Skip to main content
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....

Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.

Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald
Misschien helpt het om voor de spiegel te gaan staan wanneer ze je een vraag stelt. Je kijkt dan naar je eigen spiegelbeeld, geeft kalm een antwoord op de vraag, en vraagt de stem dan om weg te gaan.
dat zal ik wel proberen denk ik!
Ok, goed dat je dat gaat proberen. Ik hoop dat het helpt.
ik laat het wel weten wanneer het gebeurd!

een stem in me hoofd zegt dat ik niet blij mag zijn, dat ik irritant ben, dat god mij haat etc

Het is een stem weet dat. Je mag wel gelukkig zijn. Wil je het alstjeblieft proberen?

Ten tweede je bent echt niet irritant. Probeer de stemmen weg te hallen. Het is mischien lastig i now. Weet je wat ook helpt dat je dan in bad gaat of ergens anders waar je onder water gaat en dan zo lang onder water blijft, totdat je de stemmen niet meer hoort.

GOD HAAT JE NIET! GOD ZAL JE NOOIT HATEN. PROBEER NIET ALTIJD NAAR DE STEMMEN TE LUISTEREN. IK HOOP DAT JE ME GELOOFD!! GOD HAAT JE NIET!
uhm ik kan echt niet lang me adem inhouden onderwater dus dat werkt niet....

nee i know Jehovah haat me niet maar ik heb dat gevoel gewoon
uhm ik kan echt niet lang me adem inhouden onderwater dus dat werkt niet....

Dat is jammer. Ik heb even gekeken wat voor mensen kan helpen om de stemmen tijdelijk weg te krijgen of helemaal.

1. Actief bezig zijn

2. Gezond zijn/worden

3. Goed slapen

4. Zorgen dat je geen stress hebt (al is dit best lastig)

5. Doe dingen die goed aanvoelen

Als het echt niet goed gaat heb je er medicijnen voor.

Jehovah haat me niet maar ik heb dat gevoel gewoon

O dat is lastig. Mischien helepen de tips die hierboven staan als ze niet werken heb ik er nog wel wat opzoeken
Ik vind het lastig dat ik niet precies weet hoe ik je kan helpen..

Dat is jammer. Ik heb even gekeken wat voor mensen kan helpen om de stemmen tijdelijk weg te krijgen of helemaal.

1. Actief bezig zijn

2. Gezond zijn/worden

3. Goed slapen

4. Zorgen dat je geen stress hebt (al is dit best lastig)

5. Doe dingen die goed aanvoelen

ik ben actief

ik ben eerlijk gezegd echt heel gezond bezig

slaap is wss mijn probleem samen met stress

en ik weet dus niets wat goed aanvoelt.

Bedankt voor de tips!

Ik vind het lastig dat ik niet precies weet hoe ik je kan helpen..

is niet erg hoor, ik ben al heel blij dat iemand er moeite voor doet!
Er zijn al best wel veel mensen die gereageerd hebben,dus hebben er heel veel mensen moeite voor je gedaan. Misschien nog niet genoeg... Maar wil je het alsjeblieft nog een kans geven? Ik zou het echt heel erg jammer vinden als je er een einde aan maakt!
Misschien nog niet genoeg.

voor een normaal mens hoort het genoeg te zijn....

Maar wil je het alsjeblieft nog een kans geven?

weet ik niet, ik app nu met me beste vriendin erover.... ligt er een beetje aan of ze me nog wil hebben als vriend...
Ze zou gek zijn als ze dat niet wil! En dan ligt dat ook echt niet aan jou!!
Als ze dat niet wil ben ik alles kwijt
Onthoud dat!
Dat zou heel vervelend zijn en dat gun ik je absoluut niet, maar als ze een echte vriendin is ziet ze in dat jij haar steun nu nodig hebt! Laat je het me alsjeblieft weten als je een antwoordt van haar hebt?! Ik maak me namelijk zorgen en dat doe ik niet zomaar omdat dat mij gewoon heel veel energie kost die ik eigenlijk niet heb.. Ik wil graag dat het goed met je komt of dat je in ieder geval wat kleine stapjes vooruit gaat! Ook al ervaar je het nu niet, er zijn echt mensen die van je houden!
Maar janna....

Waarom zie ik die mensen dan niet?
Ik weet het niet, maar ergens is het misschien ook logisch... Op de momenten dat het niet zo goed met me gaat zie ik die mensen ook nooit. letterlijk en figuurlijk. En ik heb een vriendin die eerder ook zoiets heeft gehad en zij had dat ook.. Dus het zal in die situatie misschien wel normaal zijn ofzo, ook al helpt dat natuurlijk niet dat je het op de moeilijke momenten niet ziet...
Hmm okey dan ben ik niet de enige, mijn beste vriendin is nu opweg naar mij ondat ze zich zorgen maakt maar mijn vader mag haar niet heel erg, hoe moet ik dat oplossen

Ps is het erg dat ij nu andere topics negeer omdat ik dat gwn even niet aab kan?
Dat is niet erg, maar juist verstandig van je, want je kiest nu voor je eigen veiligheid! Dat is zelfs super knap en ik wilde dat ik dat wat vaker had kunnen doen! En je bent echt niet de enige.. Het kan ook helpen om het er met lotgenoten over te hebben, en als je het graag zou willen is daar zelfs nog speciale groepstherapie van. Dat jouw vader haar niet mag is jammer, maar het belangrijkste is dat jullie elkaar steunen en allebei veilig zijn! En dat ze naar je toe komt betekent dus dat ze echt heel erg om je geeft! Dus vanavond worden al goede stappen gezet en misschien kan je met dat boekje beginnen. Heel veel sterkste en succes vanavond en daarna! Al het goede is je gegund!
Ja ik snap me vader ook niet, ik vind dat van meisjek. Ook beetje apart maarja, kan dit door jehovah komen?
Weet ik niet, zou kunnen! Ik ben wel gelovig, maar dan net een ander geloof dan dat van jou, maar dat maakt me niks uit! Het gaat erom dat je je goed voelt bij je eigen geloof en er steun uit kan halen!

En misschien kan het zijn da het wel die vriendin is maar dat ze gewoon schrok, want het was voor haar natuurlijk wel een heel erg prive gesprek en daarvoor kwam ze ook naar dit forum. En ze zei dat ze geen Ronald kent, dus als jouw profielnaam klopt bij je eigen naam zou dat best logisch zijn en anders is het gewoon heel toevallig (wat ook misschien door het geloof komt en laat zien dat je echt niet de enige bent)!
Ik heet geen ronald in t echt dat is t dus...

Maar ij weet vrij zeker dat zij het is en wil haar privacy geven dus ga haar topics niet meer lezen
Goed plan, ik hoop dat jullie allebei vooruit kunnen gaan! heel veel sterkte en succes
Ik vraag me 1 ding af Ronald, als je haar, haar privacy gunt. Waarom vroeg je dan toch om de laatste hint van haar?

Het zal me niks verbazen als je allang wist dat zij het was, maar dat je graag het 100 % duidelijkheid wou hebben. Nee ik zeg niet dat jullie dit hebben gepland, maar door het verhaal dat ze schreef kon jij al opmaken dat zij het was. Waarom heb je dan niet jezelf stil gehouden? Dan had je in mijn ogen haar de 100% privacy gegeven. Jij zou gewoon jouw ding doen en laat haar topics met rust.

Als je nou op je mobiel zit en je drukt op de sub forum emotionele problemen, dan zie je niet wie het heeft geschreven. Dus pas als je erop klikt kan je zien wie het schreef. Druk je meteen weg, of lees je het toch en hou je het voor je?

Ik bedoel het echt niet bot hoor. En sorry als het toch zo over komt, maar zoals ik al zei je gooit nu je eigen anonimiteit weg en dat van haar. En dat mogelijk ook ten koste van jullie beidens privacy.

Ik moet me er natuurlijk niet mee bemoeien en het gaat mij helemaal niks aan. Sorry dan voor mijn opvatting. Sorry als ik je boos hebt gemaakt en Sorry als ik je gekwetst hebt. Dat is nooit mijn bedoeling geweest.

^

Future
Uhn nou die laatste hint wilde ik wel weten zodat ik t zeker wist, aangezien ik dit nu weet lees ik alle topics die zij maakt ook niet meer behalve als ze zegt dat t mag, dit puur voor haar privacy en stuff.

Ik zelf vind dat de anonimiteit nogsteeds er is alleen ik weet wie t is en ik doe er niks mee zoals ik al aangeef.

Reageer