Het gaat slechter en slechter


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald

694 reacties

Goed dat je die mail gestuurd hebt. Ik hoop dat ze je kunnen helpen.
heyo,
reactie: nee dit is helaas niet mogelijk. wij adviseren jou om je agenda hier op aan te passen of indien mogelijk naar een andere Koninkrijkszaal gaan, dit ivm de tijden die overal anders zijn en het dan misschien beter voor jou uit kan komen.
onze beste tip is toch echt om je rooster aan te passen aan de zaal tijden.

Met vriendelijke groet,
****
Ok, jammer. Wel goed dat je het geprobeerd hebt.

Heb jij ook soms dat je denkt dat god niet bestaat? Ik wil geloven maar tis soms zo moeilijk

Ja, soms dan bid ik maar dan heb ik het gevoel dat ik zomaar bid ofzo. Of dan gaat het slecht en dat voelt het niet alsof God bij me is, alsof hij er dan niet is.
Ik vind dit ook een heel mooi lied wat me sterker maakt als het slecht gaat: https://www.youtube.com/watch?v=e3zfYjOhe5E
wow..... dat liedje is zo mooi....
alsof hij er dan niet is.
ja dat heb ik niet zo erg, ik heb meer het gevoel dat God mij niet wil helpen omdat ik te veel slechte dingen heb gedaan...
Mijn kennis over God is niet uitgebreid genoeg, maar voor zover ik weet, is God eeuwig vergevend als je berouw toont. Jij lijkt me een goed persoon, dus ik denk dat je de steun van God zeker hebt.
ja dat klopt wel, maar voor mijn gevoel ben ik geen goed persoon en zal Hij mij dus niet accepteren
wow..... dat liedje is zo mooi....
Ja, dat vind ik ook!

ik heb meer het gevoel dat God mij niet wil helpen omdat ik te veel slechte dingen heb gedaan...

Dat is ook lastig.. Maar ehm.. Welke slechte dingen heb je gedaan dan?
naja idk, ik hoor aldoor dat ik alles verkeerd doe en stuff
Wat vervelend dat anderen zeggen dat je alles verkeerd doet. Hierdoor zie je misschien minder de dingen die je wél goed doet.
ja nouja voor mijn gevoel niks
Ben je niet goed in voetbal? Je had een bepaalde verantwoordelijkheid in het team geloof ik. Dat betekent vast dat je goed bent met een team, of dat je goed bent in het overzien van het veld, en juiste keuzes maken.

Je lijkt me toegewijd naar je geloof toe. Dat doe je ook heel goed. Misschien ben je af en toe te streng voor jezelf, bijvoorbeeld nu, met het twijfelen of God om je geeft, maar die twijfel in volgens mij onterecht. God geeft om je, en heeft vast veel respect voor hoe jij blijft doorzetten in deze moeilijke tijden.
naja ben ik goed in voetbal, ik zelf vind van niet...
ja ik weet niet of ik te streng ben, ik denk dat t zo moet
Als je trainer zoveel vertrouwen in je heeft, ben je vast goed in voetbal. Het is mooi dat je altijd beter wilt worden, maar vergeet niet trots te zijn op wat je al bereikt hebt.
@kenshin, ik weet en snap wat je bedoeld maar wanneer ik dat probeer is het in mijn gedachte zegmaar:
Nou wat heb ik bereikt? Even denken en dan, wat heb ik eigenlijk niet bereikt en ben ik slecht in...

Dus eigk kan ik niet heel goed kijken wat ik bereikt heb
Lastig dat je je kwaliteiten uit het oog lijkt te verliezen. Heb je dit al eens besproken met je psycholoog? Misschien heeft die tips voor jou over hoe je je hierover beter kan voelen.
hey,
een enorm snel/bang bericht.
ik kreeg net een berichte van me bestie dat ze zelfmoord wil plegen....
dat ik niet meer om haar moet geven ...

maar nu ontvangt ze me berichten niet meer en ik weet niet wat ik moet doen


plssssss help
Als je denkt dat ze zich iets aan gaat doen, mag je de politie bellen. De politie kan samen met jou bekijken wat een goede volgende stap kan zijn.

Heb je intussen al van haar gehoord?
nee ik heb nog niks van haar gehoord en andere mensen ook niet...
ik wil wel de politie erbij halen maar ik durf dat niet
Voel je vrij de politie te bellen. Leg de situatie uit. De politie kan jou zeggen wat zij kunnen doen, en wat jij kan doen.
maar dan heb ik het mischien al weer verkeerd gedaan omdat ik laat ben met aangeven ervan en ik het eerder had moeten doen, ben ik dan niet strafbaar ofz.....
Een hulpverlener inschakelen is nooit verkeerd. Ik denk niet dat je dan strafbaar bent. Ik vermoed dat, hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.
ja maar ik heb als laatst met haar gesproken en niks gezegd, dus ik wist ervan ben ik dan niet schuldig aan soort van moord....
Jij bent helemaal niet schuldig. Het is heel moeilijk om met dingen als zelfmoord om te gaan. Het is normaal dat je je twijfels hebt over wat te doen.

Het lijkt me goed dat je iemand verwittigt. Kan je haar ouders bereiken, of haar mentor op school? De politie is nog steeds een goede optie.

Misschien is het nuttig als je deze pagina eens doorneemt.

Reageer