilde het gewoon nog even zeggen

 

Vind je het wachten lang duren of niet erg?

 

Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar dan weet je het wel gewoon al.

 

M&M's en twin

 

 

 

Bedankt voor de mooie woorden :yellow_heart:  Ze doen me goed. En ja, ik kon weleens schrikken van verhalen die ik hier las, zeker omdat sommige dingen me helemaal nieuw waren, maar niets dat ik niet te boven kan komen :slight_smile:  Maken jullie je maar geen zorgen om mij. Ik zorg goed voor mezelf, en verwacht van jullie hetzelfde :wink:

 

Wat mooi, die boodschap van Mats, ook al was hij nogal ontcijferbaar. Lief dat hij je Mickey noemde. 

 

‘Vind je het wachten lang duren of niet erg?’

Tot mijn account verwijderd wordt, bedoel je? ‘t Is spannend, maar ik ben er klaar voor :slight_smile:

 

Maak er een mooie dag van :sunny:

 

Gr. Kenshin

Ik word wakker en Kenshin is er nog wel 😊

Kunnen we al die screenshots weer opnieuw maken lol 😂😉

Hi Pin

 

Blij jou nog even te zien :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Ik was er vannacht niet aanwezig maar je account bestaat gelukkig nog. :)

Wat ga je vandaag doen tijdens je verjaardag en ga je het '’vieren'’ dat je account niet meer bestaat?

 

-TheMightySlayer <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Hi TheMightySlayer

 

Superlief, dankjewel :slight_smile:  Ik ga cupcakes bakken nu. 

 

Gr. Kenshin

hey

 

fijne verjaardag!

 

ik was gister met me telefoon in me hand en aan inslaap gevallen. vandaar was ik er niet bij

 

groetjes Blue 

Reageer