Opnieuw een belangrijk bericht over de moderatie de komende periode
Beste gebruikers op het forum,
We willen jullie bedanken voor jullie begrip voor de moderatietijden tijdens de zomerperiode. Fijn dat we met elkaar het forum draaiende hebben gehouden. Helaas zijn we als moderatieteam door verschillende omstandigheden nog niet op volle sterkte. Dit betekent dat we nog steeds niet dezelfde aantal uren als normaal aanwezig kunnen zijn om de berichten te checken en te plaatsen. We hebben dan ook besloten, dat we moderatie uren zoals in de zomerperiode voortzetten.
Hoe ziet dit eruit voor de komende weken?
De komende wekenzorgen we ervoor dat er ’s ochtends tussen 10 en 13 uur en ’s avonds tussen 20 en 23 uur een moderator aan het werk is om jullie berichten te checken en te plaatsen.
In de uren daartussen zal soms wel gecheckt worden, maar dat kunnen we niet garanderen. Het kan dus voorkomen dat wanneer je ’s middags een bericht plaatst het langer duurt dan normaal voordat deze online komt.
We snappen dat dit niet ideaal is, gelukkig zijn er wel weer meer moderators terug van vakantie en zullen we meer aanwezig zijn in de middag dan in de zomerperiode. Zodra we weer op volle sterkte zijn, garanderen we weer alle moderatietijden. We hopen op jullie begrip.
Groet,
Team De Kindertelefoon
Bladzijde 1 / 2
Heyy,
Dat is jammer, maar het is wel fijn dat jullie dit zo naar ons door communiceren zodat we weten waar we aan toe zijn dus bedankt daarvoor! Hoop dat het forum snel weer op volle toeren kan draaien!
Groetjess, ItsJustMe :)
Alle begrip hoor. Het is beter dan niks.
Jammer dat die check er niet zo makkelijk een paar week eraf kan. Ik snap ook best wel waarom het niet zou kunnen maar ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we allemaal die check wel minder willen.
En wat @ItsJustMe al zegt. Bedankt dat jullie het doorgeven.
Ik hoop verder dat jullie een fijne vakantie hadden en we wachten wel af hoe het verder gaat met de checks.
bedankt voor het laten weten! we zullen er rekening mee houden!
Bedankt om het te laten weten!
Ik heb nog een vraagje, hoe zal dit zijn na die paar weken gaat er dan weer constant gemodereerd worden of blijven deze tijden aanhouden?
Liefs
Anoniem789
Hoi @Anoniem789 ,
nou, we hopen dat er na deze tijd weer voldoende moderatoren beschikbaar zijn om de normale 3 diensten per dag te kunnen vullen. De meesten zijn inmiddels alweer terug van vakantie, zoals ikzelf, ik ben vanochtend weer teruggekomen :-)
Maar er zijn er ook een aantal gestopt dus hopelijk kunnen er snel nieuwe collega’s bijkomen zodat we snel weer op volle sterkte zijn. We houden jullie in elk geval zoveel mogelijk op de hoogte.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
snap ik. ik plaats net een bericht om23:41 en dan hoor je te slapen!! nog veel geluk gewenst met alle berichten checken xD
@anoniempje1010
Dank je wel voor je begrip
Groetjes, Mariska
Wijziging: kan ook 17 uur zijn. Doby
@Dobymeis13
Onze excuses, er is vanochtend niet gemodereerd.
Groetjes, Mariska
De Kindertelefoon
Dag, betekent dat dat dingen fout zijn gegaan? Ik had een topic gemaakt en die is niet doorgekomen denk ik. Moet ik die opnieuw maken? Liefs, Tover xxx
Hoi @Tover01 ,
Dat kan dat er iets fout is gegaan onder de moderators of dat er op dat moment geen moderators beschikbaar waren.
Als het goed is, is jouw topic nu wel zichtbaar.
Groetjes,
Cynthia | De Kindertelefoon
@Cynthia oke dat is top. Dankuwel! Tover xxx
Ik kan nu helemaal geen berichten meer zien!!!
Hoi @Aubien
Dankjewel voor je bericht.
Goed dat je dit aangeeft! Wij zien hetzelfde probleem en er is direct een melding van gemaakt. Ik hoop dat het snel is opgelost! Houd ons topic ‘veelgestelde vragen’ in de gaten voor updates:
Ik denk personelijk dat de moderatie heeeeel wat beter kan, ik zie als 12 jarige de meest walgelijke seksueel-getinte verhalen ooit. Van verkracht worden door je opa naar je vinger in je eikel steken? ?
kan heel wat beter...
@ANONIEM_SSTTT
We lezen dat je het niet eens bent met de manier waarop er gemodereerd wordt op dit forum. Goed dat je dit aangeeft, alleen dit is niet de plek waar klachten over het forum worden afgehandeld. Dus als je hierover een klacht wilt indienen, verwijzen we je naar de klachtenprocedure.: https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten. Hier wordt altijd zorgvuldig naar je klacht gekeken en krijg je ook persoonlijk antwoord.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Groet,
Carolien
lol dat is nu ook niet nodig
W8 ff. In verband met het vorige, dat iemand vind dat de moderatie beter kan omdat de meest walgelijke seksueel-getinte verhalen ooit worden doorgelaten. Van verkracht worden door je opa naar je vinger in je eikel steken (waar ik en veel andere het mee eens zijn):
Jullie zeggenWe lezen dat je het niet eens bent met de manier waarop er gemodereerd wordt op dit forum. Goed dat je dit aangeeft, alleen dit is niet de plek waar klachten over het forum worden afgehandeld. Dus als je hierover een klacht wilt indienen, verwijzen we je naar de klachtenprocedure.: https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten.
Jah heb dus ff daar bij die procedure gekeken en dus er staat ;
Je klacht of compliment kan gaan over het contact via de telefoon of de chat. Maar ook over de website, het Forum of iets anders. Wat moet je doen? Je kunt een mailtje sturen naar landelijkbureau @ kindertelefoon.nl . Geef in het onderwerp aan of je een compliment wil geven of een klacht wil indienen. Let op! Je bent dan niet meer anoniem.Als je iets kwijt wilt over telefoon of chat, moet je beschrijven wat er is gebeurd en waarover je ontevreden of juist tevreden bent. Het is belangrijk dat je dit goed uitlegt, zodat wij begrijpen wat er gebeurd is en je klacht goed kunnen behandelen. Wat gebeurt er met je klacht? Je klacht wordt gelezen door een medewerker van De Kindertelefoon. Deze medewerker zoekt uit wat er aan de hand is. Eventueel bespreekt deze medewerker jouw klacht met andere medewerkers, om samen een goede beslissing te nemen over jouw klacht. Als jij om een reactie hebt gevraagd, krijg je die binnen vier weken. Wat als je het niet eens bent met die reactie? Dan kun je ons dat laten weten door onze mail te beantwoorden. Wij laten jouw klacht dan lezen door het management van De Kindertelefoon en laten je weten wat het management heeft besloten over jouw klacht. Je krijgt weer binnen vier weken een reactie van ons. Mochten we er dan alsnog niet uitkomen, kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie KJMN.
Ik vind dat wel heel erg bedreigend, dat je een klachht moet mailen en je dan niet meer anoniem bent en dat je dan maar naar het manegement van de KT moet schrijven en daarna een of andere klachtencomissie gaat contacteren. Ik denk dat weinig of geen kinderen dat durven. Het is te ingewikkeld het komt bedreigend over.
@Arnoniem
We merken dat er verwarring is over het feit dat je uit de anonimiteit moet treden. Graag geven we hier meer uitleg over. Uit de anonimiteit treden betekent dat je een e-mail moet sturen naar het landelijk bureau. Je kunt zelf kiezen of je daar een anoniem e-mailadres voor gebruikt. We vragen dan ook niet naar je persoonsgegevens en je hoeft deze ook niet met ons te delen.
De extra stappen naar het management en de klachtencommissie zijn aan de procedure toegevoegd voor wanneer je het niet eens bent met de afhandeling van je klacht. Er is dan ook nog de mogelijkheid dat er op hoger niveau in de organisatie en uiteindelijk door een onafhankelijke commissie naar wordt gekeken.
We hopen je hiermee duidelijkheid te hebben gegeven over de procedure.
Groet,
Carolien
Ach ja, altijd beter dan de SG mods
Is er al een update met dit?
Groetjes Lupus
Hoi @Lupus ,
er zijn de laatste tijd best een aantal nieuwe moderators getraind en gestart, gelukkig. Voor de komende weken zie ik dat het rooster bijna helemaal is ingevuld, dus ook de middagdiensten.
Ik zal aan de community managers vragen of zij het al tijd vinden om de melding dus op te heffen dat er soms ‘s middags niet gemodereerd kan worden.
Groetjes, Marieke
@Lupus en alle andere gebruikers,
Goed dat je om een update vraagt! De afgelopen periode hebben we veel nieuwe moderators ingewerkt en ook op dit moment zijn we daar druk mee bezig. De meeste middagen kunnen dus weer gemodereerd worden en dat is heel fijn! Helaas lukt dit nog niet voor alle middagen. We verwachten dat we volgende maand ook de laatste nieuwe moderators ingewerkt hebben en dat we weer alle moderatietijden kunnen garanderen. :-)
Zodra dit echt het geval is, laten we jullie dit weten en halen we dit bericht weg.
We willen jullie nogmaals danken voor jullie begrip!
Groet,
Carolien
op de hoofdpagina van het KT Forum staat
dan zou je toch denken dat dit een erg belangrijk bericht is.
Maar de zomer is een half jaar geleden. .
Kan er niks anders belangrijk ( of helemaal niets) op die hoofpagina staan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.