Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1363 reacties

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4241 reacties
  • 11 november 2024

@Love_urself Je kan, zoals @Roos_De_Kindertelefoon zegt, je eigen berichten bewerken maar dit kan alleen tot 60 minuten nadat je bericht gepost is.

Love_urself
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 11 november 2024

Oh Oke, top dankjewel voor het informeren💗

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 12 november 2024
Lupus schreef:

IK verveelde me, dus ik dacht ik lees de forum voorwaarden maar. Maar er staat een linkje naar het topic om je account te verwijderen, alleen die werkt niet meer (komt omdat ze het topic wouden opschonen) dus moet dit niet veranderd  worden?

Ik vind alleen maar bugs haha. Ik moet eens stoppen ;)

Groetjes Lupus

Nog 1 dingetje, er staat ook gebruikers die 19 jaar zijn geworden worden binnen 1 jaar verwijderd. Maar moet het niet 18 zijn en dan binnen een jaar verwijderd?

Groetjes Lupus

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4241 reacties
  • 12 november 2024

@Lupus Dat klopt. Moet idd 18 zijn. Een tijd geleden was het nog tot en met 18 dus dit zijn ze waarschijnlijk vergeten aan te passen.

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 12 november 2024

Hoi @Lupus ,

het is idd zoals @tim16  zegt een punt dat men vergeten is om aan te passen. Tweemaal per jaar worden alle gebruikers die 18 zijn geworden door De Kindertelefoon geblokkeerd.

Ook dit zal ik doorgeven zodat het hopelijk snel kan worden aangepast. Goed opgemerkt!

Groetjes, Marieke

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 17 november 2024

Hoezo zijn mijn badjes soms rood? Als ik op mijn profiel kijk zijn sommigen van mijn badges rood voor een paar seconden 

Groetjes Lupus

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • 1216 reacties
  • 18 november 2024

Hoi @Lupus,

Je vraagt waarom jouw badges soms tijdelijk rood zijn. Dat klinkt als iets dat te maken heeft met het laden van de site. Misschien is dat soms traag, waardoor de kleuren nog niet goed gedefinieerd zijn.

Een andere reden zou ik niet weten.  De badges zijn, als ik je goed begrijp, snel wel zichtbaar in de juiste kleur. 

Groetjes, Mariska 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 166 reacties
  • 18 november 2024

Hoi, ik ben net nieuw en ik vind het heel mooi. Ik heb wel 2 vraagjes als dat mag.  1. wat kun je met de klavertjes en mag je ze iedereen geven? Of zijn er maximale aantallen die je mag geven? En 2. Is er een volgorde waarop je op mensen moet reageren? Of kun je gewoon rond kijken en dan overal op reageren wat je wilt?  Ik weet nog niet hoe alles werkt :) Groetjes Tjempie xxx

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • 1216 reacties
  • 18 november 2024

Hoi ​@Tjempie 

Welkom op ons forum! Goed dat je jouw vragen hier stelt, daar is deze plek voor.

Vraag 1: wanneer jij een antwoord fijn, goed, helpend of mooi vindt, dan mag je een klavertje geven. Dat kun je zo vaak doen als je wilt.

Vraag 2: je mag zeker rond kijken op het forum, en een reactie geven als je dat wilt. Echt oudere topics zijn nog wel zichtbaar. Wanneer een gebruikersnaam ‘Anonymous’ is, dan is diegene niet meer actief op het forum.  Een  vraag stellen aan de topicstarter, heeft dan geen zin meer. De topics blijven nog een tijd zichtbaar, omdat antwoorden en reacties nog steeds helpend kunnen zijn voor anderen. 

Veel plezier op ons forum!

Groetjes, Mariska

De Kindertelefoon 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 18 november 2024

Heyy, ​@Tjempie 

Leuk dat je er bent! :)

Als toevoeging op de reactie van ​@Mariska H wou ik nog zeggen dat je ook altijd het topic hieronder eens kan doorlezen daarin wordt veel over het forum verteld en daar heb je misschien ook nog wat aan!

Veel plezier hier!😊

Liefs, ItsJustMe <3

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 18 november 2024

@Tjempie , 

Welkom! Ik geef ook vaak Klavertjes om aan te geven dat ik het gelezen heb. Dus zo kan je het ook gebruiken

Groetjes Lupus 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ik weet niet of meerdere dit hebben, maar als ik naar het forum ga krijg ik nu soms dit te zien en even later is het dan weer goed, al ik dan later weer naar het forum ga  hetzelfde... Dus ik dacht ik vraag het hier maar .

Groetjes 

• 0 reacties
  • 18 november 2024

Hai

ja datzelfde heb ik ook soms

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 18 november 2024

@Boterbloempjee ,

Heb ik ook soms. Een tijdje geleden was het forum ook al instabiel maar dat lag aan de provider. Andere websites die ook gainsight (de provider) gebruikten waren toen ook instabiele. Ik denk dat het weer hetzelfde probleem is. Maar weet niet zeker

Groetjes Lupus

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 18 november 2024

Heyy ,

Vreemd zeg dat jullie die melding krijgen ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad?🤔

Het forum deed laatst idd ook al wat vreemd dus waarschijnlijk is dit ook weer zo'n instabiel dingetje van de provider van het forum. Hoop dat het snel weer over is! :)

Groetjess, ItsJustMe <3

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4241 reacties
  • 18 november 2024

Welkom ​@Tjempie 

Niks moet (nou ja, je moet de forumregels opvolgen). Op wie je reageert mag je helemaal zelf weten. Je bent zeker niet verplicht om op elk topic te reageren.  Op oudere topics reageren mag idd zoals ​@Mariska H al zegt. Kijk wel ff hoe oud een topic is. Een topic van een paar jaar oud waar ook al een paar jaar niet meer in gereageerd is kun je beter links laten liggen.

Veel plezier op het forum.

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 18 november 2024

Hoi allen,

bedankt voor het doorgeven, ook voor de screenshot ​@Boterbloempjee . Dat is vast handig voor de mensen achter de schermen om erbij te hebben en hopelijk het probleem op te kunnen lossen. Ik geef het door hoor!

Groetjes, Marieke

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 166 reacties
  • 19 november 2024

Hoi, bedankt voor jullie antwoorden en tips. Erg leuk. Ik heb er zin in. Ik wil graag helpen. En mensen steunen. Groetjes Tjempie xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ik krijg  telkens deze  melding  

en als ik op een topic reageer staat er dat er iets fout is gegaan en wordt niet altijd mijn reactie geplaatst…(?) 🤔😕

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 19 november 2024

Hoi ​@Boterbloempjee  dat heb ik ook regelmatig. En de site is traag vanavond. Laad erg langzaam en soms krijg je dan dat "fout" scherm, ook wel melding 404.  Het ligt niet aan jouw apparaat of verbinding hoor 🙂 

Groetjes liefs Tartan XxX 

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 444 reacties
  • 20 november 2024

@Boterbloempjee en ​@Tartan15 

Dank voor het doorgeven en vervelend dat jullie problemen ervaren. We hebben dit laten uitzoeken en er is naar gekeken. De vraag is nu of jullie voor het inloggen de browerscookies en het cachegeheugen willen wissen.  De verwachting is dat het daarmee is opgelost. Mocht dit niet zo zijn, laat het hier dan vooral weten en dan laten wij dit verder uitzoeken.

Alvast bedankt!

Groet,

Carolien

• 0 reacties
  • 20 november 2024

Hai,

dat heb ik gedaan maar het werkt nog steeds heel erg slecht, en ik moet steeds herladen omdat ik foutmeldingen krijg.

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 20 november 2024

Heyy,

Heb ik ook gedaan, maar het werkt bij nu ook niet echt top meer en ook nadat ik de cookies heb verwijderd heb ik nog steeds dat het forum sloom inlaat en vaak krijg ik een 404 foutmelding.

Groetjess, ItsJustMe 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Bij mij werkt het nog steeds slecht, steeds opnieuw foutmeldingen.

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 20 november 2024

Hoi allemaal,

heel erg bedankt dat jullie dit direct doorgeven, ik zal het onder de aandacht van de community manager brengen.

Groetjes, Marieke

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen