Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1362 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1753 reacties
  • 5 november 2024

IK verveelde me, dus ik dacht ik lees de forum voorwaarden maar. Maar er staat een linkje naar het topic om je account te verwijderen, alleen die werkt niet meer (komt omdat ze het topic wouden opschonen) dus moet dit niet veranderd  worden?

Ik vind alleen maar bugs haha. Ik moet eens stoppen ;)

Groetjes Lupus

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1527 reacties
  • 6 november 2024

Hoi @Lupus ,

goed opgemerkt! De link verwijst inderdaad nog naar het oude topic om je account te laten verwijderen. Ik heb het voorgelegd bij de community manager en zij zal dit hopelijk snel kunnen laten aanpassen door de sitebouwers.

Bedankt voor je oplettendheid,

Groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2478 reacties
  • 7 november 2024

Hallo moderator,  ik heb even een vraag aan u. Bij deze topic: 

https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/wat-is-de-beste-jongens-parfum-92468

wil ik deze reactie posten:

Hey, ik weet niet of mijn reactie door is gekomen maar ik post even opnieuw.  Probeer gewoon een keertje bij Kruidvat of Etos , daar staan proef flesjes en dan kun je testen welke je lekker vind. En natuurlijk is het prima om te doen, lekker zelf weten. Ik vind zelf houtgeur of fruit en scherp wel lekker. Je kunt googlen welke geurtjes bij je voorkeur passen en of ze een beetje te betalen zijn voor onze leeftijd ;) . Maar zelf testen is ook leuk om te doen.

Liefs, Tover xxx

Ik krijg elke keer de melding: Something's gone wrong , en dat al 3 keer.

Bij andere topics niet. Is er een bug of storing? Kunt u dat zien? Het is heel vervelend dat je die melding krijgt en tegelijk je hele tekst weg is. Daarom vraag ik het via hier. Dankuwel alvast.

Groetjes, Tover

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 7 november 2024

Heyy,

Heeft het forum een  storing of doet mijn telefoon gewoon raar? Ik kan bij bepaalde topics geen reacties plaatsen en ik krijg dan de melding something went wrong.. 

Groetjess, ItsJustMe :)

Babs van de Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi @Tover01 en @ItsJustMe 

Dank voor jullie reactie. Ik kan zelf niet nakijken of er daadwerkelijk een storing was, maar merkte deze avond ook op dat het Forum niet zo goed werkte zoals we gewend zijn.

Vervelend dat jullie hierdoor niet hebben kunnen reageren. Willen jullie het nogmaals proberen?

Groetjes Babs van de Kindertelefoon

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 7 november 2024

@Babs van de Kindertelefoon Bedankt voor uw reactie! Het is best vreemd want sommige topics (zoals deze) pakt ie wel goed, maar andere topics dan weer niet. Volgens mij worden de reacties ook niet goed geregistreerd in je profiel op de een of andere manier want mijn reacties van vandaag staan ook niet in mijn profiel.

Dit is trouwens de melding die ik krijg als ik een reactie plaats. Ik hoop dat het snel weer gefixt is! :)

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2478 reacties
  • 7 november 2024

Dag @Babs van de Kindertelefoon  dankuwel voor het antwoord, ik denk dat het systeem op sommige topics geen reacties accepteert, Vast een bug, meestal moet het dan gereset worden. Ik heb het inderdaad weer geprobeerd zoals u zei maar het gebeurde weer helaas. Hopelijk vinden ze de fout.

Groetjes Tover

Forum|alt.badge.img+2

Dank @ItsJustMe voor het doorgeven hiervan. We stellen je betrokkenheid zeer op prijs. Ik ga dit doorgeven aan de Community manager om verder uit te kunnen zoeken.

Hopelijk is het inmiddels beter geworden of zelfs opgelost.

Groetjes, Babs

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4183 reacties
  • 7 november 2024

@ItsJustMe Dat van die reacties viel mee ook al op. Geen enkele reactie die ik vandaag heb geplaatst staat op mijn profiel. Zal wel een storing in de forum software zijn.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2478 reacties
  • 7 november 2024

Dag mevrouw! Er is nog een fout: als ik op de laatst geposte reactie klik of tik, dan navigeert de pagina naar de eerste post van het topic. In dit geval dus naar de begintekst van dit topic over veelgestelde vragen. 48 subpagina's eerder zeg maar. Bedankt dat u het doorgeeft en zo snel reageert ook!

Groetjes Tover

Forum|alt.badge.img+2

Dank je wel voor je reactie @Tover01. En wat vervelend dat het alsnog niet lukt om deze reactie te posten.

Ik ga het doorgeven aan de Community manager om verder uit te zoeken. En nogmaals dank dat je zo betrokken bent bij de kwaliteit van het Forum.

Groetjes, Babs

Forum|alt.badge.img+2

Dank @tim16 voor het melden hiervan. We nemen al deze informatie mee. We willen natuurlijk graag dat jullie allemaal je reactie kunnen plaatsen en dat het ook zichtbaar is in je profiel.

Groetjes, Babs van de Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+2

Dank @Tover01 voor deze aanvulling. Ook deze zal ik meenemen naar de Community manager. Fijn die oplettendheid.

Groetjes, Babs

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1753 reacties
  • 8 november 2024

Volgensmij moet je het forum dan sluiten en heropenen. Heb ik ook gehad als je je telefoon uit zet terwijl je op het forum zit. Dan kon ik ook niks plaatsen. Heb nu een reactie geplaatst op het parfum top@Tover01 , en nu lukt het wel. Maar misschien omdat ik in incognito zit. Blijkbaar werkt dat anders.

Dus ik heb het nu niet, maar als ik het heb zal ik het zeggen

Groetjes Lupus

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 8 november 2024

Volgens mij werkt alles nu wel weer goed dus hopelijk is het nu gefixt! :)

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4183 reacties
  • 8 november 2024

De reactielijst op m’n profiel is weer bijgewerkt zie ik.

• 0 reacties
  • 9 november 2024

Hai,

ik zag in een berichtje van hem dat tim16 bijna 18 is en dan weg moet en dat hij nog wel afscheid wou nemen maar hij niet wist of dat mocht, mag dat? hoop het wel, zou wel raar zijn als iemand na zooveel reactie opeens weg is☹️😕,

groetjes

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • 392 reacties
  • 9 november 2024

Hoi @Cantaloupe

Dat is een goede vraag! En lief dat je zo denkt aan andere forumgebruikers. Ik kan me voorstellen dat het raar zou zijn als een forumgebruiker ineens weg is. 

Eerlijk gezegd weet ik ook niet zeker wat we op dit moment met afscheid topics doen. Dus ik snap dat het voor jullie nu ook niet helemaal duidelijk is. Ik zal de vraag voorleggen aan de community manager zodat hier meer duidelijkheid over ontstaat. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1753 reacties
  • 9 november 2024

Ik vind wel dat hij een afscheid topic verdient hoor. 2500 (of meer) reacties is veel!

Groetjes Lupus 

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 443 reacties
  • 11 november 2024

@Cantaloupe  Goed dat je de vraag stelt. Wanneer een gebruiker het forum verlaat, is het prima dat de gebruiker een afscheidstopic opent. Het is hierbij wel van belang dat ook hier de forumregels gevolgd worden en dat er geen chat ontstaat. 

Misschien ook handig om te weten voor @tim16 dat wanneer je 18 bent je niet meteen van het forum verwijderd wordt. Wanneer je 18 bent geworden, wordt je account in de loop van het jaar verwijderd. We verwijderen dan meer accounts in 1 keer en we informeren de betreffende gebruikers altijd 2 weken van te voren, dus je gaat dan ook niet meteen van het forum af.

Voor alle gebruikers het lijkt er idd op dat er voor het weekend een storing was en dat deze verholpen is. Maar mochten jullie toch nog problemen ervaren, dan horen wij dat graag.

Groet,

Carolien

• 0 reacties
  • 11 november 2024

Hallo carolien ,

dankuwel voor het antwoord, fijn dat het mag😊

groetjes.

Love_urself
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 11 november 2024

Hoii, ik had een vraag over je eigen reacties, want kan je die ook verwijderen? Er zit bij mij namelijk geen optie van verwijderen bij. Alvast bedankt groetjes mij ☺️💓

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4183 reacties
  • 11 november 2024

@Carolien_ Ja, dat had ik al eens gelezen. Wel fijn dat je niet van de een op de andere dag weg moet.

@Cantaloupe @Lupus Ga wanneer ik weg moet zeker wel een afscheidstopic maken hoor.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4183 reacties
  • 11 november 2024

@Love_urself Eigen reacties zelf verwijderen kan niet. KT verwijdert in principe ook geen reacties of topics tenzij ze tegen de regels zijn of als je privacy/anonimiteit in gevaar komt. Je moet dan een mailtje sturen naar forum@kindertelefoon.nl waarin je uitlegt waarom een reactie of topic van jou verwijdert zou moeten worden.

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi,

@Love_urself goede vraag! Je kan je reacties niet verwijderen. Wat je wel kan doen is je reacties bewerken door op de puntjes rechtsonder in je bericht te klikken. 

Stel je wilt je reacties verwijderen omdat je anonimiteit in gevaar is: Als je je account laat verwijderen, dan blijven je berichten wel staan maar met de naam Anonymous erbij. Dat is bij alle verwijderde accounts zo. Het is voor andere forumgebruikers dan niet meer te zien wat door wie geschreven is. Mocht je dit willen kan je dit aanvragen in  account verwijderen.

Ik hoop je zo voldoende te helpen!

Groetjes,

Roos van De Kindertelefoon

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen