Het gaat slechter en slechter



Toon eerste bericht

694 reacties

@kenshin, ik weet en snap wat je bedoeld maar wanneer ik dat probeer is het in mijn gedachte zegmaar:
Nou wat heb ik bereikt? Even denken en dan, wat heb ik eigenlijk niet bereikt en ben ik slecht in...

Dus eigk kan ik niet heel goed kijken wat ik bereikt heb
nee i know Jehovah haat me niet maar ik heb dat gevoel gewoon
Echt vervelend dat je dat gevoel hebt. Is het een mogelijkheid om dit gevoel te bespreken met iemand anders van Jehovah?

Het lijstje van @Lise123 is heel nuttig. Als ik me niet vergis, speel jij voetbal, dus dat is alvast actief en gezond. Voor slaapproblemen en stress zou je meditatie of yoga kunnen proberen. Kamillethee kan ook helpen.

en ik weet dus niets wat goed aanvoelt
Misschien zijn gesprekken met je beste vriendin van die dingen die goed aanvoelen. Scoren bij voetbal voelt vast ook goed aan.

voor een normaal mens hoort het genoeg te zijn
Er zijn wel meer lange topics terug te vinden op dit forum. Als het jou helpt om hier te schrijven, en advies te krijgen, ben je meer dan welkom. Daarbij, “normaal” bestaat volgens mij niet. Wat is normaal? Ik denk dat iedereen speciaal en uniek is, dus die “normaal” heeft niet veel betekenis.

ik app nu met me beste vriendin erover.... ligt er een beetje aan of ze me nog wil hebben als vriend
Wat geeft jou de gedachte dat ze je niet zou willen als vriend?

Waarom zie ik die mensen dan niet
Het kan dat die mensen pas later in je leven komen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat niemand jouw waarde zal inzien. Op een dag moet iemand beseffen wat voor een goed persoon jij bent.

mijn beste vriendin is nu opweg naar mij omdat ze zich zorgen maakt maar mijn vader mag haar niet heel erg, hoe moet ik dat oplossen
Fijn dat de steun van je beste vriendin onderweg is. Ik vind dat je vader het moet kunnen verdragen dat er vrienden van jou langskomen, ook al mag hij die niet zo erg. Jullie zouden in jouw kamer kunnen gaan zitten. Op die manier zie ik niet in wat jouw vader ertegen kan hebben.

is het erg dat ik nu andere topics negeer omdat ik dat gwn even niet aan kan?
Dat is helemaal niet erg. Het forum is er voor wanneer je het nodig hebt. Je kan op andere topics reageren, maar alleen als je daar tijd en zin voor hebt. Het belangrijkste is dat je nu doet wat in het lijstje van @Lise123 stond, namelijk dingen doen die goed aanvoelen.
hey,
een enorm snel/bang bericht.
ik kreeg net een berichte van me bestie dat ze zelfmoord wil plegen....
dat ik niet meer om haar moet geven ...

maar nu ontvangt ze me berichten niet meer en ik weet niet wat ik moet doen


plssssss help
Wat vervelend dat iedereen ineens iets tegen je lijkt te hebben. Doen ze naar tegen je?

Goed dat jullie veel praten. Blijf dat maar doen.
nee ik heb nog niks van haar gehoord en andere mensen ook niet...
ik wil wel de politie erbij halen maar ik durf dat niet
Niet ok dat je vrienden zo doen. Als vrienden zouden ze respect moeten hebben voor jouw relaties en interesses. Ook helemaal niet fijn dat ze jouw vraag en roep om hulp negeren. Jij bent dan zo dapper om aan te geven hoe het gaat, en zij doen er niets mee. Misschien is het anders als je met een enkele vriend praat, in plaats van met meerdere vrienden tegelijk. Heb je dat al eens geprobeerd? Zo niet, zou je dat eens willen proberen?
maar dan heb ik het mischien al weer verkeerd gedaan omdat ik laat ben met aangeven ervan en ik het eerder had moeten doen, ben ik dan niet strafbaar ofz.....
Wat een vervelende reactie van hen. Echt onbegripvol. Zou je kunnen proberen om vaker met anderen om te gaan?

Je zat op voetbal. Kan je met je trainer praten?
ja maar ik heb als laatst met haar gesproken en niks gezegd, dus ik wist ervan ben ik dan niet schuldig aan soort van moord....
Is er bij de mensen die je kent van bij Jehovah iemand waarmee je kan praten?
Heyo,
Kort antwoord nee. Heb niks van haar gehoord.

Ik heb even geen zin meer om te praten er is even teveel aan de hand... sorry
Ook al praten jullie niet zo vaak, kan het fijn zijn het hierover te hebben. Desnoods gaan jullie gesprekken via Skype. Heb je een persoon in gedachten waar je je goed bij voelt, ook al woont die persoon misschien ver weg?
Idk als ik weer een update ga neer zetten gaan mensen denken dat ik me aanstel wss dus denk dat ik maar niks meer schrijf voor een tijdje...
ik was even 2 dagen offline ik zie nu pas de berichten, was even wat andere dingen aan t doen, sawry
Dat is helemaal ok. Je bent ons niets verschuldigd. Antwoord maar wanneer het voor jou past.

nope, totaal niet ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer in mensen.....
Dat vind ik jammer om te horen. Mensen als een psycholoog en een huisarts hebben beroepsgeheim, maar als ik het me goed herinner, vind je het fijner om te praten met iemand die dicht bij je staat. In dat geval lijkt je beste vriendin de beste optie.
mag ik al dood?
mijn beste vriendin ligt in het ziekenhuis nadat ze zelfmoord heeft willen plegen, ik wil gewoon weg van hier....
ik ga toch niet meer gelukkig worden in dit leven
waarom doet God me dit aan...
Dat lijkt me een goed plan.
nou ik zie eigenlijk alleen maar negatiefe dingen...
de ouders van me beste vriendin hebben het tegen mij gezegd, ik kan ze eigenlijk niet heel goed berijken...
ik durf eigenlijk niet naar het ziekenhuis te gaan en om eerlijk te zijn helpt 113 gewoon niet voor mij
Wat vervelend dat dat meisje dat gedaan heeft. Heel gemeen hoe ze je beste vriendin en jou gekwetst heeft.

Ben je bang dat dat meisje weet heeft van je account op het forum? Misschien blufte ze alleen maar, en doet ze slechts alsof ze veel weet.
hmm bedankt allemaal,
waarom willen jullie niet dat ik doodga, i mean jullie kennen me niet dus het hoort niks uit te maken.
misschien doet god dit niet maar hij ziet het wel, en het lijkt alsof hij er niks voor doet...
Echt gemeen hoe ze je vertrouwen misbruikt heeft. Heel vervelend. Ik hoop dat je beste vriendin en jij veel steun bij elkaar vinden, vooral nu.

Denk je dat je wat er gebeurd is, met je psycholoog kan bespreken?
Heyo Ronald2001,

Ik heb jou nooit geholpen, of ooit Mee gepraat hiero. Maar ik heb even deze topic en een paar van je andere doorgelezen. En ik vind het super om te lezen dat het nu al ietsje beter met je gaat!

Je bent een zeer waardevolle forumgebruikerr geweest en dat zal je voor altijd ook blijven! Je hebt zoveel mensen geholpen.

Ik wil je heel veel Succes wensen in de toekomst! Maak er iets moois van!

1 tip: als je hier weggaat verwijder alsjeblieft niet je acc, dan kunnen we je nooit meer hier zien, dan zal er voor altijd anonymous staan.

See ya!
Spookyzx

p.s. Ik wou eigenlijk ook een reactie plaatsen zodat je topic geen 666 reacties had😉
heyo,
hmm 10 duizend mensen zijn er meer dan 1 worthless guy...
ik maak topics die niemand anders maakt? je bedoeld zoals deze?
Goed dat je dit met je psycholoog kan bespreken. Ik hoop dat die nuttig advies voor je heeft.

Het zou inderdaad heel vervelend zijn als dat meisje jouw privacy schendt. Zit dat meisje bij jou op school? Zo ja, kan je dit bij je mentor melden. Die kan dat meisje hierop aanspreken, en duidelijk maken dat ze dit niet mag vertellen. Misschien houdt dat meisje zich dan stil.

@Blue speciaal voor jou even mijn pf aangepast :)

Pin congrats met de 6000 reacties, ik mag weer lekker opnieuw beginnen door mezelf 

 

 

ik zit wel ergens mee..

ik heb nogsteeds bijbelstudie en sta er echt achter, alleen heb ik het me ouders nog niet verteld..

ik weet niet hoe ik het moet doen en ben bang voor hun reactie

helpvolle reacties en ik denk dat veel mensen dat kunnen respecteren!
ik weet niet echt of ze helpen, ik heb nu ong 488 reacties en ik denk dat 3 kwart of meer nieteens helpend is...

maar er zullen toch best wel een paar dingen zijn die je leuk vindt om te doen?
om eerlijk te zijn niet, alleen zondag heb ik super veel zin in

Reageer