Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1363 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 20 november 2024

Ik denk dat het aan de desktop versie ligt. Ik gebruik het forum op telefoon en het werkt gewoon 

Groetjes Lupus 

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 444 reacties
  • 22 november 2024

@Cantaloupe  ​@ItsJustMe ​@Boterbloempjee 

Bedankt voor het doorgeven. Ook ​@Lupus bedankt voor deze extra informatie. We hebben al deze info doorgegeven en het wordt verder uitgezocht. Hopelijk is het snel opgelost!

Groet,

Carolien

• 0 reacties
  • 23 november 2024

Haii,

ik had gisteravond een vragenlijstje gemaakt en nu weer en heb wel eerder zo kort na elkaar gedaan. mag dat of hebben jullie liever dat ik dan alles in 1x doe?

groetjes😊

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 101 reacties
  • 23 november 2024

Hi! ​@Cantaloupe,

Goede vraag! Dat mag, alleen is het vaak fijner en overzichtelijker als je het in 1x zou doen. Dan staan alle vragen en antwoorden op 1 plek en is het voor iedereen makkelijk te vinden :). 

Fijn dat je het vraagt!

Veel plezier nog op het Forum.

Groetjes

Fleur 

• 0 reacties
  • 23 november 2024

Hai,

dankjewel😊 dan doe ik toch lekker vaker een wat kortere😉😎😊

groetjes

• 0 reacties
  • 24 november 2024

Hai

ik schok net heel erg want ik had een mail gekregen over een lichte waarschuwing  maar heb net een vragenlijst gemaakt waar ik nog liefs en die letter had geschreven en had die mail toen nog niet gelezen. hoop dat ik nu geen echte waarschuwing krijg😥

groetjes

Liz-kt
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • 51 reacties
  • 24 november 2024

@Cantaloupe , vervelend dat je schrok!

Geen zorgen, was bedoeld om het aan te geven, zodat je er op kunt letten. Voor nu weet je het ;)

groetjes,

Liz, de Kindertelefoon

• 0 reacties
  • 24 november 2024

Hai

maar ik krijg nu dus nog geen 1e echte waarschuwing?

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ik had een nieuwe topic gemaakt, maar het is nu al langer dan een uur geleden en hij is nog niet geplaatst🤔.  Moet ik hem overnieuw maken?

Groetjes 

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 24 november 2024

Hoi ​@Cantaloupe ,

nee hoor, de moderator van vanochtend heeft alleen een ‘lichte waarschuwing’ genoteerd en dat is dus geen 1e waarschuwing. 

Groetjes, Marieke

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 24 november 2024

Hoi ​@Boterbloempjee ,

Ik zag dat je om 13:33 een nieuw topic had aangemaakt, deze heb ik zojuist geplaatst. In de te plaatsen topics/reacties zag ik verder geen nieuwe topics van jou staan. Dus ik denk dat het de eerste keer idd niet goed is gegaan, en ik denk ook dat je hem al opnieuw had geplaatst.

Wel gek, maar gelukkig is het dus alsnog gelukt om het topic te plaatsen.

Groetjes, Marieke

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Nee degene die ik eerst had gemaakt ging over muziek... en die staat er nog niet..

• 0 reacties
  • 24 november 2024

Hai,

fijn😊 alleen snap ik het nog niet echt omdat ik wel een paar keer gezien had dat namen aangepast werden in letters. ik dacht dus dat dat mocht dus deed het daarom maar zo ipv mijn hele naam.

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 24 november 2024

Hoi ​@Boterbloempjee ,

dat is gek, ik zie hem er echt niet bij staan. Ik heb overal gezocht hier achter de schermen, ook op onlogische plekken 😅. Ik hoop dat je je tekst nog ergens had opgeslagen en dat je het opnieuw kan plaatsen?

Hoi ​@Cantaloupe ,

het noemen van alleen je voorletter mag inderdaad wel hoor. Dan zou ik je willen aanraden om even te mailen naar forum@kindertelefoon.nl zodat de community manager er even naar kan kijken. Ik zal ook even een berichtje voor haar achter laten zodat ze ervan op de hoogte is. Sorry voor de schrik!

Groetjes, Marieke

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

@Marieke .. ah oké, maak hem wel opnieuw 🙂

Groetjes 

• 0 reacties
  • 24 november 2024

Hai,

is niet erg hoor😊 fijn dat het wel mag. maar wat moet ik dan nog vragen dan?  heb er zelf verder geen vragen meer over😊

groetjes

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 24 november 2024

Hi ​@Boterbloempjee  , fijn dat dat kan, hopelijk lukt het dit keer wel gewoon.

Hi ​@Cantaloupe  , gewoon even een kort mailtje waarin je aangeeft dat je een lichte waarschuwing hebt gehad en de reden dat je die wil laten terugdraaien. Moderators kunnen namelijk geen waarschuwingen terugdraaien, dat kan alleen de community manager op jouw aanvraag.

groetjes, Marieke

• 0 reacties
  • 24 november 2024

Hai,

oh oke dan snap ik het. ga ik doen😊 dankuwel🙂

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2531 reacties
  • 26 november 2024

Hey! Mag ik dit leuke topic nog even onder de aandacht brengen? 😊 Voor alle nieuwe medewerkers!  💪  Liefs, Tover xxx

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/vragenlijst-moderatoren-82479 . 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2531 reacties
  • 26 november 2024

Dag ​@Fleur_  ahw super lief dat u hem meteen hebt ingevuld! 😍 Liefs, Tover xxx

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 27 november 2024

Hoi ​@Tover01 ,

goed dat je dat topic nog even onder de aandacht had gebracht! Er zijn gelukkig een groot aantal nieuwe moderatoren bijgekomen, die rond deze tijd hun eerste eigen diensten gaan doen. ( super welkom!! ) 

Een goed geheugensteuntje voor de ‘oude’ moderatoren om bij het inwerken van de nieuwe collega’s ook even het moderatortopic te laten zien. Ik zal eraan denken.

Groetjes, Marieke

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2531 reacties
  • 27 november 2024

Dag ​@Marieke  ah super! Ik vind het nog steeds erg leuk dat het er is gekomen en om te lezen wat mensen leuk vinden en waarom ze doen wat ze doen enzo. Fijn dat u het ook onder de aandacht brengt/houdt! 

Liefs, Tover xxx

Carolien_
Forum|alt.badge.img+3
  • Community Manager
  • 444 reacties
  • 27 november 2024

@Cantaloupe ​@ItsJustMe ​@Boterbloempjee 

Het lijkt erop dat ze een bug hebben gevonden waardoor jullie deze foutmeldingen krijgen. Om dit goed op te kunnen lossen, willen ze graag weten bij welke pagina's  (url's) jullie deze melding ontvangen. Kunnen jullie deze doorgeven als jullie weer een foutmelding krijgen? Dat kan hier, maar mag ook via forum@kindertelefoon.nl.  We zorgen dan dat deze informatie op de juiste plek komt en hopen dat het dan snel is opgelost!

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Groet,

Carolien

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 569 reacties
  • 27 november 2024

Hai,

ik heb het niet meer gehad maar als het weer gebeurt zal ik dat doen😊

groetjes.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 569 reacties
  • 1 december 2024

Hai,

ik had net weer die foutmelding

dat was op deze pagina

groetjes

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen