Het gaat slechter en slechter



Toon eerste bericht

694 reacties

Zouden die vrienden met haar kunnen praten, en zeggen dat het niet ok van haar zou zijn als ze dit doorvertelde?

Ah de foto is weer terug. Nu het topic nog... Lol.

Wacht wat wil je je ouders nu precies vertellen? Dat je een studie gaat volgen over de Bijbel? 

Kun je ze misschien een brief schrijven? Dan ben je niet bij hun eerste reactie, als je het neerlegt op een moment dat je bv net weg gaat.

Sorry maar daar ben ik het niet mee eens
Dankje....
Dus je wilt zeggen dat je de hele dag niks doet? De hele dag sip bent. En niks maakt je blij?

nouja, nee eigenlijk niet, mijn gedachte is alleen maar negatief en aangezien ik nu van 7 tot 5 op stage ben is het alleen maar serieus en geen leuke dinge
Wat gaat je zondag doen? Waardoor je er zo naar uit kijkt?
nou zoals jij misschien weet ben ik jehovahs getuigen. hier is het net als de meeste geloven dat je naar de kerk gaat(bij ons de koninkrijkszaal) maar het probleem was dat ik eigenlijk al sinds ik ben gaan geloven er niet ben geweest omdat ik nooit kan dankzij school/stage/voetbal. nu is het zo dat we zondag een wedstrijd hebben in de beker maar het is al zeker dat wij door zijn, hierdoor wil de coach een B elftal speeltijd geven en heb ik een vrije zondag waardoor ik er eindelijk weer naartoe kan
ja en nee, soms denkt ze nogsteeds dat het haar schuld is.
Ik vermoed dat je beste vriendin degene is die heel veel voor je betekent, en een van de grootste factoren waardoor jij je door deze moeilijke tijden kan redden. Misschien helpt het als je dat tegen haar zegt.

nope, aangezien die vrienden mijn beste vriendin haten staan zij aan de kant van haar
Ah, vervelend. Ik denk dat het goed is om de mening van je psycholoog af te wachten. Die weet hier vast raad mee.
awh juist zulke vragen vind ik leuk!

ja en nee je heb soort rangen, oudere, gedoopte, pioneer en nog een paar(weet t niet helemaal sorry)
ik ben eigenlijk geen lid, ik ga het zo goed mogelijk uitleggen:
mijn beste vriendin is wel echt actief lid en gedoopt, en aangezien het me bestie is wilde ik gewoon weten waar ze in geloofde(dit is 4 maanden terug) en eigenlijk vond ik het waar en logisch dus ben ik er meer over gaan lezen.

er is geen leeftijdsminimum, iedereen mag jehovahs getuigen worden als deze persoon dit wil natuurlijk

de bijeenkomsten zijn open voor iedereen, het is gratis(geen collecte of iets) na zondag kan ik over de bijeenkomsten nog meer vertellen maar al zou een ongelovige er heen willen bijvoorbeeld dan zie je soms een groot gebouw met koninkrijkszaal van jehovahs getuigen erop staan, hier staat altijd wel de bijeenkomsten op(dit wil ik niet als reclame doen maar op jw.org staat alle informatie over het geloof en alles)

eigenlijk is het de bedoeling dat je wel zo vaak en zo actief mogelijk bij de bijeenkomsten en velddiensten bent(als dit kan natuurlijk)
om deze reden ga ik in de winterstop stoppen met voetballen en me focussen op het geloof
Kan je je psycholoog in de tussentijd contacteren, bijvoorbeeld door te mailen?

God kan vast naar je luisteren. Misschien voel je je al geholpen met de gedachte dat je alles bij God kwijt kunt.
btw vergeten te zeggen maar je heb vaak bij een geboorte dat een kind gedoopt word: dit is niet wat ik bedoel bij dopen van mijn beste vriendin, bij JW(Jehovahs getuigen) kan je later bij een ouderling aanvragen dat je gedoopt wil worden en dan word er gekeken naar hoe je band is met Jehovah en of jij wel echt van hem houd en of je dingen weet van de bijbel(Kennis)

dan kan je dus gedoopt worden als dit goed is: hiermee laat jij aan iedereen zien dat jij echt in jehovah gelooft en hem altijd trouw zal zijn.

PS, welk geloof heb jij want ik ken het niet en vind het wel leuk om er over te lezen
Goed dat je je psycholoog gemaild hebt. Het lijkt me positief dat je psycholoog alvast op de hoogte is van jouw situatie, zodat ze er al eens over na kan denken.

Ik kan me voorstellen dat het fijn zou zijn als God iets kon terugzeggen. Je kan alles bij hem kwijt, maar een woord of wat advies terug zou vast goed aanvoelen. Ik hoop dat je steun vindt bij de andere Jehovagetuigen.

dat ik al een studie volg van de Bijbel en dat ik dit wil als toekomst

Je moet echt niet je account verwijderen Ronald. Je bent een fantastische kerel hier. Ja je hebt veel topics en zowat elke dag komt er wel een nieuwe bij, so what? Zoals @Kenshin al zei. Iedereen mag topics maken ookal maak je er 1000. Mensen mogen er altijd zelf beslissen of ze wel of niet op willen reageren. Daarom is een topic nooit irritant en daarom is de TS ook nooit irritant.

Ik heb nog niet al je topics door gelezen, maar tot zover ik heb gelezen heb je altijd leuke en interessante topics. En dat maakt het hier op het forum ook gelijk een stuk leuker. Je maakt topics aan die is een keer niet gaan over seks of over suïcide. Maar juist over andere dingen en dat vind ik heel leuk!

Trek je niet veel aan van wat Randomguy zegt. Dat is maar 1 dom antwoord en voor de rest probeert iedereen je te steunen er zijn hier zoveel mensen die je willen steunen en die ervoor je wilt zijn!

En Nee niet iedereen kan zeggen wat jij hebt gezegd. Sommige zien dingen anders dan jij dat ziet. En dat maakt jouw ook uniek. Je probeert mensen altijd te helpen ondanks dat het niet goed gaat met jou. Net zoals dat ene meisje die je uiteindelijk hebt gemaild. Het ging toen waarschijnlijk ook al slecht met jou, en toch wil je het meisje zo graag helpen. En dat doe je dan uiteindelijk ook! Super dat maakt jouw zo speciaal!

Je bent dit leven meer dan wat dan ook waard! En op een dag wordt je weer gelukkig of kom je iets tegen wat je gelukkig maakt. En tot die tijd zullen wij hier onderandere voor jouw zijn om jouw te steunen waar dat nodig is. En we doen er alles aan om jouw te kunnen helpen. En ik weet zeker dat het ons gaat lukken!

Sterkte en verwijder niks pls.

^
Future
uhm, sorry maar ik ga niemand haten hier om zijn/haar geloof, het is iemand eigen recht om ergens in te geloven en als dat geloof die persoon gellukig maakt heb ik er vrede mee.
ik zelf weet hoe het is om over een geloof te vertellen en dan gehaat te worden omdat dit geloof word gekenmerkt aan negatiefe dingen, ik doe dit niet omdat dit media is en ik vind dat iedereen zelf kan beslissen waar hij/zij in gelooft!
Ik kan me voorstellen dat je klaar bent met deze situatie. Het is helemaal niet fijn wat er allemaal speelt. Ondanks dat, ben ik blij dat je de dood niet als een optie ziet. Heel sterk van jou dat je alles positief probeert te bekijken. Natuurlijk is dat lastig, zeker als er het een en ander aan de hand is, maar het feit dat je probeert positief te zijn, maakt van jou een sterk persoon.

Ik hoop dat je psycholoog nuttig advies voor je heeft.
Pls hou je account ik weet zeker dat je diep vanbinnen ook weet dat zelfmoord niet de oplossing is daar is dit forum ook voor je hebt mijnen zoveel anderen geholpen en nu is het onze beurt om jou te helpen e doet zoveel goeds en nu laat je je moed lis je last ons inzien dat zelfmoord niet de goei oplossing is praat nu tege je zelf op de manier als jr tegen ons doet ik weet zeker dat iedereen het met me eens is dat die randomguy nogwattes gewoon jaloers is op jou inzicht voor dingen dat jij mensen hoop kunt geven is heel special ik weet zeker dat je het waard bent Pm te leven ik hoop dat je je snel weer beter voelt

Liefs Anne gea
heyy,

nee ik vind het niet erg dat het er staat en wel intressant,
GA dit niet als haat opvatten pls! het is geen haat wat ik nu ga zeggen maar meer mijn gedachte.
zoals je zelf ook weet zien wij satan als duister en duivel dus ja ik vind het wel een onaangenaam geloof.
dit komt puur door mijn eigen geloof en gedachte.
zoals ik al zei dit is geen haat en geloof waar jij zelf in wil geloven, al word jij hier blij van so be it.

ik ga zeker even je wiki bekijken en daarnaast lijkt het me wel intressant al maak jij hier een topic over(vind ik dan) dan kan je misschien een beetje discusseren(Zonder HAat)
Het lijkt me lastig te geloven in iemand die je niet kan zien of horen. Ik vermoed dat je Gods aanwezigheid meer voelt bij een zaalbijeenkomst met de andere Yehovagetuigen.
Heey,

Ik vind het mooi om te lezen dat jouw raps je vriendin zo ontroerd kan maken ( daarom huilde ze toch, anders sorry). Ik heb niks met rap muziek ik versta er nooit veel van. Ze zwaaien behoorlijk veel met een handen, maar oké. Dat is niet belangrijk nu. Gelukkig stond er in de reviews een lycris van het liedje. Nou is me Engels zeker niet de beste, maar begrijp het soort van wel.

Als je vriendin het mooi vindt dat jij voor haar rapt, dan kan je zeker ook dit liedje doen. Ik hoop echt dat er meerdere mensen hieronder reageren en je misschien een betere mening geven dan die van mij. Misschien is er wel iemand hier die ook rap muziek luistert. Ik vind persoonlijk zelf het liedje op een of andere manier eng om te horen. Waarschijnlijk komt het door die enkele hoge klanken, ik weet niet. Het voelt voor mij niet prettig, maar zoals ik al zei ik weet niks van rap muziek. Misschien hoort dit wel bij de rap? Idk. Ik weet eigenlijk ook niet wat je hier nou aan hebt ( aan mijn mening) dus je kan dit ook wel een beetje doorzichtig zien of zoals een ander forumgebruiker laatst zei, je kan deze reactie zien als een korreltje zout. Maar het is mijn mening en daar vroeg je om....

En vat het aub niet op als iets negatiefs, want zo bedoel ik het echt niet Ronald. Zoals je al zei je vriendin vindt het leuk en het raakt haar, dus ik denk als je zoiets weer doet dat zij dat heel mooi vind!

^
Future
hey,
heb ik jou geholpen?...
iets wat ik leuk vind.. hmm nee eigenlijk niet.
mijn psych is met vakantie dus nee een klein tijdje niet
Is het niet gelukt om iemand te overtuigen om jou te brengen, en dat jij in ruil de auto wast?
Ronald,

Nou dat verklaard wel een heleboel haha. Ik blijf het wel een beetje creepy vinden, maar ja donkere tijden zijn natuurlijk niet zomaar donkere tijden. Zou ook wel een beetje gek zijn dat je rapt over een donker moment op een vrolijke rap haha.

Ik vind het wel knap dat je je eigen raps schrijft. Ik zou wel is 1 van jouw raps willen horen. Maar ga daar vooral mee door!

^
Future
@lise123 ik sport al best veel

@kenshin awh dat klinkt best aardig, nee ik moet naar stage en anders kan ik dit jaar overnieuw doen

Ik vind het trouwens heel mooi hoe jij praat over je geloof. Je praat erover met veel respect, en respecteert ook het geloof van anderen. Heel mooi om te lezen.


TY en ja t is iemand gedachte gang en zoiets moet je niet willen veranderne
Ok, jammer. Wel fijn dat ze je hadden willen helpen, als ze tijd hadden gehad. Was het Skypen echt geen optie? Zou je het kunnen vragen aan de verantwoordelijke, desnoods per mail?
Ik vraag me 1 ding af Ronald, als je haar, haar privacy gunt. Waarom vroeg je dan toch om de laatste hint van haar?

Het zal me niks verbazen als je allang wist dat zij het was, maar dat je graag het 100 % duidelijkheid wou hebben. Nee ik zeg niet dat jullie dit hebben gepland, maar door het verhaal dat ze schreef kon jij al opmaken dat zij het was. Waarom heb je dan niet jezelf stil gehouden? Dan had je in mijn ogen haar de 100% privacy gegeven. Jij zou gewoon jouw ding doen en laat haar topics met rust.
Als je nou op je mobiel zit en je drukt op de sub forum emotionele problemen, dan zie je niet wie het heeft geschreven. Dus pas als je erop klikt kan je zien wie het schreef. Druk je meteen weg, of lees je het toch en hou je het voor je?

Ik bedoel het echt niet bot hoor. En sorry als het toch zo over komt, maar zoals ik al zei je gooit nu je eigen anonimiteit weg en dat van haar. En dat mogelijk ook ten koste van jullie beidens privacy.

Ik moet me er natuurlijk niet mee bemoeien en het gaat mij helemaal niks aan. Sorry dan voor mijn opvatting. Sorry als ik je boos hebt gemaakt en Sorry als ik je gekwetst hebt. Dat is nooit mijn bedoeling geweest.

^
Future
nee, ik spreid dit jaar liever niet maar doe het in 1 keer

@lise ik zit op voetbal, hardlopen en sportschool
Ok, jammer. Zou je de verantwoordelijke kunnen mailen, met de vraag hoe je dit op kan lossen?
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald


Denk aan je eigen quote. Kijk die Got Talent opnieuw. Die jongen had hoop, toch? Ook al dacht hij dat niemand hem aardig vond? Dat is bij jou ook. En weet je, dit klinkt misschien hard, maar sta op. Stap op al die mensen die boos op je zijn af, vraag ze niet waarom ze boos op je zijn. Vraag ze niet wat je verkeerd gedaan hebt. Vraag ze niet om vergiffenis. De enige die je moet vergeven is jezelf. Vraag ze niet waarom ze je pijn doen, maar vertel hen wat het bij jou doet. Niet op een aanvallende manier, maar zeg gewoon: ‘Jo, je doet me pijn. Stop daarmee. Ik heb al genoeg pijn, en ik heb jou juist nodig om die pijn te verzachten.’

Ik hoop dat je hoop vindt, I really do. I’ll pray for you.

Reageer