Het gaat slechter en slechter


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald

694 reacties

Ruzie met iedereen is zo schijt
nee i know Jehovah haat me niet maar ik heb dat gevoel gewoon
Echt vervelend dat je dat gevoel hebt. Is het een mogelijkheid om dit gevoel te bespreken met iemand anders van Jehovah?

Het lijstje van @Lise123 is heel nuttig. Als ik me niet vergis, speel jij voetbal, dus dat is alvast actief en gezond. Voor slaapproblemen en stress zou je meditatie of yoga kunnen proberen. Kamillethee kan ook helpen.

en ik weet dus niets wat goed aanvoelt
Misschien zijn gesprekken met je beste vriendin van die dingen die goed aanvoelen. Scoren bij voetbal voelt vast ook goed aan.

voor een normaal mens hoort het genoeg te zijn
Er zijn wel meer lange topics terug te vinden op dit forum. Als het jou helpt om hier te schrijven, en advies te krijgen, ben je meer dan welkom. Daarbij, “normaal” bestaat volgens mij niet. Wat is normaal? Ik denk dat iedereen speciaal en uniek is, dus die “normaal” heeft niet veel betekenis.

ik app nu met me beste vriendin erover.... ligt er een beetje aan of ze me nog wil hebben als vriend
Wat geeft jou de gedachte dat ze je niet zou willen als vriend?

Waarom zie ik die mensen dan niet
Het kan dat die mensen pas later in je leven komen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat niemand jouw waarde zal inzien. Op een dag moet iemand beseffen wat voor een goed persoon jij bent.

mijn beste vriendin is nu opweg naar mij omdat ze zich zorgen maakt maar mijn vader mag haar niet heel erg, hoe moet ik dat oplossen
Fijn dat de steun van je beste vriendin onderweg is. Ik vind dat je vader het moet kunnen verdragen dat er vrienden van jou langskomen, ook al mag hij die niet zo erg. Jullie zouden in jouw kamer kunnen gaan zitten. Op die manier zie ik niet in wat jouw vader ertegen kan hebben.

is het erg dat ik nu andere topics negeer omdat ik dat gwn even niet aan kan?
Dat is helemaal niet erg. Het forum is er voor wanneer je het nodig hebt. Je kan op andere topics reageren, maar alleen als je daar tijd en zin voor hebt. Het belangrijkste is dat je nu doet wat in het lijstje van @Lise123 stond, namelijk dingen doen die goed aanvoelen.

ik ben actief
ik ben eerlijk gezegd echt heel gezond bezig [/quote
Dat is in ieder geval al een begin.

[quote] slaap is wss mijn probleem samen met stress

Heb je een idee wat je daar aan kan doen?
Mischien kun je als je stress hebt wat leuks doen.
En voor het slappen.. Ik kom wss niet verder dan de tips die jij hebt gegeven (en helpen)

ik weet dus niets wat goed aanvoelt.

Dat is wooral lastig, probeer uit te vinden wat je leuk vind en wat niet. En probeer dan die leuke dingen vaak te doen en de minder leuke dingen alleen als het moet te doen. En anders niet.


is niet erg hoor, ik ben al heel blij dat iemand er moeite voor doet!

Thnxx. Hoe is het nu met je beste vriendin? Kun je daat weer mee praten?
Wat geeft jou de gedachte dat ze je niet zou willen als vriend?
ik weet het niet, maar iedereen heeft opeens iets tegen me....

Hoe is het nu met je beste vriendin? Kun je daat weer mee praten?
ja, gaat wel iets normaler met haar maar ze is nogsteeds niet happy, we praten wel veel!
Wat vervelend dat iedereen ineens iets tegen je lijkt te hebben. Doen ze naar tegen je?

Goed dat jullie veel praten. Blijf dat maar doen.
ja ze doen nogal vervelend, hele tijd irritant doen over mijn geloof, of mijn beste vriendin, daarnaast ook al mijn vragen of roepen om hulp negeren.... ik noem het soms ook niet echt meer vrienden want zo voelt het niet meer
Niet ok dat je vrienden zo doen. Als vrienden zouden ze respect moeten hebben voor jouw relaties en interesses. Ook helemaal niet fijn dat ze jouw vraag en roep om hulp negeren. Jij bent dan zo dapper om aan te geven hoe het gaat, en zij doen er niets mee. Misschien is het anders als je met een enkele vriend praat, in plaats van met meerdere vrienden tegelijk. Heb je dat al eens geprobeerd? Zo niet, zou je dat eens willen proberen?
ja, dat heb ik al geprobeerd dan negeren ze me gwn of laggen ze me uit
Wat een vervelende reactie van hen. Echt onbegripvol. Zou je kunnen proberen om vaker met anderen om te gaan?

Je zat op voetbal. Kan je met je trainer praten?
Naja ik weet niet welke andere, ik heb bij heel veel mensen geen veilig gevoel en vertrouw ze ook niet zo snel.

Neen met me trainer praat ik liever niet, dit is en de vader van iemand die ik niet mag en ik voel me niet vertrouwd bij hem
Is er bij de mensen die je kent van bij Jehovah iemand waarmee je kan praten?
nou ja en nee, zo vaak zie ik ze niet en ze wonen ver van mij dus eigenlijk nieet
Ook al praten jullie niet zo vaak, kan het fijn zijn het hierover te hebben. Desnoods gaan jullie gesprekken via Skype. Heb je een persoon in gedachten waar je je goed bij voelt, ook al woont die persoon misschien ver weg?
Hoe is het nu met je beste vriendin? Kun je daat weer mee praten?
ja, gaat wel iets normaler met haar maar ze is nogsteeds niet happy, we praten wel veel![/quote]

Dat is in ieder geval fijn.
heyo,
ik was even 2 dagen offline ik zie nu pas de berichten, was even wat andere dingen aan t doen, sawry

Heb je een persoon in gedachten waar je je goed bij voelt, ook al woont die persoon misschien ver weg?
nope, totaal niet ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer in mensen.....

Dat is in ieder geval fijn.
I know, ze is echt te lief voor me

Ronald
ik was even 2 dagen offline ik zie nu pas de berichten, was even wat andere dingen aan t doen, sawry
Dat is helemaal ok. Je bent ons niets verschuldigd. Antwoord maar wanneer het voor jou past.

nope, totaal niet ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer in mensen.....
Dat vind ik jammer om te horen. Mensen als een psycholoog en een huisarts hebben beroepsgeheim, maar als ik het me goed herinner, vind je het fijner om te praten met iemand die dicht bij je staat. In dat geval lijkt je beste vriendin de beste optie.
ja, ik blijf praten met me beste vriendin
Dat lijkt me een goed plan.

I know, ze is echt te lief voor me

Daar ben ik blij om dat je weer bij iemand terrecht kan
nouja ik heb iets niet echt gezegd hierzo dus ik doe het nu maar dat verduidelijkt heel misschien wel sommige dingen,
ik was sinds 2 weken met een meisje serieus aan het daten enz, en opeens begon zij heel gemeen te doen tegen mijn beste vriendin.
nou ten eerste, mijn beste vriendin is gewoon speciaal voor mij aangezien ze me heb geholpen op het ergste moment van me leven enz, dus al ga je daarmee ruzie zoeken dan heb je t bijna direct tegen mij.
maar ze was dus gemeen tegen mijn bestie en zij zei dat mijn depressie door haar kwam, hier raakte mijn beste vriendin echt heel overstuur van dus ik was best boos geworden en toen bleek dus uiteindelijk dat het meisje ook al met een andere jongen dingen aan het doen was, toen was ik er echt klaar mee en heb ik contact verbroken, toen kreeg ik dus een sms dat ze me geheimen dus alles wat hierstaat aan iedereen zou zeggen als ik haar niet unblockte(ik heb haar nogsteeds geblocked). naja toen was ik blij dat ik haar niet als vriendin had
hierdoor was ik de afgelopen 2 dagen heel erg met me beste vriendin bezig te vertellen dat het niet haar schuld was.

hoop dat je dit verhaal kon volgen want weet niet hoe ik het beter kan beschrijven,

Ronald
Wat vervelend dat dat meisje dat gedaan heeft. Heel gemeen hoe ze je beste vriendin en jou gekwetst heeft.

Ben je bang dat dat meisje weet heeft van je account op het forum? Misschien blufte ze alleen maar, en doet ze slechts alsof ze veel weet.
nee ze weet niet van me account maar aangezien ik dacht dat we heel close waren, wat iedereen dacht, had ik haar wat prive dingen gezegd....

en daar ging me vertrouwen weer
Echt gemeen hoe ze je vertrouwen misbruikt heeft. Heel vervelend. Ik hoop dat je beste vriendin en jij veel steun bij elkaar vinden, vooral nu.

Denk je dat je wat er gebeurd is, met je psycholoog kan bespreken?
uhm, ja kan het wel bespreken

tis nu ook dat ik bang ben dat mijn prive straks voor iedereen op straat ligt
Goed dat je dit met je psycholoog kan bespreken. Ik hoop dat die nuttig advies voor je heeft.

Het zou inderdaad heel vervelend zijn als dat meisje jouw privacy schendt. Zit dat meisje bij jou op school? Zo ja, kan je dit bij je mentor melden. Die kan dat meisje hierop aanspreken, en duidelijk maken dat ze dit niet mag vertellen. Misschien houdt dat meisje zich dan stil.

Reageer