Het gaat slechter en slechter



Toon eerste bericht

694 reacties

Tuurlijk ben jij het waard wat zeg je allemaal jij bent meer waard dan je denkt en je ouders haten je heus niet je denkt het alleen maat omdat ze ruzie met jou hebben
ja ze doen nogal vervelend, hele tijd irritant doen over mijn geloof, of mijn beste vriendin, daarnaast ook al mijn vragen of roepen om hulp negeren.... ik noem het soms ook niet echt meer vrienden want zo voelt het niet meer
Dat denk jij alleen maar ik dacht het ook maar toen ging ik zien wie echt om me gaf spreek aub met je ouders of met je zus of broer als je hebt gewoon iemand die je kan vertrouwen het helpt enorm
ja, dat heb ik al geprobeerd dan negeren ze me gwn of laggen ze me uit
Jij gaat niet dood laat die mensen zien die jou niet gunnen hoe goet jij het hebt zonder hun laat je niet doen laat zien hoe sterk je bent ookal het moeilijk is
Naja ik weet niet welke andere, ik heb bij heel veel mensen geen veilig gevoel en vertrouw ze ook niet zo snel.

Neen met me trainer praat ik liever niet, dit is en de vader van iemand die ik niet mag en ik voel me niet vertrouwd bij hem
Ik weet dat het moeilijk is maar blijf door vechten je gaat er geraken je gaat gelukkig zijn
nou ja en nee, zo vaak zie ik ze niet en ze wonen ver van mij dus eigenlijk nieet
Dat is allemaal niet waar wat je zegt jij doet zeker niet alles verkeerd dat denk je alleen maar en god haar je niet god houd van jou
heyo,
ik was even 2 dagen offline ik zie nu pas de berichten, was even wat andere dingen aan t doen, sawry

Heb je een persoon in gedachten waar je je goed bij voelt, ook al woont die persoon misschien ver weg?
nope, totaal niet ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer in mensen.....

Dat is in ieder geval fijn.
I know, ze is echt te lief voor me

Ronald
yup, maarja ik zou mezelf niet zijn om 54 minuten na dat te posten al weer sad te zijn en dood te willen, echt ik meen t. ik heb gewoon geen gevoel en doel meer


Wat vervelend dat het meteen weer achteruit ging. Maar probeer dan niet te vergeten dat het ook even leuk is geweest.


@lorenzo je weet toch wel dat hij 1 van de personen is die tips heeft gegeven (niet gemeen bedoelt).
ja, ik blijf praten met me beste vriendin
Hey

Wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik wil alvast even kwijt dat jij hier altijd terecht kan voor hulp, en dat je je account hier zeker kan houden. Jij helpt anderen zo goed, dat het jammer zou zijn dit account stop te zetten. Jij verdient hulp, aangezien je die ook aan anderen geeft.

Je kan altijd terecht bij 113. Wil je hun site eens bezoeken? Wie weet voel je je na een gesprek beter, of weet je wat te doen.

Groetjes
Kenshin
nouja ik heb iets niet echt gezegd hierzo dus ik doe het nu maar dat verduidelijkt heel misschien wel sommige dingen,
ik was sinds 2 weken met een meisje serieus aan het daten enz, en opeens begon zij heel gemeen te doen tegen mijn beste vriendin.
nou ten eerste, mijn beste vriendin is gewoon speciaal voor mij aangezien ze me heb geholpen op het ergste moment van me leven enz, dus al ga je daarmee ruzie zoeken dan heb je t bijna direct tegen mij.
maar ze was dus gemeen tegen mijn bestie en zij zei dat mijn depressie door haar kwam, hier raakte mijn beste vriendin echt heel overstuur van dus ik was best boos geworden en toen bleek dus uiteindelijk dat het meisje ook al met een andere jongen dingen aan het doen was, toen was ik er echt klaar mee en heb ik contact verbroken, toen kreeg ik dus een sms dat ze me geheimen dus alles wat hierstaat aan iedereen zou zeggen als ik haar niet unblockte(ik heb haar nogsteeds geblocked). naja toen was ik blij dat ik haar niet als vriendin had
hierdoor was ik de afgelopen 2 dagen heel erg met me beste vriendin bezig te vertellen dat het niet haar schuld was.

hoop dat je dit verhaal kon volgen want weet niet hoe ik het beter kan beschrijven,

Ronald
Ik zie dat de reactie van @randomguy42001 verwijderd is. Daaruit leid ik af dat het onzin was wat hij zei.

Jij bent het waard gelukkig te leven. Jouw reacties vind ik heel nuttig. Je doet je best iemand te helpen, dat is sowieso mooi.

Je bent niet irritant. Niemand wordt verplicht om op jouw topics te antwoorden, en dat zorgt ervoor dat niemand irritant is. Het is de vrije keuze van een gebruiker om iemand te helpen. Net zoals jij vrijwillig anderen helpt.
nee ze weet niet van me account maar aangezien ik dacht dat we heel close waren, wat iedereen dacht, had ik haar wat prive dingen gezegd....

en daar ging me vertrouwen weer
Je account hier is er voor wanneer jij het nodig hebt, en er tijd voor hebt. Besteed maar tijd aan dingen waar je plezier in hebt, bv. rappen en raps schrijven.
uhm, ja kan het wel bespreken

tis nu ook dat ik bang ben dat mijn prive straks voor iedereen op straat ligt
Je vriendin was waarschijnlijk heel ontroerd door je rap. Je had er vast iets heel mooi van gemaakt.

Het is een goed idee om je gevoelens te uiten. Als dat bij jou via rappen gebeurt, is dat prima. Doe maar zo voort.

Reageer